Novinky
Indové nacpali 10 lidí do nového SUV, které vypadá jako starý Mercedes. K pohonu stačí 91 koní
9 komentářů
tady je jeste kalkulator mytneho
https😐/mytocz.eu/cs/sluzby-zakaznikum/kalkulator-mytneh👋podle-vzdalenosti
nezda se mi, ze by to nebyla konecna cena
zajimalo by me, proc to tak je
proc se za osobak plati mnohem vic nez za malej nakladak?
aspon v souvislosti s tim co vetsina lidi na rocni znamku najede
ma pro to nekdo nejaky vysvetleni??
https😐/mytocz.eu/cs/sluzby-zakaznikum/kalkulator-mytneh👋podle-vzdalenosti
nezda se mi, ze by to nebyla konecna cena
zajimalo by me, proc to tak je
proc se za osobak plati mnohem vic nez za malej nakladak?
aspon v souvislosti s tim co vetsina lidi na rocni znamku najede
ma pro to nekdo nejaky vysvetleni??
Motor sice opravdu vychází z motoru Mercedes-Benz, ale již jenom vychází. Je to jejich vlastní vývoj.
Protože je to původně komůrkový Mercedes-Benz OM616A o objemu 2,4L, který se nikde jinde kromě Indie nepoužíval. Ne ve verzi "A" s turbodmychadlem. Zajímavé je, že i přes vyšší zdvihový objem a technologii Commonrail má prakticky původní výkon, jenom točivý moment je o cca 25-30% vyšší.
Ano, tohle je motor původem z konce 70 tých let s v Indii naroubovaným CR vstřikováním!!!
Protože je to původně komůrkový Mercedes-Benz OM616A o objemu 2,4L, který se nikde jinde kromě Indie nepoužíval. Ne ve verzi "A" s turbodmychadlem. Zajímavé je, že i přes vyšší zdvihový objem a technologii Commonrail má prakticky původní výkon, jenom točivý moment je o cca 25-30% vyšší.
Ano, tohle je motor původem z konce 70 tých let s v Indii naroubovaným CR vstřikováním!!!
To jste objevili ameriku... existuji místa, kde jezdí auta, která jsou úplně běžná i v EU (např jako zde Peugeot E😜ert) ale mají sedadel jako minibus. Zde například 11 ve 4 řadách. A dokonce i s polohováním opěradel na co mohou bohužel zákazníci v EU v tomto e😜ertu zapomenou úplně.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Plus se roční dálniční známka bude zdražovat, řádově o stokoruny, takže z těch 37500 bude 40000 dálničních kilometrů.
a kdyz se podivam do tabulky, tak za auto kategorie M2, 2 napravy, euro VI se plati 0.040kc / km
tedy na vycerpani 1500kc, kolik ja dam za rocni dalnicniho znamku u normalniho auta, musi najet 37500km
dovoluju si tvrdit, ze naprosta vetsina nas, co mame rocni dalnicni znamku po dalnici 37500km za rok nenajedeme, a tak me vrta hlavou, proc malej SUV autobus plati za dalnici mnohem min, nez mnohem lehci a mensi osobacek
dokonce i starej smradlavej nakladacek do 7.5tun s 5 a vice napravama s euro 0 plati za kilometr 0.116kc, tedy na rocnich znamkovejch 1500kc ujede pres 12tis km ...
https😐/mytocz.eu/cs/emytne/sazby-mytneho-2021
.