M.j. zminka o 1400km pohodove cesty. :-O
To petrolheadova hlava neni schopna pochopit. :D
Jinak i5 bude opet zatizeno nesmyslnymi neduhy spalovaku, jako treba zbytecne dlouhou predni kapotou. Jsem zvedav jestli se jim pod ni navic ani nevejde frunk, tak jako u i7.
To je nehorazny slendrian tradicni automobilky, ktera na EV... vsak vite co.
No nic, preju i5 co nejvyssi prodeje. :yes:
I ten chybejici frunk BYCH prekousnul....
Hlavne se jedna o sedan, optimalni formu pro ev.
Přitom je každému zcela jasné, že zaměstnanec BMW, který v propagačním videu hovoří o připravované horké novince z horního cenového spektra, objektivně řekne, jak to byla pohodová cesta, zejména v záběru, jak zachumlaní v péřovkách podupávali u nabíjecího stojanu. Kdyby řekl cokoliv jiného, jede okamžitě domů do Německa jako nezaměstnaný vlakem za svý prachy.
To samozřejmě elektropomatená hlava není schopna pochopit.
Zrovna jsem jel necelých tisíc km trasu s CLA 250e PHEV. Má to malou nádrž a tankoval jsem jsem každých 200-300 km (když bylo 1/4 až 1/2) nádrže, což je taková podobná vzdálenost co dají dnešní BEV když jedeš normálně (130+). Neskutečně otravné, ale aspoň to bylo vždy tak 13-20l takže natankováno do minuty, nejdéle trvala platba. Nedokážu si představit to jet BEV aby takové tankování trvalo 20 - 40 minut. Koukal jsem i po nabíječkách a nic moc, je jich málo, nejsou všude a často nejdou najít mezi kamiony.
Jsem zastánce slušné debaty, ale ty tvoje teoretické provokace už mě začínají celkem…víš co 😃
Jo to zalezi, ja jsem zkoumal a s EQS bych jel CR - Londyn asi o 45minut dele nez s dieselem. Ale prijedes tam teda s prazdnou baterkou.
Samozrejme predpokladas, ze ty nabijecky co ti vyhodi route planner jsou dostupne, kdyz tam prijedes.
Proc? Protoze i s dieselem cca co 3 hodiny si stejne zastavim vycurat a protahnout cca 10-15 minut prestavka a dam nekde za cestu 2 jidla cca 30 minut.
To neni tak zly. Ale to je teda dost drahy EV.