Elektromobilita
https😐/www.e15.cz/…nkurenci-1396324
"Brusel usnadní státní pomoc v boji s americkými subvencemi a čínskou konkurencí
Evropská komise představila plán, který má sedmadvacítce pomoci konkurovat Spojeným státům ve výrobě elektromobilů a snížit závislost na Číně." 😲
Toto ja podporuju.
Tohle je realita o co se skutecne snazi EU.
Ruske propagande / aresemu a ballikovi navzdory.
"Brusel usnadní státní pomoc v boji s americkými subvencemi a čínskou konkurencí
Evropská komise představila plán, který má sedmadvacítce pomoci konkurovat Spojeným státům ve výrobě elektromobilů a snížit závislost na Číně." 😲
Toto ja podporuju.
Tohle je realita o co se skutecne snazi EU.
Ruske propagande / aresemu a ballikovi navzdory.
Pecka! To jsem ani nevěděl.
Každopádně se už poněkolikáté ptám místních neustále nadávajících intelektuálů, proč když je elektromobilita výmysl zelených eurofašistů (nebo jak nám říkáte), tak proč do toho tak masivně investuje USA?
Mě by opravdu zajímalo, jak si tohle vysvětlujete.
Děkuji
PS: odpověď diskutujícímu s jiným názorem lze napsat i bez nadávek a povyšování. To jen kdybyste nevěděli...😊
Každopádně se už poněkolikáté ptám místních neustále nadávajících intelektuálů, proč když je elektromobilita výmysl zelených eurofašistů (nebo jak nám říkáte), tak proč do toho tak masivně investuje USA?
Mě by opravdu zajímalo, jak si tohle vysvětlujete.
Děkuji
PS: odpověď diskutujícímu s jiným názorem lze napsat i bez nadávek a povyšování. To jen kdybyste nevěděli...😊
a to je hodně.
USA Čínu úspěšně vybkokovávají a čínské firmy, zaměstnanci odchází do Vietnamu. Vietnamci ale berou Číňany pouze do 36 let, jako u nás policie (potom již nemáte výsluhy).
Čína má z asijského dovozu do USA kolem 40% a dále prudce klesá.
A k statistikám v Německu
Nejúspěšnější čínská automibilka je zcela na konci
https😐/www.adac.de/…zulassungen-kba/
Ze statistik je i vidět, že se v Německu nedaří prodávat EV.
USA Čínu úspěšně vybkokovávají a čínské firmy, zaměstnanci odchází do Vietnamu. Vietnamci ale berou Číňany pouze do 36 let, jako u nás policie (potom již nemáte výsluhy).
Čína má z asijského dovozu do USA kolem 40% a dále prudce klesá.
A k statistikám v Německu
Nejúspěšnější čínská automibilka je zcela na konci
https😐/www.adac.de/…zulassungen-kba/
Ze statistik je i vidět, že se v Německu nedaří prodávat EV.
V cem je konkretne zavislost na cemkoli horsi, nez zavislost na ruskem plynu a rope?
Pletes se, jediny, kdo tu kope hrob jsi ty, papousek ruske propagandy.
Pletes se, jediny, kdo tu kope hrob jsi ty, papousek ruske propagandy.
Myslel jsem, ze jsi bojovnik za evropsky autoprumysl.
Ale ty jsi spis bojovnik za udrzitelnou spotrebu ropy, vid. 😉
Ale ty jsi spis bojovnik za udrzitelnou spotrebu ropy, vid. 😉
Jezdit na ethanol je zoufalost kvuli jedovatym emisim spalovaku.
Provoz EV ma samozrejme nizsi emise nez ethanol.
Provoz EV ma samozrejme nizsi emise nez ethanol.
Umis byt konkretnejsi?
Davam ti prostor.
Cimz zaroven dokazuji, ze spis ty jsi nemy, nez ja hluchy. 😉
Ja hlavne od tebe nic neslysim.
Bo nic nerikas. 😁
Davam ti prostor.
Cimz zaroven dokazuji, ze spis ty jsi nemy, nez ja hluchy. 😉
Ja hlavne od tebe nic neslysim.
Bo nic nerikas. 😁
Hlavní motivací je cena , druhou nespokojenost a nekvalita tradičních evropských výrobců typu VW 😄
😄 😄 😄 😄 😄
Čínan to solidně válcuje, přesně jak sem předpovídal a aktivisti a zelený hujeři, čínou placený, jim krásně umetávaj cestičku.
Tak vzhůru pro slovník a učtě se. Budete to potřebovat 😄
https😐/www.autorevue.cz/…-nema-konkurenci
Čínan to solidně válcuje, přesně jak sem předpovídal a aktivisti a zelený hujeři, čínou placený, jim krásně umetávaj cestičku.
Tak vzhůru pro slovník a učtě se. Budete to potřebovat 😄
https😐/www.autorevue.cz/…-nema-konkurenci
agenda trollu se otocila a jedou nove tema.
Misto opakovani myslenky jak jsou EV uplne k nicemu, nikdo je nechce a nemaji se podporovat se ted jede straseni jak to tu prevalcuji cinska EV.
Kupodivu jim nevadi tvrdit opak toho co drive. To je jedna ze znamek, ze se jedna o trolla.
Stoji take za pozornost ktere jmena a jak synchronizovane presla na nove tema.
Misto opakovani myslenky jak jsou EV uplne k nicemu, nikdo je nechce a nemaji se podporovat se ted jede straseni jak to tu prevalcuji cinska EV.
Kupodivu jim nevadi tvrdit opak toho co drive. To je jedna ze znamek, ze se jedna o trolla.
Stoji take za pozornost ktere jmena a jak synchronizovane presla na nove tema.
Já předpokládám, že průmysl ČR v roce 2030 a většinu HDP bude tvořit DPD, PPL, DHL, Toptrans, Wedo... 😒]
To je co? Kde jsou teď ti diskusní eurohujeři???
Opět se odehrává přesně to co jsem psal už dávno!!!!
Evropa si kope svůj vlastní hrob!!! Automobilky tradiční evropské skončí přesně stejně jako ty tradiční anglické značky. V zapomnění. Přežijí jen ty nejzajímavější, luxusní, a ty co koupí Čína!!!
A závislost na ruské ropě a plynu Evropa mění za ještě horší závislost na Číně!!!
Opět se odehrává přesně to co jsem psal už dávno!!!!
Evropa si kope svůj vlastní hrob!!! Automobilky tradiční evropské skončí přesně stejně jako ty tradiční anglické značky. V zapomnění. Přežijí jen ty nejzajímavější, luxusní, a ty co koupí Čína!!!
A závislost na ruské ropě a plynu Evropa mění za ještě horší závislost na Číně!!!
Není třeba chodit daleko ani přemýšlet.
MG 4 Electric od 780 tis. znamená že evropská produkce EV je jen neprodejným šrotem a elektroodpadem!!!
MG 4 Electric od 780 tis. znamená že evropská produkce EV je jen neprodejným šrotem a elektroodpadem!!!
Ano, funguje to mozna kratkodobe.
Rok, dva, tri, mozna pet.
A odskace to zakaznik.
Pak si postavi Cina tovarny v EU a je konec.
Tak jako ma Tesla Gigafactory v Berline.
Chces zakazat Tesle (nebo BYD) dovoz surovin??
https😐/www.auto.cz/…ni-zavody-146880
Cla (vetsi nez dnes...) by jen prohloubila zaostavani.
Tecka.
Rok, dva, tri, mozna pet.
A odskace to zakaznik.
Pak si postavi Cina tovarny v EU a je konec.
Tak jako ma Tesla Gigafactory v Berline.
Chces zakazat Tesle (nebo BYD) dovoz surovin??
https😐/www.auto.cz/…ni-zavody-146880
Cla (vetsi nez dnes...) by jen prohloubila zaostavani.
Tecka.
Travele,vzdy ma fascinuje,ze mas chut sa dotahovat s Donon HammunoVitom,ktory si nasledne reaguje sam na seba pod inym nickom 😁
A dalsim mindrakom toto jedinca vzdy boli palce dole,tak teraz si lieci svoje komplexy tym,ze si pridava na svoje nicky palce hore 😁
Odkaz pre 76 pohlavny multinick.Viem,viem,Kylie,urcite budes vypisovat,ze ja som Cizek,Paja,Rohac,Win..si ma "odhalil" a preto sa maskujem a obcas pisem slovensky a obcas cesky 😁 😁 😁
A dalsim mindrakom toto jedinca vzdy boli palce dole,tak teraz si lieci svoje komplexy tym,ze si pridava na svoje nicky palce hore 😁
Odkaz pre 76 pohlavny multinick.Viem,viem,Kylie,urcite budes vypisovat,ze ja som Cizek,Paja,Rohac,Win..si ma "odhalil" a preto sa maskujem a obcas pisem slovensky a obcas cesky 😁 😁 😁
A je to možné preto, lebo takzvaná demokracia a globalizácia sú vraj najlepšie veci na svete, ktoré nám zaručia blaho a šťastný život. A vieme to preto, lebo v europarlamente aj vládach európskych štátov sedia imbecili a *** s vylízanými mozgami. A sedia tam, pretože sme asi vypatlaní tiež, lebo im to dovolíme.
To určitě. Oni už hodně dlouho vozí hodně věcí z Číny, ale vývoj a design je samozřejmě Made in Germany. Nedávno byl na ARD asi 50minutový pořad, co všechno potřebují pro přechod na zelené technologie z Číny. Já osobně na tom nevidím nic špatného, prostě se v mém okolí bude vyrábět (a kupovat) méně blbostí.
Nebude. Ono v Německu jsou cca 5krát dražší energie než v USA, ve srovnání s Čínou je to ještě horší. I kdyby Němci pracovali zadarmo, tak budou asi dražší. To je zelená politika.
Je to hodně špatné. Stačí pak jakákoliv politická bota a budeme tady úplně nahraní. To že dnes nemáme ropu a plyn (přímo) z Ruska proti tomu bude jen sranda....
Tak jasně.
1) MG je na začátku,
2) ti co EV nechtějí dnes stále ještě mají nějakou šanci něco vybrat, což v budoucnu nebude.
U nás půjde MG s prodeji nahoru hodně rychle a pokud EU nezabrání svoji sebedestruktivni politice a skutečně prosadí EV, tak MG, Dongfeng a další tady budou v prodejích drtit Škodu. Tak to bohužel bude.
1) MG je na začátku,
2) ti co EV nechtějí dnes stále ještě mají nějakou šanci něco vybrat, což v budoucnu nebude.
U nás půjde MG s prodeji nahoru hodně rychle a pokud EU nezabrání svoji sebedestruktivni politice a skutečně prosadí EV, tak MG, Dongfeng a další tady budou v prodejích drtit Škodu. Tak to bohužel bude.
Překvapuje mě, kolik jedinců tady nechápe elementární logiku. Lidi tu obviňují EU, že svým zeleným šílenstvím podporuje čínský průmysl a zabíjí ten evropský. Ale ono je to právě naopak. EU se snaží ten evropský průmysl udržet při životě - ale podle mě marně.
Fakta
1. Přestup k EV je už delší dobu jasný trend nejen v evropské, ale i čínské a americké politice.
2. EU si je vědoma toho, že evropské automobilky v tomto trošku zaspaly (proti Tesle, Číňanům).
3. EU proto nutí své automobilky k rychlejšímu přechodu na EV. Kdyby to nedělala a kdyby se v Evropě i nadále jelo na ICE, tak by to pro evropské automobilky udělalo jen dočasný polšťář - ale o to rychlejší by byl potom kolaps. Protože svět by mezím v EV úplně utek a evropské automobilky by pak v tomto oboru už byly zcela nekonkureceschopné.
4. Je proto dobře, že EU se snaží dokopat evropské automobilky, aby se aspoň trošku probudily. Podle mého názoru to stejně nepomůže a celý obor bude ovládnut Čínou a Asií, podobně jako dřív např. výroba mobilů či jiné elektroniky.
V každém případě ale myslím, že je to trošku jinak, než to podávají Barik a spo.
Fakta
1. Přestup k EV je už delší dobu jasný trend nejen v evropské, ale i čínské a americké politice.
2. EU si je vědoma toho, že evropské automobilky v tomto trošku zaspaly (proti Tesle, Číňanům).
3. EU proto nutí své automobilky k rychlejšímu přechodu na EV. Kdyby to nedělala a kdyby se v Evropě i nadále jelo na ICE, tak by to pro evropské automobilky udělalo jen dočasný polšťář - ale o to rychlejší by byl potom kolaps. Protože svět by mezím v EV úplně utek a evropské automobilky by pak v tomto oboru už byly zcela nekonkureceschopné.
4. Je proto dobře, že EU se snaží dokopat evropské automobilky, aby se aspoň trošku probudily. Podle mého názoru to stejně nepomůže a celý obor bude ovládnut Čínou a Asií, podobně jako dřív např. výroba mobilů či jiné elektroniky.
V každém případě ale myslím, že je to trošku jinak, než to podávají Barik a spo.
Ono to není jen o fosilu. Třeba v Brazílii mají evropské automobilky (Fiat, VW) velmi silnou pozici díky motorům schopným jezdit na ethanol. Číňané se tam nechytají.
Chcelo by to aj konkrétne čísla, koľko sa tam predalo áut, koľko je dovoz, a pod.
Lebo % z dovezených elektromobilov bez základu nič nepovie. 😲
- Koľko je dovezených vie niekto? A koľko z dovezených je elektromobilov? Narástol počet dovezených elektromobilov, alebo naopak vďaka Grunheide a domácim modelom klesol?
Napr konkrétne sa za Q1 2023 v DE
- registrovali 96 736 plne elektrických áut (cca 14% z registrovaných nových áut). Nárast z minuloročných 83 672 v rovnakom období je 13.2%.
- podiel predaných čiste elektrických vozidiel stúpol o 0,8 %bodu
- všetky druhy spolu bol 666 818 ks (vedú benzínové takmer 250 tis, potom nenabíjatéľné hybridy, tj tiež benzín 156 tis ks a potom diesel cca polovica z benzínových).
Či dovoz stúpol, alebo klesol neviem. Vyššie % nejakého ukazovateľa nemusí byť vždy vyšší počet.
A toto by ma aj zaujímalo koľko ich bolo. Vie niekto?
https😐/www.acea.aut👋files/20230419_PRPC_2303-FINAL.pdf
Takto článok mimóza o ničom :no:
Lebo % z dovezených elektromobilov bez základu nič nepovie. 😲
- Koľko je dovezených vie niekto? A koľko z dovezených je elektromobilov? Narástol počet dovezených elektromobilov, alebo naopak vďaka Grunheide a domácim modelom klesol?
Napr konkrétne sa za Q1 2023 v DE
- registrovali 96 736 plne elektrických áut (cca 14% z registrovaných nových áut). Nárast z minuloročných 83 672 v rovnakom období je 13.2%.
- podiel predaných čiste elektrických vozidiel stúpol o 0,8 %bodu
- všetky druhy spolu bol 666 818 ks (vedú benzínové takmer 250 tis, potom nenabíjatéľné hybridy, tj tiež benzín 156 tis ks a potom diesel cca polovica z benzínových).
Či dovoz stúpol, alebo klesol neviem. Vyššie % nejakého ukazovateľa nemusí byť vždy vyšší počet.
A toto by ma aj zaujímalo koľko ich bolo. Vie niekto?
https😐/www.acea.aut👋files/20230419_PRPC_2303-FINAL.pdf
Takto článok mimóza o ničom :no:
Holt budou muset zapracovat na inovacích a efektivitě výroby, pak lidi nebudou mít motivaci kupovat čínské elektromobily 😉
Jo kamaráde, až v Německu zakáží odbory a dělníci budou dělat za stejnou mzdu jako ti v Číně, tak taky cena bude někde jinde..... 😒
Tak ono z nenažranosti vzniká přežranost a potom přichází kocovina. Je zvláštní že se nikdo nezamýšlí nad tím, že 1) Čína je největším věřitelem a USA i země EU největšími dlužníky. Kde budete na ty čínské věci pořád brát? 2) Kdyby došlo ke konfliktu s Čínou nebudete mít nic. Počítače, mobily už jsou jen z Číny. Proč i auta? 3) Z liberálního pohledu. Pokud nějaká země dlouhodobě žije v negativní obchodní bilanci je jasné že to bude problém - znamená to že nefungují ekonomické mechanismy a měli se dávno změnit 4) Z národoveckého politického i vojenského hlediska. Pokud nějaká země kdysi technologicky na úrovni čím dál víc technologicky zaostává a moderní technologie dováží má to vláda alespoň omezit dovoz 5) Když nefungují ekonomické mechanismy a vlády nemají rozum, měli by ho mít alespoň lidé a čínské auta nekupovat. Zatím máme ty evropské, až nebudou bude konec! 6) Čína je komunistická, a začíná být výbojná. Koupí čínského zboží podporujeme čínské zbrojení a nesvobodu.
iX3 - od 70.310,-€
X3 - od 52.400,-€
iX1 - od 54.150,-€
X1 - od 39.650,-€
EV zodpovedajúce k spaľováku neexistuje. Má významne vyššiu hmotnosť a výrazne menší akčný rádius. Snaží sa to dohnať výkonom, čo sa prejaví len na zrýchlení, obvykle vykúpenom ešte menším dojazdom. Výsledkom je síce výkonnejšie ale podstatne menej použiteľné auto. EV stoja podstatne viac ako spaľováky, čiže tvrdiť, že sú lacnejšie, je v lepšom prípade omyl, v horšom klamstvo.
X3 - od 52.400,-€
iX1 - od 54.150,-€
X1 - od 39.650,-€
EV zodpovedajúce k spaľováku neexistuje. Má významne vyššiu hmotnosť a výrazne menší akčný rádius. Snaží sa to dohnať výkonom, čo sa prejaví len na zrýchlení, obvykle vykúpenom ešte menším dojazdom. Výsledkom je síce výkonnejšie ale podstatne menej použiteľné auto. EV stoja podstatne viac ako spaľováky, čiže tvrdiť, že sú lacnejšie, je v lepšom prípade omyl, v horšom klamstvo.
Prodejní čísla hovoří jasně. Tolik k prodejním úspěchům.
To, že jsou některé vlády EU schopny nepřímo dotacemi podporovat čínský nebo americký průmysl je věc další.
To, že jsou některé vlády EU schopny nepřímo dotacemi podporovat čínský nebo americký průmysl je věc další.
Ono je to o tom, jaké emise se spalovákům dovolí.
V Kalifornii v roce 1998 schváli, že emise NOx budou muset být do budoucna nižší než 0,07 g/míli, tzn. 0,043 g/km NOx. Tuto legislativu později přejala i EPA jako federální normu.
V EU se dnes (2023) debatuje o tom, zda je 0,06 g/m NOx hodně přísné, nebo ne.
V Kalifornii v roce 1998 schváli, že emise NOx budou muset být do budoucna nižší než 0,07 g/míli, tzn. 0,043 g/km NOx. Tuto legislativu později přejala i EPA jako federální normu.
V EU se dnes (2023) debatuje o tom, zda je 0,06 g/m NOx hodně přísné, nebo ne.
https😐/www.e15.cz/…nkurenci-1396324
"Evropská komise představila plán, který má sedmadvacítce pomoci konkurovat Spojeným státům ve výrobě elektromobilů a snížit závislost na Číně. Chce uvolnit unijní pravidla státní podpory a umožnit rychlejší schvalování a financování zelených projektů. Brusel se rovněž pokusí zajistit zvýšení kvalifikace pracovníků a uzavření obchodních dohod k hladkým dodávkám kritických surovin."
https😐/www.gm.com/…lectric-vehicles
GM is on its way to an all-electric future. 😲 We are aggressively going after every aspect of what it takes to put everyone in an EV because we need millions of EVs on the road to make a meaningful impact toward building a zero-emissions future.
:yes😒br />
Vokecavej si to jak chces, rusackej balliku.
Jen prekrucujes informace, jemne receno.
"Evropská komise představila plán, který má sedmadvacítce pomoci konkurovat Spojeným státům ve výrobě elektromobilů a snížit závislost na Číně. Chce uvolnit unijní pravidla státní podpory a umožnit rychlejší schvalování a financování zelených projektů. Brusel se rovněž pokusí zajistit zvýšení kvalifikace pracovníků a uzavření obchodních dohod k hladkým dodávkám kritických surovin."
https😐/www.gm.com/…lectric-vehicles
GM is on its way to an all-electric future. 😲 We are aggressively going after every aspect of what it takes to put everyone in an EV because we need millions of EVs on the road to make a meaningful impact toward building a zero-emissions future.
:yes😒br />
Vokecavej si to jak chces, rusackej balliku.
Jen prekrucujes informace, jemne receno.
Přímým zájemem Pekingu je aby se tady vypnuly uhelky, jelo jen na OZE, prodávaly jen EV auta a zkrachoval tu evropský průmysl. Čína toto všechno dodá, zkrachovalé firmy zkoupí a ovládne a ovládne tu naprosto trh.
Sám seš zelenej dezolát placenej čínou, všichni kdo horují pro EV, OZE a dekarbonizace sou agenti Pekingu. Je to v přímém zájmu Pekingu.
Který Ev auto stojí pod 300 tis kč?
Já že takových spalováků šlo před covidem v roce 2019 koupit desítky. Umělý zdražení díky covidu, cen energií (energieverde+green deal tomu výrazně pomohly), zdražování díky emisním a nařízením v EU mě nezajímá a neberu v potaz. Mimo EU je za prodejní cenu 300 000 kč včetně dph možno nakoupit cca 300 modelů aut se spalovacím motorem. do cena 800 000 kč cca 700 modelů včetně amerických spalováků
Já že takových spalováků šlo před covidem v roce 2019 koupit desítky. Umělý zdražení díky covidu, cen energií (energieverde+green deal tomu výrazně pomohly), zdražování díky emisním a nařízením v EU mě nezajímá a neberu v potaz. Mimo EU je za prodejní cenu 300 000 kč včetně dph možno nakoupit cca 300 modelů aut se spalovacím motorem. do cena 800 000 kč cca 700 modelů včetně amerických spalováků
Já nespojuju techniku a politiku, narozdíl od vás. Takže hdonotím techniku jen podle vlastností, ceny, designu a poměru cena/užitná hodnota, at to vyrobil kdo chce.
Tak si dej pohov a šoupej nohama.
Tak si dej pohov a šoupej nohama.
Čína není žádná výhra, ale podívejte se kolika ozbrojených konfliktů se za posledních 30 let zúčastnila a kolika se zúčastnilo Rusko (kkt pUtin). Stále straší s Tchaj-wanem, ale Číňané jsou zejména obchodníci a poslední rok můžou s popcornem v ruce sledovat, že napadat cizí státy se nevyplácí. A když k tomu přičtete fakt, že v USA začal platit Battery Act, v rámci kterého bude investováno 8500 miliard korun do podpory těžby a rafinace kovů pro baterie a do výzkumu a výrobních kapacit na baterie a že něco podobného se plánuje i v EU, tak bych se závislosti na Číně tolik nebál.
No, možná jsi to ještě nepochopil, ale čínský autoprůmysl díky eurohujerské politice a díky hamižnosti evropských značek dávno už předběhl ten evropský.
V Číně umí vyrobit BMW, Audi a další. A umí to levněji nez v Evropě.
A bohužel už umí i vyvíjet auta. A vzhledem k tomu, že EV smazalo náskok Evropy na NULA, tak startovací čára je pro Evropu i pro Čínu shodná. A v elektronice nebo bateriích jsou dokonce mnohem dál Evropa.
V Číně umí vyrobit BMW, Audi a další. A umí to levněji nez v Evropě.
A bohužel už umí i vyvíjet auta. A vzhledem k tomu, že EV smazalo náskok Evropy na NULA, tak startovací čára je pro Evropu i pro Čínu shodná. A v elektronice nebo bateriích jsou dokonce mnohem dál Evropa.
Mě je to naprosto jedno, já si to kupovat nebudu.
Ani z EU produkce, ani z USA ani z čínské.
A pokud bude někdy donucen, tak je mi jedno jaká bezpohlavní plečka s tuctovým designem to bude. U tramvaje je mi taky jedno, zda lezu do Porsche design, ČKD nebo té poslední od škody plzen.
Ani z EU produkce, ani z USA ani z čínské.
A pokud bude někdy donucen, tak je mi jedno jaká bezpohlavní plečka s tuctovým designem to bude. U tramvaje je mi taky jedno, zda lezu do Porsche design, ČKD nebo té poslední od škody plzen.
vlastne stacilo jen par mesicu a vsechny ty reci, clanky atd o tom jak elektromobil je konec individualni mobility atd se ukazuji jako naprosty nesmysl.
MG4 pod 800 tis. v pulce roku 2023.
A tady je diskuze jestli je 2035 brzo na zakaz spalovaku.
MG4 pod 800 tis. v pulce roku 2023.
A tady je diskuze jestli je 2035 brzo na zakaz spalovaku.
My Víme čínskej prolhanej balíku
https😐/www.autozive.cz/…tomobilu-euro-7/
https😐/gmauthority.com/…works-exclusive/
https😐/www.autoforum.cz/…spalovaci-motor/
Dobrý pokrytci u GM vid 😄 😄 😄
https😐/www.autozive.cz/…tomobilu-euro-7/
https😐/gmauthority.com/…works-exclusive/
https😐/www.autoforum.cz/…spalovaci-motor/
Dobrý pokrytci u GM vid 😄 😄 😄
S tim by se dalo souhlasit, Kankunene. :yes😒br />
Nemusime se tu v EU zbytecne podcenovat.
Nemusime se tu v EU zbytecne podcenovat.
Nevíte prosím kde jsou ty proroci a chytraci, kteří tesle predpovidali krach do pár měsíců?
Nemám rád dezolaty, Ruskem opovrhuji a Čína mě také štve, ale takto přísný bych nebyl. Spousta lidí má menší příjem a musí si kupovat pouze to, na co má finance.
A k elektromobilite a Vašemu názoru - jedna z věcí která mě na přechodu na EV a OZE těší nejvíc je, že do Ruska bude proudit čím dál tím méně financí za Fosilní paliva.
A k elektromobilite a Vašemu názoru - jedna z věcí která mě na přechodu na EV a OZE těší nejvíc je, že do Ruska bude proudit čím dál tím méně financí za Fosilní paliva.
EV uz dnes cenou dorovnavaji spalovaci auta. V pulce roku 2023.
Tedy stav ktery nejen zde plno odpurcu EV oznacovalo za nerealny.
A do roku 2035 je jeste daleko.
Tedy stav ktery nejen zde plno odpurcu EV oznacovalo za nerealny.
A do roku 2035 je jeste daleko.
Realita je, že těch 800 tis Kč cca 60-70% čechů jako soukromých osob na nové auto nemá. A z těch 30% co má, kupuje 10% trošku jiná auta.
Takže reálně zbývaj firmy, stát a 20% soukromejch osob coby potencionální kupci.
Pro zbytek ojetiny systémem Kuba, dokud EU nedá benzín za 100 kč nebo s tím nezakáže lidem jezdit.
A pořád není vyřešeno čím to ty lidi budou nabíjet, po vypnutí uhelek.
Motáš se v Kruhu, Borisove.
A další věc je, že spousta lidí to nechce z principu a chce jezdit spalovákem. Akorát sem ty lidi bohužel nechodí.
Takže reálně zbývaj firmy, stát a 20% soukromejch osob coby potencionální kupci.
Pro zbytek ojetiny systémem Kuba, dokud EU nedá benzín za 100 kč nebo s tím nezakáže lidem jezdit.
A pořád není vyřešeno čím to ty lidi budou nabíjet, po vypnutí uhelek.
Motáš se v Kruhu, Borisove.
A další věc je, že spousta lidí to nechce z principu a chce jezdit spalovákem. Akorát sem ty lidi bohužel nechodí.
8% podíl ve třídě SUV kategorie B za duben https😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
a 6,4% podíl za 1-4/ 2023 jen v naší zaprděný zemičce.
V řeči pořadí 4. místo v dubnu za trojicí Yaris Cross, Suzuki C- Cross a Hyundai Kona a stejně tak i celkově 4 místo.
467 ks za 4 měsíce s jedním modelem, celkově 652 ks s dvěma modely.
Hodně slušný čísla, co by za ně jiní dali 😄 😄 😄
a 6,4% podíl za 1-4/ 2023 jen v naší zaprděný zemičce.
V řeči pořadí 4. místo v dubnu za trojicí Yaris Cross, Suzuki C- Cross a Hyundai Kona a stejně tak i celkově 4 místo.
467 ks za 4 měsíce s jedním modelem, celkově 652 ks s dvěma modely.
Hodně slušný čísla, co by za ně jiní dali 😄 😄 😄
Povedia viac... tento rok je este len akymsi tichom pred burkou... ten skutocny cinsky narast predaja aut v eu este len pride.... Nio, MG go :yes:
Tak jednak by lidé neměli být povrchní a podívat se trochu pod kapotu na materiály, protože tam Čína tradičně šetří. Pak je tu pořád ještě do jisté míry omezené know-how a neznalost evropských potřeb, takže to auto zas tak dobré nebude jak nám předkládají podplacení redaktoři.
No a pak hlavně, pokud chcete dělat 14 hodin denně jako Číňani pak budete mít auta o 50 procent levnější a dostanete se na čínské ceny.
No a pak je dnes samozřejmě pro Západ typický systém bez zpětných vazeb. manageři už se neptají zda auto evropanům vyhovuje, ale jestli mají v managementu dost žen, cizinců a jestli auto splňuje požadavky neziskovek na správnou nepoužitelnou opěrku hlavy s nepohodlným sedadlem, ekonormy atd.
No a vyrobit auto v továrně s energií bez jádra a se stovkou emisních a ekologických limitů je opravdu drahé.
Nemusím snad připomínat, že oč Evropa vytvoří míň emisí o to vác bince vypustí Čína a ještě víc.
No a pak hlavně, pokud chcete dělat 14 hodin denně jako Číňani pak budete mít auta o 50 procent levnější a dostanete se na čínské ceny.
No a pak je dnes samozřejmě pro Západ typický systém bez zpětných vazeb. manageři už se neptají zda auto evropanům vyhovuje, ale jestli mají v managementu dost žen, cizinců a jestli auto splňuje požadavky neziskovek na správnou nepoužitelnou opěrku hlavy s nepohodlným sedadlem, ekonormy atd.
No a vyrobit auto v továrně s energií bez jádra a se stovkou emisních a ekologických limitů je opravdu drahé.
Nemusím snad připomínat, že oč Evropa vytvoří míň emisí o to vác bince vypustí Čína a ještě víc.
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já bych automotive tak přísně nedělil na ropný a elektrický. Třeba je napravit pravidla, nenabíjecí hybrid je papírově šikanován PHEV, doposud nejekologičtější malá auta typu Fabky vypadají na umření.
Můj směr je jasný - nulová tolernace pro zelené neomarxistické utopisty, navazující na vědecko-technické fantasmagorie svých rudých sovětských předchůdců.
Snažících se oponenty zdiskreditovat jako ruské trolly přičemž sem tady nenapsal už pekelně dlouho nic , kde bych podporoval rusko a jeho politiku a dlouho ani nic o ruské technice. Takže lži. A kdo podporuje fosil je rusák, hele ropu těží i arab. Jak se pozná ruskej troll od saudského?
Takže změna strategie jedine v tom, označit tyto lidi jako agenty Pekingu, protože oreintace na Ev, zelený aktivisti, OZE, likvidace evropského průmyslu plně vyhovuje Číně a jejím zájmům ovládnout Evropu. Ostatně nepíšu to jen já, už sem sem dával patřičné podklady, kde to zminují jiní, vysokošlkolsky vzdělaní lidé, že všichni kdo koupou za dekarbonizaci, EV a OZE podporují Peking. A často jsou jím i placeni, stejně jako předtím byli palceni Gazpromem, který rovněž podporoval OZE v Evropě, protože dobře věděl že to povede z závislosti na ruském plynu při jejich vykrývaní v zimě, kde tyto nesmysly nic nedávaj.
Ameriky sou super auta ano.
Ruská auta sou robustní a jednoduchá a levná
A stará bristká auta maj krásné interiéry a elekgantní design a poctivé materiály
Proto mě víceméně jiná auta nezajímaj, až na pár vyjimek z Itálie.
Snažících se oponenty zdiskreditovat jako ruské trolly přičemž sem tady nenapsal už pekelně dlouho nic , kde bych podporoval rusko a jeho politiku a dlouho ani nic o ruské technice. Takže lži. A kdo podporuje fosil je rusák, hele ropu těží i arab. Jak se pozná ruskej troll od saudského?
Takže změna strategie jedine v tom, označit tyto lidi jako agenty Pekingu, protože oreintace na Ev, zelený aktivisti, OZE, likvidace evropského průmyslu plně vyhovuje Číně a jejím zájmům ovládnout Evropu. Ostatně nepíšu to jen já, už sem sem dával patřičné podklady, kde to zminují jiní, vysokošlkolsky vzdělaní lidé, že všichni kdo koupou za dekarbonizaci, EV a OZE podporují Peking. A často jsou jím i placeni, stejně jako předtím byli palceni Gazpromem, který rovněž podporoval OZE v Evropě, protože dobře věděl že to povede z závislosti na ruském plynu při jejich vykrývaní v zimě, kde tyto nesmysly nic nedávaj.
Ameriky sou super auta ano.
Ruská auta sou robustní a jednoduchá a levná
A stará bristká auta maj krásné interiéry a elekgantní design a poctivé materiály
Proto mě víceméně jiná auta nezajímaj, až na pár vyjimek z Itálie.
USA do toho investuje tak masivně, že v chudší státech USA při přejezdu USA z východu na západ není ty auta kde nabíjet. Pust si ny youtube video, kde borci v USA přejížděli státy elektromobilem.
A GM vedle toho vyvíjí nový spalovací motor. Zřejmě tomu hodně věří, ono po hořících Boltech, zatejkání do Ev Hummeru apod pecky se není co divit 😄 😄
A GM vedle toho vyvíjí nový spalovací motor. Zřejmě tomu hodně věří, ono po hořících Boltech, zatejkání do Ev Hummeru apod pecky se není co divit 😄 😄
Takže Unie zadotuje levnější energie, suroviny a levnější práci aby dorovnala levnější náklady co má Čína a částečně i USA? Krásný, kdo ty dotace zaplatí?
Přesně tak, levnější elektřina, plyn a některé suroviny sou dokonce i v USA, to je hodně trapný že tady v tý zaprděný vesnici velký jak jedno americký město to máme dražší 😄
Alexander the Great
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Inteligentný človek vidí, že dotyčný s ním nechce túto tému rozoberať, lebo to podľa neho nemá zmysel.
Somár to vztiahne na seba a vymyslí si urážku.
Somár to vztiahne na seba a vymyslí si urážku.
A preto má VW 18,2% trhový podiel za duben a MG 0,6% (najúspešnejšia z čínskych značiek v DE).
Ok, sme na začiatku prvej tretiny, VW zanedbalo prípravu, pribralo na 159 kg, a rozhodca (EU) drží Číňanom. Ale stále s veľkým náskokom vedie, či? 😊
Podľa tých bombastických titulkov som čakal väčší podiel Číňanov. Ale však uvidíme.
Ok, sme na začiatku prvej tretiny, VW zanedbalo prípravu, pribralo na 159 kg, a rozhodca (EU) drží Číňanom. Ale stále s veľkým náskokom vedie, či? 😊
Podľa tých bombastických titulkov som čakal väčší podiel Číňanov. Ale však uvidíme.
To sou totální nemysly co píšeš a LZI.
V číně nemaj energetickou brzu, takže fabrika nakupuje 1 KWh z uhelný elektrárny za 0,80 Kč. Běž se zeptat českejch/unijních firem, za kolik jí kupují ony.
2) čína si vozí suroviny od kamarádů z afriky, kde si je sama těží, od kamarádů z jižní ameriky a překupuje z ruska. Odkud kupuješ ty a za kolik?
3) čínan nemá roboty, CNC mašiny atd vid. jasně. Když si to umí sehnat pokoutně rusák pod sankcemi, tak aby si to nekoupil čínan s daleko většími možnostmi
Nemáte nejmenší šanci. V Ekonomické válce prohrajete a budete ZLIKVIDOVANI - čínou, indíí za pomoci jejich kamrádů z jižní ameriky, ruska, arábie a afriky.
navíc 70% těchto zemí USA a EU nenávidí a jen naoko se tváří, že sou kamarádi aby mohli obchodovat.
V číně nemaj energetickou brzu, takže fabrika nakupuje 1 KWh z uhelný elektrárny za 0,80 Kč. Běž se zeptat českejch/unijních firem, za kolik jí kupují ony.
2) čína si vozí suroviny od kamarádů z afriky, kde si je sama těží, od kamarádů z jižní ameriky a překupuje z ruska. Odkud kupuješ ty a za kolik?
3) čínan nemá roboty, CNC mašiny atd vid. jasně. Když si to umí sehnat pokoutně rusák pod sankcemi, tak aby si to nekoupil čínan s daleko většími možnostmi
Nemáte nejmenší šanci. V Ekonomické válce prohrajete a budete ZLIKVIDOVANI - čínou, indíí za pomoci jejich kamrádů z jižní ameriky, ruska, arábie a afriky.
navíc 70% těchto zemí USA a EU nenávidí a jen naoko se tváří, že sou kamarádi aby mohli obchodovat.
Napsal čínskej agent placenej čínou za podporu OZE a EV, což sou věci, kde je čína prakticky monopolní dodavatel a kde jí vyhovouje totální likvidace evropského průmyslu 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
To je komedie vid, zelenej Borisove
To je komedie vid, zelenej Borisove
Přesně tak to je, všechny trumfy má v ruce čína. Evropa nemá nic. Jen totálně zlikviduje svůj průmysl.
Cena souvisí v efektivitou výroby. Pokud dosáhnou efektivity jako Tesla, nemusejí se budoucnosti obávat 😄
A až ti čína neprodá ty suroviny, který nemáš? To bude fičák vid.
Nebo za jiný ceny - pro sebe tuna za 800 usd, pro EU za 1950 USD
to bude konkurence.
NEBOJ -ZKRACHUJETE: TOTALNE . V Ev plečkách nemáte šanci číně konkurovat. Ani v OZE
Nebo za jiný ceny - pro sebe tuna za 800 usd, pro EU za 1950 USD
to bude konkurence.
NEBOJ -ZKRACHUJETE: TOTALNE . V Ev plečkách nemáte šanci číně konkurovat. Ani v OZE
Jistě. Radši si koupíš třeba Škodu, která má čínské jen čipy, baterie, elektroniku a prokremelská vůbec není co?!?
Ono je asi lepší to nebrat moc vážně. Místní diskuzní komedie pod velením čaroděje ze země Ozz je toho jasným úkazem. Bohužel na straně dobra jsou poměrně slabí herci (Hammuna, Vito, Hendly), kteří si pamatují jen krátké navrčené repliky a nemají žádné osobní názory ani zkušenosti. Strana dezolátů je o moc zábavnější a jsou vybaveni i schopností diskuze se zapojením vlastní hlavy a zkušeností. Bohužel podobně to vypadá i u politických figur. Jak čeští reprezentanti, tak postavičky z Evropské komise jsou velmi nepřesvědčiví a asi mají i schválně napsaný špatný scénář, aby vypadali ne úplně chytře. Poměrně dobře mě pobavila německá ministryně zahraničí Annalena Baerbocková, když v Číně reagovala na nezáludný dotaz čínské novinářky ohledně progresu vyšetřování sabotáže plynovodů Nord Stream. http😐/news.cgtn.com/…jRnVK/index.html
ano hovori, 10,6 milionu ev rocne z 67mil aut celkove celosvetove. Vzestupnej trend, co chces vic..
Súhlas. Podľa argumentov ktoré tu padajú by sa dalo odvodiť, že každý kto hovorí, že máme chodiť po ulici oblečení je agent Pekingu. Veď vieme, ako svet závisí od čínskeho odevného priemyslu...
Dávno som nebol na Tvojom blogu, ste stále v zahraničí, alebo už si späť a užívaš si oblú stenu? 😄
Dávno som nebol na Tvojom blogu, ste stále v zahraničí, alebo už si späť a užívaš si oblú stenu? 😄
a co není madei in china je vietnam, bangladéš, thajsko kamodža, malajsie (hadry, obuv , tašky, kabelky atd) nebo Korea (elektronika ) a byly tu i prudkuty made in russia (v Ikee skleničky, v bauhuasu OSB desky, nábytek, pneumatiky nokian, penumatiky kama, oleje Lukoil atd)
Naopak mimo potravin je prolbém koupit něco vyrobeného v EU, ještě tak zubní kartáčky a ústní vody a kosmetiku, to ještě plácaj švýcaři, frantíci, němci švédové a pár dalších zemí.
i většina automobilových dílů je dnes made in china, i panumatiky nečínských výrobců už se dělaj v číně atd
Naopak mimo potravin je prolbém koupit něco vyrobeného v EU, ještě tak zubní kartáčky a ústní vody a kosmetiku, to ještě plácaj švýcaři, frantíci, němci švédové a pár dalších zemí.
i většina automobilových dílů je dnes made in china, i panumatiky nečínských výrobců už se dělaj v číně atd
Jasně hammuno a kde se ty suroviny budou anlézat, když se nachází na území ruska, afriky ovládané čínou a ruskem, jižní ameriky co kamarádí s ruskem a čínou?
A zbytkem asie typu Mongolsko, které opět akamrádí s ruskem a čínou
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
A zbytkem asie typu Mongolsko, které opět akamrádí s ruskem a čínou
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Ja som tiež nepísal iba o cenách. Čítaj aj ďalej.
ty hovoríš iba o tom, čo sa ti hodí.
ty hovoríš iba o tom, čo sa ti hodí.
Jako OK, souhlas, že aktuálně je určitě lepší posílat peníze do Číny než do Ruska. Jestli je to ale nějak dramaticky lepší dlouhodobě, tak tím si nejsem až tak jistý (bohužel) 😉
Pozri si ten odkaz od PowerHouse. Konkrétne čísla poradia predaja značiek miesto bombastických titulkov.
Netvrdím, že Číňania neporastú. Budúci rok bude zaujímavý.
Ale ten titulok je zavádzajúci. Lebo najúspešnejšia čínska značka bola MG, zatiaľ s podielom 0,6%. Ostatní logicky menej.
A výrobné kapacity MG na veľké čísla nie sú stavané.
Netvrdím, že Číňania neporastú. Budúci rok bude zaujímavý.
Ale ten titulok je zavádzajúci. Lebo najúspešnejšia čínska značka bola MG, zatiaľ s podielom 0,6%. Ostatní logicky menej.
A výrobné kapacity MG na veľké čísla nie sú stavané.
no a? Stejně bych si takový prokremelský krumpl nekoupil (i kdyby to umělo studenou fúzi) :no: 😁
Zaujímavé bude BYD, ak sa rozhodne intenzívne e😜andovať, meiner Meinung nach :-!
MG spravilo nejaký vstup, ale na veľké čísla nemá kapacity.
NIO je okrajová automobilka s dobrým PR.
MG spravilo nejaký vstup, ale na veľké čísla nemá kapacity.
NIO je okrajová automobilka s dobrým PR.
Shodneme se až na tom, že já klidně budu nakupovat produkty z Číny vč. aut.
Protože jestliže se stejně evropský výrobce chová tak, že baterky, čipy a další komponenty doveze z Číny a tady mi to jen smontuje, tak nevidím jediný důvod za takovýto produkt platit řádově vyšší ceny než za produkt Čínský.
A že to je špatně? Je. Ale když se jiní chovají tak jak se chovají, tak já hlavou zeď prorážet nebudu.
A ano, PC ze kterého píšu vyrobili v Číně, mobil, z kterého volám vyrobili v Číně atd. atd. Tak to je.
Protože jestliže se stejně evropský výrobce chová tak, že baterky, čipy a další komponenty doveze z Číny a tady mi to jen smontuje, tak nevidím jediný důvod za takovýto produkt platit řádově vyšší ceny než za produkt Čínský.
A že to je špatně? Je. Ale když se jiní chovají tak jak se chovají, tak já hlavou zeď prorážet nebudu.
A ano, PC ze kterého píšu vyrobili v Číně, mobil, z kterého volám vyrobili v Číně atd. atd. Tak to je.
Snad leda proRuskoČínští dezoláti, kterým se stýská po NDR... Nikdo jiný mě nenapadá. Protože ušetřit řekněme 200tis a jezdit kvůli tomu v čínském autě jako totální loser a dezolát, tak to je fakt terno. :no: :no: 😁
Tak já taky podporuji aby se proti konkurenci Číny něco dělalo, jen se to má jmenovat cla. Má to být jasné, jednoduché a pro všechny. Subvence a dotace to zase znamená nějaké dej kamarádovi do kapsy a protože je to z EU bude tam muset dokazovat inovativnost a milion papírování.
Ono totiž taky není kde na ty subvence brát.
Ono totiž taky není kde na ty subvence brát.
Tak ono to dost špatné je. Pokud si chtějí hrát na ekologii, musí na to brát z cel dovážených čínských výrobků, protože jinak je samozřejmě evropský průmysl nekonkurenceschopný.
Bariku, rád bych znal tvé myšlenkové pochody i ty Hendlyho myšlenky mají stále nějaký stejný směr, ale ty v tom máš guláš. Obdivovatel ruského šrotu plive na mnohem vyspělejší Čínu.
rusácké auta - super, čínská - šroty, VW - šrot, ameriky - super. No úplně přesně naopak.
rusácké auta - super, čínská - šroty, VW - šrot, ameriky - super. No úplně přesně naopak.
Díky, pekná a konkrétna štatistika. :yes😒br />
PS: E😜ort Nemecka do ČR a PL dokopy je oveľa vyšší ako do Číny. Nemci sú Čínou dosť posadnutí, lebo veria, že tam porastie odbyt, ale Číňania to vedia využiť vo svoj prospech.
www.Destatis.de rad tabuliek 5
https😐/www-genesis.destatis.de/genesis/online?…
PS: E😜ort Nemecka do ČR a PL dokopy je oveľa vyšší ako do Číny. Nemci sú Čínou dosť posadnutí, lebo veria, že tam porastie odbyt, ale Číňania to vedia využiť vo svoj prospech.
www.Destatis.de rad tabuliek 5
https😐/www-genesis.destatis.de/genesis/online?…
Niekedy pomôže okrem písania aj čítať :-!
Ako písal PowerHouse: MG je s 0,6% podielom predposlednou značkou. https😐/www.adac.de/…zulassungen-kba/
Tretinový nárast z 0,01 je 0,013.
Ale v niečom máš určite pravdu, to áno.
Ako písal PowerHouse: MG je s 0,6% podielom predposlednou značkou. https😐/www.adac.de/…zulassungen-kba/
Tretinový nárast z 0,01 je 0,013.
Ale v niečom máš určite pravdu, to áno.
Vďaka zvýšenej ponuke, novým modelom, sústredeniu celého priemyslu, rozbehu Tesly, cenovým akciám, atď sa podiel predaných čiste elektrických vozidiel zvýšil v Nemecku o celých 0,84%
(z 13,36% na 14,2😖
Údaje Q1 2023 vs Q1 2022: https😐/www.acea.aut👋files/20230419_PRPC_2303-FINAL.pdf
(z 13,36% na 14,2😖
Údaje Q1 2023 vs Q1 2022: https😐/www.acea.aut👋files/20230419_PRPC_2303-FINAL.pdf
My tady v Evropě jsme schopni vyrobit za stejné prachy jako v Číně. Energii umíme vyrobit levně a čistě z atomu, automatizace je na tak vysoké úrovni, že platy dělníků cenu neovlivní a kromě toho v Číně mají už platy slušné. Celý problém je, že v Evropě je na vše přisátý nicnedělající papírový vřed. Šroubek vyrobený a šroubek vyrobený a 5x certifikovaný udělá stejnou práci, jen stojí 5x víc.
Elon vydal memo, že musí osobne schváliť každú novú upratovačku aj brigádnika.
Asi ani tie zľavy nepomohli v predaji.
- https😐/www.foxbusiness.com/…-new-memo-report
Alebo len klasická impulzívna reakcia?
Priemyselná aktivita Číny tiež nejak spí. Síce nárast o 5,6% v dubnu. Ale voči minulému roku keď bol Šangaj lockdown, aj s ďalšími.
Asi ani tie zľavy nepomohli v predaji.
- https😐/www.foxbusiness.com/…-new-memo-report
Alebo len klasická impulzívna reakcia?
Priemyselná aktivita Číny tiež nejak spí. Síce nárast o 5,6% v dubnu. Ale voči minulému roku keď bol Šangaj lockdown, aj s ďalšími.
Evropsky parlament??? Cim konkretne?
Wtf
Co ma spolecnyho demokracie s globalizaci?