Za prve: Diesely na zavody nepatri, nerad bych videl vysledky jejich emisnich testu. Otackovy rozsah je tragicky. Davkovatelnost a reakce na plyn patrne katastrofalni.
Za druhe. Tento vuz skoncil letos az devatenacty.
Mozna by stalo za to, tuto informaci v clanku uvest.
Za treti. Nejrychlejsi diesel ma cas😒br />
10:25.071
Ale kdo drzi absolutni rekord? :-!
Lap record
7:57.148 (France Romain Dumas, Volkswagen I.D. R Pikes Peak, 2018, Unlimited)
Ty vis trochu neco o zavodeni.
Takze jiste chapes, ze ctyri motory s vektorovanim momentu, okamzitou odezvou a neskutecnym otackovym spektrem, pruznosti atd. bude jeden archaicky diesel porazet tezko.
😁
PS Obstarozni diesel je pomalejsi o dve a pul minuty! To je sakra rozdil. Vubec nechapu, proc se tu o takovym pomalym smradlavym aute pise. :no:
Za druhe. Tento vuz skoncil letos az devatenacty.
Mozna by stalo za to, tuto informaci v clanku uvest.
Za treti. Nejrychlejsi diesel ma cas😒br /> 10:25.071
Ale kdo drzi absolutni rekord? :-!
Lap record
7:57.148 (France Romain Dumas, Volkswagen I.D. R Pikes Peak, 2018, Unlimited)
Diesel is dead
Future is electric!
😉
Rekord drzi ten nejlepsi. 😄
Ty vis trochu neco o zavodeni.
Takze jiste chapes, ze ctyri motory s vektorovanim momentu, okamzitou odezvou a neskutecnym otackovym spektrem, pruznosti atd. bude jeden archaicky diesel porazet tezko.
😁
PS Obstarozni diesel je pomalejsi o dve a pul minuty! To je sakra rozdil. Vubec nechapu, proc se tu o takovym pomalym smradlavym aute pise. :no:
Bohuzel oba vime, ze realita je jinde.
Ani dvojkovy oktavky co jezdi dnes, nesmrdely tolik, kdyz byly novy...
Asi tak jako velkej kufr. 😁
Klidne je napis.