Novinky
Hammunasakra
7
KDO NEVYZKOUŠEL NEUVĚŘÍ https😐/www.autorevue.cz/…katnimu-podvozku :yes:
Přejít do diskuze
Já bych z úvodky volil první Lagunu, v té jsem se po mnoha letech svezl a líbila se mi a taky revoluce v designu u BMW - e36, tu doteď obdivuji, esence 90s
Před třiceti lety už Jetta nevyráběla (golf 2. generace). V té době se sedan na základě golfu 3. generace jmenoval Vento).
Tos toho moc neviděl, já jako dítě na konci 80. let pamatuju, jak na sídlišti stály Fiaty Uno, Miárafiori, 127ky, Austin Allegro, Renault 5 a 8, Simcy 1500 a 1307, sem tam se zjevil i Ford Escort nebo stará Cortina.....
A i u dědy na vsi měli lidi cizí káry, opět Simca 1307, Fiaty 127, VW Brouk....
A počátkem 90. toho rapidně přibylo, Renault Fuego, Mercedesy, BMW, golfy, Opely Senator, Rekord, Kadettt atd atd
A i u dědy na vsi měli lidi cizí káry, opět Simca 1307, Fiaty 127, VW Brouk....
A počátkem 90. toho rapidně přibylo, Renault Fuego, Mercedesy, BMW, golfy, Opely Senator, Rekord, Kadettt atd atd
Evo,Impreza,Delta HF,Escort Cosworth a ...
Toyota Celica ST165,ST 185..na palube s legendarnym Carlosom Sainzom sr.
Vzdy sa mi Celici lubili a chcel som nejaku vlastnit,ale az koncom minuleho roku som si jednu zubozenu krasku zadovazil a teraz sa jej vdychuje novy zivot,aby mi robila este dlllhe roky radost a vyvolavala vo mne usmev na tvari pri kazdej jazde.
Toyota Celica ST165,ST 185..na palube s legendarnym Carlosom Sainzom sr.
Vzdy sa mi Celici lubili a chcel som nejaku vlastnit,ale az koncom minuleho roku som si jednu zubozenu krasku zadovazil a teraz sa jej vdychuje novy zivot,aby mi robila este dlllhe roky radost a vyvolavala vo mne usmev na tvari pri kazdej jazde.
že také Porsche a 911 zvlášť sa obdivuje v každej generácii a je jedno či to bolo pred 40, 30 rokmi alebo súčastnosť.
V roce 1993 jsem měl k dispozici první nové auto (firemní). Byl to Renault 19 facelift - měl jsem sedan, ale už to nemělo označení Chamade. Samozřejmě to bylo první nové auto, takže vzpomínám, někde se válí i jeho papírové fotky, ale nijak po něm neteskním.
Byla to nejhezčí generace Laguny, dodnes hezké auto. Jen jsem je neměl rád s bradavicí v čelní masce.
Celica se mi docela líbila taky, akorát ty běžný verze jsou FWD a to je z mýho pohledu hendikep.
Moc pěkný vůz i dnes. Chtěl jsem ji v 1994 v Paříži v půjčovně vyměnit za R19, kterou jsem měl objednanou přes Eurodrive, ale ani s nabídnutým doplatkem jsem neuspěl..... ;-\ 😒]
Já měl podobnou Celicu 7 let. Koupeno 1986...prodáno 1993. Jezdil jsem s ní i klubové sprinty na okruzích. Pak jsem přesedlal na Hondu Integra VTi-R. "Those were the days".... :-!
https😐/classicregister.com/…es%20%281%29.jpg
https😐/classicregister.com/…es%20%281%29.jpg
Táta tam byl denně 😄 Bydlel totiž tehdá na Letný a protože byl vášnivý fotograf, tak ty auta dost často i fotil před Jaltou a spol. Dodnes mam doma klasický fotky z té doby.
A děda tam dokonce pracoval, dělal v SZN a to sídililo přímo na Václaváku v Panské.
Dalo se tam potkat opravdu leccos tehdá, samozřejmě ne zas nějaké supersporty a exotiky, ale i to Lambo na fotce máme.
A děda tam dokonce pracoval, dělal v SZN a to sídililo přímo na Václaváku v Panské.
Dalo se tam potkat opravdu leccos tehdá, samozřejmě ne zas nějaké supersporty a exotiky, ale i to Lambo na fotce máme.
nejhezčí je DBS tak rok 1971, to je takovej britskej musle car 😄
Ale to už sme hodně v historii no
Ale to už sme hodně v historii no
Jj, kdyby tam byla, tak Xantia. Výborné auto pro denní ježdění, a to pohodlí.
Z uvedeného výběru Mondeo. To byla tenkrát bomba
Z uvedeného výběru Mondeo. To byla tenkrát bomba
Tak Laguna bylo krásné "dostupné" auto. E36 byla už cenově výš, ale u lokálního prodejce BMW jsem snad rok chodil oslintat výlohu s lahvově zeleným sedanem.
Aston Martin DB7 .... dodnes jedno z najkrajsich aut sveta a pre mna najkrajsi aston vsetkych cias :yes:
V 80-tkách se nezřídka daly vidět i Sierry, R9, A80 vajíčko, sem tam MB190. To píšu o menším okresním městě.
Největší poprask byla někdy v 86-87 červená Testarossa na německých RZ, okolo ní nás bylo strašná spousta, majitel úplně v klidu a s úsměvem.
Největší poprask byla někdy v 86-87 červená Testarossa na německých RZ, okolo ní nás bylo strašná spousta, majitel úplně v klidu a s úsměvem.
Poč ne. První série je motoricky bídná, druhá dostává dvoulitr i s turbem, téměř nesmrtelný a velmi živý i úsporný. Jen ty karty před faceliftem, které se zahřívaly a kolabovaly. O chybné konstrukci rychle odcházejících stahovaček oken nemluvě, ale i to se následně zlepšilo. Jinak ani turecká produkce třetí série nebyla k zahození a Laguna Coupe je prostě klenot nejlépe opět s turbo dvoulitrem. Tu bych docela chtěl.
Alfa 155 vládne na závodech cestovních vozů. Alfa 164 se probouzí do svého faceliftu a Superky a kdo tvrdí, že francouzké jsou lepší, ten je vedle. Nejskvělejší design a sposta síly a jízdních zážitků. Jednu takovou stále mám z poslední série 97.
Za mne je nejhezci 2 liftback, dodnes krásné a nadčasové auto a dle mne jedno z nejhezcich aut stredni tridy ever
U francouzských aut byl většinou facelift hezčí, než původní verze. U italských přesně naopak.
No za mě ne... právě, je to takovej britskej muscle car... a to není pochvala, ne pro auto na levelu DB9. To je jako kdybys chválil DB9, že je hezkej jako Mustang... to přece pro Aston nemůže být pochvala 😄
Pak novější DBS i to úplně nejnovější, to už zase jo.
Pak novější DBS i to úplně nejnovější, to už zase jo.
Možno tak v Prahe, na východe bol človek rád ak občas stretol Fuego, Fiat 128 special, Simcu a absolútny exot v našom meste bol Fiat X1/9.
Jetta frčela hlavně v Číně, měl sem doma v časáku z 90tek rozhovor s němcem z té fabriky, kde se dělali, bylo tam popsané jak to vznikalo a jak to tam chodí a jak tam žijou němci co tam pracují.
Docela zajímavé.
Děsivá ovšem byl fotka, jak tam polivina čínanů byla v šedých monterkách a polovina v modrých. 😄
Docela zajímavé.
Děsivá ovšem byl fotka, jak tam polivina čínanů byla v šedých monterkách a polovina v modrých. 😄
EB 110 sem viděl 1x v životě na výstavě, v provozu bohužel nikoliv.
Ale naprosto famozní auto. Artioli byl borec.
Ale naprosto famozní auto. Artioli byl borec.
Bylo tu všechno možný, tuzec, mototechna, dary, ambasády, světský, film a televize atd a postupně se to pak jako různě staré ojetiny dostávalo mezi lidi a někdy od 1987 kdy to bylo už hodně volné sem jezdili hodně i západáci se vším možným, takže na Václaváku se dalo vidět i Porsche, Lambo atd
Dodnes mam pred ocima modrou Toyotu Supra a z ni vystupuje ridicka velice pohledna slecna v kostymku komplet v TOTOZNEM odstinu modre a mela i tenisky (ano tenisky!) v barve. Monacke znacky. Genialni vzpominka.
https😐/www.q-auto.net/cvcp20230412n7344866-japan-used-toyota-supra-2001-coupe.html
Dalsi je potom Bugatti EB110 ve velice podobnem odstinu modre, to jsem tenkrat videl nekde v italii v San Marino. Od te doby jsem uz EB110 nevidel.
https😐/www.q-auto.net/cvcp20230412n7344866-japan-used-toyota-supra-2001-coupe.html
Dalsi je potom Bugatti EB110 ve velice podobnem odstinu modre, to jsem tenkrat videl nekde v italii v San Marino. Od te doby jsem uz EB110 nevidel.
911 993 Turbo jsem viděl u sousedů na návštěvě někdy kolem roku 1986, a zavřu oči a dokážu si to vybavit jako dneska, fialová metla, na rakouských značkách, pro děcko, které vidělo jenom Žigulíky a Škodovky, největší fáro byla Simca a jeden taxikář ve městě měl tuším Ford Taurus - to prostě bylo něco absolutně nereálného... pro mě asi nejhezčí generace. Bohužel i dneska pod 2M pěkný kousek nenajdeš...
Budiž, o rok mi to teoreticky uteklo. Holt ten čas hrozně letí 😄
Production
1984–1992[1][2]
1991–2013 (China)
1,708,390 built[3][4]
Ale auto to bylo výborné, což už se o Ventu říct nedá.
Production
1984–1992[1][2]
1991–2013 (China)
1,708,390 built[3][4]
Ale auto to bylo výborné, což už se o Ventu říct nedá.