Ojetiny
Škoda že v textu chybí trochu info co proč a jak, je to takové neúplné až zavádějící. Že Superb I stál na platformě čínského passatu ví asi každý, stejně jako že to znamenalo rozříznutou a o 10cm nastavenou platformu B5. A na tom se to všechno točí - takovýto zásah se zásadně podepsal na torzní tuhosti karoserie, proto žádné kombi vůbec nepřipadalo v úvahu (i sedan se kroutil jak….), a i sedan musel mít pevnou zadní stěnu, která karoserii držela. Aby se dalo udělat sklápění sedadel, muselo se masivně vyztužovat jinde, především v prazích.
To samé technika - čtyřkolka nebyla opět kvůli rozříznuté platformě, a vrcholné tdi zase nemohlo být bez čtyřkolky.
To samé technika - čtyřkolka nebyla opět kvůli rozříznuté platformě, a vrcholné tdi zase nemohlo být bez čtyřkolky.
😄
Pro nepremiove v kostce:
Prvni generace byla spatna cela.
Druha byla slusna s naftou, nafasovala opravdu mizerny benzinovy motory.
Treti je slusnej prumer. Hodne nepohodlna zakladni sedacka, starsi 1.4 jsou lepsi nez pak 1.5.
V kostce.
Za me - clanek jsem necetl, jsa nepremiovy.
A 2.0 TSI byl podle mě taky ok.
Bohužel, máš pravdu v tom, že ten nejpodstatnější benzín 1.8 TSI je přesně motor typu - velkým obloukem se vyhni. Tedy - on je skvělý Jen to je motor co vydrží hrozně málo, a oprava rovná se nové písty a ojnice...
Dobovym kralem mainstreamu bylo Mondeo mk4, ktere bylo dle mne lepsi ve vsem, hlavne v jizde a komfortu