Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNejvětší výhoda elektromobilu v Praze brzy skončí! Hřib chce vyhnat auta z centra
49 komentářů
speedfred
a už to začína.
Najprv dizel/benzín potom elektro ďalej pôjdu cyklisti a nakoniec tam nepustia nikoho.
Najprv dizel/benzín potom elektro ďalej pôjdu cyklisti a nakoniec tam nepustia nikoho.
Volte Petra Macinku a jeho Motoristy, zastává potřeby normálních lidí.
...ale za prachy pustěj i belzebuba do kostela...
tak nejlepší by bylo, kdyby recipročně nepouštěli ani nikoho z Prahy ven, ať se tenhle parkovací business nerozšíří ven. I když to už je asi pozdě ...
Tak nejlepší by bylo, kdyby v Praze žili, bydleli a pracovali jen rodilí Pražáci a bylo by po potížích s parkováním....
(krásně se umím se přizpůsobit úrovni příspěvku)
(krásně se umím se přizpůsobit úrovni příspěvku)
to je nápad. Nebo to úplně odtrhnout a udělat z toho městskou republiku. Se tu na auto.cz ještě dobereme nějakého konstruktivního nápadu ...
...ano, rovnou stát, takové druhé Monako, ovšem s důslednějšími imigračními předpisy.
Já bych začal cyklistama, chovají se s odstupem nejhúře ze všech účastníků silničního provozu v Praze, včetně chodníků :)
kari.laz
Ještě jim napařit klasickou cenu dálniční známky. Těžký jak dvě Haliny a Mrtvola hocha dohromady, ale dálnice zdarma.
Na druhou stranu, známka jsou drobné... tedy aspoň v kontextu ceny nového auta.
Jde hlavně o princip. Povrch dálnice neničí CO2, ale hmotnost. Tohle je typická zelenofašistická diskriminace.
Ne vždycky je poplatek přímo spojený s nějakým nákladem. I u těch EV a parkování... EV neměly parkování zdarma proto, že by uměly nějak lépe parkovat nebo u toho zabíraly méně místa, ale proto, že jejich provoz je pro město šetrnější a tedy město chtělo jejich používání stimulovat. Hřib teď říká, že EV zabírá stejně místa jako spalovák, ale to tak bylo vždycky... i když to před 4 rokama zaváděl :-)
Parkování ve městech je problém hlavně z důvodu nedostatku místa. Což je imho důvod, proč se to řeší. Takže pokud teď Hřib říká, že EV zabírá stejně místa, tedy by neměly mít výjimku, tak říká objektivní argument, se kterým se nedá nesouhlasit. Pokud ale EV parkují zdarma z důvodu nějakého imaginárního vyššího cíle, je to opět jen diskriminace.
Imaginární vyšší cíl? Třeba zlepšení vzduchu v husté obydlené oblasti
Zaparkované auto neprodukuje spaliny. To by museli omezit vjezd. Osobně se mi ani toto nelíbí, ale dávalo by to aspoň smysl. Narozdíl od selektivního zpoplatnění parkování na základě druhů pohonu. Ten prostor totiž zabírá ICE i EV stejně. A to nepočítám vyšší hmotnost EV, které dřív vytlačí do vozovky koleje.
Myslím, že to má širší kontext... jak to město vypadá, jak se v něm žije. Omezování parkování je jen jeden ze způsobů, jak lidi motivovat k tomu, aby do města autem nejezdili (a parkování se kontroluje lépe než vjezd, to je podle mě celé)
A jak to souvisí s dálniční známkou? Jakou výhodu mají EL na dálnici, kromě toho, že se většinou vlečou v pravém? Přesně opačnou. Většinou jsou těžší než spalovák, takže platit by měla všechny auta.
Ty si vazne myslis, ze je pro dalnici nejaky rozdil osobni EV a fosil?
:D
Problem jsou pretizene kamiony. Ne auta vazici dve nebo tri tuny...
:D
Problem jsou pretizene kamiony. Ne auta vazici dve nebo tri tuny...
To jsou ale falešná slůvka! Źádné auto to 3,5t povrch silnice neničí a je úplně jedno, jestli váží 800 kg a nebo 2800 kg. Příklad: v RAV4 PHEV vážíčí 2t je tlak v pneu úplně stejný jako v Golfu vážícím 1,2t. Tlak na vozovku je tedy úplně stejný, u SUV je to ale na větší ploše... Oproti tomu u nákladních aut, kde je v pneu tlak cca čtyřnásobný je i tlak na vozovku mnohonásobný....
Právě jsem zjistil, že jsem svým desetikilovým šlapacím fitbajkem ničil silnice víc než v ravce, protože jsem to tlakoval na nějakých 4-5 atmosfér...
Opravdu veris tomu, ze rozdil v hmotnosti radu stovek kg ma vliv na opotrebeni silnice?
Silnice nici pretizena kamionova doprava a nekvalitni vystavba a oprava.
Pro ty kteri maji zisk z pretizenych kamionu a podvodnych oprav silnic je snadne hodit to na EV a tim zmizet z dohledu.
Otazka je proc jim to nekdo veri?
Silnice nici pretizena kamionova doprava a nekvalitni vystavba a oprava.
Pro ty kteri maji zisk z pretizenych kamionu a podvodnych oprav silnic je snadne hodit to na EV a tim zmizet z dohledu.
Otazka je proc jim to nekdo veri?
Barry Lyndon
problém efektivně řeší. Dieseldezolátům, co neplní alespoň Euro 6d, bych napálil za kilometr takovou sazbu, že by si nakonec i to parkování rozmysleli, protože to už by měli levnější jet Uberem... A to by bylo místa :D :yes: :yes:
Jako účinné by to asi bylo, mýto odstupnovat. No a máme tu z toho nizkoemisni zóny, o kterých mluvit už spoustu let.
A ano, diesel bez euro6d napálit sazbu stejně tak jako benziny do euro4.
A ano, diesel bez euro6d napálit sazbu stejně tak jako benziny do euro4.
Efektivně ne.
Není efektivní stavět mýtné brány na silnice třetích tříd... a všeobecně, zatěžovat dopravu nebo komunikaci znamená brzdit ekonomiku.
Není efektivní stavět mýtné brány na silnice třetích tříd... a všeobecně, zatěžovat dopravu nebo komunikaci znamená brzdit ekonomiku.
Bran by stačilo pár jen pro kontrolu, jestli někdo nešidí, jinak samozřejmě přes satelit...
Bolševici v akci :-):-):-):-) Smutný pro vás, že tyhle stalinistické kecy už Vám žere čím dál tím méně lidí :-):-):-)
Mýto je bolševický výmysl? Ale no tak, je to přesně naopak... Za bolševika, kdy bylo všechno všech, to byli právě vládní dezoláti, co naprosto kašlali na životní prostředí a podle toho to tu taky vypadalo...
Bolševici nařizovali lidem co je pro ně dobré, omezovali, zakazovali, zvýhodnovali a regulovali.
Přesně to dělaj vaši zelený soudruzi co si tak styděj říkat :-)
Přesně to dělaj vaši zelený soudruzi co si tak styděj říkat :-)
fastarobil
Příspěvek podléhá schvalování.
×
Sdílení komentáře
×
https://motoristesobe.cz/