Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové SsangYongy Tivoli a Tivoli Grand jsou v Česku. Se super výbavou a skvělou cenou

35 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
V dnešní době je tohle extrémně dobrá volba. Kauf roku.
Kvalitní, praktické, vybavené, dostupné, a 4válcem...

Smekám, pak že to dnes nejde.... Jde. A sakra dobře. Jen automobilka nesmí lézt do zelené evropské pr*ele a cpát lidem EV :-!
ericn
A co tím chceš říct? Na rozdíl od čínských EV se v ČR prodá SY 2400ks ročně 😉 Cena je adekvátní a raději dát 440tis se 4válec 1.5l 163k za Tivoli než 550tis za T-Cross s litorvým 3hrnkem a 95k…
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Exteriér vzhledem ke konkurenci ok. Interiér super. Spotřebu bych za to, co nabízí a za kolik, taky přežil.
Arese
No, podle toho, jak je rozežřané, by to člověk rozhodně netipoval... Proti veleúspornému 1.5 TSI žere v průměru tak o 2 l/100 km víc. 😒 Ale to je tak jediné, co bych těmto autům vytknul, jinak jsou velmi dobrou nabídkou! 😄 😄 :yes:
Ivo Sklenář
Co je na tom nového? Vzhledem stále stejné obludy a pohon hladový 4-valec co v reálu spolkne 8-9 l/100km...
Tak to je opravdu kauf roku 😉
PowerHouse
normy EU musí splňovat a EV taky produkuje.

Zkus to jinak.
Ginger Kyriakos
Táhne fakt moc pěkně, byl jsem mile překvapen. Bohužel se nezměnil zadek, takže furt platí, že bych se v tom styděl jezdit. Raději Duster.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
V čem nemají dobrou pověst?? Problematická generace je dávno záležitosti bazarovych nákupů.
Arese
To je možné, ale zase mnohem víc papká. 😄
Ginger Kyriakos
Já mám 12 a je mi to naprosto buřt.I ta má 1.0 t brala ve městě v zimě 9 a nehroutil jsem se z toho...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Asi tě naštvu, Karoq s 1.5TSI znám (a i tento motor z jinych VW) a zkoušel jsem i SY 1.5turbo a ten motor působí mnohem dynamičtějším dojmem, lépe letí do otáček a graduje. Neříkám, že je rychlejší, to jsem neměřil, ale rozhodně mi přišel řidičsky zajímavější, ostatně než 1.5TSI je zajímavější skoro každý trubobenzín podobného výkonu.
PowerHouse
co k tomu více říct. Stejně jako u EV.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To že jsou nudné a ploché je imho 99 % zákazníků jedno. Spíše ocení pružnost.
ericn
To není zas tak docela pravda. Jde o to v jakém autě jej máš. Např Scala MC 1.5TSI s manuálem je opravdu velmi svižná. Jezdil jsem s ní 14 dní jako s náhradním autem a nemohl jsem si stěžovat 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
V tom, že jsou nudné a ploché a jezdí jak diesly. Spolehlivost je snad už lepší i když 1.5TSI ze začátku produkce měla problémy, řešilo se to tu. U koncernu posledních let bych viděl ale problémy všude jinde, než v 1.5TSI 😁 Naposledy jeden defakto příbuzný dával storíčko, že mu povadla šaltrpáka u Golfu 8 s tímto motorem (nové auto rok staré), doufám, že ho brzy uvidím a povypráví, co se stalo 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ono bude více verzí, já jezdil jen těmi se 110kw a rozhodně i když je to průběhem impotentní motor, tak má pořád větší objem a výkon, než litrové TSI.

Jestli ale jsou cenově proti sobě postavené ssangYong s 1.5T a něco od VW s 1.0TSI, určitě neváhej a projeď se. Já s tím v Tivoli jezdil v té minulé generaci a jak říkám, motor mne mile překvapil.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Sorry, to že je 1.5 TSI projevem nezajímavý je úplně jiná píseň než že má špatnou pověst.
Arese
Přesně tak. 😉
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Tak na to bych si taky zvykl 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Já mám nový diesel s výkonem a bere 6,1. Jsem už na to také zvyklý 😄
Avatar - Allo
Allo
Po městě za 10.5 s automatem, to je dost ale když dálky dá za 7.5 proč ne.
ericn
Taky s tim nemam problem 😉
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
7,5 - 8 je za mě ok. Já mám starý diesel bez výkonu a taky bere 7,5. Jsem na to zvyklý 😁
Arese
Jenže ona je ta nafta už zase o dost levnější, než benzín... 😄
okoloidúci
Akurát škoda, že motor má iba priame vstrekovanie.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Svizna ano, bez charakteu ano… to se nevylucuje 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
V článku neustále vyskakuje reklama na Toyotu a když si člověk rozklikne obrázky, 1/3 plochy zabírá obrázek Tivoli a 2/3 kolem dokola Tivoli je reklama na vozy škoda, jak trapné.

Auto CZ je hnůj. A pro pravdu se pánové v Auto CZ nezlobte.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
To 1,5tsi ma zrejme aj to vypinanie valcov ci? ... a to tiez nikto nechce... radsej liter vyssia spotreba jak dodrbany motor

Po tom facelifte som vcelku ochotny to tivoli ist omrknut ... prave aj kvoli motoru... v cene do 20 litrov by to mohlo byt zaujimavejsie ako scala s 1,0tsi ... ( podobne rozmery, razvor aj velkost kufra )
Arese
xxxxxx
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
no motory TSI obecně nemají dobrou pověst
ale lidi to kupují dál 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Lidi to kupují, hlavně ti, pro které je hlavním kriteriem cena od. A ta je dobrá. A když se k tomu moc kilometrů třeba nenajezdí, spotřebu tito lidé neřeší.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
škoda že není diesel, benzín rád konzumuje hodně benzínu
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Všechny nemusí, protože s benzínem by měli flotilové emise vysoko nad limitem.
Zkus to jinak.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vše do deseti na sto je pohoda 😁