Design
Celé je to úplný nezmysel bez akéhokoľvek reálneho základu. Ako všetky premaľované fotky od "kolegu a grafika".
Sakra, Lušovský sa vrátil z dovolenky... To tu zase bude nasypaných tých jeho detinských maľovánok...
je trapný, že za tyhle články někdo bere plat....
vývojová linie yettiho, 1203, roomstera, felicie a kdoví čeho všeho byla ukončena/nahrazena,
ale protože pan redaktor zřejmě neumí nic jiného, zkouší oživovat "mrtvoly" a roubovat na ně současný desingový jazyk škodovky plus soudobé trendy jiných trendy automobilek
vývojová linie yettiho, 1203, roomstera, felicie a kdoví čeho všeho byla ukončena/nahrazena,
ale protože pan redaktor zřejmě neumí nic jiného, zkouší oživovat "mrtvoly" a roubovat na ně současný desingový jazyk škodovky plus soudobé trendy jiných trendy automobilek
Pravda že je to šíleně hranatý a potom podle obrázků nájezdové úhly by byly asi super ale ten dlouhý rozvor by to asi úplně zabil
Yeti sa mi celkom pacil. Hlavne ta prva verzia s okruhlymi hmlovkami mala roztomily "kukuc". Po facelifte sice trochu stratil svoj charakter, ale stale to zosobnovalo podstatu SUV. Skoda, ze vyroba Yetiho skoncila, a miesto neho Skodovka poslala na trh nepreberne mnozstvo prifuknutych SUV-kombikov a SUV-hatchbackov, ktore vsetky vyzeraju na jedno kopyto.
V clanku predstaveny koncept treba brat len ako take cvicenie. Samozrejme, do serie by nieco take neslo, a vsetky tie hrany by sa museli trochu "scivilizovat". Ale Yeti urcite mal potencial na zopar dalcich generacii.
V clanku predstaveny koncept treba brat len ako take cvicenie. Samozrejme, do serie by nieco take neslo, a vsetky tie hrany by sa museli trochu "scivilizovat". Ale Yeti urcite mal potencial na zopar dalcich generacii.
Technicky žiadny zázrak, ale z pohľadu dizajnu beriem Yetinu pred FL za najlepší model škodovky od jej prevzatia Volkswagenom.
"stale to zosobnovalo podstatu SUV"
Akorát podle techničáku to je kombi. 😄 Docela mě to překvapilo, ale mám to tam napsané.
Akorát podle techničáku to je kombi. 😄 Docela mě to překvapilo, ale mám to tam napsané.
Při vší úctě je Karoq mnohem povedenější auto - na rozdíl od Yetiho totiž netrápí řidiče jeho zcela nevhodnou polohou vůči volantu, nemá pro rodinné potřeby zoufale poddimenzovaný kufr a netrpí ani na oprýskaný lak dveří od odletujících kamenů z přehnaně velkých podběhů. 😉
Jinak je Skoda, že Yeti nedostal opravdového nástupce. Čím je vzdálenější konec jeho výroby, tím víc mi chybí. Jeho povedený design a techniku Karoq - při vší úctě k práci kolektivu pana Kabaňe - nahradit nedovedl.