Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Automobilky ztrácejí zákazníky. Až na Teslu, i když má staré modely

11 komentářů

rohor
Ledaže by začala dělat kromě EV alespoň hybridy. Počet provozovatelnych EV je limitován zdroji elektřiny a sítí nabíječek. A to nemluvím o velké skupině zákazníků, která EV nechce nebo na něj nemá.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Až na to že Tesla není žádnou výjimkou, protože to není žádná prémiová značka 😒] :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Kterým?

Neprodávanější je Y, to má do prémie hodně daleko. Model S nikdo nekupuje, všichni dál kupují Sklasse, BMW 7, Audi A8, Bentley, Rollsy atd

To samé nikdo nekupuje model X, všichni kupují X5, X6, Range Rovery, Cayenne, suv od MB a Volva, Escalade, Lexusy atd.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tesla nikdy premiantom nebola suhlas... navyse kvalitou ju rozdrti aj dacia ... takze tu fakt nie je o com ... akurat na rozputanie diskusie fakt idealny clanok...
Avatar - lyon667
lyon667
Zjednodušeně řečeno, Je to Čína za cenu prémie.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Na Teslu těžko nasadit nějaká normální měřítka, její řešení oscilují mezi prémií a hyperlowcostem, ale v celku to prémie samozřejmě není.
KIaudius
Je úplne jedno, či ju niekto nazve prémiovou alebo nie, faktom je, že preberá zákazníkov aj prémiovým značkám.
Hendly
Tomu rikam nepochopeni co se deje😀
PowerHouse
Tesla má superfabriky, ve kterých je produktivita, které nemůže VW stačit.
Co se týče EU, v Grünheide na 1 000 000, dále domlouvá továrny ve Španělsku.
Vrcholná továrna Tesly bude v Mexicu, na 5 000 000 aut?

Výsledkem bude i nová produktivita Škodárny dle Tesly, bude muset propustit polovinu lidí a bude u nás produkovat 2 nebo 3 modely ve velkých počtech. Ty 2 modely se převážně navrhnou v Německu, takže je vidět jak se bude u nás propouštět.

Již vidíme náznak nové produktivity i u Škody
Jo odešel Superb, v 2026 končí Fabia, Scala, Kamiq, končí u nás i Enyaq a nastupuje ta nová produktivita.
Avatar - Ondore
Ondore
Dáš sem pls nejaký odkaz na tie 3 mil. VW v Španielsku? Ja som zachytil info, že to má byť medzi 300-500.000 ročne.
PowerHouse
Navyšuje v Číně, v USA, v Německu, staví v Mexicu, domlouvá ve Španělsku a v Indii.

Jenom aby nepostavili ve Španělsku to samé co v Mexicu, také na 5 000 000 aut.
Ale proč ne, VW staví ve Španělsku továrnu na 3 000 000 aut.