Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Volkswagen už údajně testuje elektrické GTI, má být vážně sportovní

36 komentářů

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Maximálka bude 160 nebo 180 km/h?
ericn
Tvl 145kmh, plebs přece nemůže jezdit rychle. Ale ze semaforů můžeš vystřelit za 3s z 0 na 50kmh :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
To umí i Yaris HEV 😁
Avatar - Emel
Emel
To těžko říct. Ale asi to je ten nejmenší problém.
ericn
Jo ten největší bude hmotnost auta i při malé baterce a se spotrovní jízdou mizerný dojezd :no: Ostatně jako vždy…
Avatar - Emel
Emel
Já bych měl obavy z EV předokolky.
"Se sportovní jízdou mizerný dojezd" by mě až tak netrápilo, já zase nepotřebuju se sportovní jízdou urazit 300km.
traveldrive
A posledná otázka je, akú tomu nasadia cenu. Ak podľa doterajších zvyklostí VW odhadnem na cca 50-55 tisíc €, asi nebudem ďaleko od pravdy a tým pádom ich zrejme na cestách uvidíme ako šafránu.
Avatar - Emel
Emel
U ID.2, což by měl být výchozí model, se mluvilo o ekvivalentu 600t... už teda před nějakou dobou. Pak asi záleží, co tam bude navíc v tom GTI.
Kdybych si měl tipnout, tak základ ID2 bude spíš 700 než 600... a GTI by mohlo být 990.
traveldrive
Toľko stojí Cupra Born, tak neviem-neviem. Ale prajem Ti, aby ti ten optimizmus vyšiel. :yes:
Avatar - Emel
Emel
Pokud to správně chápu, je tohle o třídu pod Bornem... tj. jako když Polo GTI stojí ekvivalent slušně vybaveného Golfu.
traveldrive
Budem radšej, keď sa ja budem mýliť a Ty budeš pravdu. Ale som neveriaci Tomáš.
Avatar - speedfred
speedfred
Keby si ale chcel zašantiť na okruhu a okruh máš trochu z ruky tak to bude celkom časový záser aj keby udržali hmotnosť v nejakých rozumných medziach.
Pripadne možno rátajú že to bude kupovať “uvedomelý” vodič a nepojde sa blázniť na okruh.
Avatar - Emel
Emel
Ono zase většinou přijedeš na okruh a nějakou dobu trvá než se začne jezdit, no tak holt by se dalo něco dobít... ale mně spíš dává smysl mít něco ve stylu eCaterham doma a dát si v neděli před snídaní 100km po přilehlých okreskách.
Avatar - speedfred
speedfred
Áno to je recept na peknú nedeľu.💪
traveldrive
Tak to radšej v Mustangu cabrio...
Avatar - speedfred
speedfred
….nie zlé ale nuda.
traveldrive
Prečo? Trochu pošteklíš plyn, stádo zaerdží a ide. 😉
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
aneb gay car porhhub edition 😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
Alebo si to ten uvedomelý vodič naloží na príves, ktorý zapriahne napr. za nejaký RAM 😊
Avatar - speedfred
speedfred
Presne tak! Zelená vpred!
Avatar - Emel
Emel
Double
Pepa__007
250 ale to bude elektronicky omezena.
Zrychleni na 100km/h bude urco kolem 2s. Jsem zvedav na Nürburgring Nordschleife. Snad to pokoří Hyundai N i30.
Bude to bomba na kolech.
ericn
Bomba to určitě bude (až ti shoří v baráku), ale na kolech rozhodně ne 😉
traveldrive
Pán ráči byť Nostradamus?
ryccardo
Rekl bych 180. 160 by bylo strasne nedustojny i na civilni auto, ale spis se zeptej na hmotnost 😁
Avatar - Ham.
Ham.
Nostalgie je pěkná věc, ale ponechat z historie GTI právě koncepci předokolky je asi ta největší kravina jakou mohou udělat. Jedna z výhod EV je, že lze se stejnými náklady postavit FWD nebo RWD (na rozdíl od ICE, kde je FWD výrazně levnější). Jestliže tak jako tak mění od základu koncepci auta (ICE vs EV), tak je zcela nesmyslné ponechat právě FWD, které má u EV jenom samé nevýhody oproti RWD. Navíc jestli tam šoupnou 300 koní plus, tak to bude pro běžný život otravné pro běžné používání.
adamzprahy
Naprosto přesně :yes: U EV je to snad ještě horší, když ICE má nad předkem zátěž v podobě motoru a převodovky. FWD se používá jen a pouze kvůli zjednodušení konstrukce ICE aut.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Přesně tak.
traveldrive
Možno dajú motor dopredu a obložia ho baterkami... 😉 A vzadu bude normálny kufor a plnohodnotná rezerva. 😄
ericn
No nevim, GTI byl vždy předohrab. U VW zbláznili a ničí tuhle ikonickou zkratu elektrikou. Měli nechat GTX a klidně RWD a byl klid. Kupovat to stejně nikdo nebude 😉
Avatar - Emel
Emel
To předbíháš...
GTI s benzínem nekončí (zatím) a jak se ve finále bude jmenovat tohle taky nevíme.
Avatar - Ham.
Ham.
No kdyby zvolili pro EV název Golf GTI, tak by udělali a) velkou hloupost b) popřeli by současný systém označování, když dosud drží rozumně oddělené názvosloví pro ICE a pro EV (Passat vs ID.7, Tiguan vs ID.5, Golf vs ID.3).
ericn
Tak to že pánům ve Vlkohradu straší ve věži, už dokázali mnohokrát za posledních pár let a dokazují to stále svými činy, viz SEAT a rodina iD. Takže klidně zničí i značku GTI :no:
ericn
Double 😉
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
ID.2 má mít díky FWD (a absenci výfuku a možnosti AWD) obrovský kufr (v podstatě to bude asi něco jako dva kufry nad sebou). Takže pro běžné malé auto do města je to spíš výhoda. Pro GTI se to hodí už míň, to je fakt 😄
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
Tohle není gti.Nemá motor! 😒] :no: