Ekonomika
rohor
5
Ledaže by začala dělat kromě EV alespoň hybridy. Počet provozovatelnych EV je limitován zdroji elektřiny a sítí nabíječek. A to nemluvím o velké skupině zákazníků, která EV nechce nebo na něj nemá.
Přejít do diskuze
Kterým?
Neprodávanější je Y, to má do prémie hodně daleko. Model S nikdo nekupuje, všichni dál kupují Sklasse, BMW 7, Audi A8, Bentley, Rollsy atd
To samé nikdo nekupuje model X, všichni kupují X5, X6, Range Rovery, Cayenne, suv od MB a Volva, Escalade, Lexusy atd.
Neprodávanější je Y, to má do prémie hodně daleko. Model S nikdo nekupuje, všichni dál kupují Sklasse, BMW 7, Audi A8, Bentley, Rollsy atd
To samé nikdo nekupuje model X, všichni kupují X5, X6, Range Rovery, Cayenne, suv od MB a Volva, Escalade, Lexusy atd.
Tesla nikdy premiantom nebola suhlas... navyse kvalitou ju rozdrti aj dacia ... takze tu fakt nie je o com ... akurat na rozputanie diskusie fakt idealny clanok...
Na Teslu těžko nasadit nějaká normální měřítka, její řešení oscilují mezi prémií a hyperlowcostem, ale v celku to prémie samozřejmě není.
Je úplne jedno, či ju niekto nazve prémiovou alebo nie, faktom je, že preberá zákazníkov aj prémiovým značkám.
Tesla má superfabriky, ve kterých je produktivita, které nemůže VW stačit.
Co se týče EU, v Grünheide na 1 000 000, dále domlouvá továrny ve Španělsku.
Vrcholná továrna Tesly bude v Mexicu, na 5 000 000 aut?
Výsledkem bude i nová produktivita Škodárny dle Tesly, bude muset propustit polovinu lidí a bude u nás produkovat 2 nebo 3 modely ve velkých počtech. Ty 2 modely se převážně navrhnou v Německu, takže je vidět jak se bude u nás propouštět.
Již vidíme náznak nové produktivity i u Škody
Jo odešel Superb, v 2026 končí Fabia, Scala, Kamiq, končí u nás i Enyaq a nastupuje ta nová produktivita.
Co se týče EU, v Grünheide na 1 000 000, dále domlouvá továrny ve Španělsku.
Vrcholná továrna Tesly bude v Mexicu, na 5 000 000 aut?
Výsledkem bude i nová produktivita Škodárny dle Tesly, bude muset propustit polovinu lidí a bude u nás produkovat 2 nebo 3 modely ve velkých počtech. Ty 2 modely se převážně navrhnou v Německu, takže je vidět jak se bude u nás propouštět.
Již vidíme náznak nové produktivity i u Škody
Jo odešel Superb, v 2026 končí Fabia, Scala, Kamiq, končí u nás i Enyaq a nastupuje ta nová produktivita.
Dáš sem pls nejaký odkaz na tie 3 mil. VW v Španielsku? Ja som zachytil info, že to má byť medzi 300-500.000 ročne.