Novinky
5er se v průběhu let dostala do pozice etalonu vyšší střední, gen. G30 je ale bohužel tečkou za tímto vývojem. G30 je nejlepší pětka ever, perfektní design,ergonomicky téměř dokonalé, jízdně auto s přesně namíchaným mixem agility a komfortu a naprosto špičkovými pohony.
Nástupcem je auto rezignující na základní designovou linku pětky, zvenku je to hamatná "moderna", uvnitř kolotočářská lištosvítící "moderna" měnící dokonalou ergonomii v otravný patlací standard dneška. Nabídka pohonů bídná, sázka na "i" zjevná, jestli to bude prodejní úspěch, bůh suď, já tuhle generaci vynechám.
Nástupcem je auto rezignující na základní designovou linku pětky, zvenku je to hamatná "moderna", uvnitř kolotočářská lištosvítící "moderna" měnící dokonalou ergonomii v otravný patlací standard dneška. Nabídka pohonů bídná, sázka na "i" zjevná, jestli to bude prodejní úspěch, bůh suď, já tuhle generaci vynechám.
Já těmi pětkami jezdím 25 let, teslu jsem otestoval nenáhodně, a ne jednu a ne jeden typ, a horší výrobky ve vztahu cena/kvalita jsem mezi auty snad neviděl.
A co takhle do toho vnést i trochu novinařiny?
Třeba komentář, od které generace a které motory začaly doplácet na úspory a "modernizaci", a začaly se kazit?
Třeba komentář, od které generace a které motory začaly doplácet na úspory a "modernizaci", a začaly se kazit?
Souhlas.
Bohužel současná auta je jeden děs vedle druhýho.
Samej čínskej kolotoč pro LGBT+ duhový exoty.
Bohužel současná auta je jeden děs vedle druhýho.
Samej čínskej kolotoč pro LGBT+ duhový exoty.
Tak to tu ještě nebylo...
Tesla je prý lepší než G30.
Nemám slov...