Novinky
kruskar
5
že ve vymýšlení debilit a nepoužitelných věcí vede bezkonkurenčně EU, ale koukám, že Amerika se taky snaží.
Přejít do diskuze
taky má mnohem menší dojezd v terénu, je mnohem hůř opravitelný v terénu,je výrzaně těžší, je daleko snáze vyřaditelný z boje díky miliardě elektroniky a dalších asi 700 nevýhod 😄 😄 😄 😄
Které nikdo nekupuje, viz lonské prodeje EV Hummer a letošní za 1. čtvrtelí.
Výroba hořícího Boltu navíc letos končí bez náhrady , takže těch elektrik u GM zas tolik není. Neprodejný Hummer, Cadillac Lyriq a to je tak asi vše 😄
Dodge/RAM/Chrysler zatím nemaj nic a Ford má akorát tu el. F150 a ten Mustang SUV
Výroba hořícího Boltu navíc letos končí bez náhrady , takže těch elektrik u GM zas tolik není. Neprodejný Hummer, Cadillac Lyriq a to je tak asi vše 😄
Dodge/RAM/Chrysler zatím nemaj nic a Ford má akorát tu el. F150 a ten Mustang SUV
No faktem je že tvoje oblíbené americké značky dodávají kromě velkých benzínových a dieselových vozidel také docela velké množství těžkých elektronesmyslů.
Zásadní množství energie tedy dodávat opravdu nemůže, v baterkách je prd energie.
Každý menší dieselový generátor dodá energie mnohem víc a dobije i tyto elektrické giganesmysly.
Každý menší dieselový generátor dodá energie mnohem víc a dobije i tyto elektrické giganesmysly.
ha ha ha ha ha ha ha ha ha
lehké je těžké, dojez žádný a až to zasáhne nějaká střela, velmi nápomocně to solidně shoří a na videu dronu to bude vypadat parádně 😄 😄 😄
lehké je těžké, dojez žádný a až to zasáhne nějaká střela, velmi nápomocně to solidně shoří a na videu dronu to bude vypadat parádně 😄 😄 😄
Protože jste se nezamyslel. Elektromobil má kromě známých nevýhod i výhody. Pohybuje se mnohem tišeji než ICE, a na místě může dodávat zásadní množství energie pro výbavu bez spuštěného motoru. A ticho se mnoha případech počítá.