Nejmenší ssangyongy jsou už v české nabídce značky za cenu od necelých 440, resp. 480 tisíc korun. K mání je hromada moderní bezpečnostní elektroniky, LEDková světla a u menšího provedení i pohon všech kol.
No, podle toho, jak je rozežřané, by to člověk rozhodně netipoval... Proti veleúspornému 1.5 TSI žere v průměru tak o 2 l/100 km víc. :-( Ale to je tak jediné, co bych těmto autům vytknul, jinak jsou velmi dobrou nabídkou! :-):-):yes:
Asi tě naštvu, Karoq s 1.5TSI znám (a i tento motor z jinych VW) a zkoušel jsem i SY 1.5turbo a ten motor působí mnohem dynamičtějším dojmem, lépe letí do otáček a graduje. Neříkám, že je rychlejší, to jsem neměřil, ale rozhodně mi přišel řidičsky zajímavější, ostatně než 1.5TSI je zajímavější skoro každý trubobenzín podobného výkonu.
To 1,5tsi ma zrejme aj to vypinanie valcov ci? ... a to tiez nikto nechce... radsej liter vyssia spotreba jak dodrbany motor
Po tom facelifte som vcelku ochotny to tivoli ist omrknut ... prave aj kvoli motoru... v cene do 20 litrov by to mohlo byt zaujimavejsie ako scala s 1,0tsi ... ( podobne rozmery, razvor aj velkost kufra )
V tom, že jsou nudné a ploché a jezdí jak diesly. Spolehlivost je snad už lepší i když 1.5TSI ze začátku produkce měla problémy, řešilo se to tu. U koncernu posledních let bych viděl ale problémy všude jinde, než v 1.5TSI :D Naposledy jeden defakto příbuzný dával storíčko, že mu povadla šaltrpáka u Golfu 8 s tímto motorem (nové auto rok staré), doufám, že ho brzy uvidím a povypráví, co se stalo :D
To není zas tak docela pravda. Jde o to v jakém autě jej máš. Např Scala MC 1.5TSI s manuálem je opravdu velmi svižná. Jezdil jsem s ní 14 dní jako s náhradním autem a nemohl jsem si stěžovat ;-)
Ono bude více verzí, já jezdil jen těmi se 110kw a rozhodně i když je to průběhem impotentní motor, tak má pořád větší objem a výkon, než litrové TSI.
Jestli ale jsou cenově proti sobě postavené ssangYong s 1.5T a něco od VW s 1.0TSI, určitě neváhej a projeď se. Já s tím v Tivoli jezdil v té minulé generaci a jak říkám, motor mne mile překvapil.
Lidi to kupují, hlavně ti, pro které je hlavním kriteriem cena od. A ta je dobrá. A když se k tomu moc kilometrů třeba nenajezdí, spotřebu tito lidé neřeší.
A co tím chceš říct? Na rozdíl od čínských EV se v ČR prodá SY 2400ks ročně ;-) Cena je adekvátní a raději dát 440tis se 4válec 1.5l 163k za Tivoli než 550tis za T-Cross s litorvým 3hrnkem a 95k…
V článku neustále vyskakuje reklama na Toyotu a když si člověk rozklikne obrázky, 1/3 plochy zabírá obrázek Tivoli a 2/3 kolem dokola Tivoli je reklama na vozy škoda, jak trapné.
Auto CZ je hnůj. A pro pravdu se pánové v Auto CZ nezlobte.