Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Největší výhoda elektromobilu v Praze brzy skončí! Hřib chce vyhnat auta z centra

49 komentářů

Avatar - Katikakus
Katikakus
...predevsim toho cu*aka Hriba a vsechnu tu neobolsevickou verbez kolem nej - Pirati, Praha sobe...
Avatar - Barrichello
Barrichello
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
https://motoristesobe.cz/
ryccardo
Ano asi tak :-D
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Koukám že mínusáři jsou od Pyrátů a Prahi sobě :-):-):-) To mne ale vůbec nepřekvapilo. Aby jim z toho nepraskla žilka :-)
Avatar - speedfred
speedfred
a už to začína.
Najprv dizel/benzín potom elektro ďalej pôjdu cyklisti a nakoniec tam nepustia nikoho.
Zdeněk Soukup
Volte Petra Macinku a jeho Motoristy, zastává potřeby normálních lidí.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Macinka je uplne stejny debil jako Hrib, akorat na druhe strane barikady.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To není, debil jsi ty.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ne naopak
gil54
...ale za prachy pustěj i belzebuba do kostela...
Avatar - speedfred
speedfred
Tak samozrejme, peniaze až na prvom mieste.
Avatar - eLzyx
eLzyx
tak nejlepší by bylo, kdyby recipročně nepouštěli ani nikoho z Prahy ven, ať se tenhle parkovací business nerozšíří ven. I když to už je asi pozdě ...
gil54
Tak nejlepší by bylo, kdyby v Praze žili, bydleli a pracovali jen rodilí Pražáci a bylo by po potížích s parkováním....

(krásně se umím se přizpůsobit úrovni příspěvku)
Avatar - eLzyx
eLzyx
to je nápad. Nebo to úplně odtrhnout a udělat z toho městskou republiku. Se tu na auto.cz ještě dobereme nějakého konstruktivního nápadu ...
gil54
...ano, rovnou stát, takové druhé Monako, ovšem s důslednějšími imigračními předpisy.
topten
... a nepoustet nikoho z phy ven
a odtrihnout vsechny draty a trubky
a silnice zabarikadovat
schvalne jak dlouho by pepici vydrzeli ...
ryccardo
:D:D:D
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Anektujeme koridor k Temelínu a to nám stačí :D
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Reklamace nepřijímáme.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já bych začal cyklistama, chovají se s odstupem nejhúře ze všech účastníků silničního provozu v Praze, včetně chodníků :)
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ještě jim napařit klasickou cenu dálniční známky. Těžký jak dvě Haliny a Mrtvola hocha dohromady, ale dálnice zdarma.
Avatar - Emel
Emel
Na druhou stranu, známka jsou drobné... tedy aspoň v kontextu ceny nového auta.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Jde hlavně o princip. Povrch dálnice neničí CO2, ale hmotnost. Tohle je typická zelenofašistická diskriminace.
Avatar - Emel
Emel
Ne vždycky je poplatek přímo spojený s nějakým nákladem. I u těch EV a parkování... EV neměly parkování zdarma proto, že by uměly nějak lépe parkovat nebo u toho zabíraly méně místa, ale proto, že jejich provoz je pro město šetrnější a tedy město chtělo jejich používání stimulovat. Hřib teď říká, že EV zabírá stejně místa jako spalovák, ale to tak bylo vždycky... i když to před 4 rokama zaváděl :-)
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Parkování ve městech je problém hlavně z důvodu nedostatku místa. Což je imho důvod, proč se to řeší. Takže pokud teď Hřib říká, že EV zabírá stejně místa, tedy by neměly mít výjimku, tak říká objektivní argument, se kterým se nedá nesouhlasit. Pokud ale EV parkují zdarma z důvodu nějakého imaginárního vyššího cíle, je to opět jen diskriminace.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Imaginární vyšší cíl? Třeba zlepšení vzduchu v husté obydlené oblasti
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Zaparkované auto neprodukuje spaliny. To by museli omezit vjezd. Osobně se mi ani toto nelíbí, ale dávalo by to aspoň smysl. Narozdíl od selektivního zpoplatnění parkování na základě druhů pohonu. Ten prostor totiž zabírá ICE i EV stejně. A to nepočítám vyšší hmotnost EV, které dřív vytlačí do vozovky koleje.
Avatar - Emel
Emel
Myslím, že to má širší kontext... jak to město vypadá, jak se v něm žije. Omezování parkování je jen jeden ze způsobů, jak lidi motivovat k tomu, aby do města autem nejezdili (a parkování se kontroluje lépe než vjezd, to je podle mě celé)
Avatar - kari.laz
kari.laz
A jak to souvisí s dálniční známkou? Jakou výhodu mají EL na dálnici, kromě toho, že se většinou vlečou v pravém? Přesně opačnou. Většinou jsou těžší než spalovák, takže platit by měla všechny auta.
DonVito
Ty si vazne myslis, ze je pro dalnici nejaky rozdil osobni EV a fosil?
:D

Problem jsou pretizene kamiony. Ne auta vazici dve nebo tri tuny...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
To jsou ale falešná slůvka! Źádné auto to 3,5t povrch silnice neničí a je úplně jedno, jestli váží 800 kg a nebo 2800 kg. Příklad: v RAV4 PHEV vážíčí 2t je tlak v pneu úplně stejný jako v Golfu vážícím 1,2t. Tlak na vozovku je tedy úplně stejný, u SUV je to ale na větší ploše... Oproti tomu u nákladních aut, kde je v pneu tlak cca čtyřnásobný je i tlak na vozovku mnohonásobný....
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Právě jsem zjistil, že jsem svým desetikilovým šlapacím fitbajkem ničil silnice víc než v ravce, protože jsem to tlakoval na nějakých 4-5 atmosfér...
Avatar - speedfred
speedfred
:-[] :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Avatar - Mokrous
Mokrous
:D:D:D Tvl a co já, když to kdysi foukal na 9 BAR? :D:D:D

Se du radši zastřelit.
Avatar - speedfred
speedfred
To nemusíš, stačí keď opravia cesty na tvoje náklady.
Avatar - Mokrous
Mokrous
:D:D:D
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak to asi úplně nefunguje.
Cenduro
To nemůžeš myslet vážně !
Avatar - kari.laz
kari.laz
Asi tě navrhnu na Nobelovu cenu :D
Hendly
Opravdu veris tomu, ze rozdil v hmotnosti radu stovek kg ma vliv na opotrebeni silnice?

Silnice nici pretizena kamionova doprava a nekvalitni vystavba a oprava.

Pro ty kteri maji zisk z pretizenych kamionu a podvodnych oprav silnic je snadne hodit to na EV a tim zmizet z dohledu.

Otazka je proc jim to nekdo veri?
Avatar - AurisHSD
AurisHSD
Na hybridy to zrušili, EV musí taky
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
problém efektivně řeší. Dieseldezolátům, co neplní alespoň Euro 6d, bych napálil za kilometr takovou sazbu, že by si nakonec i to parkování rozmysleli, protože to už by měli levnější jet Uberem... A to by bylo místa :D :yes: :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jako účinné by to asi bylo, mýto odstupnovat. No a máme tu z toho nizkoemisni zóny, o kterých mluvit už spoustu let.
A ano, diesel bez euro6d napálit sazbu stejně tak jako benziny do euro4.
Avatar - Emel
Emel
Efektivně ne.
Není efektivní stavět mýtné brány na silnice třetích tříd... a všeobecně, zatěžovat dopravu nebo komunikaci znamená brzdit ekonomiku.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Bran by stačilo pár jen pro kontrolu, jestli někdo nešidí, jinak samozřejmě přes satelit...
Avatar - Barrichello
Barrichello
Bolševici v akci :-):-):-):-) Smutný pro vás, že tyhle stalinistické kecy už Vám žere čím dál tím méně lidí :-):-):-)
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Mýto je bolševický výmysl? Ale no tak, je to přesně naopak... Za bolševika, kdy bylo všechno všech, to byli právě vládní dezoláti, co naprosto kašlali na životní prostředí a podle toho to tu taky vypadalo...
Avatar - Barrichello
Barrichello
Bolševici nařizovali lidem co je pro ně dobré, omezovali, zakazovali, zvýhodnovali a regulovali.

Přesně to dělaj vaši zelený soudruzi co si tak styděj říkat :-)
fastarobil
Příspěvek podléhá schvalování.