Veterán
Legenda Škoda Octavia Combi začala nevinně, dnes z ní zbylo jenom jméno. Každý ji chtěl
18 komentářů
"Úplně poprvé se Škoda Octavia Combi představila v září 1960 na výstavišti v Brně. Líbivý rodinný model tehdy nesl v názvu přídomek STW, vyjadřující zkratku označení station wagon. Kombíkům s logem Škody se tehdy lidově říkalo stejšny." - tak to skutečně není pravda. Kombíková oktávka od úplného začátku nesla označení "combi" v logu na zadních dvěřích, STW nikdy. Název STW a z něho vycházející lidové "stejšn" měly škodovky 1200, 1201 a 1202, které s oktávkou kromě (v některých verzích) motoru nemají společného téměř nic.
To je pravda. Ale to TDI poznáš ještě se k němu ani nepriblizis, protoze to smrdí už hodně z dálky.
Přesně tak, "Stejšn" byl podstatně delší a měl větší užitečné zatížení, než Octavia Combi. A v neposlední řadě měl alespoň na straně spolujezdce druhé boční dveře, což jeho praktičnost posouvalo do úplně jiných dimenzí. 😄
Přesně tak, ale na rovinu, jsou v daném ohledu ještě horší plečky daného stáří, typicky Ford/Volvo, Opel, dieseloví japonci a mnoho dalších. Koncern je ve své ničemnosti takový průměr.
Ano, smrdí hodně. To se nedá popřít.Ale ta poslední generace s dvojitým vstřikováním močoviny je emisně úplně v pohodě. Jen aby ale naše STK v budoucnu uhlídali jejich technický stav.
Až na to, že zdaleka ne všechny Octy I. a II. generace, které dnes jezdí po našich silnicích, jsou nafťáky. 😄
Ja bych to zase tolik nedemonizoval. Naopak stara tdicka, pokud jsou nenacipovana a v dobrem stavu, tak vetsinou moc nesmrdi. Nejhorsi mi prijdou fordy TDCI.
Krásný příklad, do titulku😡egenda....., každý ji chtěl. Opravdu? Ale je to zaměřené na určitý okruh lidí, tak na ně to funguje.
Jenze taky uz nenajezdi to, co ty stary TDi - vetsina tech dvoulitru mela celou škálu smrtelných nemocí
Pravdou je ze O1 s tema staryma Euro2 a 3 motorama cudej. O2 je ale proti tomu uplne jiny kafe. To jsou uz nesmrdici Euro4 a 5 motory, tam neni duvod se jich obavat pokud jsou v poradku a nenacipovany. To zase Donvito malinko prehani.
neni duvod se jich obavat pokud jsou v poradku a nenacipovany
😁 😁 😁
Pobavils. Zvlast kdyz O2 je soucasti dieselgate, kdy auta v realu prekracovaly (a bohuzel dodnes prekracuji) normy az 38x!!!
:no: :no: Btw. prave timto se stal VW i spolu s Octavii "legendou"... :no:
https😐/www.businessinsider.com/…s-scandal-2016-2
Ale qeci😒br /> Za prve: O2 se prestala vyrabet pred deseti! lety. Realne emise tech motoru i kdyz byly nove byly tragicke.
Kolik z nich je napr. po dieselgate upravenych?
Za druhe: Jake procento toho co jezdi po silnici je v poradku?? :no: :no:
Cipovani uz radeji ani dal rozvadet nechci.
PS Je mi jasny, ze NOx ktery nevidis ti jiste nevadi. Pochopit skodlivost NOx, to bych po tobe chtel moc... Ale pochopit, ze nasobne prekracovani emisi je spatne bys snad mohl. Dieselgate udelala z "modernich clean" dieselu nejskodlivejsi auta vubec!!
😁 😁 😁
Pobavils. Zvlast kdyz O2 je soucasti dieselgate, kdy auta v realu prekracovaly (a bohuzel dodnes prekracuji) normy az 38x!!!
:no: :no: Btw. prave timto se stal VW i spolu s Octavii "legendou"... :no:
https😐/www.businessinsider.com/…s-scandal-2016-2
Ale qeci😒br /> Za prve: O2 se prestala vyrabet pred deseti! lety. Realne emise tech motoru i kdyz byly nove byly tragicke.
Kolik z nich je napr. po dieselgate upravenych?
Za druhe: Jake procento toho co jezdi po silnici je v poradku?? :no: :no:
Cipovani uz radeji ani dal rozvadet nechci.
PS Je mi jasny, ze NOx ktery nevidis ti jiste nevadi. Pochopit skodlivost NOx, to bych po tobe chtel moc... Ale pochopit, ze nasobne prekracovani emisi je spatne bys snad mohl. Dieselgate udelala z "modernich clean" dieselu nejskodlivejsi auta vubec!!
ano Fordy TDCI (a na nich postavená Volva) vidím taky jako nejhorší, příšerně smrdí naprosto všechny, tam vada = vlastnost a naopak.
:no: :no: :no😒br />
Legendy do muzea, ne na silnici!