Novinky
Citroen Xantia ?
Jj, kdyby tam byla, tak Xantia. Výborné auto pro denní ježdění, a to pohodlí.
Z uvedeného výběru Mondeo. To byla tenkrát bomba
Z uvedeného výběru Mondeo. To byla tenkrát bomba
Irbis9
Příspěvek podléhá schvalování.
že také Porsche a 911 zvlášť sa obdivuje v každej generácii a je jedno či to bolo pred 40, 30 rokmi alebo súčastnosť.
911 993 Turbo jsem viděl u sousedů na návštěvě někdy kolem roku 1986, a zavřu oči a dokážu si to vybavit jako dneska, fialová metla, na rakouských značkách, pro děcko, které vidělo jenom Žigulíky a Škodovky, největší fáro byla Simca a jeden taxikář ve městě měl tuším Ford Taurus - to prostě bylo něco absolutně nereálného... pro mě asi nejhezčí generace. Bohužel i dneska pod 2M pěkný kousek nenajdeš...
Tos toho moc neviděl, já jako dítě na konci 80. let pamatuju, jak na sídlišti stály Fiaty Uno, Miárafiori, 127ky, Austin Allegro, Renault 5 a 8, Simcy 1500 a 1307, sem tam se zjevil i Ford Escort nebo stará Cortina.....
A i u dědy na vsi měli lidi cizí káry, opět Simca 1307, Fiaty 127, VW Brouk....
A počátkem 90. toho rapidně přibylo, Renault Fuego, Mercedesy, BMW, golfy, Opely Senator, Rekord, Kadettt atd atd
A i u dědy na vsi měli lidi cizí káry, opět Simca 1307, Fiaty 127, VW Brouk....
A počátkem 90. toho rapidně přibylo, Renault Fuego, Mercedesy, BMW, golfy, Opely Senator, Rekord, Kadettt atd atd
V 80-tkách se nezřídka daly vidět i Sierry, R9, A80 vajíčko, sem tam MB190. To píšu o menším okresním městě.
Největší poprask byla někdy v 86-87 červená Testarossa na německých RZ, okolo ní nás bylo strašná spousta, majitel úplně v klidu a s úsměvem.
Největší poprask byla někdy v 86-87 červená Testarossa na německých RZ, okolo ní nás bylo strašná spousta, majitel úplně v klidu a s úsměvem.
Bylo tu všechno možný, tuzec, mototechna, dary, ambasády, světský, film a televize atd a postupně se to pak jako různě staré ojetiny dostávalo mezi lidi a někdy od 1987 kdy to bylo už hodně volné sem jezdili hodně i západáci se vším možným, takže na Václaváku se dalo vidět i Porsche, Lambo atd
Já byl jako děcko na Václaváku tak 5x 😉
Táta tam byl denně 😄 Bydlel totiž tehdá na Letný a protože byl vášnivý fotograf, tak ty auta dost často i fotil před Jaltou a spol. Dodnes mam doma klasický fotky z té doby.
A děda tam dokonce pracoval, dělal v SZN a to sídililo přímo na Václaváku v Panské.
Dalo se tam potkat opravdu leccos tehdá, samozřejmě ne zas nějaké supersporty a exotiky, ale i to Lambo na fotce máme.
A děda tam dokonce pracoval, dělal v SZN a to sídililo přímo na Václaváku v Panské.
Dalo se tam potkat opravdu leccos tehdá, samozřejmě ne zas nějaké supersporty a exotiky, ale i to Lambo na fotce máme.
V roce 1993 jsem měl k dispozici první nové auto (firemní). Byl to Renault 19 facelift - měl jsem sedan, ale už to nemělo označení Chamade. Samozřejmě to bylo první nové auto, takže vzpomínám, někde se válí i jeho papírové fotky, ale nijak po něm neteskním.
Já bych z úvodky volil první Lagunu, v té jsem se po mnoha letech svezl a líbila se mi a taky revoluce v designu u BMW - e36, tu doteď obdivuji, esence 90s
Evo,Impreza,Delta HF,Escort Cosworth a ...
Toyota Celica ST165,ST 185..na palube s legendarnym Carlosom Sainzom sr.
Vzdy sa mi Celici lubili a chcel som nejaku vlastnit,ale az koncom minuleho roku som si jednu zubozenu krasku zadovazil a teraz sa jej vdychuje novy zivot,aby mi robila este dlllhe roky radost a vyvolavala vo mne usmev na tvari pri kazdej jazde.
Toyota Celica ST165,ST 185..na palube s legendarnym Carlosom Sainzom sr.
Vzdy sa mi Celici lubili a chcel som nejaku vlastnit,ale az koncom minuleho roku som si jednu zubozenu krasku zadovazil a teraz sa jej vdychuje novy zivot,aby mi robila este dlllhe roky radost a vyvolavala vo mne usmev na tvari pri kazdej jazde.
Celica se mi docela líbila taky, akorát ty běžný verze jsou FWD a to je z mýho pohledu hendikep.
Já měl podobnou Celicu 7 let. Koupeno 1986...prodáno 1993. Jezdil jsem s ní i klubové sprinty na okruzích. Pak jsem přesedlal na Hondu Integra VTi-R. "Those were the days".... :-!
https😐/classicregister.com/…es%20%281%29.jpg
https😐/classicregister.com/…es%20%281%29.jpg
z tohohle výběru jasně Aston 😄
DB7 - na svou dobu asi jo, ale DB9 byl za mě o hodně velkej kus lepší.
nejhezčí je DBS tak rok 1971, to je takovej britskej musle car 😄
Ale to už sme hodně v historii no
Ale to už sme hodně v historii no
Aston Martin DB7 .... dodnes jedno z najkrajsich aut sveta a pre mna najkrajsi aston vsetkych cias :yes:
Dodnes mam pred ocima modrou Toyotu Supra a z ni vystupuje ridicka velice pohledna slecna v kostymku komplet v TOTOZNEM odstinu modre a mela i tenisky (ano tenisky!) v barve. Monacke znacky. Genialni vzpominka.
https😐/www.q-auto.net/cvcp20230412n7344866-japan-used-toyota-supra-2001-coupe.html
Dalsi je potom Bugatti EB110 ve velice podobnem odstinu modre, to jsem tenkrat videl nekde v italii v San Marino. Od te doby jsem uz EB110 nevidel.
https😐/www.q-auto.net/cvcp20230412n7344866-japan-used-toyota-supra-2001-coupe.html
Dalsi je potom Bugatti EB110 ve velice podobnem odstinu modre, to jsem tenkrat videl nekde v italii v San Marino. Od te doby jsem uz EB110 nevidel.
Já jsem jako novinku tehdy "hltal" Lagunu. Ostatně, líbí se mi dodnes.
Byla to nejhezčí generace Laguny, dodnes hezké auto. Jen jsem je neměl rád s bradavicí v čelní masce.
Moc pěkný vůz i dnes. Chtěl jsem ji v 1994 v Paříži v půjčovně vyměnit za R19, kterou jsem měl objednanou přes Eurodrive, ale ani s nabídnutým doplatkem jsem neuspěl..... ;-\ 😒]
Povedl se i facelift... taky se mi líbila. Kombík byl teda zvláštní... ale liftback super.
Alfa 155 vládne na závodech cestovních vozů. Alfa 164 se probouzí do svého faceliftu a Superky a kdo tvrdí, že francouzké jsou lepší, ten je vedle. Nejskvělejší design a sposta síly a jízdních zážitků. Jednu takovou stále mám z poslední série 97.
Poč ne. První série je motoricky bídná, druhá dostává dvoulitr i s turbem, téměř nesmrtelný a velmi živý i úsporný. Jen ty karty před faceliftem, které se zahřívaly a kolabovaly. O chybné konstrukci rychle odcházejících stahovaček oken nemluvě, ale i to se následně zlepšilo. Jinak ani turecká produkce třetí série nebyla k zahození a Laguna Coupe je prostě klenot nejlépe opět s turbo dvoulitrem. Tu bych docela chtěl.
Production
1984–1992[1][2]
1991–2013 (China)
1,708,390 built[3][4]
Ale auto to bylo výborné, což už se o Ventu říct nedá.
Docela zajímavé.
Děsivá ovšem byl fotka, jak tam polivina čínanů byla v šedých monterkách a polovina v modrých. 😄