Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
Ham.
Nostalgie je pěkná věc, ale ponechat z historie GTI právě koncepci předokolky je asi ta největší kravina jakou mohou udělat. Jedna z výhod EV je, že lze se stejnými náklady postavit FWD nebo RWD (na rozdíl od ICE, kde je FWD výrazně levnější). Jestliže tak jako tak mění od základu koncepci auta (ICE vs EV), tak je zcela nesmyslné ponechat právě FWD, které má u EV jenom samé nevýhody oproti RWD. Navíc jestli tam šoupnou 300 koní plus, tak to bude pro běžný život otravné pro běžné používání.
Naprosto přesně :yes: U EV je to snad ještě horší, když ICE má nad předkem zátěž v podobě motoru a převodovky. FWD se používá jen a pouze kvůli zjednodušení konstrukce ICE aut.
Možno dajú motor dopredu a obložia ho baterkami... 😉 A vzadu bude normálny kufor a plnohodnotná rezerva. 😄
No nevim, GTI byl vždy předohrab. U VW zbláznili a ničí tuhle ikonickou zkratu elektrikou. Měli nechat GTX a klidně RWD a byl klid. Kupovat to stejně nikdo nebude 😉
To předbíháš...
GTI s benzínem nekončí (zatím) a jak se ve finále bude jmenovat tohle taky nevíme.
GTI s benzínem nekončí (zatím) a jak se ve finále bude jmenovat tohle taky nevíme.
No kdyby zvolili pro EV název Golf GTI, tak by udělali a) velkou hloupost b) popřeli by současný systém označování, když dosud drží rozumně oddělené názvosloví pro ICE a pro EV (Passat vs ID.7, Tiguan vs ID.5, Golf vs ID.3).
ID.2 má mít díky FWD (a absenci výfuku a možnosti AWD) obrovský kufr (v podstatě to bude asi něco jako dva kufry nad sebou). Takže pro běžné malé auto do města je to spíš výhoda. Pro GTI se to hodí už míň, to je fakt 😄
"Se sportovní jízdou mizerný dojezd" by mě až tak netrápilo, já zase nepotřebuju se sportovní jízdou urazit 300km.
Kdybych si měl tipnout, tak základ ID2 bude spíš 700 než 600... a GTI by mohlo být 990.
Pripadne možno rátajú že to bude kupovať “uvedomelý” vodič a nepojde sa blázniť na okruh.
Zrychleni na 100km/h bude urco kolem 2s. Jsem zvedav na Nürburgring Nordschleife. Snad to pokoří Hyundai N i30.
Bude to bomba na kolech.