Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vidí to i Elon Musk: V uniklém e-mailu stěžoval na otřesné spasování Cybertrucku

Když to prý dokáže Lego i výrobci plechovek, musí to zvládnout i Tesla.
Zpět na článek
26. 8. 2023 11:01
26. 8. 2023 11:23
26. 8. 2023 11:34
26. 8. 2023 13:41
26. 8. 2023 13:10
26. 8. 2023 15:11
26. 8. 2023 20:04
26. 8. 2023 20:19
26. 8. 2023 20:35
26. 8. 2023 21:11
27. 8. 2023 15:25
27. 8. 2023 16:12
27. 8. 2023 18:21
27. 8. 2023 18:48
27. 8. 2023 18:57
27. 8. 2023 19:11
27. 8. 2023 19:38
26. 8. 2023 20:04
28. 8. 2023 08:41
28. 8. 2023 20:13
Avatar - kari.laz
26. 8. 2023 09:52
Tesla standard
To je poznávací znamení Tesla a jejich standard. Bylo by divné, kdyby tam něco pasovalo.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - lyon667
26. 8. 2023 15:11
Re: Tesla standard
Divné je, že si toho Musk všiml až po deseti letech. Asi zrovna došlo kuřivo...
26. 8. 2023 16:16
Re: Tesla standard
To celkem sedí ;-) :yes:
26. 8. 2023 20:56
Re: Tesla standard
Niet nad osobné skúsenosti. Predpokladám, že máš s Teslami už niečo odjazdené.
26. 8. 2023 21:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 8. 2023 21:35
Re: Tesla standard
Hamunko čuráčku, napiš mi taky něco hezkého do SZ na dobrou noc. Dávám svůj účet v sázku, jestli nás redakce zablokuje oba tak mi to za to stojí ty ***.
Avatar - Mikesus
26. 8. 2023 21:37
Re: Tesla standard
Až na to, ze tohle není hamuna. To se dá poznat snadno.
26. 8. 2023 21:38
Re: Tesla standard
Vsadím se, že je. Jak to víš?
Avatar - Roland Von Wagen
26. 8. 2023 22:09
Re: Tesla standard
Nebyl sprostý. Psal jak marťan. A navíc tu je.
Avatar - Mikesus
27. 8. 2023 09:26
Re: Tesla standard
Podle stylu psaní, typu vyjadřování a využívání diakritiky. Easy.
27. 8. 2023 14:05
Re: Tesla standard
Už si s tými tvojimi odkazmi trápny.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 14:06
Re: Tesla standard
NECPI SE do rozhovoru dospělých! stejně bys tomu nerozuměl :*)
26. 8. 2023 10:32
A jak je Tesla připravena na korozi?,
která vznikne díky zimnímu solení a štěrku?

Můj VW má v 19ti letech zcela prohnilé prahy. STK zatím prochází, i když je v záznamu narážka na rez, který není na důležitých místech.
Rozbalit vlákno
4
26. 8. 2023 10:48
Re: A jak je Tesla připravena na korozi?,
Zrovna koroze bych se auta z nerezu až tak moc nebál. :-)
26. 8. 2023 10:53
Re: A jak je Tesla připravena na korozi?,
:-! :-!
27. 8. 2023 14:08
Re: A jak je Tesla připravena na korozi?,
Prečo nie? Väčšina nehrdzavejúcich ocelí dokáže hrdzavieť docela dosť - hlavne v prípade zváraných konštrukcií v miestach zvarov. A tiež v prípade, že povrch dielov z nerezu neudržuješ. Trvá to dlhšie, ale korózia nakoniec príde.
26. 8. 2023 13:46
Re: A jak je Tesla připravena na korozi?,
Me za prohnilý práh vyhodili, asi proto, že to byl Peugeot. Až žije bananistan.
26. 8. 2023 10:43
Jako kdyby tu věc nějaké kvalitní slícování...
...mohlo zachránit.

Na to už přišli soudruzi v Eisenachu před víc jak 50 lety, když vypustili do světa W 353. V centimetrové škvíře se nějaký ten milimetr lépe ztratí, to je cesta pro Teslu. :-) A nevěřím, že i kdyby byl Cybertruck vybroušenej jako diamant, že by v nějakém vesmíru sbíral vavříny na soutěžích elegance.
Rozbalit vlákno
0
26. 8. 2023 11:01
Screenshot emailu
Ten v textu zmíněný screenshot emailu je tady: http://www.thedrive.com/…-in-leaked-email
Doplněno: V emailu nevidím nikde konstatování o "otřesném spasování", pouze apel na přesnost výroby: "Když to dokáže LEGO a plechovky od limonád, které jsou velmi levné, dokážeme to i my." Doba hájení/nadšení i u Tesly pominula, je potřeba srovnat očekávanou hodnotu pro uživatele s pořizovací cenou.
Rozbalit vlákno
0
26. 8. 2023 11:21
terenc a filip
Unclefucker a ohnive ass
Rozbalit vlákno
0
26. 8. 2023 11:23
Blesk. cz
flame 3,2,1 start

Zoufala snaha nahnat ctenare na titulek bez snahy o kvalitu obsahu.
Rozbalit vlákno
3
26. 8. 2023 11:34
Re: Blesk. cz
No, zrovna kvalita obsahu je lepší než to slícování. :-)

Ale chápu, poplakat sis musel.
26. 8. 2023 11:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
26. 8. 2023 13:41
Re: Blesk. cz
No tady ta kvalita obsahu rozhodně už je na úrovni toho otřesného slicovani Tesly.
Avatar - Mokrous
26. 8. 2023 12:43
Jedním slovem hnus
Obludné, těžké, odporné, debilní, neaerodynamické a extrémně nebezpečné "auto" od psychopata pro psychopaty.
Doufám, že evropské úřady neschválí provoz této zrůdnosti už jen z důvodů ochrany chodců i když ani v autě se s tím nechceš srazit. To už radši potkám Scanii.
Rozbalit vlákno
17
26. 8. 2023 16:21
Re: Jedním slovem hnus
Svatý grál sekty Elonovi ;-) Pořád nejde o auto, ale o počítač na kolech s hranatým casem :-[]
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2023 20:43
Re: Jedním slovem hnus
asi sem byl optimista https://www.auto.cz/diskuse/90736/1#… :-!

hele když tomu NEROZUMÍŠ technicky = budiž; tak zkus PRAKTICKY https://www.hifi-voice.com/…-wilkins-diamond je to NAPROSTO JEDNOZNAČNÝ

shrnutí 25.8. 09:15 https://www.auto.cz/diskuse/90736/1?…

když máš NULA znalost techniky a teorie + NULA praxi = zkus nejdřív (aspoň) číst a až pak VYSÍLAT své ZÁVĚRY potavené na VYMYSLEL SEM SI
nebo si něco prostě půjč a projeď = stačí Tesla 3 nebo klidně i KIA https://www.garaz.cz/…rsporty-21005918

je to asi jako stará ruSSácká CRT https://aukro.cz/…-1962-6985810168 vs ve všech parametrch lepší (a s MENŠÍ SPOTŘEBOU!) https://scioninteractive.co.uk/product/q950tr-98-qled/
Avatar - Roland Von Wagen
26. 8. 2023 22:18
Re: Jedním slovem hnus
V podstatě souhlas. Jen si myslím, že by o tom, zda schválit či ne, neměl rozhodovat osobní názor nějakého euroúředníka.
Avatar - Mokrous
26. 8. 2023 22:32
Re: Jedním slovem hnus
Já mluvím hlavně o fyzice. A ta platila v pravěku, za Nera, za Karla IV., za Stalina a platí i dnes. Osobní názory nějakýho euroúředníka jsou mi taky u pjdele.
Avatar - Roland Von Wagen
27. 8. 2023 04:21
Re: Jedním slovem hnus
Bohužel, nesmyslů typu cybertruck nebo BMW XM bude přibývat.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 09:08
Re: Jedním slovem hnus
u XM částečně SOUHLAS, u toho https://fdrive.cz/…echna-kola-10209 si teda (hodně) nejsem jistý (už brzy) uvidíme ale tam to vidím spíš NAOPAK viz já 09:O5
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 09:05
Re: Jedním slovem hnus
1) o JAKÉ konkrétně FYZICE? i když nejsou ještě data, tak pro Cybertruck budou platit stejný z fyziky vycházející výhody, co pro všechny ostatní BEV (který tady píšu furt dokola)

2) EUROúžedník - má s naším EUropským zaostáním v BEV za amerikou a asií - společnýho co?

3) viz 1 asi to bude nejdynamičtější nejlíp jezdící pick-up - proč by neměly obecný TECHNICKÝ (když chceš FYZIKA) pravidla co platí pro auta na ropu vs elektřinu (technicky i ekonomicky lepší = není moc o čem, proto je FASCINUJÍCÍ léta trvající psaní praxe i technické i ekonomické teorie neznalých = že TO LEVNĚJŠÍ VÝKONNĚJŠÍ S LEPŠÍ STAVBOU AUTA = teda ROZHODNĚ NE :-O :*) :D :-! :-[]
Avatar - Mokrous
27. 8. 2023 11:33
Re: Jedním slovem hnus
Doufám, že to do tebe sajbrtrak napere v plný rychlosti zadní hranou ty čoráku a bude navždy klid.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 12:33
Re: Jedním slovem hnus
Protože TY si napsal BLBOST o fyzice chceš Abych JÁ proto CHCÍPNUL?

to nepomůže - ta blbost bude dál blbost a ty technicko-fyzikální + ekonomický fakta BUDOU DÁL PLATIT

co obrácenej přístup? nezabíjet svůj mozek a cizí lidi = a prostě se poučit naučit a dál to říkat už správně? Tak by to nešlo
Avatar - WinDiesel
27. 8. 2023 13:00
Re: Jedním slovem hnus
Víš to ty zmmmde? Co kdybys to otestoval na vlastní kůži, ty v nějakém menším autě přímo do čumáku Cybervraha? To by se ti asi nechtělo, že.
takže tady budeš nad Cybervrahem onanovat do kolika mrtvých? Bude ti stačit jeden, dva, tři, 50?
***.
27. 8. 2023 13:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 8. 2023 13:35
Re: Jedním slovem hnus
Koukám že laťka úrovně diskuse na auto.cz leze stale níže. :-(

PS: trochu paradox je jaký je zde, nejen od Windiesla, strach o kolemdoucí a nějak se zapomíná na to jak nejen dieslova auta kolem sebe šíři jedovaté a rakovinotvorné emise které kolemdoucí vdechují celé dny a životy.
27. 8. 2023 13:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 14:05
Re: Jedním slovem hnus
ten odkaz - je DRSNÁ UKÁZKA BLBOSTI :-O :D

von to celý nehraje žejo - možná placenej - ale PŘIROZENĚ od přírody BLBEJ :*) :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 13:46
Re: Jedním slovem hnus
protože ty si napsal blbost o dotování BEV - a vono to sou diesly co SE BEZ toho NEOBEJDOU = tak MI PŘEJEŠ SMRT :-O

že realita bejvá OPAK toho co si usmyslíš = VÍME OVĚŘENO letitou PRAXÍ
tak uvidíme co a jak crash-testy https://www.autorevue.cz/…ochrana-chodcu_1

PS: zkus přepnout na další nick - dneska jste mi na základě SVĚT NENÍ PO MÝM přáli SMRT zatim jen dva

NEJlepší byl teda ryccardo - kterej mi ironickej souhr RUSKEJCH HOAXŮ z Štastnýho pondělí poslal do mailu - ŽE TOHLE SOU FAKTA a S TÍM ON SOUHLASÍ!
jen (OSUD FAKT MILUJE ČERNEJ HUMOR :*) ) překroucenou verzi bez toho Jindřicha Šídla vysvětlení, ŽE TO JE IRONIE a SOUHRN pravých ruSSkých HOAXů - tohle TĚŽKO PŘEKONÁ

jo BAVTE SE https://www.facebook.com/…547567128789358/?… :-!

3 výhružky smrtí za den = bych si snad měl vsadit nebo něco takovýho ;-)
27. 8. 2023 13:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 14:12
Re: Jedním slovem hnus
prostě SMRT všemu co se blíží REALITĚ :D

docela smutný, že tu nejdou odkazy na youtube :-O

akcelerace elektro vs spalovák znám, naposled https://www.hifi-voice.com/…-wilkins-diamond :yes:

chce to bejt fakt BLB s nulou znalostí teorie i praxe - vypouštět kraviny co (nejen tu) dnes a denně někteří dělají :no:
26. 8. 2023 13:10
Rozbalit vlákno
58
26. 8. 2023 16:19
Re: Lidé, bděte!
Jj to je pěkný blog :yes:
26. 8. 2023 19:37
Re: Lidé, bděte!
Třeba jeji blogy z z doby zacatku ruske agrese proti Ukrajine jsou “zajimave”.

Cerpate info od divných zdroju☹️

PS: proc sem Arese asi dava takovy odkaz ktery nema zadnou souvislost s clankem….
26. 8. 2023 19:47
Re: Lidé, bděte!
Lebo je to Arese...
26. 8. 2023 19:50
Re: Lidé, bděte!
Duvod proc to sem dava je ale zrejmy Troll

Proto i dava odkaz na autorku ktera v blogu zamerne zlehčuje tema dezinformace.
26. 8. 2023 20:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2023 20:30
Re: Lidé, bděte!
Ten začátek možná ASI dost možná ANO poslední dvě svola ROZHODNĚ URČITĚ :-!
26. 8. 2023 20:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 8. 2023 20:33
Re: Lidé, bděte!
Nie, Arese je možno jednoduchý a jednostranný, ale zákerný nie je.
26. 8. 2023 19:52
Re: Lidé, bděte!
Ale prd, byl na idnes před dvěma dny a je celkem výstižný. Ostatní blogy na jakékoliv téma autorky nejsou relevantní k tomu o čem se tu bavíme 😋
Avatar - Mikesus
26. 8. 2023 19:59
Re: Lidé, bděte!
Odkaz na blog někoho, kdo zlehcuje nebo souhlasi s dezinformacemi, tak i jeho další názory zpravidla bývají dezinformacemi.
26. 8. 2023 20:19
Re: Lidé, bděte!
Tak samozřejmě, paní je dezolát a jako takový nemůže mít “ten správný” názor. Upřímně Mikesusi, to je hovadina ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2023 20:33
Re: Lidé, bděte!
Vlastně ANO - viz já 20:22

je to čistě odborná úroveň - ona o ní ví to co ty = NULA

dám ti to na VELMI JEDNODUCHÉM příkladu ABYS to zvlád = závěr 2+2 = není o NÁZORu ale ZNALOSTi
Avatar - Mikesus
26. 8. 2023 21:41
Re: Lidé, bděte!
Kdo šíří dezinformace, je dosti zaostaly v přemýšlení. A hodnotit něco takového jednoduchý clovek opravdu není objektivně schopný. Já netvrdím, že to není pravda co píše, jen to, že jednoduchý člověk důvěřujíci dezinformacim není zpravidla schopen pochopit ani složitější problémy.
26. 8. 2023 20:17
Re: Lidé, bděte!
Tema odkazu nema nic spolecneho s clankem.

Ostatni blogy autorky rikaji o autorce prece to kdo je. A podle rozsahu je “odbornice” na mnoho oboru. Takze verit v klimatu ekonomce?
26. 8. 2023 20:20
Re: Lidé, bděte!
Stejně jako ty ;-) Odborníku na klima… Mám věřit raději tobé? :-[]
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2023 20:22
Re: Lidé, bděte!
Viz já 20:21 - je to asi 20.000 klimatologů planety vs pojišťovačka


viz já 20:21 = proč dáváš na STAROU BABU (demagog) pojišťovačku?

navíc VOŠKLIVOU - ta fotka je když byla "o socialismus mladší" :-!
a když jí to slušelo - nebo možná photoshop :D
26. 8. 2023 20:26
Re: Lidé, bděte!
Hamuno, neotravuj ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2023 20:27
Re: Lidé, bděte!
áá FAKTA SE (jako vždy) NELÍBÍ :D
26. 8. 2023 20:32
Re: Lidé, bděte!
Ty nikdy fakta neuvádíš a je zbytečné se s tebou bavit…
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2023 20:36
Re: Lidé, bděte!
a proto jako jediný FURT DÁVÁM ODKAZY :D

vole tady stavíš POJIŠŤOVAČKU proti desítkám tisíc profíků z oboru = to je TUPÝ i na tebe :-O :*) :D :-! :-[]
26. 8. 2023 20:32
Re: Lidé, bděte!
Ty nikdy fakta neuvádíš a je zbytečné se s tebou bavit…
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2023 20:56
Re: Lidé, bděte!
myslíš ŽE TY JE NECHÁPEŠ i když jsou to odkazy na (úroveň) Akademii věd (v tomhle případě NAPŘÍČ PLANETOU a už DESÍTKY LET) a podobné zdroje. = a já z nich ne a Ne a NEustoupit - na tvůj :-O :D

ano to je pravda :-!
26. 8. 2023 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 8. 2023 20:36
Re: Lidé, bděte!
Už sklapni, ty pošahaný úbožiak.Nemáš nič lepšieho na práci?
26. 8. 2023 21:35
Re: Lidé, bděte!
Hele, na tohoto blba nemá smysl ani reagovat, v podstatě je to Hamuna na xtou ;-)
Avatar - Mokrous
26. 8. 2023 22:43
Re: Lidé, bděte!
Přesně tak.
Avatar - Mokrous
26. 8. 2023 22:42
Re: Lidé, bděte!
Na tyhle pamrdy nemá smysl reagovat. To je totiž nejvíc deprimuje, když o jejich úchylky nejeví nikdo zájem.
Redakce na to sere a není schopna reagovat a tak to je na všech ostatních.
Na Hamunu to platí stejně. Kdykoli mu začne někdo oponovat, tak je z toho 234 debilních příspěvků, který nejdou přečíst.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 08:33
Re: Lidé, bděte!
Jj PRAVDA a LÁSKA MUSÍ zVÍTĚZIT

někdy to je docela dřina - zlo ne a Ne a NE ustoupit - asi jako tady VĚDECKÁ KOMUNITA planety už dekády, vs paní z pojišťovny (komentáři napříč obory VELMI AKTIVNÍ - a VĚTŠINOU JÍ VYCHÁZÍ ONI JSOU MIMO JÁ VÁM TO VYSVĚTLÍM - hele JSOU TAKOVÍ co věří jí :-O :*)
26. 8. 2023 20:32
Re: Lidé, bděte!
Mně?
Věř vědcům.
26. 8. 2023 20:35
Re: Lidé, bděte!
Ktorým, keď nevieš, ktorí pracujú na objednávku a ktorí nie? A niekedy o objave alebo správe ani tí vedci nevedia...
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2023 20:37
Re: Lidé, bděte!
tohle je VELMI HLOUPÝ = když je na tom 99% shoda napříč planetou :-[]
26. 8. 2023 20:42
Re: Lidé, bděte!
Nereaguj na mňa. S kreténmi tvojho formátu nemám dôvod komunikovať.
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2023 20:53
Re: Lidé, bděte!
tohle je VELMI HLOUPÝ a TRAPNÝ = když je na tom 99% shoda odborníků napříč planetou :D

takže PROČ věřit Klausům apod. (nebo týhle pojišťovačce - viz já 8:33) když jsou tu obecné závěry odborné části společnosti. Jinak PROČ věřit nějakýmu ukecanýmu amatérovi "odborníkovi na všechno" a ne.. tomu oboru?
26. 8. 2023 23:09
Re: Lidé, bděte!
Neveris tisicum studiim ktere se recenzuji a uvadi v odbornych publikacich ktere jsou podepsane a dohledatelne.

Ale veris lidem co vubec nevis kdo jsou a rikaji ti, ze nemas verit nikomu.
27. 8. 2023 00:07
Re: Lidé, bděte!
Hendlíku, zkus pochopit, že když na internetu někdo napíše, že modrá je zelená tak druhý den ti Google najde 1000 sajtů, kde se bude psát, že modrá je zelená. Ty hňupe.
27. 8. 2023 06:55
Re: Lidé, bděte!
Otázka je, proč ty uvěříš tomu, že "modrá je zelená" na základě toho co najdeš na google i když je všeobecná věděcká shoda, že to pravda není?
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 08:38
Re: Lidé, bděte!
No a proto PROČ tý pojišťovačce lidi věří???
Avatar - Mikesus
27. 8. 2023 09:35
Re: Lidé, bděte!
Takhle jednoduše to fakt nefunguje. Ale to zajisté víš, protože víš jak fungují SE algoritmy.
27. 8. 2023 10:24
Re: Lidé, bděte!
Nie, neverím. Popísalo sa už tony kde-čoho, mnohé z toho nie je pravda a nikoho to nekašle. Našťastie to ani nie sú veci, ktoré by som mal a chcel riešiť, takže starosť s tým, čo je pravda a čo nie, nemám. ;-)
26. 8. 2023 20:36
Re: Lidé, bděte!
Oni sami nevědí - teorií je spousta a jsou dost protichůdné ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2023 20:39
Re: Lidé, bděte!
ty tu BLBOST HRAJEŠ nebo je to od tebe projednou FAKT REALITA SKUTEČNOST :-O :*) :D :-! :-[]

nebo si myslel teorií KECŮ BLÁBOLŮ pojišťováků a dalších plácalů co o tom mají NULA dat + NULA znalostí co maj vůbec posuzovat = takže jejich závěry maj hodnotu... NULA ;-)
26. 8. 2023 22:10
Re: Lidé, bděte!
Ano, tvoje příspěvky mají nulovou hodnotu ;-) Jen otravuješ diskuse se všemi svými nicky… vezmi si prášek a do hajan…
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 08:43
Re: Lidé, bděte!
Otrava FAKTY je jistě nepříjemná - jak píšeš

Tak ZPĚT K VĚCI - není žádné "spousta teorií"

je JEN závěr(y) vědecké komunity CELÉ PLANETY a trvající DEKÁDY = FURT STEJNÝ. a pak pojišťováci a Klausové apod.

a protože problematice rozumíš NULA (tak jako ta pojišťovačka a ten Klaus a dalších 99%) tak je to JEN "VOLBA" = jestli odborníci oboru NEBO ti klausové a pojišťovačky atd

VLASTNĚ je to nakonec celkem JEDNODUCHÝ ne? :-!
27. 8. 2023 10:25
Re: Lidé, bděte!
Niečie závery sú nula, tie tvoje majú hodnotu v záporných číslach. Tak sem ani nepíš, bez tvojho smradu sa tu bude ľahšie dýchať.
26. 8. 2023 21:06
Re: Lidé, bděte!
A proto budes verit nekomu kdo vedec neni.
Ma to logiku?
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 08:48
Re: Lidé, bděte!
tohle bude drsný (a tvá otázka je jasný přímá - přesto NA NĚ NEfungující) má to logiku - jen z jejich pohledu ale má ONI CHTĚJÍ aby ona měla pravdu (to je jejich "logika" :-(

je to jako BEV vs ropáky = i když už (jim) to začíná (fakt) "drhnout" NEMŮŽOU teď říct AHA CELÝ LÉTA SEM ŘÍKAL BLBOST(i)

takže tipuju, že popírat změny klimatu budou "navždy" = ostatně krásně to před nedávnem "změnili" z NEJSOU na aktuální JSOU ALE STEJNĚ TO NEMŮŽEMe už OVLIVNIT :*)

myslim že to je "obecný pravidlo"
Avatar - Mikesus
27. 8. 2023 09:36
Re: Lidé, bděte!
Teorii je hodně, hlavně od těch, kteří tomu vůbec nerozumí a podporují se mezi sebou v těch názorech.
Avatar - Mikesus
26. 8. 2023 21:43
Re: Lidé, bděte!
Rozhodně je větší šance, že má názor bližší realitě než někdo, kdo šíří prokázané dezinformace.
26. 8. 2023 21:58
Re: Lidé, bděte!
Kdo že má mít blízko k realitě, Hendly nebo Hamuna? To myslíš vážně :-[]
26. 8. 2023 22:03
Re: Lidé, bděte!
Podle mě hamuna disponuje jistou inteligenci, ale je to narušena osobnost. Hendly je intrinzický hlupák.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 08:57
Re: Lidé, bděte!
jsem DOJAT - hele zkus to číslem (IQ ;-)
26. 8. 2023 23:04
Re: Lidé, bděte!
Uhnul si od tematu.
Proc veris tehle pani a ne zaverum vetsiny vedcu?
Avatar - Mikesus
27. 8. 2023 09:37
Re: Lidé, bděte!
Na tohle ti neodpoví. Maximálně ti řekne, že má stejný názor jako ta paní a vědci se mýlí nebo jsou zaplacení.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 09:21
Re: Lidé, bděte!
samozřejmě že se držíme REALITY https://www.stream.cz/…vat-fbi-64664209 ostatně PROTO SE TI TO co říkáme TAK NELÍBÍ :*) :D :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2023 08:56
Re: Lidé, bděte!
Ona ale píše kraviny i ekonomický - nevím jestli schválně nebo z neznalosti, ale kraviny (opaky - opět než ekonomové)

a tomu VŠECHNO je NAOPAK - hodně lidí rádo naslouchá (a CHCE tomu věřit
Avatar - WinDiesel
27. 8. 2023 13:02
Re: Lidé, bděte!
Od tebe se nedá jiná než hloupá reakce očekává, zameť si na svém prahu kkokk..
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2023 20:21
Re: Lidé, bděte!
proč dáváš odkaz na Z-načně problematickou Z-řejmě pro ruSSkou aktivistku - co je obyčejná POJIŠŤOVAČKA

si to co ona?
Avatar - lyon667
26. 8. 2023 15:11
10 mikronů
"Všechny díly pro toto vozidlo, ať už vlastní nebo od dodavatelů, musí být navrženy a vyrobeny s přesností pod 10 mikronů."

Zatím jim to utíká tak o 3 řády...
Rozbalit vlákno
37
26. 8. 2023 19:46
Re: 10 mikronů
Hlavne je to poriadna kravina. Reálne nie je možné čokoľvek okrem ložísk, lineárnych vedení a podobných špecialít vyrábať v presnosti do 1 mikrónu, po našom do 1 stotiny milimetra. Taktiež by to nikto nezaplatil, resp. pokus o takú výrobu. Kto niečo také vyhlási, nemá o materiáloch, výrobe a výrobných procesoch šajn.
Okrem odfláknutej výroby a montáže, ktoré majú na celkový výsledok vplyv, môže ísť aj o odfláknutý návrh. Pri veľkých celkoch, akým automobil je, treba venovať mimoriadnu pozornosť toleranciám a presnosti umiestnenia každého dielu, a zároveň ich vzájomným interakciám. Tolerancie pri viacerých za sebou idúcich dielov sa samozrejme spočítavajú a pokiaľ cez ne ide jeden veľký diel, môže sa stať, že je nečakane väščí alebo menší, ako zvarenec alebo celok pod ním. Niekedy stačí jediný nepresný diel, alebo na jednom mieste zle navrhnuté tolerancie, a a rozhodí to veľký celok. Dať potom taký výrobok dokopy, nájsť chybu a opraviť chyby v konštrukcii, je veľká a vôbec nie ľahká práca.
26. 8. 2023 20:43
Re: 10 mikronů
"...do 1 mikrónu, po našom do 1 stotiny milimetra..."

Noze mi prezrad, kde to zijes, ze tam mate take divne jednotky dlzky? Ja len ze som presiel kus sveta, ale vsade jeden mikron bol jedna *tisicina* milimetra...
26. 8. 2023 20:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 8. 2023 20:51
Re: 10 mikronů
A ty si retardovaný chudák. No čo, nemôžu byť všetci dokonalí. Zdá sa, že palcovanie ťa uspokojuje. To máš šťastie, nie každý môže robiť čo ho naozaj baví. :-[]
26. 8. 2023 20:50
Re: 10 mikronů
No tak chybička sa vlúdila, malo to byť do 10 mikrónov, tak ako je to v članku. A to je tá jedna stotina mm. Spokojný? ;-)
Si proste odborník, no.
26. 8. 2023 20:04
Re: 10 mikronů
Nevim kde jste to vzal, ale je to uplna kravina...s takovou presnosti by to stalo to co cely raketoplan.
26. 8. 2023 20:19
Re: 10 mikronů
jde o to ke kterym dilum se to vztahuje. To v clanku neni.
26. 8. 2023 20:29
Re: 10 mikronů
Ak ide o medzery medzi dielmi, je to absolútn kravina.
26. 8. 2023 20:35
Re: 10 mikronů
V citovanem mejlu nic o mezerach neni. Je to jen falesny nadpis.
26. 8. 2023 20:40
Re: 10 mikronů
Píše sa o rozmerových odchýlkach a tie špáry sú docela viditeľné, takže až tak mimo to nebude.
A pokiaľ pán Musk ako príklad uvádza Lego alebo plechovky, tak je jasné, že absolútne netuší o čo beží. Nech sa venuje tomu, čo vie robiť, toto je práca pre technikov a konštruktérov. Ovšem keď s nimi zaobchádza tak ako so zamestnancami bývalého Twitteru, tak sa "kvalite" ich práce ani nedivím.
26. 8. 2023 21:11
Re: 10 mikronů
Chapes ze titulek a obsah vubec neodpovida?

Titulek je lhaní autora clanku.
27. 8. 2023 08:37
Re: 10 mikronů
Nie je to úplne mimo.
27. 8. 2023 12:03
Re: 10 mikronů
Cemu by se mel pan Musk venovat?

SpaceX?
Tam je jiste taky spatny sparovani.
:-! :D :-!

https://www.forbes.com/…of-the-diagonal/?…
27. 8. 2023 14:12
Re: 10 mikronů
Tomu, čomu rozumie. ;-) Strojárska výroba to evidentne nie je.
27. 8. 2023 14:58
Re: 10 mikronů
A jak se podle tebe vyrabeji rakety?
:D

Pazourkem?

Sorry, ale v pripade tohoto komentu by ses mel chytnout za nos.
;-)

Tesla je nejvetsi inovator v automotive za poslednich sto let.
Ma odlevane cele casti podvozku.
Zrovna Cybertruck je vyraben zcela prevratnou technologii ze specialni kosmicke slitiny nerezu!
Tesla ma nejvic automatizovanou vyrobu.
TMY je nejprodavanejsim modelem auta sveta - bez ohledu na pohon!

A zadny pitomy sparovani prvnich Cybertrucku na tom nic nemeni.
27. 8. 2023 15:16
Re: 10 mikronů
Chlape, ty už tiež premýšľaš riťou a nie hlavou.. Raz sa z toho Muska poserieš. Človek, ktorý vyhlási, že všetky diely musia byť vyrobené s presnosťou do 10 mikrónov, a za príklad dáva Lego a plechovky, nevie o strojárine nič. A podľa tvojich komentov ani ty nie.
27. 8. 2023 15:25
Re: 10 mikronů
Nevime o jake dily ma jit a jaky rozmer. To z roho utrzku neni jasne.
Muze jit o tolerance tloustky plechu.
A nebo jde proste jen o PR.
27. 8. 2023 15:44
Re: 10 mikronů
Vidím to skôr na PR. Hrúbka plechu je asi posledná vec, ktorá by mohla byť vážnejším problémom. Rozhodne nie takým, aby bolo treba vyťahovať stotiny milimetra.
27. 8. 2023 16:12
Re: 10 mikronů
A co kosmické hrnce Zepter?
27. 8. 2023 17:58
Re: 10 mikronů
Co vynechat pitome komenty?

Edit:
https://techcrunch.com/…ng-for-starship/

Tesla’s Cybertruck is made of the same stainless steel alloy that SpaceX 8-s is using for Starship
:-O :-O :-O

Sorry, Travele, Musk rozumi raketove technice a technologiim (vcetne strojariny...) lip, nez my vsichni ve zdejsi diskuzi dohromady.
:-[]
Sorry, rohore, vim ze fakta ignorujes.
8-s
27. 8. 2023 18:21
Re: 10 mikronů
https://www.tesmanian.com/…inlesssteelalloy
Nerezová ocel AISI 304 se sníženým obsahem uhlíku (ještě lepší svařitelnost)
AISI 304L nebo jinak 1.4306 není nic superspeciálního. Běžná AISI 304 je nejpoužívanější nerezová ocel v průmyslu. Třeba AISI 316 je odolnější, ale také o dost dražší.
Ale je fakt,že na auta ji nikdo jiný nepoužívá.
27. 8. 2023 18:26
Re: 10 mikronů
https://www.thedrive.com/…-cybertruck-body

Reading between the lines, the “30X” isn’t supposed to mean 30 times more, rather it looks like a nomenclature used for 300-series stainless steel that is hardenable only by cold-rolling methods. Thus, this is likely going to be a blend or variation of 300-series stainless steel, which isn’t that uncommon in the industry.

Whether or not it will be used on Cybertruck is yet to be seen.

Heled, ja nejsem zadny materialovy expert. A neznam dostatek detailu. Ale podle toho, co jsem doposud cetl, ma Cybertruck prevzit slitinu vyvinutou pro raketove motory.
Mne predevsim vadi urazky Muska / Tesly kvuli hloupymu slicovani, kdyz je zde rec o uplne prevratne nove technologii vyroby aut!

Realita je presne opacna od nazoru Travela. Nikdo nepouziva pokrokovejsi (a prevratne) technologie nez Tesla.

Tady je prohlaseni techniku Toyoty na adresu TMY:
https://insideevs.com/…own-work-of-art/
Toyota Engineers After Tesla Model Y Teardown: "A Work Of Art"
:yes:

Technici Toyoty maji na Muska a jeho strojirenske schopnosti evidentne zcela jiny nazor nez Travel...
27. 8. 2023 18:48
Re: 10 mikronů
Je velke prekvapeni, ze vetsina petrolheadu povazuje za nejdulezitejsi spary. A jeste jen spary Tesla.

Kde je vlastne u dnesnich ICE aut ta zabava? Automaticka prevodovka, motor vyladeny na plochou krivku momentu a s turbem ktere sebou nese prodlevu.
S tim je jako radost jezdit?
A tech par zajimavych aut umira na nezajem kupcu. Vedou SUv coz je jizdni tragedie.
27. 8. 2023 18:57
Re: 10 mikronů
Myslíš nějakou ocel žáruvzdornou? To asi ne. Spíš to bude něco, jako 304,nebo 301 (1,4310 pružinová).
https://www.sae.org/…-stainless-steel

Ano urážky Muska nejsou na místě, fakt dokázal tolik, co hodně málo lidí v histori.
Ale to srovnávání malé plechovky z tvárného hliníku a velkých dílů auta, z materiálu, který se hůře tváří ( přesnost 0,01mm) je nesmysl. Když přidáš řád, tak to stejně nikdo okem nepozná. Traveldrive to vidí naprosto reálně Je to PR, jak je vytvářen přehnaný tlak na kvalitu, ale nereálný.
27. 8. 2023 22:27
Re: 10 mikronů
Ja nereaguju na pitomych 10 mikronu.

Ja reaguju na Travelovo komenty o Muskovi.
27. 8. 2023 19:11
Re: 10 mikronů
Vtipalku, jestli Musk osobně rozumí raketové technice líp než já, a to nejsem žádný odborník, tak sním svuj klobouk, osolený.
27. 8. 2023 22:00
Re: 10 mikronů
Chlapci, prebuďte sa. Musk dokázal veľa, ale nevie všetko. Nie je boh.
27. 8. 2023 22:28
Re: 10 mikronů
Muzu te ubezpecit, ze Musk toho vi vic, nez my vsichni tady dohromady.
A to krome jineho i o strojirenstvi!
28. 8. 2023 07:13
Re: 10 mikronů
Neubezpečuj ma o tom, o čom nemáš ani šajn. Tvoja viera mu rozhodne schopnosti nepridá. Musk jednoducho trepal do vetra, vypustil do sveta kravinu, ktorá nemá s realitou nič spoločného.
Je mi fuk, čo všetko Musk vie. Ale teraz je skrátka mimo a ty tiež.
28. 8. 2023 20:44
Re: 10 mikronů
Ty na zaklade jedny kraviny, co vypusti Musk posuzujes jeho schopnosti?

Wtf

Ze jsou Tesly o pet let napred pred kymkoli je ti jedno?
31. 8. 2023 09:43
Re: 10 mikronů
DonVito
Podľa čoho si taký presvedčený o Muskových schpnostiach? Dokázal veľa v obchodnej a marketingovej sfére, ale že by sa prezentoval ako výkonný technik alebo konštruktér...?
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2023 09:40
Re: 10 mikronů
pozor TOHLE BLBové NESNÁŠÍ - že/když někdo ví víc než on - a hlavně NEPŘIPOUŠTÍ (si;) TO!

když je v totální nouzi - viz 07:13 - ale aspoň TOMUHLE rozumím JÁ LÍP!!! :-)
26. 8. 2023 20:04
Re: 10 mikronů
Nevim kde jste to vzal, ale je to uplna kravina...s takovou presnosti by to stalo to co cely raketoplan.
26. 8. 2023 20:30
Re: 10 mikronů
Asi tak. Ale je tu asi kopec odborníkov, ktorá nesúhlasia, súdiac podľa palcov... :-[]
27. 8. 2023 16:12
Re: 10 mikronů
Travele,staci ked sa objavi v diskusii zeleny dusevny kripel a hned kazdy kto nesuhlasi z jeho chorymi nazormi dostane vela minusov.Zato svojim nickom a podobne zmyslajucim dusevne chorym 76 pohlavnym jedincom velmi rad nadeli palce hore :D :D :D
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2023 08:41
Mám nápad
Co prototypy té ohavné plečky shodit ze skály a dělat, že nikdy nevznikla?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2023 09:38
Re: Mám nápad
Co se v tém pak svézt - a až z podlahy sesbíráš bradu a z předního skla voči co ti vylezly z důlku jak to jezdí = AŽ PAK to vokomentovat
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2023 19:13
Re: Mám nápad
Nepotřebuju se v tom svézt, abych viděl, že je to hnusné a nemám zájem. Zrychlovat z 0 na 100 jde i nesrovnatelně zajímavějším strojům.
28. 8. 2023 20:13
Re: Mám nápad
Tak to víš, Hamuna na Cybertrucku má už tísíce kilometrů. Asi zas vynechal prášky :-[]