Novinky
Mas potrebu nas o tom neustale presvedcovat?
Nuti te nekdo jezdit tim?
Mne prijde, ze to bude schopne a zabavne auto. :yes:
Nuti te nekdo jezdit tim?
Mne prijde, ze to bude schopne a zabavne auto. :yes:
Ok, tak obycejna uzaverka diferencialu.
Nevim, co presne myslis samosvorem, kdyz ne torsen ani obycejnou uzaverku...
Ale to je jedno, chces videt nazorne, jaky pohon ma v trakci navrch?
Diky rychlosti regulace a diky tomu, ze ovladas kazdou napravu zvlast.
https😐/youtu.be/urCwrq6xaxc
Samozrejme ze ten elektricky. :yes:
Nevim, co presne myslis samosvorem, kdyz ne torsen ani obycejnou uzaverku...
Ale to je jedno, chces videt nazorne, jaky pohon ma v trakci navrch?
Diky rychlosti regulace a diky tomu, ze ovladas kazdou napravu zvlast.
https😐/youtu.be/urCwrq6xaxc
Samozrejme ze ten elektricky. :yes:
Spotřeba/dojezd samozřejmě chybí, ale v tomto případě to lze omluvit a i pochopit. Hodnoty nejsou uvedeny třeba proto, že zatím nejsou přesně známé nebo konečné a možná záměrně zatím nejsou zveřejňovány - jedná se pravděpodobně o předprodukční kusy, které mohou projít definitivními konečnými úpravami parametrů, když je premiéra až v červenci.
článek považuji za neúplný, protože chybí informace o dojezdu při zimním testu a nebo spotřebě při zimním ježdění v silných mrazech. U vozů se spalovacím motorem je spotřeba paliva při zimních podmínkách obecně známé, ale spotřeba el. energie u vozů na baterky je pro většinu lidí těžko odhadnutelná nebo představitelná. Proto je škoda, že v článku údaje o spotřebě bateriového Ioniq 5 N autor neuvedl.
Existuje jen jedno optimalni reseni.
A sice zadny diferencial... resp. 4 motory. 😉
https😐/www.rimac-automobili.com/…orque-vectoring/
Rimac :yes😒br />
Ale i dva motory s timhle "pomalym" diferakem budou brutalni...
Sbohem evo i wrx.
PS Co je smutne, ze odpurcum EV zcela chybi smysl pro humor. Viz aprilovy "zert" sefredaktora sveta motoru. Jeho aprilovy "zert" je ale spis ustepacny nez vtipny. :no: :no: :no😒br />https😐/zpravy.aktualne.cz/…ae20cc47ab5f122/