Ekonomika
traveldrive
24
Sklapni, kamarát. Si trápny.
Přejít do diskuze
Jak to mohou nechápat, ti blbí trollové?
Každý přece ví, že na EV se nic nemůže pokazit, opotřebovat a žádné EV ani nemůže havarovat. EV nemají žádná média a kapaliny....ani v brzdách, ani v klimě, ani v chlazení a ohřevu baterií a ty, které mají i jakési převodovky jsou jistě asi bez oleje.......
Každý přece ví, že na EV se nic nemůže pokazit, opotřebovat a žádné EV ani nemůže havarovat. EV nemají žádná média a kapaliny....ani v brzdách, ani v klimě, ani v chlazení a ohřevu baterií a ty, které mají i jakési převodovky jsou jistě asi bez oleje.......
...každý jistě ocení, že má do servisu třeba 300km. Taky se divím, že na každý výrobek není pouze po jednom servisu v republice. 😁
Ale alespoň už znáš odpověď na svojí otázku na co je servisní síť.
Ale alespoň už znáš odpověď na svojí otázku na co je servisní síť.
servisni sit?
Na co?
Že by povinnost zajištění servisu třeba vyplývala ze zákona? Ale nic, já jsem jen blbej troll.
Na co?
Že by povinnost zajištění servisu třeba vyplývala ze zákona? Ale nic, já jsem jen blbej troll.
To ze cena v Cine je po prepocte ~240 tisic Kc este nic neznamena. Euro-hujeri z Bruselu by sa uz postarali o to, aby cena v EU bola niekolkonasobne vyssia...
Je podstatné, jak často.... pro nutnou existenci servisního místa? (Taky se umím blbě ptát.)
Nejdřív servis? na co? he he...potom stačí jeden v republice, teď už dvě dílny.....
Ani ty blbé dvě dílny nebude platit charita, takže vždy se promítá servis do ceny.
Moje poslední reakce k tomuto tématu. Tvrdohlavě se snažíš za každou cenu marně zpochybnit nutnost servisního zázemí a stále vytahuješ zbytečně jeden planý argument za druhým. Jen se stále točíme v kruhu. Chápu, že nechceš přiznat svojí chybu když jsi napsal - servis? na co?
Bojuješ marně a zbytečně. A o výměně oleje v převodovkách se raději poradím s někým jiným. 😄
Ani ty blbé dvě dílny nebude platit charita, takže vždy se promítá servis do ceny.
Moje poslední reakce k tomuto tématu. Tvrdohlavě se snažíš za každou cenu marně zpochybnit nutnost servisního zázemí a stále vytahuješ zbytečně jeden planý argument za druhým. Jen se stále točíme v kruhu. Chápu, že nechceš přiznat svojí chybu když jsi napsal - servis? na co?
Bojuješ marně a zbytečně. A o výměně oleje v převodovkách se raději poradím s někým jiným. 😄
Na čo servis?
Jedno EV (síce atyp) mi už stoji cca týžden a nikto si s tým nevie rady. Tak keď nie servis tak budem asi zvolávať Marťanov.
Jedno EV (síce atyp) mi už stoji cca týžden a nikto si s tým nevie rady. Tak keď nie servis tak budem asi zvolávať Marťanov.
Najčastejšími poruchami u spaľováku sa pomaly stávajú poruchy elektroniky a softvéru, ak už nie sú.
Přesně tak.
A pro pana redaktora, ano za 240 tis. by mi stačil a možná bych ho i koupil, ale pochybuji, že bude i za min. dvojnásobek a docela se divím, že to sám nevíte. A pokud to víte, tak on by ten titulek nebyl asi tak lákavý, že?
A pro pana redaktora, ano za 240 tis. by mi stačil a možná bych ho i koupil, ale pochybuji, že bude i za min. dvojnásobek a docela se divím, že to sám nevíte. A pokud to víte, tak on by ten titulek nebyl asi tak lákavý, že?
staci se podivat na ceny stejnych modelu v Cine a EU, fakt nekdo ceka ze Cinan bude v EU prodavat levne? aha, proc tedy ty co se v EU jiz prodavaj jsou tedy podobne nacenene jako ty Evropske 😒]
pro zajimavost, ID3, v CR od cca 1,1 milionu, v Cine od v prepoctu cca 0,5 milionu, a nejaky Cinsky model , rekneme treba Volvo XC40, to se v CR prodava od cca 1,26 milionu, v Cine v prepoctu od 870 tisic, jak na tom asi budou cenove dalsi auta dalsich Cinskych automobilek?
pro zajimavost, ID3, v CR od cca 1,1 milionu, v Cine od v prepoctu cca 0,5 milionu, a nejaky Cinsky model , rekneme treba Volvo XC40, to se v CR prodava od cca 1,26 milionu, v Cine v prepoctu od 870 tisic, jak na tom asi budou cenove dalsi auta dalsich Cinskych automobilek?
Takže ho kúpiš cez net a pôjdeš na garančku k Pepovi do garáže.
Juj - konečne demokracia 😉
Juj - konečne demokracia 😉
Protest proti dovozu ukrajinského obilia má reálny pragmatický základ. Ty by si nakŕmil svoju rodinu múkou z obilia, o ktorom by si vede, že je plné chémie?
Jasné - podľa teba je to auto len elektromotor a batéria.
Tak choď na korešpondenčný kurz elektrikárov a potom šup kúpiť EV.
Tak choď na korešpondenčný kurz elektrikárov a potom šup kúpiť EV.
Tož nechci nadšencům do EV kazit radost, nicméně předpokládám, že slavná vyhláška 50, nebo snad nějaká nová zákonná norma bude i na tyto elektrická zařízení pamatovat (resp. už by měla, když jsou EV v provozu - musím si doštudýrovat), minimálně co se předepsání intervalů revizí týče, včetně toho co a jak revidovat. A nějaký "revizní průkaz" pak zajisté bude zajímat STK. No a že se sevisáci budou muset dovzdělat, jest nasnadě. A že toto vzdělání nebude zadarmo jest nabíledni, zrovna tak, jako to, kdo tu cenu potom ve finále zaplatí, že.
Presne. Aj na Autoforum stále vypisujú, že Číňania mieria do Európy!
A nakoniec je z toho Rusko a akýsi prepočet v rubľoch!
P.S.
A som zvedavý, že keď pripočítajú dopravu, úpravy pre EÚ, clo, budovanie dílerskej a servisnej siete, reklamu... koľko bude ich skutočná cena 😉
A nakoniec je z toho Rusko a akýsi prepočet v rubľoch!
P.S.
A som zvedavý, že keď pripočítajú dopravu, úpravy pre EÚ, clo, budovanie dílerskej a servisnej siete, reklamu... koľko bude ich skutočná cena 😉
Co na to soudruh Středula? Už plánuje proti dovozu čínských aut vyrobených dělníky/otroky v čínských továrnách demonstraci? Asi těžko, pokrytec. Demonstrovat se bude jen proti dovozu obilí z Ukrajiny, že?
zbylo soudruhům v čajně na tlačítka pro ovládání zadních oken i když auto je cca 8x levnější.
Smutné.
Dokonce soudruzi pochopili, co znamená slícování dílů, zatímco náš německý vzor na to postupně rezignuje. Jakožto dlouholetého uživatele koncernu mne toto moc netěší a bojím se, že pokud budu nucen si za pár let koupit místo auta elektrospotřebič a soudruzi mi dodají kvalitněji zpracované vozidlo stejných rozměrů a dojezdů za poloviční peníz, tak se asi na EU patriotismus zvysoka...
Nemusím snad připomínat, že bych ale stále dal přednost kvalitnímu evropskému ICE za rozumnou cenu i za 10-15 let, kdyby si politici vytáhli hlavy z řití. Ale to oni ne, oni chtějí postavit prosperitu EU na tom, že bude z poloviny jako Kuba a z té druhé plná čínských EV...
Smutné.
Dokonce soudruzi pochopili, co znamená slícování dílů, zatímco náš německý vzor na to postupně rezignuje. Jakožto dlouholetého uživatele koncernu mne toto moc netěší a bojím se, že pokud budu nucen si za pár let koupit místo auta elektrospotřebič a soudruzi mi dodají kvalitněji zpracované vozidlo stejných rozměrů a dojezdů za poloviční peníz, tak se asi na EU patriotismus zvysoka...
Nemusím snad připomínat, že bych ale stále dal přednost kvalitnímu evropskému ICE za rozumnou cenu i za 10-15 let, kdyby si politici vytáhli hlavy z řití. Ale to oni ne, oni chtějí postavit prosperitu EU na tom, že bude z poloviny jako Kuba a z té druhé plná čínských EV...
Ty si taky reálný pragmatický blb, když nevíš, že obilí z Ukrajiny je zdravotně nezávadné. https😐/www.novinky.cz/…-vzorek-40429170
No, to fakt neviem, kto komu tu môže hovoriť synu...
Že Čína vyhráva, je konštatovanie, o ktorom sa dá diskutovať. Vyjaderenie Čína :yes: evokuje nadšenie a fandenie Číne, a to, kámo, v podaní chlapca z Európy normálne nie je.
Že Čína vyhráva, je konštatovanie, o ktorom sa dá diskutovať. Vyjaderenie Čína :yes: evokuje nadšenie a fandenie Číne, a to, kámo, v podaní chlapca z Európy normálne nie je.
Trafená hus zagágala. Vrana k vrane sadá, rovný rovného si hľadá. Staré príslovie, ale sedí.
Cinania su obchodnici.
Shanghai autosalon udava trend buducnosti.Niekedy chodili Cinania do Europy obzerat auta a dnes je situacia opacna.
Dnes chodia nemecke automobilky hladat moznost na rast,kedze pomaly,ale isto upadaju do zabudnutia.
https😐/www.teraz.sk/…8548-clanok.html
Cina udava trend v automobilizme buducnosti.10 rokov a EU bude jezdit na lacnych cinskych ev autach.
Cina :yes:
Tesla :yes:
EU a zakomplexovany hateri Ciny :no:
Shanghai autosalon udava trend buducnosti.Niekedy chodili Cinania do Europy obzerat auta a dnes je situacia opacna.
Dnes chodia nemecke automobilky hladat moznost na rast,kedze pomaly,ale isto upadaju do zabudnutia.
https😐/www.teraz.sk/…8548-clanok.html
Cina udava trend v automobilizme buducnosti.10 rokov a EU bude jezdit na lacnych cinskych ev autach.
Cina :yes:
Tesla :yes:
EU a zakomplexovany hateri Ciny :no:
Asi zase nový prášky...
Blbost je nezničitelná.
Bohužel se to mezi lidmi šíří jako mor, ta neschopnost kriticky uvažovat. A dokud nedojde k velké tragédii, tak si EU voličstvo ty hlavy z řití asi nevytáhnou... Bohužel.
A to jsem všemi deseti za ekologii, ale tu realistickou a ne pokryteckou.
Blbost je nezničitelná.
Bohužel se to mezi lidmi šíří jako mor, ta neschopnost kriticky uvažovat. A dokud nedojde k velké tragédii, tak si EU voličstvo ty hlavy z řití asi nevytáhnou... Bohužel.
A to jsem všemi deseti za ekologii, ale tu realistickou a ne pokryteckou.
Ctes to vsecko nebo jen cast? Clovek nemusi byt ekonom, aby si spocital, ze vypadek spotrebni dane na PHM se bude muset necim vykompenzovat.. A je jedno jaky vypadek dani to bude...
Rozměry: 3,780 mm délka, 1715 mm šířka a výška 1540 mm (Fabie 4108x1780x1459). Motor 74 koní je fajn, přední náhon, baterka 30 kWh a 38 kWh. Dojezd 300 km pro 30kWh baterku bude asi spíše fikce, při 20 % to začne hlásit rezervu (a to je dost otravné), takže na 24 kWh se snad bude dát skoro 200 km. Má to DC, takže podle výrobce by se baterka měla dát na 80 % dobít za 30 minut.
Hadankar Hendly,ja plne chapem o co v ev automotive ide.
Chapem aj to,ze su jednoduchsie na opravu.
Nechapem ,ale to co ty pises,ze nebude potreba servisu a 2 servisy na CR bohate stacia.
"A co z toho resis u noveho auta v zarucni dobe?"
Videl si niekde zaruku na spotrebny material auta?
Ked chytis jamu,tak zaplati ti predajca opravu tlmica zadarmo ked mas auto v zaruke?Alebo si nuteny to riesit v poistovni ak mas havarijnu poistku?
Jaaaj,vlastne zabudol som.V tvojom zmyslani ziadne ev auto nebura,kedze ev auta nepotrebuju servisy ,kde by to mohli opravit.
Co ta priznat si pravdu,hadankar,ze si zadrel hlupost?
Chapem aj to,ze su jednoduchsie na opravu.
Nechapem ,ale to co ty pises,ze nebude potreba servisu a 2 servisy na CR bohate stacia.
"A co z toho resis u noveho auta v zarucni dobe?"
Videl si niekde zaruku na spotrebny material auta?
Ked chytis jamu,tak zaplati ti predajca opravu tlmica zadarmo ked mas auto v zaruke?Alebo si nuteny to riesit v poistovni ak mas havarijnu poistku?
Jaaaj,vlastne zabudol som.V tvojom zmyslani ziadne ev auto nebura,kedze ev auta nepotrebuju servisy ,kde by to mohli opravit.
Co ta priznat si pravdu,hadankar,ze si zadrel hlupost?
Gile,nehovoris jeho jazykom.To tym bude,ze ti nerozumie 😁
Skusim to ja podla jeho vzorca fungovania tu na ACZ.
Hádanka Hendly z Batmana,vies z akych suciastok sa sklada auto?
Fakt si myslis,ze EV auta nepotrebuju servis? 😁
Nemaju EV auta tlmice?
A co rameno zavesenia kolesa?
Brzdy?
Gulove capy?
Gumy na stabilizatore?
Tycky riadenia?
Elektriku?
Loziska kolies?
Manzety na poloosi?
Ty si fakt myslis,ze sa kazi na aute len spalovaci motor? 😁 😁 😁
Skusim to ja podla jeho vzorca fungovania tu na ACZ.
Hádanka Hendly z Batmana,vies z akych suciastok sa sklada auto?
Fakt si myslis,ze EV auta nepotrebuju servis? 😁
Nemaju EV auta tlmice?
A co rameno zavesenia kolesa?
Brzdy?
Gulove capy?
Gumy na stabilizatore?
Tycky riadenia?
Elektriku?
Loziska kolies?
Manzety na poloosi?
Ty si fakt myslis,ze sa kazi na aute len spalovaci motor? 😁 😁 😁
Oni ti Evropští zelení soudruzi chtějí postavit prosperitu na vysokých daních a z nich přerozdělovat dotace a ... a ono to ne a ne fungovat 😒] Lidi v západní části EU snad konečně dostanou rozum a začnou volit lépe než tenhle zelený ksindl :no:
To je pravda, samy klady a pozitiva a presto se musi EU chovat jako AH s narizenimi, zakazy, postihy aby to lidem natlacili do garazi. A pres to vsecko, ze vyrobni naklady jsou podstatne nizsi nez u spalovaku tak se prodava 2-3x draz... Tomu rikam terno...
OK motoricky je to, logicky, krapet jiný. Ale podvozek je furt defacto ta samá strojařina (rozepisovati co všecko tam je snad na takto odborným fóru netřeba) + to samosebou musí být dimezovaný na váhu těch baterek, že. A docela by mne zajímal úhel pohledu STK na EV, co všcko a jak mají kontrolovat.
Tož pravda, doma ne, tam je to všecko na tvý triko. Ale ve firmě, to už je jiná opera, tam spadá do revizí vše, varnou konvicí počínaje, přes celý HW park, až třeba UPSkou s batery packem konče. A nedej bože, kdyby něco z toho "prdlo" a způsobilo škodu a bylo bez revize - pojišťovna akorát vyplázne jazyk a udělá dlouhej nos.
Vsecko jsou jen blby kecy, ale mam na tebe jednu otazku. Kdyz vypadne spotrebni dan z NM a BA tak cim se bude plnit statni kapsa? Vsad se, ze zavedou dan na EV. Ty penize jim totiz budou chybet...
Nynější Shanghajský autosalón je hlavně o produktivitě a kvalitě.
Prostě následují Teslu. I Xpeng se chlubil gagacastingem co má Tesla.
Ale tady se o produktivitě a pokroku nesmí psát, to se nadějným politologům nelíbí a očekávám od nich -.
Pokud bude ID.2 a Tesla 2 za 25 000, bude muset být Seagull za 17 000. Bude levnější než ID.1.
Prostě následují Teslu. I Xpeng se chlubil gagacastingem co má Tesla.
Ale tady se o produktivitě a pokroku nesmí psát, to se nadějným politologům nelíbí a očekávám od nich -.
Pokud bude ID.2 a Tesla 2 za 25 000, bude muset být Seagull za 17 000. Bude levnější než ID.1.
Ja som nepísal iba o nárazových skúškach. Možno nie sú povinné ale minimálne z marketingových dôvodov nutné.
Prečo si nespomenul elektronických asistentov? Zmysel a účinok niektorých z nich je minimálne diskutabilný, sú povinné a citeľne zvyšujú náklady na výrobu áut.
Prosím ťa a ako môže byť prekážkou pre konkurenciu emisný predpis, keď platí pre všetky v EÚ predávané autá bez ohľadu na výrobcu? Je rovnakou prekážkou aj pre domácich výrobcov, nie? To je nezmysel.
Prečo si nespomenul elektronických asistentov? Zmysel a účinok niektorých z nich je minimálne diskutabilný, sú povinné a citeľne zvyšujú náklady na výrobu áut.
Prosím ťa a ako môže byť prekážkou pre konkurenciu emisný predpis, keď platí pre všetky v EÚ predávané autá bez ohľadu na výrobcu? Je rovnakou prekážkou aj pre domácich výrobcov, nie? To je nezmysel.
Nerozčiluj se, praskne ti cévka a kdo by tu pak všechny otravoval. Za ban si můžeš sám, stačí se podívat, na to co si vyplodil výše a je jasno 😒]
Tož když to bude nový a budou předepsaný garančky a bude to financovaný jinak nežli "cash" tož nevím jak se návštěvě autorizáku vyhnout.
V tomto sa mýliš. Dnešné autoservisy len tak nezmiznú a pokiaľ majú prežiť, budú sa musieť preorientovať na EV. Vyjmúc pohon je všetko ostatné rovnaké alebo veľmi podobné.
Emisné predpisy? Čo tým myslíš? Rozpíš to trochu podrobnejšie.
Bezpečnosť - veľa vecí u je predpis, hlavne čo sa týka tzv. aktívnej bezpečnosti a elektronických asistentov. Nárazové skúšky sa takisto stále sprísňujú a auto so zlými výsledkami ma menšie šance na úspech, takže je to tiež forma predpisovania, hoci nepriamo.
Bezpečnosť - veľa vecí u je predpis, hlavne čo sa týka tzv. aktívnej bezpečnosti a elektronických asistentov. Nárazové skúšky sa takisto stále sprísňujú a auto so zlými výsledkami ma menšie šance na úspech, takže je to tiež forma predpisovania, hoci nepriamo.
Tak skrátka nežvaň a bude pokoj. Jak sa tu objavíš, je diskusia zasraná až strach. Smrdíš.
A čo asi robia neuvážene kruté emisné a iné predpisy automobilkám? Inžinieri sa tešia, že že môžu škrtiť motory až do absurdna, zmenšovať objemy a špekulovať, ako nezmyselné normy plniť? Myslíš, že ich teší, že môžu do áut dávať kilá elektroniky navyše a prepchávať auto množstvom mnohokrát zbytočných, dokonca nebezpečných "asistentov"? Že majú automobilky radosť, že ich autá musia byť obrnené a tým pádom aj ťažké ako tanky, aby prešli nárazovými skúškami? Že sú happy z toho, že môžu storočný vývoj spaľovákov hodiť za hlavu a začínať odznova, aby za dve desťročia dobehli všetko, čo sa v rámci elektropohonu veky nevyvíjalo? Že sú nadšení ďalšími a ďalšími nekonečnými nákladmi a investíciami do neistej budúcnosti? Že musia uzatvárať spojenectvá a tvoriť koncerny s odvekými konkurentami a rivalmi? Fakt si to myslíš?
Dobré vysvetlenie. :yes: Ale nevysvetlil si to hlavné.
Mimochodom pozor - akceptovanie názoru toho druhého je jedným z princípov demokracie, čo automaticky neznamená, že je to vždy ten najlepší a najsprávnejší prístup. 😉
Mimochodom pozor - akceptovanie názoru toho druhého je jedným z princípov demokracie, čo automaticky neznamená, že je to vždy ten najlepší a najsprávnejší prístup. 😉
A ty si myslíš, že budem hľadať nejaký tvoj priblblý príspevok podľa času. Radšej sa zdrž a vôbec na mňa nereaguj.
Tomuhle blabolu nemuzes verit ani ty sam... EU vyrabi nasobne drazsi auta a jeste se snazi zbavit zavislosti na Cine, tzn. budou jeste drazsi... Na tohke ekonom byt nemusis
Tak o tomhle už se psalo v roce 2019 https😐/www.idnes.cz/…914_automoto_fdv nevím kam, či zda-li se to ke dnešku někam posunulo (zajisté to bude míti celoEU řešení, z pochopitelných důvodů). Že by to tedy bylo jen o tom, že skočíš do krámů, koupíš EVčko a jezdíš, tak o tom to asi nebude. A je to takto jedině správně - z úhlu pohledu elektrikářova. 😉
V sobotu jsem byl v Brně v Olympii a vystavoval tam auta brněnský prodejce značky DongFeng. Hele auto více méně v plné palbě za 750k s DPH. Do čínské spalováku bych asi zatím nešel, ale elektromobil do 500k bych možná i zkusil. Každopádně pokud se Evropa neprobudí, čeká jejich automobilky dost smutná budoucnost.
Synom som ta nenazval preto,ze by si mi mal byt synom,alebo,ze si mlade ucho co nevie nic o zivote,ale z dovodu,ze pouzival si uryvok piatej kapitoly Evanjelia podla Matusa cast 3 : "Blahoslaveni chudobni duchom, lebo ich je nebeske kralovstvo" .Kedze podla teba som chudy duchom,tak som vitany v nebeskom kralovstve a zato som popravde velmi rad.Dakujem teda zato,ze ma tak vidis,synu.
Cina dominuje na obchodom poli.Cinu cely svet vyuzival ako lacnu pracovnu silu a tym pomohol vybudovat z Ciny popredneho lidra svetovej ekonomiky.Sami si zato mozeme,ze Cina je dnes tam kde je.Hlavne je clenom silneho ekonomickeho zoskupenia BRICS ,ktora uz predbehla ekonomicky slabnucu a ekonomicky umierajucu G7.
https😐/financnenoviny.com/…ky-predbehli-g7/
Vyhliadky BRICSu do buducna?
BRICS je zoskupenie,ktore bude nadalej napredovat,zatial co G7 a jej prisluhovaci budu padat ku ekonomickemu dnu.Treba sa pozriet na Blizky vychod s ktorym obchodujem.Saudska Arabia ukoncila vojnu v Jemene,spriatelila sa naspat so Syriou a Iranom,chce vstupit do BRICSu.Nedeje sa to len tak a so Saudami s ktorymi som sa rozpraval sa vytesuju z toho,ze sa to deje a cely svet konecne otvara oci,ze sa netreba bat vojny s USA,kedze USA uz zdaleka nie su silne ako kedysi.
Ked vstupia do BRICSu aj Saudi,tak kde vyleti sila tohto zoskupenia ako ekonomicky,tak aj politicky?A nehovorim este o tom,ze sa k nim chcu pridat aj Mexiko, Nigeria, Venezuela a Iran.Do rokovani su prizvane aj krajiny ako Argentina, Egypt, Indonezia, Senegal, Spojene arabske emiraty,Thajsko,Pakistan.Verim,ze dalsie staty budu nasledovat.
Pises : "Vyjaderenie Čína evokuje nadšenie a fandenie Číne, a to, kámo, v podaní chlapca z Európy normálne nie je."
Je to uplne normalne.Som zcestovany chlapec narodeny v Europe s otvorenymi ocami zijuci nastastie mimo EU.Tesi ma,ze sa svet transformuje na unipolarny svetovy system,ktoreho sucastou je aj ekonomicky silnejuca skupina BRICS.Smola EU je,ze sa pridala na zlu strana co sa tyka ekonomickej buducnosti,ktora zavladne vo svete.
Tolko moj nazor.
Urcite je rozdielny od toho tvojho,ale od toho sme predsa ludia.1000 ludi,1000 chuti.
Hlavne je tolerovat a akceptovat nazor toho druheho.
Mier celemu multipolarnemu svetu :yes:
Cina dominuje na obchodom poli.Cinu cely svet vyuzival ako lacnu pracovnu silu a tym pomohol vybudovat z Ciny popredneho lidra svetovej ekonomiky.Sami si zato mozeme,ze Cina je dnes tam kde je.Hlavne je clenom silneho ekonomickeho zoskupenia BRICS ,ktora uz predbehla ekonomicky slabnucu a ekonomicky umierajucu G7.
https😐/financnenoviny.com/…ky-predbehli-g7/
Vyhliadky BRICSu do buducna?
BRICS je zoskupenie,ktore bude nadalej napredovat,zatial co G7 a jej prisluhovaci budu padat ku ekonomickemu dnu.Treba sa pozriet na Blizky vychod s ktorym obchodujem.Saudska Arabia ukoncila vojnu v Jemene,spriatelila sa naspat so Syriou a Iranom,chce vstupit do BRICSu.Nedeje sa to len tak a so Saudami s ktorymi som sa rozpraval sa vytesuju z toho,ze sa to deje a cely svet konecne otvara oci,ze sa netreba bat vojny s USA,kedze USA uz zdaleka nie su silne ako kedysi.
Ked vstupia do BRICSu aj Saudi,tak kde vyleti sila tohto zoskupenia ako ekonomicky,tak aj politicky?A nehovorim este o tom,ze sa k nim chcu pridat aj Mexiko, Nigeria, Venezuela a Iran.Do rokovani su prizvane aj krajiny ako Argentina, Egypt, Indonezia, Senegal, Spojene arabske emiraty,Thajsko,Pakistan.Verim,ze dalsie staty budu nasledovat.
Pises : "Vyjaderenie Čína evokuje nadšenie a fandenie Číne, a to, kámo, v podaní chlapca z Európy normálne nie je."
Je to uplne normalne.Som zcestovany chlapec narodeny v Europe s otvorenymi ocami zijuci nastastie mimo EU.Tesi ma,ze sa svet transformuje na unipolarny svetovy system,ktoreho sucastou je aj ekonomicky silnejuca skupina BRICS.Smola EU je,ze sa pridala na zlu strana co sa tyka ekonomickej buducnosti,ktora zavladne vo svete.
Tolko moj nazor.
Urcite je rozdielny od toho tvojho,ale od toho sme predsa ludia.1000 ludi,1000 chuti.
Hlavne je tolerovat a akceptovat nazor toho druheho.
Mier celemu multipolarnemu svetu :yes:
Synu moj,caka ta tvrdy pad do reality buducnosti.
Priprav sa nato,ze tvoj pad bude pre teba bolestivy,kedze nevidis do geopolitickej a automobilovej buducnosti,ktora sa uz zacala.Cina tento boj s prehladom vyhrava.
Priprav sa nato,ze tvoj pad bude pre teba bolestivy,kedze nevidis do geopolitickej a automobilovej buducnosti,ktora sa uz zacala.Cina tento boj s prehladom vyhrava.
To je super, najprv automotiv zničia, že padá na hubu, a potom ho odrazu chcú zachraňovať...
emisni predpis euro dlouho branil dovozu levnych aut ktera tyto normy neplnila.
Podivej se na trh motorek kde tyto normy v prisne podobe neplati.
Podivej se na trh motorek kde tyto normy v prisne podobe neplati.
Pletes dve veci do jedne.
Tvrdil jsem, ze znacka levnych EV nepotrebuje pro prideje v CE servisni sit ale staci ji jedna nebo dve provozovny.
Tvrdil jsem, ze znacka levnych EV nepotrebuje pro prideje v CE servisni sit ale staci ji jedna nebo dve provozovny.
Lidi radeji budou kupovat drazsi spalovaky.
Aby zachranili autoprumysl a deti v africkych dolech i cinske delniky nebo zivotni prostredi v Cine vubec, nenicili tezkymi auty silnice u nas a hlavne aby mohli platit spotrebni dan z benzinu do statniho rozpoctu. A ke vsemu nemaji kde nabijet.
😁
Levna cinska EV jsou stejne jen hoax, tak jako globalni oteplovani. 😁 😁
PS Zadna levna mala auta prece nebudou, tak se neni ceho bat.
Aby zachranili autoprumysl a deti v africkych dolech i cinske delniky nebo zivotni prostredi v Cine vubec, nenicili tezkymi auty silnice u nas a hlavne aby mohli platit spotrebni dan z benzinu do statniho rozpoctu. A ke vsemu nemaji kde nabijet.
😁
Levna cinska EV jsou stejne jen hoax, tak jako globalni oteplovani. 😁 😁
PS Zadna levna mala auta prece nebudou, tak se neni ceho bat.
Za prve ano. Bylo to trapny, protoze jsou to skutecne nazory zdejsich odpurcu EV.
Za druhe😒br />https😐/www.motortrend.com/…ium-ion-battery/
Tesla and EV E😜ert Sandy Munro: Solid State Batteries are "Kiss of Death" for Gas Cars :yes:
Also: How China's BYD EV manufacturer may win 30 percent of our market.
Za druhe😒br />https😐/www.motortrend.com/…ium-ion-battery/
Tesla and EV E😜ert Sandy Munro: Solid State Batteries are "Kiss of Death" for Gas Cars :yes:
Also: How China's BYD EV manufacturer may win 30 percent of our market.
Abyste se inklinací k čínským rudošmejdům nezařadili vedle ruzzofilniho baryka. Můžete ztratit poslední zbytky kreditu, co vam ještě zůstal přilepený na saku. Možná se konečně odkopete.
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Muzes svuj prispevek nejal vysvetlit?
Tady mas jasny dukaz, ze ev budou levnejsi nez spalovaci vozy a Cina je ve vyvoji napred.
EU se snazi jen zachranit evropsky automotiv.
Tady mas jasny dukaz, ze ev budou levnejsi nez spalovaci vozy a Cina je ve vyvoji napred.
EU se snazi jen zachranit evropsky automotiv.
Filtr klimatizace. Tot otazka jestli to nelze udelat tak jednoduche jako napr pytlik u vysavace.
Brzdy u EV. Tam to bude spis casove a to jsme nekde na 4 letech.
Cele je to z meho pohledu o rom, ze stavajici model je ze servis je dalsi misto kde je zisk zakaznik musi jezdit a platit.
Je otazka jetli tento model budou chtit vyuzit konkurence a nebo jeho absence bude konkurencni vyhoda.
Brzdy u EV. Tam to bude spis casove a to jsme nekde na 4 letech.
Cele je to z meho pohledu o rom, ze stavajici model je ze servis je dalsi misto kde je zisk zakaznik musi jezdit a platit.
Je otazka jetli tento model budou chtit vyuzit konkurence a nebo jeho absence bude konkurencni vyhoda.
Viz ty sám o sobě včera 22:20 nebo dnes 9:59 sám o sobě, a(le) netrap se, viz můj citát nejsi v tom sám
a na všem jde najít něco pozitivního, viz ty sám o sobě dnes 10:03, i když viz ty 9:58 někdy JE TO TĚŽKÉ
DRSNÝ odhad je, že až 80% (některé odhady pracují až s 85%! je fakt černý humor, že si říkáme https😐/cs.wikipedia.org/…%9Bk_moudr%C3%BD
a na všem jde najít něco pozitivního, viz ty sám o sobě dnes 10:03, i když viz ty 9:58 někdy JE TO TĚŽKÉ
DRSNÝ odhad je, že až 80% (některé odhady pracují až s 85%! je fakt černý humor, že si říkáme https😐/cs.wikipedia.org/…%9Bk_moudr%C3%BD
Tak to zkusim jinak.
Je pro pripadnou novou znacku s nabidkou EV problem servisni sit?
Z meho pohledu ne. S nejvetsi pravdepodobnosti budou stacit dve dilny v republice.
To neni neco co by melo dopad do ceny.
Zazita predstava servisu v kazdem meste kam musis jezdit pravidelne na vymenu oleje je v pripade EV omyl.
Mimochodem, v te prevodovce to nebudes menit ( v tomle pripade stejne jako u vetsiny aut) nikdy.
Je pro pripadnou novou znacku s nabidkou EV problem servisni sit?
Z meho pohledu ne. S nejvetsi pravdepodobnosti budou stacit dve dilny v republice.
To neni neco co by melo dopad do ceny.
Zazita predstava servisu v kazdem meste kam musis jezdit pravidelne na vymenu oleje je v pripade EV omyl.
Mimochodem, v te prevodovce to nebudes menit ( v tomle pripade stejne jako u vetsiny aut) nikdy.
Taky jsme to psal” Vetsina toho co pises dodnes evropsky automotiv chranilo pred cinou.
Vse to ale pada s nastupem ev.”
A protoze tato ochrana s ev uz neplati prisla na radu podpora financni. Stejne jako v Cine.
Vse to ale pada s nastupem ev.”
A protoze tato ochrana s ev uz neplati prisla na radu podpora financni. Stejne jako v Cine.
To bolo. Teraz čínske autá emisné predpisy plnia. Elektromobily samozrejme. Ako sa podľa teba Európa bráni?
Servis bude dal. V CR je pres 6 mil aut. Bude trvat desitky let nez se vozovy park zmeni.
U EV ale bude servis z vetsi casti uplne jineho druhu.
U EV ale bude servis z vetsi casti uplne jineho druhu.
Dobrá tak do 3tice TY NEJEN NEJSI EKONOM jsi přímo ANTI EKONOM
To je docela ZÁKLADNÍ technická ekonomická ZNALOST = že BEV je levnější než ICE (a taky má větší výkon a další skoro jen konstrukční plusy). Co místo hádání se, si dostudovat??
To je docela ZÁKLADNÍ technická ekonomická ZNALOST = že BEV je levnější než ICE (a taky má větší výkon a další skoro jen konstrukční plusy). Co místo hádání se, si dostudovat??
Emisni predpis EURO je jedna z velkych prekazek pro konkurenci v evrope.
Narazove zkousky NCAP nejsou povinne. Jde o dobrovolnou zkosku a EU s tim nema nic spolecneho.
Narazove zkousky NCAP nejsou povinne. Jde o dobrovolnou zkosku a EU s tim nema nic spolecneho.
Vetsina toho co pises dodnes evropsky automotiv chranilo pred cinou.
Vse to ale pada s nastupem ev.
Vse to ale pada s nastupem ev.
Krom toho že si fakt trapnej (nejen viz 20:50 ) tak si odtrženej od reality https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232 mimo EUropu to začalo dřív, to snad víš
Znásilnil siS fakta do SVÉHO závěru = jak to chceŠ (NE)chápat ty = takovým není pomoci 😄
a takoví umí jen to co tu předvádíš = křičetVŠICHNI sou proti mě blbý, svět má poslouchat MĚ a to (skoro vždy) doprovázeno URÁŽENÍM
Zkušenější znalejší s (drtivě) větší praxi s auty https😐/www.auto.cz/…-se-nebal-141168 nebo ten (asi určitě nej- v češtině SPECIÁL Technika) všichni OPAČNÝ ZÁVĚR než ty
PS: Tak DEJ jednou pak časem až na to dojde VĚDĚT - až ti dojde co zkušenější znalejším (jo placatá OLED je fakt lepší televize než stará CRT s menší obrazovkou ale větší spotřebou, a rychlejší BEV dík menšímu výkonnějšímu elektromotoru umožňujícímu třeba i lepší dávkování výkonu a rozdělení výkonu mezi kola i nápravy atp. je ta OLED - i když to místním TECHNIKY aut NEZNALÝM s bonusem BEZ PRAKTICKÝCH ZKUŠENOSTÍ furt ještě nedošlo
Znásilnil siS fakta do SVÉHO závěru = jak to chceŠ (NE)chápat ty = takovým není pomoci 😄
a takoví umí jen to co tu předvádíš = křičetVŠICHNI sou proti mě blbý, svět má poslouchat MĚ a to (skoro vždy) doprovázeno URÁŽENÍM
Zkušenější znalejší s (drtivě) větší praxi s auty https😐/www.auto.cz/…-se-nebal-141168 nebo ten (asi určitě nej- v češtině SPECIÁL Technika) všichni OPAČNÝ ZÁVĚR než ty
PS: Tak DEJ jednou pak časem až na to dojde VĚDĚT - až ti dojde co zkušenější znalejším (jo placatá OLED je fakt lepší televize než stará CRT s menší obrazovkou ale větší spotřebou, a rychlejší BEV dík menšímu výkonnějšímu elektromotoru umožňujícímu třeba i lepší dávkování výkonu a rozdělení výkonu mezi kola i nápravy atp. je ta OLED - i když to místním TECHNIKY aut NEZNALÝM s bonusem BEZ PRAKTICKÝCH ZKUŠENOSTÍ furt ještě nedošlo
Ta poslední věta sedí
1. BEV nejen že umožňuje konstrukčně líp postavit auto, než když je tam velký nešikovný spalovací motor s nižší efektivitou a nižším výkonem
2. ale viz opakovně zmíněný seznam nutného servisu a poruch aut se spalovacími motory, BEV je i v tomhle lepší = nebo třeba praktičtější
3. i to už sem dával https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv
4. levnější, konstrukčně lepší auta s nižší cenou a snazším servisem = Co ta priznat si pravdu, hadankar, ze si zadrel hlupost?
1. BEV nejen že umožňuje konstrukčně líp postavit auto, než když je tam velký nešikovný spalovací motor s nižší efektivitou a nižším výkonem
2. ale viz opakovně zmíněný seznam nutného servisu a poruch aut se spalovacími motory, BEV je i v tomhle lepší = nebo třeba praktičtější
3. i to už sem dával https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv
4. levnější, konstrukčně lepší auta s nižší cenou a snazším servisem = Co ta priznat si pravdu, hadankar, ze si zadrel hlupost?
Ano myslím, zkus to taky VŘELE DOPORUČUJI
Je to vlastně PRIBLBLÝÝ PRISPEVOK = je to seznam TVÝCH blbokravin co si (do té doby) jen v téhle diskuzi stihl napsat
Nelíbí se ti když tě někdo opravuje? Jednoduchý = nepiš kraviny
a teď TO DŮLEŽITÉ = už máš double žádost VYSVĚTLI cos myslel svým: "zničia automotiv"??
Je to vlastně PRIBLBLÝÝ PRISPEVOK = je to seznam TVÝCH blbokravin co si (do té doby) jen v téhle diskuzi stihl napsat
Nelíbí se ti když tě někdo opravuje? Jednoduchý = nepiš kraviny
a teď TO DŮLEŽITÉ = už máš double žádost VYSVĚTLI cos myslel svým: "zničia automotiv"??
Není to super - škoda že jsme za pokřiku místních neznalých jakofandů TAK MOC ZAOSTALI
CO znamená automotiv zničia? MY jsme zaostali "dobrovolně" = schválně dál vyráběli převážně auta typu https😐/aukro.cz/…encor-7034496038 místo https😐/www.alza.cz/…90a-d6638207.htm
Jako že místní KŘIKLOUNŮM přechod na novější typ aut jde v EUropě MOC RYCHLE - nedošlo jak moc byli mimo?
CO znamená automotiv zničia? MY jsme zaostali "dobrovolně" = schválně dál vyráběli převážně auta typu https😐/aukro.cz/…encor-7034496038 místo https😐/www.alza.cz/…90a-d6638207.htm
Jako že místní KŘIKLOUNŮM přechod na novější typ aut jde v EUropě MOC RYCHLE - nedošlo jak moc byli mimo?
Ah jo.
A co z toho resis u noveho auta v zarucni dobe?
Proc na to stale koukate optikou bazaroveho kovboje ktery original dily stejne nekupuje
Proc vznikl LL olej i kdyz to prokazatelne autu nedela dobre? Protoze pri nakupu sluzebnich aut se vse poucita s ohledem na planovane servisni naklady.
A tady je proste EV jiny svet.
Chces se bavit jako deti a nebo chapes o co v automotiv jde?
A co z toho resis u noveho auta v zarucni dobe?
Proc na to stale koukate optikou bazaroveho kovboje ktery original dily stejne nekupuje
Proc vznikl LL olej i kdyz to prokazatelne autu nedela dobre? Protoze pri nakupu sluzebnich aut se vse poucita s ohledem na planovane servisni naklady.
A tady je proste EV jiny svet.
Chces se bavit jako deti a nebo chapes o co v automotiv jde?
Proč JEN? JEN nejporuchovější věci na autech (do)dnes jsou PŘEVODOVKA a SPOJKA a TURBODMYCHADLO a BRZDOVÝ SYSTÉM a TĚSNĚNÍ HLAVY VÁLCŮ a EGR VENTIL = a to s BEV sKONČÍ
takhle je to jednoduchý (a jo vždy bude něco, ale jak to bývá - stejně jako třeba CRT televize a dnešní plochý LEPŠÍ PARAMETRY + VĚTŠÍ OBRAZOVKA + MENŠÍ SPOTŘEBA = tak nějak teď u aut - to vídí(me) lidi co mají lepší znalost + praxi https😐/www.auto.cz/…-se-nebal-141168
a naopak ti s MENŠÍmi ZNALOSTmi a bez zkušenosti. Doporučím SPECIÁL Technika a asi naší nejlepší partu testérů (sorry ACZ ale ty ANI OMYLEM) kde už loni došli k závěru, že k průlomu UŽ DOŠLO (levnější lepší konstrukčně s vyšším výkonem a menší spotřebou energie s milým bonusem menších emisí)
TADY to HODNĚ "jakofandům" do aut zatím FURT ještě NEDOŠLO
takhle je to jednoduchý (a jo vždy bude něco, ale jak to bývá - stejně jako třeba CRT televize a dnešní plochý LEPŠÍ PARAMETRY + VĚTŠÍ OBRAZOVKA + MENŠÍ SPOTŘEBA = tak nějak teď u aut - to vídí(me) lidi co mají lepší znalost + praxi https😐/www.auto.cz/…-se-nebal-141168
a naopak ti s MENŠÍmi ZNALOSTmi a bez zkušenosti. Doporučím SPECIÁL Technika a asi naší nejlepší partu testérů (sorry ACZ ale ty ANI OMYLEM) kde už loni došli k závěru, že k průlomu UŽ DOŠLO (levnější lepší konstrukčně s vyšším výkonem a menší spotřebou energie s milým bonusem menších emisí)
TADY to HODNĚ "jakofandům" do aut zatím FURT ještě NEDOŠLO
Rekl bych ze i tam je situace jednodusi viz bubnove brzdy. Prece jen vetsinu brzdne prace odvede motor.
a co meri revizak na spotrebici?
Itolacni odpor a ?
Bude to nejaky zasadni problem pro EV nebo snad financni? Potrebujes k tomu znackovy servis?
Itolacni odpor a ?
Bude to nejaky zasadni problem pro EV nebo snad financni? Potrebujes k tomu znackovy servis?
Jsi https😐/moje.auto.cz/…dpadu-na-Auto-cz ?
(ne)chci ti zkazit "radost" BRICS čekají (nej)spíš (daleko) větší problémy než https😐/www.idnes.cz/…4408_domaci_ivos
jejich výhoda OBŘÍHO MNOŽSTVÍ lidí, se JEDNOU ČASEM asi PROJEVÍ, momentálně se (to) dřív projeví jako NEvýhoda (a parta SVIŇÁK Módí a ULTRA SVIŇÁK Ťin-Pching a slaboch Lula da Silva o KREMeLském důchodci radši nemluvím = netáhne spolu - a jsou to všechno /maličko to zjednodušíme/ křiví STAŘÍ DŮCHODCI co po nich přijde, možná i ve většině jejich zemí, https😐/www.csfd.cz/…j-o-moc/prehled/
ZATÍM se projeví PROBLÉMY RŮSTU POČTU obyvatel v Indii a PROBLÉMY POKLESU POČTU obyvatel v Číně https😐/zpravy.aktualne.cz/…980ac1f6b220ee8/ a obě tyhle megazemě jsou (skoro bez přehánění) ZÁVISLÉ na levné výrobě a vývozu k nám, do EUroatlantické civilizace. Indii to v budoucnu teprve čeká ale čína už MÁ problém, že hodně lidí chce žít jako my a NE PRACOVAT za misku rýže (takže automatiké podbízení se NÍZKÝMI CENAMI a éra dekád VOKOPČÍME a prodáme levně ne končí ale už tak ne(po)frčí
PODSTATA ale bude asi ta úvodní věta odstavce VELKÝ strmý PROPAD počtu obyvatel a VELKÝ strmý RŮST počtu obyvatel, to bude zajímavé a uvidíme jak si s tím komunistická strana a (dál asi) indická lidová strana poradí, tipuji že blbě možná i BLBĚ 😲 :-!
tím chci říct KLUKU že NÁZOR je o ničem, jde o ZNALOSTi = a ty se (nejen) dle mé znalosti, dominance BRICSu = nedožiješ 😉
(ne)chci ti zkazit "radost" BRICS čekají (nej)spíš (daleko) větší problémy než https😐/www.idnes.cz/…4408_domaci_ivos
jejich výhoda OBŘÍHO MNOŽSTVÍ lidí, se JEDNOU ČASEM asi PROJEVÍ, momentálně se (to) dřív projeví jako NEvýhoda (a parta SVIŇÁK Módí a ULTRA SVIŇÁK Ťin-Pching a slaboch Lula da Silva o KREMeLském důchodci radši nemluvím = netáhne spolu - a jsou to všechno /maličko to zjednodušíme/ křiví STAŘÍ DŮCHODCI co po nich přijde, možná i ve většině jejich zemí, https😐/www.csfd.cz/…j-o-moc/prehled/
ZATÍM se projeví PROBLÉMY RŮSTU POČTU obyvatel v Indii a PROBLÉMY POKLESU POČTU obyvatel v Číně https😐/zpravy.aktualne.cz/…980ac1f6b220ee8/ a obě tyhle megazemě jsou (skoro bez přehánění) ZÁVISLÉ na levné výrobě a vývozu k nám, do EUroatlantické civilizace. Indii to v budoucnu teprve čeká ale čína už MÁ problém, že hodně lidí chce žít jako my a NE PRACOVAT za misku rýže (takže automatiké podbízení se NÍZKÝMI CENAMI a éra dekád VOKOPČÍME a prodáme levně ne končí ale už tak ne(po)frčí
PODSTATA ale bude asi ta úvodní věta odstavce VELKÝ strmý PROPAD počtu obyvatel a VELKÝ strmý RŮST počtu obyvatel, to bude zajímavé a uvidíme jak si s tím komunistická strana a (dál asi) indická lidová strana poradí, tipuji že blbě možná i BLBĚ 😲 :-!
tím chci říct KLUKU že NÁZOR je o ničem, jde o ZNALOSTi = a ty se (nejen) dle mé znalosti, dominance BRICSu = nedožiješ 😉
Navážu na tvou závěrečnou větu TOMU ŘÍKÁM NEZNALOST (stejně jako ta daň = jinak viz Hendly 14:10
Ty NEBUDEŠ ekonom viď? 😉
Ale souhlas, že tu VLÁDNOU JEN BLBÝ KECY https😐/www.autoforum.cz/…i-se-otaci-zady/
Ale souhlas, že tu VLÁDNOU JEN BLBÝ KECY https😐/www.autoforum.cz/…i-se-otaci-zady/
Za ban za pro ruSSkou svoloč (a citace ruSSkých dezinformačních webů NE) to je HNUS = a ty si zdá se nejen blbka, ale i pro ruSSká sviňka
Votravuje tě, že nemůžeš plkat krávoblboviny = on se vždy nějakej MT Hendly DonVito já... najde, jen holt těch 80% je chytrejch, jak ty
Votravuje tě, že nemůžeš plkat krávoblboviny = on se vždy nějakej MT Hendly DonVito já... najde, jen holt těch 80% je chytrejch, jak ty
1. jsi TAK MOC mimo, že nevíš že to není o EU ale celé planetě? 😲
2. jsi pro ruSSká blbka nebo komunista nebo jen blbka, že vzdělání https😐/www.natur.cuni.cz/…iologie/ekologie říkáš ZELENÝ KSINDL?
3. kolik ti je? tohle rozdělení tu bylo vždy, právě soudruzi měli vzdělání (a ekologii) za (zelený) ksindl. (BYL) Jsi soudruh?
2. jsi pro ruSSká blbka nebo komunista nebo jen blbka, že vzdělání https😐/www.natur.cuni.cz/…iologie/ekologie říkáš ZELENÝ KSINDL?
3. kolik ti je? tohle rozdělení tu bylo vždy, právě soudruzi měli vzdělání (a ekologii) za (zelený) ksindl. (BYL) Jsi soudruh?
jen doplním A sakra VYSOKÁ DAŇ 😄
jen dodám A sakra HODNĚ ELEKTŘINY spotřebujeme, než ELEKTŘINOU posíláme ten benzín/naftu pistolí do nádrže 😉
jen s trochou nadsázky, auto jede BUĎ na ropu PLUS elektřinu a má (spíš) menší výkon a je výrobně i provozně dražší NEBO jen na tu elektřinu a má vyšší výkon a lepší těžiště a rozložení hmotnosti = a
menší efektivnější výkonnější elektromotůrek (co smázne i V12 https😐/elektrickevozy.cz/…jezd-specifikace umožňuje lepší konstrukci auta jako takového
KDO by to(hle) nechtěl? Ten kdo tomu NEROZUMÍ
jen dodám A sakra HODNĚ ELEKTŘINY spotřebujeme, než ELEKTŘINOU posíláme ten benzín/naftu pistolí do nádrže 😉
jen s trochou nadsázky, auto jede BUĎ na ropu PLUS elektřinu a má (spíš) menší výkon a je výrobně i provozně dražší NEBO jen na tu elektřinu a má vyšší výkon a lepší těžiště a rozložení hmotnosti = a
menší efektivnější výkonnější elektromotůrek (co smázne i V12 https😐/elektrickevozy.cz/…jezd-specifikace umožňuje lepší konstrukci auta jako takového
KDO by to(hle) nechtěl? Ten kdo tomu NEROZUMÍ
a co je tam ve finale vice?
EV je absolutne jiny koncept nez spalovak.
Ano mas chladic, ale jake teploty jsou u spalovaku a jake u EV.
Nemas motorovy prostor kde mas teploty pres sto stupnu, nemas prevodovku coz je vec plna jemne mechaniky atd.
EV je absolutne jiny koncept nez spalovak.
Ano mas chladic, ale jake teploty jsou u spalovaku a jake u EV.
Nemas motorovy prostor kde mas teploty pres sto stupnu, nemas prevodovku coz je vec plna jemne mechaniky atd.
multilinku TAK URČITĚ to bylo provokování 😁
multilink vždy SÁM o SOBĚ 😄
NULA znalost (nejen) aut = jen plkožvanilkecyžvásty
multilink vždy SÁM o SOBĚ 😄
NULA znalost (nejen) aut = jen plkožvanilkecyžvásty
1. pro užiVWatele https😐/www.autoforum.cz/…i-se-otaci-zady/
2. (dnes už opravdu trapná - na hluboké neznalosti postavená formulace) elektrospotřebič = viz ZNALOST (třeba závěr loňského SPECIÁL Technika stejná třída stejná cena DRTIVĚ ROZLIŠNÝ výkon a závěr srovnávacího testu = BMW R6 benzín vs elektřina) a obecně viz já (nejen) tady 14:13 a 13😁0
2. (dnes už opravdu trapná - na hluboké neznalosti postavená formulace) elektrospotřebič = viz ZNALOST (třeba závěr loňského SPECIÁL Technika stejná třída stejná cena DRTIVĚ ROZLIŠNÝ výkon a závěr srovnávacího testu = BMW R6 benzín vs elektřina) a obecně viz já (nejen) tady 14:13 a 13😁0
Jo píšu vždy JEN FAKTA = to těch 80-85% "oslíků" nesnáší 😉
takže FAKT = nikdy jsem ban neměl nedostal!
Ostuda redakce, že https😐/moje.auto.cz/…materasu-5534601 PO ZAČÁTKU téhle fáze stupidní ruSSké války za slova o pro-ruSSké SSvoloči ANO - zdůrazním PO ZAČÁTKU VÁLKY 😲 😉
OSTUDA REDAKCE že ta pro ruSSká SSvoloč NE :no:
to redakce (a viz motto) PĚKNĚ PrOruSkoSRALa :no: :no: :no:
nechť ZA TO SHNIJÍ V PEKLE co je moc je MOC :-!
a PRO TEBE MATLO říkat fakta a dávat odkazy NENÍ NEZNAMENÁ prudit, i když pro tebe asi jo
takže FAKT = nikdy jsem ban neměl nedostal!
Ostuda redakce, že https😐/moje.auto.cz/…materasu-5534601 PO ZAČÁTKU téhle fáze stupidní ruSSké války za slova o pro-ruSSké SSvoloči ANO - zdůrazním PO ZAČÁTKU VÁLKY 😲 😉
OSTUDA REDAKCE že ta pro ruSSká SSvoloč NE :no:
to redakce (a viz motto) PĚKNĚ PrOruSkoSRALa :no: :no: :no:
nechť ZA TO SHNIJÍ V PEKLE co je moc je MOC :-!
a PRO TEBE MATLO říkat fakta a dávat odkazy NENÍ NEZNAMENÁ prudit, i když pro tebe asi jo
Priznam se, ze takovou povinnost neznam.
Vse je NN coz je asi na urovni pracky. Na pracku doma taky revizaka nepotrebujes.
Horsi je to z pohledu servisu kde by mel mit pracovnik nejmene 50, ale tam uz nejaka uprava predpisu je a nebo bude.
Vi o tom nekdo vic?
Vse je NN coz je asi na urovni pracky. Na pracku doma taky revizaka nepotrebujes.
Horsi je to z pohledu servisu kde by mel mit pracovnik nejmene 50, ale tam uz nejaka uprava predpisu je a nebo bude.
Vi o tom nekdo vic?
Nikoli nejčastější je porucha převodovky, takže další plus pro (výrobně levnější s vyšším výkonem lepším těžištěm i lepším rozložením hmotnosti BEV = a to "pravý" BEV přijdou až tak za 2 roky, s novou generací platforem PLNĚ VYUŽÍVAJÍCÍCH z https😐/cs.wikipedia.org/wiki/Princip ve všem co dělá auto autem LEPŠÍ KONSTRUKCI
Nicméně pro těch 80-85% je tu tzv. Vaculíkovo pravidlo = kluci ze SPECIÁLu Technika si všimli, že když vo věci VÍŠ KULOVÝ a vymýšlíš si, tak ne že realitu a co a jak je správně trefíš tak nějak jako kdyby siS HÁZEL KORUNOU, asi půl na půl ne Ne NE - je to zvláštní ale když tomu nerozumíš, tak VĚTŠINOVĚ VYMYSLÍŠ KRÁVOBLBOVINU aneb často PŘESNÝ OPAK
zajímavý že? Platí to (samozřejmě) OBECNĚ ne(jen) u aut - no viz já o tobě 10:07
Nicméně pro těch 80-85% je tu tzv. Vaculíkovo pravidlo = kluci ze SPECIÁLu Technika si všimli, že když vo věci VÍŠ KULOVÝ a vymýšlíš si, tak ne že realitu a co a jak je správně trefíš tak nějak jako kdyby siS HÁZEL KORUNOU, asi půl na půl ne Ne NE - je to zvláštní ale když tomu nerozumíš, tak VĚTŠINOVĚ VYMYSLÍŠ KRÁVOBLBOVINU aneb často PŘESNÝ OPAK
zajímavý že? Platí to (samozřejmě) OBECNĚ ne(jen) u aut - no viz já o tobě 10:07
1. to je právě ono, jak "ty siS VYmyslel" = viz seznam viz já 10:07 😉
2. tobě to splývá a pro lidi jako ty je to skoro to samé (NEumí to rozlišit) stupeň https😐/en.wikipedia.org/…sa_International
3. (vy)ŘEŠ TEN seznam svých (velmi slušně) faux pas = viz 10:07 (myšleno HRUBEK chyb OMYLů nedopatření KIKSů nedostatků NEznalostí = trapasů
4. plus přidej své 10:57 další HRUBÁ HRUBKA ano drtivá většina dnešního servisu, se týká VÝHRADNĚ SPALOVACÍHO motoru (a brzd které v případě hybridů a BEV jsou výrazně VÝRAZNĚ MÉNĚ.. ani to nevíš?
5. a že těch (viz bod 3) bylo že? na jednu krátkou diskuzi :no:
2. tobě to splývá a pro lidi jako ty je to skoro to samé (NEumí to rozlišit) stupeň https😐/en.wikipedia.org/…sa_International
3. (vy)ŘEŠ TEN seznam svých (velmi slušně) faux pas = viz 10:07 (myšleno HRUBEK chyb OMYLů nedopatření KIKSů nedostatků NEznalostí = trapasů
4. plus přidej své 10:57 další HRUBÁ HRUBKA ano drtivá většina dnešního servisu, se týká VÝHRADNĚ SPALOVACÍHO motoru (a brzd které v případě hybridů a BEV jsou výrazně VÝRAZNĚ MÉNĚ.. ani to nevíš?
5. a že těch (viz bod 3) bylo že? na jednu krátkou diskuzi :no:
SPRÁVNĚ si to zakončil "-va" 😉
a máš v textu i další chyby (desítky let kradení know-how samozřejmě může vést ke klamnému ČÍNA :yes: ale v reálu je to Čína :no:
Asi lze souhlasit s Tesla :yes:
až odporné a HRUBKA :no: :no: :no: je EU + hateri čínských soudruhů zloděj (je to náhoda že názorově shodní PROTI-EU píší STEJNĚ bez háčků a čárek? :😉 ) plus i podobné formulace? ne Ne NE https😐/www.trhknih.cz/kniha/dm3fmaa8?… 😲 😁 :-!
a máš v textu i další chyby (desítky let kradení know-how samozřejmě může vést ke klamnému ČÍNA :yes: ale v reálu je to Čína :no:
Asi lze souhlasit s Tesla :yes:
až odporné a HRUBKA :no: :no: :no: je EU + hateri čínských soudruhů zloděj (je to náhoda že názorově shodní PROTI-EU píší STEJNĚ bez háčků a čárek? :😉 ) plus i podobné formulace? ne Ne NE https😐/www.trhknih.cz/kniha/dm3fmaa8?… 😲 😁 :-!
Tak nazývat dve dilny servisni siti?😀
Jak jsem psal hned v prvnim prispevku. Stale zde vidim velke nepochopeni co se vlastne deje.
Predstava pravidelneho navstevovani servisu s EV je usmevna.
Jak jsem psal hned v prvnim prispevku. Stale zde vidim velke nepochopeni co se vlastne deje.
Predstava pravidelneho navstevovani servisu s EV je usmevna.
Jiste se muze neco rozbit, ale podstatne mene veci nez u spalovaku.
Treba ta prevodovka je dobry priklad.
Jak casto se meni olej v prevodovce?…..
Treba ta prevodovka je dobry priklad.
Jak casto se meni olej v prevodovce?…..
Prave proto mam pocit, ze stale mnoho lidi nechape…
Nebudou zadne vymeny oleje, garanční servis atd. Proc by u ev byl?
Nebudou zadne vymeny oleje, garanční servis atd. Proc by u ev byl?