Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Automobilky ztrácejí zákazníky. Až na Teslu, i když má staré modely

11 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Až na to že Tesla není žádnou výjimkou, protože to není žádná prémiová značka 😒] :-!
KIaudius
Je úplne jedno, či ju niekto nazve prémiovou alebo nie, faktom je, že preberá zákazníkov aj prémiovým značkám.
Avatar - Anonym
Anonym
Kterým?

Neprodávanější je Y, to má do prémie hodně daleko. Model S nikdo nekupuje, všichni dál kupují Sklasse, BMW 7, Audi A8, Bentley, Rollsy atd

To samé nikdo nekupuje model X, všichni kupují X5, X6, Range Rovery, Cayenne, suv od MB a Volva, Escalade, Lexusy atd.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tesla nikdy premiantom nebola suhlas... navyse kvalitou ju rozdrti aj dacia ... takze tu fakt nie je o com ... akurat na rozputanie diskusie fakt idealny clanok...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Na Teslu těžko nasadit nějaká normální měřítka, její řešení oscilují mezi prémií a hyperlowcostem, ale v celku to prémie samozřejmě není.
Avatar - lyon667
lyon667
Zjednodušeně řečeno, Je to Čína za cenu prémie.
PowerHouse
Tesla má superfabriky, ve kterých je produktivita, které nemůže VW stačit.
Co se týče EU, v Grünheide na 1 000 000, dále domlouvá továrny ve Španělsku.
Vrcholná továrna Tesly bude v Mexicu, na 5 000 000 aut?

Výsledkem bude i nová produktivita Škodárny dle Tesly, bude muset propustit polovinu lidí a bude u nás produkovat 2 nebo 3 modely ve velkých počtech. Ty 2 modely se převážně navrhnou v Německu, takže je vidět jak se bude u nás propouštět.

Již vidíme náznak nové produktivity i u Škody
Jo odešel Superb, v 2026 končí Fabia, Scala, Kamiq, končí u nás i Enyaq a nastupuje ta nová produktivita.
rohor
Ledaže by začala dělat kromě EV alespoň hybridy. Počet provozovatelnych EV je limitován zdroji elektřiny a sítí nabíječek. A to nemluvím o velké skupině zákazníků, která EV nechce nebo na něj nemá.
PowerHouse
Navyšuje v Číně, v USA, v Německu, staví v Mexicu, domlouvá ve Španělsku a v Indii.

Jenom aby nepostavili ve Španělsku to samé co v Mexicu, také na 5 000 000 aut.
Ale proč ne, VW staví ve Španělsku továrnu na 3 000 000 aut.
Avatar - Ondore
Ondore
Dáš sem pls nejaký odkaz na tie 3 mil. VW v Španielsku? Ja som zachytil info, že to má byť medzi 300-500.000 ročne.
Hendly
Tomu rikam nepochopeni co se deje😀