Elektromobily
Katikakus
18
...predevsim toho cu*aka Hriba a vsechnu tu neobolsevickou verbez kolem nej - Pirati, Praha sobe...
Přejít do diskuze
tak nejlepší by bylo, kdyby recipročně nepouštěli ani nikoho z Prahy ven, ať se tenhle parkovací business nerozšíří ven. I když to už je asi pozdě ...
Já bych začal cyklistama, chovají se s odstupem nejhúře ze všech účastníků silničního provozu v Praze, včetně chodníků 😊
problém efektivně řeší. Dieseldezolátům, co neplní alespoň Euro 6d, bych napálil za kilometr takovou sazbu, že by si nakonec i to parkování rozmysleli, protože to už by měli levnější jet Uberem... A to by bylo místa 😁 :yes: :yes:
Ještě jim napařit klasickou cenu dálniční známky. Těžký jak dvě Haliny a Mrtvola hocha dohromady, ale dálnice zdarma.
to je nápad. Nebo to úplně odtrhnout a udělat z toho městskou republiku. Se tu na auto.cz ještě dobereme nějakého konstruktivního nápadu ...
Koukám že mínusáři jsou od Pyrátů a Prahi sobě 😄 😄 😄 To mne ale vůbec nepřekvapilo. Aby jim z toho nepraskla žilka 😄
a už to začína.
Najprv dizel/benzín potom elektro ďalej pôjdu cyklisti a nakoniec tam nepustia nikoho.
Najprv dizel/benzín potom elektro ďalej pôjdu cyklisti a nakoniec tam nepustia nikoho.
Opravdu veris tomu, ze rozdil v hmotnosti radu stovek kg ma vliv na opotrebeni silnice?
Silnice nici pretizena kamionova doprava a nekvalitni vystavba a oprava.
Pro ty kteri maji zisk z pretizenych kamionu a podvodnych oprav silnic je snadne hodit to na EV a tim zmizet z dohledu.
Otazka je proc jim to nekdo veri?
Silnice nici pretizena kamionova doprava a nekvalitni vystavba a oprava.
Pro ty kteri maji zisk z pretizenych kamionu a podvodnych oprav silnic je snadne hodit to na EV a tim zmizet z dohledu.
Otazka je proc jim to nekdo veri?
Jde hlavně o princip. Povrch dálnice neničí CO2, ale hmotnost. Tohle je typická zelenofašistická diskriminace.
... a nepoustet nikoho z phy ven
a odtrihnout vsechny draty a trubky
a silnice zabarikadovat
schvalne jak dlouho by pepici vydrzeli ...
a odtrihnout vsechny draty a trubky
a silnice zabarikadovat
schvalne jak dlouho by pepici vydrzeli ...
Jako účinné by to asi bylo, mýto odstupnovat. No a máme tu z toho nizkoemisni zóny, o kterých mluvit už spoustu let.
A ano, diesel bez euro6d napálit sazbu stejně tak jako benziny do euro4.
A ano, diesel bez euro6d napálit sazbu stejně tak jako benziny do euro4.
Právě jsem zjistil, že jsem svým desetikilovým šlapacím fitbajkem ničil silnice víc než v ravce, protože jsem to tlakoval na nějakých 4-5 atmosfér...
Zaparkované auto neprodukuje spaliny. To by museli omezit vjezd. Osobně se mi ani toto nelíbí, ale dávalo by to aspoň smysl. Narozdíl od selektivního zpoplatnění parkování na základě druhů pohonu. Ten prostor totiž zabírá ICE i EV stejně. A to nepočítám vyšší hmotnost EV, které dřív vytlačí do vozovky koleje.
Parkování ve městech je problém hlavně z důvodu nedostatku místa. Což je imho důvod, proč se to řeší. Takže pokud teď Hřib říká, že EV zabírá stejně místa, tedy by neměly mít výjimku, tak říká objektivní argument, se kterým se nedá nesouhlasit. Pokud ale EV parkují zdarma z důvodu nějakého imaginárního vyššího cíle, je to opět jen diskriminace.
Tak nejlepší by bylo, kdyby v Praze žili, bydleli a pracovali jen rodilí Pražáci a bylo by po potížích s parkováním....
(krásně se umím se přizpůsobit úrovni příspěvku)
(krásně se umím se přizpůsobit úrovni příspěvku)
Bolševici v akci 😄 😄 😄 😄 Smutný pro vás, že tyhle stalinistické kecy už Vám žere čím dál tím méně lidí 😄 😄 😄
Ty si vazne myslis, ze je pro dalnici nejaky rozdil osobni EV a fosil?
😁
Problem jsou pretizene kamiony. Ne auta vazici dve nebo tri tuny...
😁
Problem jsou pretizene kamiony. Ne auta vazici dve nebo tri tuny...
A jak to souvisí s dálniční známkou? Jakou výhodu mají EL na dálnici, kromě toho, že se většinou vlečou v pravém? Přesně opačnou. Většinou jsou těžší než spalovák, takže platit by měla všechny auta.
Mýto je bolševický výmysl? Ale no tak, je to přesně naopak... Za bolševika, kdy bylo všechno všech, to byli právě vládní dezoláti, co naprosto kašlali na životní prostředí a podle toho to tu taky vypadalo...
Efektivně ne.
Není efektivní stavět mýtné brány na silnice třetích tříd... a všeobecně, zatěžovat dopravu nebo komunikaci znamená brzdit ekonomiku.
Není efektivní stavět mýtné brány na silnice třetích tříd... a všeobecně, zatěžovat dopravu nebo komunikaci znamená brzdit ekonomiku.
Ne vždycky je poplatek přímo spojený s nějakým nákladem. I u těch EV a parkování... EV neměly parkování zdarma proto, že by uměly nějak lépe parkovat nebo u toho zabíraly méně místa, ale proto, že jejich provoz je pro město šetrnější a tedy město chtělo jejich používání stimulovat. Hřib teď říká, že EV zabírá stejně místa jako spalovák, ale to tak bylo vždycky... i když to před 4 rokama zaváděl 😄
Myslím, že to má širší kontext... jak to město vypadá, jak se v něm žije. Omezování parkování je jen jeden ze způsobů, jak lidi motivovat k tomu, aby do města autem nejezdili (a parkování se kontroluje lépe než vjezd, to je podle mě celé)
Bolševici nařizovali lidem co je pro ně dobré, omezovali, zakazovali, zvýhodnovali a regulovali.
Přesně to dělaj vaši zelený soudruzi co si tak styděj říkat 😄
Přesně to dělaj vaši zelený soudruzi co si tak styděj říkat 😄
Bran by stačilo pár jen pro kontrolu, jestli někdo nešidí, jinak samozřejmě přes satelit...
To jsou ale falešná slůvka! Źádné auto to 3,5t povrch silnice neničí a je úplně jedno, jestli váží 800 kg a nebo 2800 kg. Příkla😜 v RAV4 PHEV vážíčí 2t je tlak v pneu úplně stejný jako v Golfu vážícím 1,2t. Tlak na vozovku je tedy úplně stejný, u SUV je to ale na větší ploše... Oproti tomu u nákladních aut, kde je v pneu tlak cca čtyřnásobný je i tlak na vozovku mnohonásobný....