Za prve: Diesely na zavody nepatri, nerad bych videl vysledky jejich emisnich testu. Otackovy rozsah je tragicky. Davkovatelnost a reakce na plyn patrne katastrofalni.
Za druhe. Tento vuz skoncil letos az devatenacty.
Mozna by stalo za to, tuto informaci v clanku uvest.
Za treti. Nejrychlejsi diesel ma cas😒br />
10:25.071
Ale kdo drzi absolutni rekord? :-!
Lap record
7:57.148 (France Romain Dumas, Volkswagen I.D. R Pikes Peak, 2018, Unlimited)
Diesel is dead
Future is electric!
webpaja
1
Klídek, je to jen otázka investice. Obstarožní Radical je pomalejší vůči továrnímu prototypu postavenému bez regulí.
😉
DonVito
8
Ja jsem v klidu.
Rekord drzi ten nejlepsi. 😄
Ty vis trochu neco o zavodeni.
Takze jiste chapes, ze ctyri motory s vektorovanim momentu, okamzitou odezvou a neskutecnym otackovym spektrem, pruznosti atd. bude jeden archaicky diesel porazet tezko.
😁
PS Obstarozni diesel je pomalejsi o dve a pul minuty! To je sakra rozdil. Vubec nechapu, proc se tu o takovym pomalym smradlavym aute pise. :no:
Mokrous
2
Píše se tu o něm kvůli nám, co jsme si místo VW I.D. koupili nový VW 2.0 TDI a nelitujeme :-!
KANKUNEN
1
Nesmradlavý diesel je trnem voku, ty plivance to dokazují.
DonVito
3
Az budou dieselova auta peclive kontrolovana a i po dvaceti letech "nesmradlava", tak ok.
Bohuzel oba vime, ze realita je jinde.
Ani dvojkovy oktavky co jezdi dnes, nesmrdely tolik, kdyz byly novy...
ptr078
0
Mas na mysli ten technicky zazrak co sa musi nabijat kazdych 10 minut?
DonVito
3
No u specialu pro Pikes Peak je dojezd jiste priorita.
Asi tak jako velkej kufr. 😁
speedfred
0
Asi si nepochopil že vozidlo z nejakej kategórie kde sú obmedzenia bude asi ťažko súperiť s unlimited vozidlami.
DonVito
1
Neznam omezeni v kategorii dieselu.
Klidne je napis.
Za druhe. Tento vuz skoncil letos az devatenacty.
Mozna by stalo za to, tuto informaci v clanku uvest.
Za treti. Nejrychlejsi diesel ma cas😒br /> 10:25.071
Ale kdo drzi absolutni rekord? :-!
Lap record
7:57.148 (France Romain Dumas, Volkswagen I.D. R Pikes Peak, 2018, Unlimited)
Diesel is dead
Future is electric!
😉
Rekord drzi ten nejlepsi. 😄
Ty vis trochu neco o zavodeni.
Takze jiste chapes, ze ctyri motory s vektorovanim momentu, okamzitou odezvou a neskutecnym otackovym spektrem, pruznosti atd. bude jeden archaicky diesel porazet tezko.
😁
PS Obstarozni diesel je pomalejsi o dve a pul minuty! To je sakra rozdil. Vubec nechapu, proc se tu o takovym pomalym smradlavym aute pise. :no:
Bohuzel oba vime, ze realita je jinde.
Ani dvojkovy oktavky co jezdi dnes, nesmrdely tolik, kdyz byly novy...
Asi tak jako velkej kufr. 😁
Klidne je napis.