Legenda Škoda Octavia Combi začala nevinně, dnes z ní zbylo jenom jméno. Každý ji chtěl
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
Mezi datem ukončení produkce původní Octavie Combi a odhalením první novodobé studie zeje rozdíl téměř tří desetiletí. Zajímavé je srovnání cen – zatímco za třídveřový model byste v roce 1961 zaplatili 42 000 Kčs, pětidveřový moderní nástupce v základní verzi 1.6 LX odstartoval na trhu v květnu 1998 na desetinásobné sumě 429 000 Kč. • Zdroj: René Flugger a Martin Štěrba/ČTK
První máj roku 1958 oficiálně odhalil Škodu Octavia, jejíž jméno v latině symbolizovalo osmičku. Šlo totiž o osmý model znárodněného československého průmyslu. Následující rok přinesl prototyp Octavie Combi. A tohle úspěšné jméno už Škodovce nikdy nikdo neodpáře.
Páté generace se dočká pod stejným jménem jen málokterý produkt na světě. A úplná hrstka z nich se může pochlubit skutečností, že nekonečný vývoj legendárního výrobku stále pokračuje. Vyznavači elektronických her tak žhaví už páté vydání platformy Sony Playstation a uživatele mobilní techniky drtí síť 5G.
Zájemci o nová auta mají v páté generaci k dispozici leccos od Renaultu Clio po Range Rover. Mezi praktickými a dostupnými rodinnými vozy se podobně obsáhlému rodokmenu a úspěšné historii těší i tuzemská Škoda Octavia Combi – sice s několik desetiletí trvající přestávkou, ale také přesně načasovaným návratem. Velkolepý comeback tohoto legendárního jména jsme oslavili přesně před čtvrtstoletím.
Jubileum tak silného dějinného mezníku českého autoprůmyslu si zaslouží oslavu. A jakou jinou formou než exkluzivním porovnáním dosavadních generací Octavie Combi na jednom místě. Ať žije český prostor a variabilita!

Tento článek je součástí balíčku AUTO+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!