Novinky
DonVito
Za prve: Diesely na zavody nepatri, nerad bych videl vysledky jejich emisnich testu. Otackovy rozsah je tragicky. Davkovatelnost a reakce na plyn patrne katastrofalni.
Za druhe. Tento vuz skoncil letos az devatenacty.
Mozna by stalo za to, tuto informaci v clanku uvest.
Za treti. Nejrychlejsi diesel ma cas😒br /> 10:25.071
Ale kdo drzi absolutni rekord? :-!
Lap record
7:57.148 (France Romain Dumas, Volkswagen I.D. R Pikes Peak, 2018, Unlimited)
Diesel is dead
Future is electric!
Za druhe. Tento vuz skoncil letos az devatenacty.
Mozna by stalo za to, tuto informaci v clanku uvest.
Za treti. Nejrychlejsi diesel ma cas😒br /> 10:25.071
Ale kdo drzi absolutni rekord? :-!
Lap record
7:57.148 (France Romain Dumas, Volkswagen I.D. R Pikes Peak, 2018, Unlimited)
Diesel is dead
Future is electric!
DonVito
Az budou dieselova auta peclive kontrolovana a i po dvaceti letech "nesmradlava", tak ok.
Bohuzel oba vime, ze realita je jinde.
Ani dvojkovy oktavky co jezdi dnes, nesmrdely tolik, kdyz byly novy...
Bohuzel oba vime, ze realita je jinde.
Ani dvojkovy oktavky co jezdi dnes, nesmrdely tolik, kdyz byly novy...
DonVito
No u specialu pro Pikes Peak je dojezd jiste priorita.
Asi tak jako velkej kufr. 😁
Asi tak jako velkej kufr. 😁
Mokrous
Píše se tu o něm kvůli nám, co jsme si místo VW I.D. koupili nový VW 2.0 TDI a nelitujeme :-!
webpaja
Klídek, je to jen otázka investice. Obstarožní Radical je pomalejší vůči továrnímu prototypu postavenému bez regulí.
😉
😉
speedfred
Asi si nepochopil že vozidlo z nejakej kategórie kde sú obmedzenia bude asi ťažko súperiť s unlimited vozidlami.
Rekord drzi ten nejlepsi. 😄
Ty vis trochu neco o zavodeni.
Takze jiste chapes, ze ctyri motory s vektorovanim momentu, okamzitou odezvou a neskutecnym otackovym spektrem, pruznosti atd. bude jeden archaicky diesel porazet tezko.
😁
PS Obstarozni diesel je pomalejsi o dve a pul minuty! To je sakra rozdil. Vubec nechapu, proc se tu o takovym pomalym smradlavym aute pise. :no: