Inovovaný Model 3 má řazení na stropě pro případ, že centrální displej přestane fungovat. Jednoho však napadne, že ovládání něčeho na stropě může být zajímavější než jezdit prstem po displeji.
S "žádnou maskou" nemám problém, je to určitě koukatelnější než ta fejková hrůza, co dodatečně (po testování zákaznických reakcí) připlácli na Enyaq. Ale interiér těch levnějších Tesel je jednoduše polofunkční lowcostová pikačovina (lowcostovost podtrhuje absence HUD). Takže možná to bude kopírovat Dacia, ale určitě to nebude kopírovat (teda doufám) BMW. Pokud jde o autonomní řízení, tak Tesla není žádný velký lídr, jen má nejakčnější názvosloví :D
Skus ist s teslou na dovcu do chorvatska "bez sofera"... Autonomne riadenie na urovni jazdy "bez vodica" je stejne nerealne... a aj o 20 rokov tesla bude mat volant takze tu niet co kopirovat...
že načo je dobré zbaviť sa niektorých ovládacích prvkov, keď ich potom treba takto krvopotne zálohovať. Len design a byť proste iný? Lebo silne pochybujem že to vyjde lacnejšie.
Přesně o tom taky přemýšlím. "Tesla je průkopníkem zbavování se mechanických ovladačů". Ne, Tesla ty mechanické ovladače jen nepříliš vtipně přemisťuje.
Proboha, co je inovativního na tomto? To je snad anti-inovace: vzít něco, co funguje a odstranit to z místa, kde to má být, a následně to samé zařízení umístit jako zálohu na úplně nesmyslné místo. Vy EV fanatici byste snad jako inovaci viděli i odstranění kol.
Keďže som "motorista", vôbec sa mi nepáči smerovanie Tesly k plne autonómnemu riadeniu. Zároveň chápem, že "ne-motoristovi" je to jedno, alebo že to dokonca privíta.
V tomto kontexte to dáva zmysel - páčky, pedály a volant postupne zmiznú a auto bude navádzané automaticky cez dopravné riadiace systémy. Bodka.
Keďže to zjednodušovanie má vplyv na zníženie nákladov, je otázne, ktorá automobilka dokáže Tesle konkurovať.
P.S.: Pred pár dňami som absolvoval jazdy na viacerých elektromobiloch. Popravde musím priznať, že Tesla je lepšia než som si myslel...