Motorky
Xylo
2
Prosím o revizi a opravu ceny - myslím, že správný údaj by měl být 152 900 Kč http😐/www.vespa.com/…s-125-4s4v-2022/ . Můj bratr teď každý den jezdí na "tříkilu" z Prahy 5 na Prahu 4 do kanclu a já se mu nedivím, protože je to opravdu příjemný a rychlý způsob dopravy do práce. Na můj vkus je cena dost přemrštěná, ale je to "designový prémiový" produkt.
Přejít do diskuze
Ve slevě za 5 500 kaček :yes:
Edit: Teď jsem s bráchou mluvil a nově má tuhle: http😐/store.vespa.com/…rica-helmet.html . Pořád kokos, ale s průhledným plexem a krátkým tmavým plexem.
Edit: Teď jsem s bráchou mluvil a nově má tuhle: http😐/store.vespa.com/…rica-helmet.html . Pořád kokos, ale s průhledným plexem a krátkým tmavým plexem.
Já bych to konkurenty nenazýval. Ono je to tak, že buď si kupuješ Vespu nebo její kopii (což není konkurence - kdo bere styl vážně tak je to nákup typu čím víc pruhů tím víc adidas) nebo městskou motorku (skůtr) podle technických parametrů a ceny 😊
Vespa je kategorie sama pro sebe a je to asi jediná značka motorky, která dělá modely v rámci módních kolekcí od Diora apod 😁 To u Hondy ti můžou nabídnout leda slevu na sekačku 😁
Vespa je kategorie sama pro sebe a je to asi jediná značka motorky, která dělá modely v rámci módních kolekcí od Diora apod 😁 To u Hondy ti můžou nabídnout leda slevu na sekačku 😁
Jo kokos bez hledí. Jezdí se slunečníma brejlema jako správnej Ital. Brácha má dvě, protože sveze občas družku nebo děti. Myslím že má jednu VESPA WORLD DAYS 2018 HELMET http😐/store.vespa.com/…elmet-green.html . Druhá je asi tahle, je to všechno podobný http😐/store.vespa.com/…rgento-rame.html
já jediný skůtr co sem kdy měl byl 2002 Derbi Atlantis Wave, tehdá sem ho koupil jako funglovku (motor byl Piaggio s otevřeným variátorem a pryč dusítko výfuku) a to byl na svou dobu luxusní skůtr a lítalo to skoro 90, což je na padesátku mazec.
Vespy byly drahé už v té době. Je a byla to hlavně imageovka do města hlavně pro holky.
Vespy byly drahé už v té době. Je a byla to hlavně imageovka do města hlavně pro holky.
Vespa byla vždy drahá - protože stylovka a legenda.
Motoricky je bližší "maxiskutrum" od konkurence (ti mívají kolem 11kw, což je maximum pro B kategorii, běžné střední 125 mají kolem 7-9kw) a tomu odpovídá i cena.
Nevýhodu vidím v následujících:
- Velikost kol, konkurence běžně jezdí u středních na 14", některé maxi 125 mají i 15", což je zejména v Praze dost důležité, víme, jak kvalitní silnice máme 😁
- Nejede to nijak zázračně za ty prachy, co mám takhle pár "dragrace" ze semaforů za sebou 😁
- Vejdou se prý 2 helmy, ale kokosky, integrálku nedáš, do maxiskútru jo
- Homo efekt... ne nic proti, ale mne to nepříjde jako skútr pro chlapa, pokud nejsi hipster 😁
Motoricky je bližší "maxiskutrum" od konkurence (ti mívají kolem 11kw, což je maximum pro B kategorii, běžné střední 125 mají kolem 7-9kw) a tomu odpovídá i cena.
Nevýhodu vidím v následujících:
- Velikost kol, konkurence běžně jezdí u středních na 14", některé maxi 125 mají i 15", což je zejména v Praze dost důležité, víme, jak kvalitní silnice máme 😁
- Nejede to nijak zázračně za ty prachy, co mám takhle pár "dragrace" ze semaforů za sebou 😁
- Vejdou se prý 2 helmy, ale kokosky, integrálku nedáš, do maxiskútru jo
- Homo efekt... ne nic proti, ale mne to nepříjde jako skútr pro chlapa, pokud nejsi hipster 😁
Mám pocit, že z Vespy sa stáva tak tošičku kult. Taký piánko, ale Vespa je proste úplne iný svet ako všetko ostatné v rámci skútrov.
To ano, narážel jsem na tento GTS model. I tak se Vespa jízdně zvedla. Není to tak dávno, co byla spíše na oimage, ale teď už se na tom i dobře jezdí.
Japonec je jistota. Případně Aprilia
Japonec je jistota. Případně Aprilia
mopedix je nesmysl. Nemá cenu to spolu ani porovnávat. A souhlas, že cenu si obhájí. Už jen to, že se dobře prodává.
Ke všem výtkám souhlas, plus bych doplnil, ochranu proti větru. Po městě se to tolik neprojeví, ale i tak jsou místa s rychlostí 70 a víc tam už bude foukat.
Tohle je ale GTS verze, klasická Vespa nemá 11kw ale 9,2kw 😊
PCX je skvělé, jezdím na něm 7 let, ale myslím, že jakýkoliv japonec bude výborná volba, tady té Vespě je konkurentem spíš Yamaha Xmax či Honda Forza.
PCX je skvělé, jezdím na něm 7 let, ale myslím, že jakýkoliv japonec bude výborná volba, tady té Vespě je konkurentem spíš Yamaha Xmax či Honda Forza.
Vespa se hodně zvedla co do jízdního projevu. není to tak dávno, co to bylo takové retropřibližovadlo, ale teď opravdu funguje jak má. Retrodesign jí sedí a je to skvělý městský skůtr, co se nebojí vyjet ani za hranice města. Hodně míří i na ženy, kterým nabídne spoustu barevných variant.
Cena je ale téměř nesmyslná, nicméně málo jich nejezdí, takže svou částr trhu, na který míří, mají.
Výkonově se sposouvá k hranici maxima (11kW). Určitě jsem rád, že mezi skůtry Vespa stále je, prodává a je vidět.
Pokud by se někdo rozhodoval poměrem kvality, ceny a užitnosti, sáhne asi po PCX.
Cena je ale téměř nesmyslná, nicméně málo jich nejezdí, takže svou částr trhu, na který míří, mají.
Výkonově se sposouvá k hranici maxima (11kW). Určitě jsem rád, že mezi skůtry Vespa stále je, prodává a je vidět.
Pokud by se někdo rozhodoval poměrem kvality, ceny a užitnosti, sáhne asi po PCX.