Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
del42sa
Citroen Xantia ?
Jj, kdyby tam byla, tak Xantia. Výborné auto pro denní ježdění, a to pohodlí.
Z uvedeného výběru Mondeo. To byla tenkrát bomba
Z uvedeného výběru Mondeo. To byla tenkrát bomba
Irbis9
Příspěvek podléhá schvalování.
speedfred
že také Porsche a 911 zvlášť sa obdivuje v každej generácii a je jedno či to bolo pred 40, 30 rokmi alebo súčastnosť.
911 993 Turbo jsem viděl u sousedů na návštěvě někdy kolem roku 1986, a zavřu oči a dokážu si to vybavit jako dneska, fialová metla, na rakouských značkách, pro děcko, které vidělo jenom Žigulíky a Škodovky, největší fáro byla Simca a jeden taxikář ve městě měl tuším Ford Taurus - to prostě bylo něco absolutně nereálného... pro mě asi nejhezčí generace. Bohužel i dneska pod 2M pěkný kousek nenajdeš...
Tos toho moc neviděl, já jako dítě na konci 80. let pamatuju, jak na sídlišti stály Fiaty Uno, Miárafiori, 127ky, Austin Allegro, Renault 5 a 8, Simcy 1500 a 1307, sem tam se zjevil i Ford Escort nebo stará Cortina.....
A i u dědy na vsi měli lidi cizí káry, opět Simca 1307, Fiaty 127, VW Brouk....
A počátkem 90. toho rapidně přibylo, Renault Fuego, Mercedesy, BMW, golfy, Opely Senator, Rekord, Kadettt atd atd
A i u dědy na vsi měli lidi cizí káry, opět Simca 1307, Fiaty 127, VW Brouk....
A počátkem 90. toho rapidně přibylo, Renault Fuego, Mercedesy, BMW, golfy, Opely Senator, Rekord, Kadettt atd atd
V 80-tkách se nezřídka daly vidět i Sierry, R9, A80 vajíčko, sem tam MB190. To píšu o menším okresním městě.
Největší poprask byla někdy v 86-87 červená Testarossa na německých RZ, okolo ní nás bylo strašná spousta, majitel úplně v klidu a s úsměvem.
Největší poprask byla někdy v 86-87 červená Testarossa na německých RZ, okolo ní nás bylo strašná spousta, majitel úplně v klidu a s úsměvem.
Bylo tu všechno možný, tuzec, mototechna, dary, ambasády, světský, film a televize atd a postupně se to pak jako různě staré ojetiny dostávalo mezi lidi a někdy od 1987 kdy to bylo už hodně volné sem jezdili hodně i západáci se vším možným, takže na Václaváku se dalo vidět i Porsche, Lambo atd
Já byl jako děcko na Václaváku tak 5x ;-)
Táta tam byl denně :-) Bydlel totiž tehdá na Letný a protože byl vášnivý fotograf, tak ty auta dost často i fotil před Jaltou a spol. Dodnes mam doma klasický fotky z té doby.
A děda tam dokonce pracoval, dělal v SZN a to sídililo přímo na Václaváku v Panské.
Dalo se tam potkat opravdu leccos tehdá, samozřejmě ne zas nějaké supersporty a exotiky, ale i to Lambo na fotce máme.
A děda tam dokonce pracoval, dělal v SZN a to sídililo přímo na Václaváku v Panské.
Dalo se tam potkat opravdu leccos tehdá, samozřejmě ne zas nějaké supersporty a exotiky, ale i to Lambo na fotce máme.
Možno tak v Prahe, na východe bol človek rád ak občas stretol Fuego, Fiat 128 special, Simcu a absolútny exot v našom meste bol Fiat X1/9.
Xylo
V roce 1993 jsem měl k dispozici první nové auto (firemní). Byl to Renault 19 facelift - měl jsem sedan, ale už to nemělo označení Chamade. Samozřejmě to bylo první nové auto, takže vzpomínám, někde se válí i jeho papírové fotky, ale nijak po něm neteskním.
Já bych z úvodky volil první Lagunu, v té jsem se po mnoha letech svezl a líbila se mi a taky revoluce v designu u BMW - e36, tu doteď obdivuji, esence 90s
Tak Laguna bylo krásné "dostupné" auto. E36 byla už cenově výš, ale u lokálního prodejce BMW jsem snad rok chodil oslintat výlohu s lahvově zeleným sedanem.
evocolt
Evo,Impreza,Delta HF,Escort Cosworth a ...
Toyota Celica ST165,ST 185..na palube s legendarnym Carlosom Sainzom sr.
Vzdy sa mi Celici lubili a chcel som nejaku vlastnit,ale az koncom minuleho roku som si jednu zubozenu krasku zadovazil a teraz sa jej vdychuje novy zivot,aby mi robila este dlllhe roky radost a vyvolavala vo mne usmev na tvari pri kazdej jazde.
Toyota Celica ST165,ST 185..na palube s legendarnym Carlosom Sainzom sr.
Vzdy sa mi Celici lubili a chcel som nejaku vlastnit,ale az koncom minuleho roku som si jednu zubozenu krasku zadovazil a teraz sa jej vdychuje novy zivot,aby mi robila este dlllhe roky radost a vyvolavala vo mne usmev na tvari pri kazdej jazde.
Celica se mi docela líbila taky, akorát ty běžný verze jsou FWD a to je z mýho pohledu hendikep.
Já měl podobnou Celicu 7 let. Koupeno 1986...prodáno 1993. Jezdil jsem s ní i klubové sprinty na okruzích. Pak jsem přesedlal na Hondu Integra VTi-R. "Those were the days".... :-!
https://classicregister.com/…es%20%281%29.jpg
https://classicregister.com/…es%20%281%29.jpg
Barrichello
z tohohle výběru jasně Aston :-)
DB7 - na svou dobu asi jo, ale DB9 byl za mě o hodně velkej kus lepší.
nejhezčí je DBS tak rok 1971, to je takovej britskej musle car :-)
Ale to už sme hodně v historii no
Ale to už sme hodně v historii no
No za mě ne... právě, je to takovej britskej muscle car... a to není pochvala, ne pro auto na levelu DB9. To je jako kdybys chválil DB9, že je hezkej jako Mustang... to přece pro Aston nemůže být pochvala :-)
Pak novější DBS i to úplně nejnovější, to už zase jo.
Pak novější DBS i to úplně nejnovější, to už zase jo.
3_diamanty
Aston Martin DB7 .... dodnes jedno z najkrajsich aut sveta a pre mna najkrajsi aston vsetkych cias :yes:
Freddka
Dodnes mam pred ocima modrou Toyotu Supra a z ni vystupuje ridicka velice pohledna slecna v kostymku komplet v TOTOZNEM odstinu modre a mela i tenisky (ano tenisky!) v barve. Monacke znacky. Genialni vzpominka.
https://www.q-auto.net/cvcp20230412n7344866-japan-used-toyota-supra-2001-coupe.html
Dalsi je potom Bugatti EB110 ve velice podobnem odstinu modre, to jsem tenkrat videl nekde v italii v San Marino. Od te doby jsem uz EB110 nevidel.
https://www.q-auto.net/cvcp20230412n7344866-japan-used-toyota-supra-2001-coupe.html
Dalsi je potom Bugatti EB110 ve velice podobnem odstinu modre, to jsem tenkrat videl nekde v italii v San Marino. Od te doby jsem uz EB110 nevidel.
EB 110 sem viděl 1x v životě na výstavě, v provozu bohužel nikoliv.
Ale naprosto famozní auto. Artioli byl borec.
Ale naprosto famozní auto. Artioli byl borec.
PavelK_
Já jsem jako novinku tehdy "hltal" Lagunu. Ostatně, líbí se mi dodnes.
Byla to nejhezčí generace Laguny, dodnes hezké auto. Jen jsem je neměl rád s bradavicí v čelní masce.
Moc pěkný vůz i dnes. Chtěl jsem ji v 1994 v Paříži v půjčovně vyměnit za R19, kterou jsem měl objednanou přes Eurodrive, ale ani s nabídnutým doplatkem jsem neuspěl..... ;-\ :-[]
Povedl se i facelift... taky se mi líbila. Kombík byl teda zvláštní... ale liftback super.
U francouzských aut byl většinou facelift hezčí, než původní verze. U italských přesně naopak.
Za mne je nejhezci 2 liftback, dodnes krásné a nadčasové auto a dle mne jedno z nejhezcich aut stredni tridy ever
PJ164
Alfa 155 vládne na závodech cestovních vozů. Alfa 164 se probouzí do svého faceliftu a Superky a kdo tvrdí, že francouzké jsou lepší, ten je vedle. Nejskvělejší design a sposta síly a jízdních zážitků. Jednu takovou stále mám z poslední série 97.
PJ164
Poč ne. První série je motoricky bídná, druhá dostává dvoulitr i s turbem, téměř nesmrtelný a velmi živý i úsporný. Jen ty karty před faceliftem, které se zahřívaly a kolabovaly. O chybné konstrukci rychle odcházejících stahovaček oken nemluvě, ale i to se následně zlepšilo. Jinak ani turecká produkce třetí série nebyla k zahození a Laguna Coupe je prostě klenot nejlépe opět s turbo dvoulitrem. Tu bych docela chtěl.
×
Sdílení komentáře
×
Production
1984–1992[1][2]
1991–2013 (China)
1,708,390 built[3][4]
Ale auto to bylo výborné, což už se o Ventu říct nedá.
Docela zajímavé.
Děsivá ovšem byl fotka, jak tam polivina čínanů byla v šedých monterkách a polovina v modrých. :-)