Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Maskované BMW i5 se poodhaluje ve velké galerii, vznikla při testech za polárním kruhem

11 komentářů

DonVito
M.j. zminka o 1400km pohodove cesty. 😲
To petrolheadova hlava neni schopna pochopit. 😁

Jinak i5 bude opet zatizeno nesmyslnymi neduhy spalovaku, jako treba zbytecne dlouhou predni kapotou. Jsem zvedav jestli se jim pod ni navic ani nevejde frunk, tak jako u i7.
To je nehorazny slendrian tradicni automobilky, ktera na EV... vsak vite co.

No nic, preju i5 co nejvyssi prodeje. :yes😒br /> I ten chybejici frunk BYCH prekousnul....
Hlavne se jedna o sedan, optimalni formu pro ev.
DonVito
Vidis, dneska srsis vtipem. 😁

Trochu nadhledu. 😉
gil54
Přitom je každému zcela jasné, že zaměstnanec BMW, který v propagačním videu hovoří o připravované horké novince z horního cenového spektra, objektivně řekne, jak to byla pohodová cesta, zejména v záběru, jak zachumlaní v péřovkách podupávali u nabíjecího stojanu. Kdyby řekl cokoliv jiného, jede okamžitě domů do Německa jako nezaměstnaný vlakem za svý prachy.

To samozřejmě elektropomatená hlava není schopna pochopit.
Arese
https😐/cnn.iprima.cz/…la-pravdu-207972
Tesat do kamene! :yes: :yes: :yes:
Freddka
Chces rict, ze to bude lepsi jako trilitrovy diesel nebo benzin? :-!
To bych asi souhlasil :-!
Avatar - speedfred
speedfred
Hej, tak s motorkou na výlet.

Pracovné cesty s BEV si u mňa neviem predstaviť aj keď iný jedinci by to určite zvládli.
Freddka
Jo to zalezi, ja jsem zkoumal a s EQS bych jel CR - Londyn asi o 45minut dele nez s dieselem. Ale prijedes tam teda s prazdnou baterkou.

Samozrejme predpokladas, ze ty nabijecky co ti vyhodi route planner jsou dostupne, kdyz tam prijedes.

Proc? Protoze i s dieselem cca co 3 hodiny si stejne zastavim vycurat a protahnout cca 10-15 minut prestavka a dam nekde za cestu 2 jidla cca 30 minut.
To neni tak zly. Ale to je teda dost drahy EV.
adamzprahy
Zrovna jsem jel necelých tisíc km trasu s CLA 250e PHEV. Má to malou nádrž a tankoval jsem jsem každých 200-300 km (když bylo 1/4 až 1/2) nádrže, což je taková podobná vzdálenost co dají dnešní BEV když jedeš normálně (130+). Neskutečně otravné, ale aspoň to bylo vždy tak 13-20l takže natankováno do minuty, nejdéle trvala platba. Nedokážu si představit to jet BEV aby takové tankování trvalo 20 - 40 minut. Koukal jsem i po nabíječkách a nic moc, je jich málo, nejsou všude a často nejdou najít mezi kamiony.

Jsem zastánce slušné debaty, ale ty tvoje teoretické provokace už mě začínají celkem…víš co 😃
webpaja
Jedna věc je dostupnost a druhá náklady za rychlonabíjení. To se už leckde dostáváš na absurdní cenu za km. 😉
webpaja
Teoreticky se dá těch 1400km ujet za třeba 5 dní naprosto na pohodu. Kam se chceš honit? 😒]