Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Multivan Long Style 2.0 TSI – Rodinný ideál s nejsilnějším srdcem

Představujeme vám to nejlepší, co si můžete koupit jako nejnovější Volkswagen Multivan. Otestovali jsme pro vás prodlouženou variantu Long s nejsilnějším spalovacím motorem pod kapotou. Jak se žije s výkonným čtyřválcovým benzinem?
Zpět na článek
28. 8. 2023 17:22
28. 8. 2023 20:51
28. 8. 2023 18:58
28. 8. 2023 20:08
28. 8. 2023 20:27
28. 8. 2023 21:22
29. 8. 2023 07:06
28. 8. 2023 23:25
28. 8. 2023 13:23
28. 8. 2023 20:35
28. 8. 2023 13:09
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
10
28. 8. 2023 17:22
Re: Bypass
O tom by se mohlo s úspěchem pochybovat. ;-)

Mnoho nevyhod EV ještě stále určuje, že spalováky tu s námi budou ještě mnoho desetiletí.... 😉
28. 8. 2023 17:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
28. 8. 2023 20:51
Re: Bypass
A pro tebe uzavřený oddělení, cocote.
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2023 18:58
Re: Bypass
Další low-effort trolík na hate list.
28. 8. 2023 19:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
28. 8. 2023 20:08
Re: Re: Bypass
Práve ani nie, tiež ma zarazilo, aký to môže byť ideál, keď to má motor, čo bude riediť olej benzínom pri denných cestách do školy a práce. Hlavne za tú cenu, keď už si človek môže kúpiť ID buzz.
28. 8. 2023 20:27
Re: Re: Bypass
Na co iD.Buzz, který nikam nedojede když můžeš mít plnohodnotné MPV T7 (ač se mi moc nelíbí), se kterým můžeš cestovat po Evropě ;-) Viz testy od Bjorna Nylanda...
Avatar - xxc
28. 8. 2023 21:22
Re: Re: Bypass
Po Europe mozem cestovat aj id buzzom, horsie to bude niekde mimo europy :-)
Avatar - Ozzman
29. 8. 2023 07:06
Re: Re: Bypass
Buzz by mohl suplovat hotelové taxi pro více osob, to je dle mne ideál, město, možnost dobíjení na stanovišti... ale na nějaké dlouhé tripy za sportem a dobrodružstvím asi ne
28. 8. 2023 13:18
Multivan 2.0TSi
nevim, to mi nedava smysl.... dalnicnich 140 bude kolik, 10 litru.... co kdyz pojedu rychleji, pak to bude uplna zoufalost.... ucpane mesto to same....

Klasicke TDi by bylo proste lepsi jak pro uzivatele, tak pro ekologii.... a nebo pak ta PHEV verze ktera na dalnici bude brat to same jak dvoulitr, ale vykompenzuje to na okreskach a ve meste....
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Barry Lyndon
28. 8. 2023 13:27
Re: Multivan 2.0TSi
Tak ono 10 litrů benzinu odpovídá cca 8,8 l nafty. Že to ekonomicky nevychází dobře, je potřeba reklamovat zde: https://www.mfcr.cz/ a nebo ještě lépe zde:
https://commission.europa.eu/index_cs

;-)
Avatar - Emel
28. 8. 2023 13:44
Re: Multivan 2.0TSi
To klidně reklamuj, přeju hezkou zábavu.
28. 8. 2023 23:27
Re: Multivan 2.0TSi
A k tomu zaveru ze 10l benzinu se rovna 8.8 litru nafty si dosel jak?
Avatar - Mikesus
29. 8. 2023 11:07
Re: Multivan 2.0TSi
úplně jednoduše, i když to má nepřesně. Nafta má o 10% větší energetickou hustotu a zároveň o 10% větší emise co2 ( a násobně jiných jedovatých plynů ). Takže 10l benzinu je jako cca 9l nafty.
Avatar - Emel
28. 8. 2023 13:43
Re: Multivan 2.0TSi
Mně by to aj smysl dávalo... pokud je po týdnu "dynamičtějšího" ježdění spotřeba 9,5l, tak to je za mě úplně v pohodě... Pokud bys měl jezdit třeba o korunu na kilometr víc než s naftou, tak to při pořizovací ceně auta nehraje roli (a podle mě to bude míň).
Což se dostáváme k tomu "by". Autor píše, že "A jak už je u multivanu zvykem, pochopitelně je dražší. Zatímco standardní Multivan T7 koupíte nejlevněji za 999.000 Kč, za prodlouženou variantu Long zaplatíte minimálně 1.091.300 Kč". - to zní ještě hezky, akorát že testované 2.0TSI je už 1,5M ... na plecháčích bez vyhřívaných sedaček a další půlmíč do toho zahučel jak nic.
28. 8. 2023 13:49
Re: Multivan 2.0TSi
s novým TSi jsem nejel, vím že o tom dvoulitru píšou že teď nově jezdí fakt za málo.... I tak ale těm 9,5L při "dynamičtější" jízdě moc nevěřím.... Jako věřím že to PP ukázal, ale dost pochybuju o té "dynamice".... ;-) Taky je otázka jestli to auto při testu bylo naložené.... protože v reálu Multivan většinou bývá.... Jako neříkám že to nutně musí být špatná volba, ale byl bych sakra opatrný....
Avatar - Emel
28. 8. 2023 14:00
Re: Multivan 2.0TSi
Máš volbu mezi 2.0TDI 110 a 2.0TSI 150 za cca. +40t. Kdybych měl teď od stolu něco objednat, objednal bych TSI.
Jinak mimochodem akční nabídka se vztahuje i na 2.0TSI, v Longu začíná na 1,22M... to není tak zlý.
Avatar - Ozzman
28. 8. 2023 14:29
Re: Multivan 2.0TSi
No, uvědom si, že je to pořád jen obyčejná dodávka a ještě VW, takovou cenu bych toleroval nějaké prémiovce, ale co se vlastně divím, když i základní Ford Tranzit stojí reálně koupíš skoro za milion...a to je fakt jen dělník
Avatar - Emel
28. 8. 2023 16:22
Re: Multivan 2.0TSi
Dodávka to úplně není, ať už to bereš jako plus nebo mínus.
Long verze je kus auta a 2.0TSI je na dnešní dobu super motor.
Pokud by platilo těch asi neakčních 1,5M, no tak je to za auto, kterému ve výbavě chybí základní věci, hodně. Akčních 1,2M je ale jiná, to je za mě na dnešní dobu ještě fajn nabídka. Passat Variant se starší/slabší verzí 140kW začíná 1,16, takže 1,22 za Longovej Multivan...
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2023 19:04
Re: Multivan 2.0TSi
Tak Multivan je spíš MPV než dodávka.
29. 8. 2023 03:21
Re: Multivan 2.0TSi
dal som s nim ( long, 2.0 tsi ) cez 3 000 km . skoro plne nalozeny ( 4 dospeli ludia a dve deti ). uplne surovy motor s 6 km pri preberani, spotreba bola 10,1l. spominanych 9,5 vidim realne. motoru ale chyba zatah odspodu. TDI mu sedelo lepsie.
29. 8. 2023 14:01
Re: Multivan 2.0TSi
Zátah odspodu fakt nemá. Je to benzín a když chceš výkon musíš podřadit. To mi naopak vyhovuje. Do 3500 to jede normálně pak to začne ožívat, ale chápu, že do Multivanu sedí líp 2,0 TDI.
Avatar - Barry Lyndon
28. 8. 2023 13:22
Tak který dieseldezolát
začne jako první vychvalovat svůj nesmrtelný smradlák T4/T5??? 3, 2, 1, teď!!! :D
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ozzman
28. 8. 2023 13:23
Re: Tak který dieseldezolát
T4 by mohl, ta byla fakt ještě dobrá :) A dělala se i v benzínu
28. 8. 2023 13:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2023 19:05
Re: Tak který dieseldezolát
Jo, tehdy byl svět ještě v pořádku.
Avatar - Mikesus
29. 8. 2023 11:09
Re: Tak který dieseldezolát
jasně, tehdy nikdo neřešil dopady na zdraví všech okolo a teď kvůli těmhle individuí máme všude alergie, astma a další nejen respirační problémy.
29. 8. 2023 14:04
Re: Tak který dieseldezolát
Velice chybný závěr. Tyhle všechny nemoci rozhodně nejsou kvůli osobním autům.
Avatar - Mikesus
29. 8. 2023 17:38
Re: Tak který dieseldezolát
Ne. Jsou kvůli špatnému ovzduší. Jsou na tom studie azaz. Nebo zase zabředneme do diskuze, kdy to popíráš, ale nedáš jediný odkaz?

Tak zkusíme já dám odkaz na můj argument, přidej ten svůj. Pokud nedáš, předpokládám, že si to vše vymýšlíš a záměrně šiříš lži.

https://www.nrdc.org/…ust-aggravate-it
https://thorax.bmj.com/content/66/1/4
https://aacijournal.biomedcentral.com/…13223-019-0342-5
30. 8. 2023 08:38
Re: Tak který dieseldezolát
takže když jsme byli malí, tak se netopilo houfně uhlím a odpadky a uhelný elektrárny a průmyslový podniky pouštěly do ovzduší kytičky? Jezdila tu jen čoudící auta? Za všechno můžou jen auta myslíš?
Avatar - Barry Lyndon
31. 8. 2023 16:57
Re: Tak který dieseldezolát
V Praze se uhlím netopí už docela dlouho a uhelná elektrárna byla nejblíž v Mělníku. Ale místo aby se starý jebky bez katalyzátorů nahradily normálníma autama, nastala (hlavně díky levný naftě) v devadesátkách dieselová pandemie, která trvá doteď.... :no: :no: :no:
31. 8. 2023 17:55
Re: Tak který dieseldezolát
Ano ta epidemie dieselu jde na vrub tupanum z vedeni EU a jejich honbou za CO2. Ti nas vedou neustale nekam do hajzlu. Ted se zhledli v elektromobilite.
Avatar - Mokrous
29. 8. 2023 19:24
Re: Tak který dieseldezolát
To víš, že ne kvůli autům, ale jen kvůli nám, co jsme si koupili novej diesel. My jsme vrazi a naopak hybridy děti léčí...
Co na tom, že alergie jsou záležitost genetická a výživová a především následek nadužívání ATB a císařských řezů, kde totálně mizí zdravý mikrobiom a z matek na potomky se předává stále více a více defektní základ. Proto také nárůst autismu a dalších psychických onemocnění atd. atd...
Ale hodit to na VW v dieselu je jednodušší. To mají lepšolidé rádi, narozdíl od nás dezolátů, kteří se zajímáme do hloubky...
Avatar - Mikesus
29. 8. 2023 19:30
Re: Tak který dieseldezolát
tak hoď odkaz na studii nebo něco podobného, když to tak dobře víš.
nebo cucáš z prstu jak je tvým zvykem?
dezoláti se zajímají do hloubky, ale nejsou schopni dát jediný argument pro svůj argument. :-[]
to moc hluboko není, když ten přehled není čím podložit
30. 8. 2023 08:39
Re: Tak který dieseldezolát
Hlavně že máš jasno, že za všechno zlo můžou naftová auta :-D Já myslím, že to ti ke štěstí stačí ne?
Avatar - Mikesus
29. 8. 2023 20:19
Re: Tak který dieseldezolát
tak koukám, že palce ještě zvládneš, ale dát link podporující tvoji (vymyšlenou) tezi, to už je moc složité, co?
ale chápu:
"New research found that just two hours of exposure to diesel exhaust impaired the brain's functional connectivity, which can lower your ability to think and remember."
https://www.usnews.com/…rming-your-brain

2 hodiny s dieselem už můžou snižovat schopnost přemýšlet a pamatovat si.
Jo to bude těžké si vzpomenout, kde tu tvoji vymyšlenou ideu jsi četl po několikahodinové cestě, co?

ale co čekat od dezolátů, kteří obětují všechny ostatní, jen aby oni nemuseli platit o halíř víc.
je to vidět jak podporují kapitulaci Ukrajiny, jak jezdí s dieselem po městě, nejsou schopni podložit svůj argument fakty. Bohužel, dnes má právo každý primitiv, který ignoruje fakta a podporuje dezinformátory.
30. 8. 2023 08:40
Re: Tak který dieseldezolát
Máš zvláštně jednoduchý uvažování.
Avatar - Barry Lyndon
31. 8. 2023 17:01
Re: Tak který dieseldezolát
Je to marný, jsou dva druhy dieseldezolátů:
První (menšina) jsou typ "čím hůř, tím líp", ti si ten smrad za sebou škodolibě užívají . No a pak je většina, co si kvůli ušetřenýmu padesátníku na kilometr lže do kapsy.
Avatar - Ozzman
28. 8. 2023 13:23
Rodinný ideál
pro rodinu z které země? :D Základ za mega, testovaný základ mega a půl a testovaná verze za lidové bratru 2 míče.... kde jste MPVčka všech druhů ? Odpovím si sám, moc lidí vás nepotřebovalo, proto si dnes kupují SUV, která jsou prostorností mnohem menší, ale stejně drahá a pak jsou tu tyhle prapodivnosti, které asi pár zákazníků najdou, ale jako rodinné auto mi to tedy nepříjde.

P.s. je vtipné, že text je proložen videem o Multivanu se Standou, který tu už nějaký čas nepracuje, čím dál ti lepší obsah redakce :D Už šéfredaktor dostal alespoň "koule" sejít mezi plebs a představit sebe i novou redakci ?
Rozbalit vlákno
15
28. 8. 2023 14:04
Re: Rodinný ideál
Tak tie ceny su uletene a z 1000 bohatych rodin si kupi x5 999. Nebolo to tak davno ci dvojfarebna kombinacia stala 1500e, teraz 3100e. Prechadzam si tu cennik a vw uz naozaj nevie co pytat. Aspon v cenniku stale je 150k tdi, par konikov naviac by sa urcite zislo
Avatar - Emel
28. 8. 2023 14:17
Re: Rodinný ideál
Pár koníků oproti 150kW TSI? :-)
28. 8. 2023 15:03
Re: Re: Rodinný ideál
Myslel som to tak, ze by sa v ponuke zisiel silnejsi dizel ako 110kw.
Avatar - Mokrous
28. 8. 2023 16:38
Re: Re: Rodinný ideál
Zajímavý, že v Passatu být může, v Tiguanu taky, ale v Multivanu ne.
Avatar - Ham.
28. 8. 2023 16:54
Re: Re: Rodinný ideál
Tady také bude, ve specifikaci pro euro 7 (teda asi 142 kW jako nový Passat) a se 4x4.
Avatar - Mokrous
28. 8. 2023 16:59
Re: Re: Rodinný ideál
Aspoň něco.
28. 8. 2023 17:48
Re: Re: Rodinný ideál
To bude asi slušná pálka za takovou verzi. Nicméně pak konečně bude mít tenhle Multisharan smysl ;-)
Avatar - Ham.
28. 8. 2023 18:46
Re: Re: Rodinný ideál
Tak jasně, že tam bude nějakých 70 za čtyřkolku a 70 za silnější motor, ale to mi pořád přijde jak obhajitelná cena. V roce 2007 jsem kupovat T5 s 2.5 TDI a základní ceníková cena byla 1,35 mio., přičemž nebylo už tehdy problém naházet tam příplatkovou výbavu za ceníkových 0,75 mio. a dostat se přes dva. No za těch 15 let mi nejrůznější nákladové položky vyskákaly daleko víc než v poměru 1,35/1,55 (beru zdejší základ v benalu), takže reálně je to auto daleko dostupnější.
Avatar - Mikesus
29. 8. 2023 11:10
Re: Re: Rodinný ideál
přesně tak. Říkám to pořád, že ta auta reálně nezdražují a je to naopak z ohlédnutím k platům dostupnější.
Avatar - Ham.
29. 8. 2023 15:13
Re: Re: Rodinný ideál
Souhlas, auta reálně zlevňují, příjmy firem, mzdy lidí, i důchody od roku 2007 v průměru stouply cca 2,2x i víc, takže zdražení z 1,35 na 1,55 mio. znamená, že to auto (i auta ostatních výrobců) reálně zlevnilo, v podstatě dnes ve vztahu k příjmům stojí polovic než v roce 2007.
28. 8. 2023 19:02
Re: Re: Rodinný ideál
V kontexte s predpokladanou cenou možno nie, resp. pre väčšinu len na papieri.
28. 8. 2023 19:40
Re: Re: Rodinný ideál
Souhlas. Ideální auto pro rodinu (i bez 4mot), na které ale drtivá většina rodin s průměrným příjmem nemá šanci dosáhnout... Pro ty je tu Jogger s upoceným litrovým 3hrnkem a s hypotékou na krku možná ani to ne ;-)
Avatar - Mikesus
29. 8. 2023 11:15
Re: Re: Rodinný ideál
většina rodin nepotřebuje 7místné auto, obzvlášť takové velikosti.
Teď tedy najednou každá rodina potřebuje 7 míst. Pokud je v rodině 2+2, pak opravdu nepotřebuje ani jogger ( pro normální rodinu ten trojhrnek opravdu není upocený. Jen pro ty, kteří se ani nejsou schopni s alespoň 300hp dostat z vesnice pryč ).
Tohle auto je pro větší rodinu s více dětmi a ti bývají v naproosté většině lépe finančně zajištěni ( taková rodina, co nežije z dávek tedy ) a tam nevidím problém.
Avatar - Ozzman
29. 8. 2023 12:02
Re: Re: Rodinný ideál
Tedy, tohle tvrzení je dost řekl bych nadnesené, určitě jsou rodiny, které jsou zabezpečeny, ale také je spousty těch, které jsou rády, že si koupí ojetého Sharana za dvě kila a nemusí brát dávky, respektive, kde si na tohle přišel ? Tipuji, že bohatství je mezi lidmi rozděleno rovnoměrně a statisticky bych tipoval spíše na korelaci více dětí s nižším rodinným příjmem, nebo možná lépe řečeno s rodinným přebytkem v hospodaření, protože náklady. Pokud bych vycházel ze své sociální bubliny, tak jeidnou takovou rodinu znám, je ta tvoje :D Naopak ostatní s 3 a více dětmi jsou na to průměrně, byť bez dávek, ale auto za 1-2m si dovolit nemohou. Našel jsem starou studii, kde píšou, že nejlépe se mají rodiny s jedním dítětem :D
Avatar - Mikesus
29. 8. 2023 17:33
Re: Re: Rodinný ideál
Mluvil jsem o početnější rodinách. Ti co pracuji si hodně rozmysli mít třetí dítě.
Ale ano, muze to být i o sociální bubline, ve ktere žijeme. Znám mnohem více rodin s 3+ dětmi, které spadají do nadprůměru. Par znám i z toho co zminujes ty, tam to 3. bylo pokaždé naplánované
Avatar - kosmonaut
28. 8. 2023 14:04
Děs a hrůza
Nevidím jediný důvod, proč upřednostnit toto před Chryslerem Pacifica. Má mnohem lepší variabilitu, řádově lepší motor, AWD, kvalitnější materiály, neporovnatelně hezčí vzhled. Jasně, člověk si ji musí nechat dovézt, ale při cenách tohoto MQB už nevidím rozdíl. Tohle si opravdu vybere vyloženě fanoušek Volkswagenu.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Barry Lyndon
28. 8. 2023 14:28
Re: Děs a hrůza
většině bude stačit vyšší spotřeba a image podivína, která se s vlastnictvím amerického auta pojí, aby dali předost VW. :D

jinak to auto neznám, ale o "neporovnatelně hezčím vzhledu" bych se teda hádal. Vidím něco, co vypadá jako cca 12 let starej Opel... ;-) :D
Avatar - Mikesus
28. 8. 2023 14:41
Re: Děs a hrůza
Mne se poslední pacifica líbí. Uvažoval jsem o ní, ale odradila mne neexidtujici servisní síť a nutnost individuálního dovozu.
Avatar - Ozzman
28. 8. 2023 14:51
Re: Děs a hrůza
To snad objednáš z netu díly ne ? To je přeci jasný :D Olej vyměníš, vypustíš hezky po česky do trávníku u souseda, zbytek zvládneš s flexou a izolačkou :D
Avatar - speedfred
28. 8. 2023 16:20
Re: Děs a hrůza
Servisná sieť je dostatočná a dovoz funguje normálne. Síce to není ako u zavedenych značiek ale funguje.
Pacifica je fakt veľmi dobrá ponuka.
28. 8. 2023 16:38
Re: Re: Děs a hrůza
Ja by sim za chrysler 90k e nedal
Avatar - Mikesus
29. 8. 2023 11:18
Re: Re: Děs a hrůza
s tím bych neměl zas takový problém, jak dát 50k za VW.
Avatar - Mikesus
29. 8. 2023 11:17
Re: Děs a hrůza
já vím že to funguje, ale jak to funguje. To je právě to. Nechci jezdit bůh ví kam, řešit bůh ví jak dlouho servis/reklamaci a čekat na auto. Takhle vím, že mám tovární záruku a nemusím se starat.
29. 8. 2023 21:53
Re: Děs a hrůza
No, popravde radšej zle dostupný servis, ktorý prakticky nepotrebujem, ako dostupný, a potrebovať ho každú chvíľu.
28. 8. 2023 17:25
Re: Děs a hrůza
Pacifica ale míří proti velkým MPV. Testovaný multivan je dodávka pro převoz lidí když to řeknu jednoduše.
28. 8. 2023 16:15
Rodinný klenot.. Chacha
To je bída.. Spotřeba na dálnici místo dieslovych 8 až 9 tak 10 až 13 litrů na 100.. To se opravdu vyplatí.. Moc se to neprodává že ano?? Škoda že to nemci tolik roku piplali k dokonalosti, aby to nakonec takto celé zabili...
Rozbalit vlákno
3
28. 8. 2023 17:26
Re: Rodinný klenot.. Chacha
A cim to zabili? CENOU. 😉 Být to za stejnou cenu jako stejně výkonná nafta, tak to půjde krásně na odbyt.
Litr až dva spotřeby navíc nejsou pro mnoho lidí určujících.
Avatar - Ham.
28. 8. 2023 17:47
Re: Rodinný klenot.. Chacha
Proč bída? Nikdo ti nebrání vzít si diesel, ten mi mimochodem ve firmě jezdí o 1 až dva litry úsporněji než diesel ve staré T6 (především asi kvůli lepší aerodynamice). Benzín není pro každého, ale myslím, že si svou cílovku také najde, protože T7 je celkově daleko kultivovanější (hluk od podvozku, aerodynamický hluk i hluk od motoru je lépe utlumený) než T6, tak se tichý benzín tomu, komu nevadí spotřeba o 2 litry vyšší než u nafty může jevit jako lepší volba a to zvláště do doby než bude k dispozici silnější nafta. A k té dokonalosti, T7 jezdí jako auto, T6 jako dodávka, zcela nesrovnatelné jízdní vlastnosti (ano je to něco za něco, nižší užitečná hmotnost). Ten kdo chce vozit lidi zvolí auto, ten kdo chce vozit cement zvolí dodávku, T6 se jako dodávka stále prodává.
28. 8. 2023 21:37
Re: Rodinný klenot.. Chacha
Právě pro tebe jsou diesly, aby tě to nezruinovalo. :-)
28. 8. 2023 18:55
Volkswagen Multivan Style 2.0 TSI po 15.000 km
Dobrý den, dovolím se s vámi podělit o osobní zkušenost s Multivanem po ujetí 15.000 km. Vozidlo používám na kratší i dlouhé vzdálenosti. Co se spotřeby týče, tak pokud by někdo chtěl s tímto vozem jezdit lehce pod 10litrů, musí striktně dodržovat předepsané rychlosti, jinak jeho spotřeba při rychlostech o 20 - 30 vyšších než předepsaná min. 11,5L. Zásadně nesouhlasím s autorem článku ohledně podvozku. V případě, že pojedete v 5ti a více lidech, tak se vozidlo ve vyšších rychlostech a do zatáček chová jak francouzká houpačka. Ještě horší je to s podvozkem na špatných silnicích. Nadměrný hluk který se přenáší do kabiny je děs a bída. Vozidlo má rádo jízdu pouze po kvalitních komunikací. Pozor na zapnuté hlídáni v pruzích na dálnici, pokud ho budete používat v očích řidičů jedoucích za vámi budete jako opilec. Doporučuji vypínat. Nejhorší z celého vozu je ale infotainment, který se skoro pokaždé po nastartování aktualizuje, díky čemuž se vám přehrávané skladby z USB přehrají opět od začátku a nastavení displejů se někdy samo překonfiguruje. Běžné načítání displeje bez možnosti jeho ovládání trvá někdy i několik minut. Měl jsem dodávky od Ford, Mercedes, Peugeot i WV transporter, ale tento Multivan je ze všech NEJHORŠÍ.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barry Lyndon
28. 8. 2023 19:36
Re: Volkswagen Multivan Style 2.0 TSI po 15.000 km
S tím hlukem je to ošemetné, potlačení jednoho (zde motor) zvýrazní hluk jiného (podvozek). Spotřebu těžko posuzovat jen podle rychlosti (i když nevím co čekat od dodávky ve 160 km/h), záleží spíš na stylu. Spousta lidí třeba příliš a zcela zbytečně brzdí... :D
28. 8. 2023 20:30
Re: Volkswagen Multivan Style 2.0 TSI po 15.000 km
Hlavne že o tom vieš viac ako človek, ktorý tým autom jazdí.
29. 8. 2023 12:53
Re: Volkswagen Multivan Style 2.0 TSI po 15.000 km
Vážený diskutující traveldrive, nepsal jsem sen můj příspěvek kvůli tomu, abych se zde s někým dohadoval, ale jako moji osobní zkušenost po třech měsících provozu s tímto vozem a nájezdu uvedených kilometrů, rychle, předpisově a na různých trasách. Nepíšu na tyto diskuse, ale po přečtení článku mi vadilo od autora jak neobjektivně popisuje vozidlo poté co s ním jezdil jen jeden týden. Svůj příspěvek jsem napsal hlavně proto, že pokud by ho četl někdo, kdo si ho chce koupit, tak aby neudělal takovou blbost jako já, neunáhlil se a nekoupil auto se kterým poté nebude spokojen. Nic víc, nic míň. To auto fakt není dobrý jak o něm píšou a nebo mám jiné (větší) nároky a nebo blbý kus. Ale za tolik peněz to je vážně bída.
29. 8. 2023 21:42
Re: Volkswagen Multivan Style 2.0 TSI po 15.000 km
To je fajn. Ja som tiež neoponoval Vám ale tomu kecálkovi :yes: nado mnou. ;-)
Avatar - Ozzman
29. 8. 2023 07:09
Re: Volkswagen Multivan Style 2.0 TSI po 15.000 km
Jeee, kde jsou doby, kdy se francouzská auta krásně houpala po rozbité silnici, říkalo se tomu komfort, dnes jsou "sportovní" tedy tuhé až některé modely odskakující ... naposledy to uměl snad Peugeot 406 či Laguna 1. generace
28. 8. 2023 20:35
Hmm
Tak jsem se na něj byl podívat, protože uvažuji o výměně Véčka za hybridní verzi, ale být ten pohon by ho super, členové se to Vecku rovnat nemůže .Hlavně jsem se díval na praktickou stránku a celkový pocit .Menší a užší než Véčko.Predni sedačky celkem v pohodě z ovládání přes dotykový panel na houby.Druha řada, 3 stehen sedačky věděl sebe - super, akorát, že jsou velmi úzké .Navíc nevím co design inženýři delali, ale nastavení opěrky u těch sedacek do pohodlnějšího sklonu akorát tak způsobí zlomení zad...nechápu .Kufr úzký a malý .A co už nechapu vůbec, je absence děleného zadního víka kufru Takže kvůli každé blbosti, či nakladce/vykládce, musím vždy otevřít celé víko....Celkové to uvnitř vypadá tak divné,nedospělé a lacine.Skoda, hodně jsem do mjevjo Multi ani vkládal ,ale no way.Toni Staria je mnohem větší a kuxusnejsi ,byt ma také své přešlapy.No, zustavam věrný Vecku;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
29. 8. 2023 08:15
Ekologové by už měli začít jednat
a postarat se o zákaz benzínu v dodávkách a velkých SUV. Doba popošla, dvoulitr v naftě třeba v GLE jede líp než V8 v testovaném XC90. Spotřeba není ani poloviční.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - xxc
29. 8. 2023 08:48
Re: Ekologové by už měli začít jednat
Nemá byť od 2030 zákaz?
Avatar - Ham.
29. 8. 2023 13:39
Re: Ekologové by už měli začít jednat
Ano, jede, ale porovnávat nový model s dvacet let starým křápem je trochu mimo. Svez se s GLE 580 a pak sem napiš kolik facek sis dobrovolně dal.