Testy
....s hmotností bezmála 5 tun...a ještě k tomu s cenovkou o sedmi desetinných místech 😄 ...
Mára nikdy nezklame. 😄
Mára nikdy nezklame. 😄
Ano, to muze byt pravda. Jak to souvisi s vetou "Velký problém všech PHEV je, že je to zaměřeno více na zrychlení než na nízkou spotřebu" ?
Ano.
A stejně jako jsou různá řešení systémů PHEV, tak jsou i různé způsoby jejich používání. Tím mám na mysli, že někdo nabíjí důsledně, jezdí a může jezdit na elektromód skoro stále, spalovací motor vyžije jen výjimečně a někdo na to prdí, jen jezdí, kabel nepoužije ani když může.
A stejně jako jsou různá řešení systémů PHEV, tak jsou i různé způsoby jejich používání. Tím mám na mysli, že někdo nabíjí důsledně, jezdí a může jezdit na elektromód skoro stále, spalovací motor vyžije jen výjimečně a někdo na to prdí, jen jezdí, kabel nepoužije ani když může.
S tou větu to až tak moc nesouvisí, to mělo být hlavně jen doplnění že "nelze házet všechno do jednoho pytle".
Ale jízda v režimu s důsledného nabíjení spotřebu jistě ovlivní u každého PHEV.
Ale jízda v režimu s důsledného nabíjení spotřebu jistě ovlivní u každého PHEV.
Citace článku: “Elektromotor o výkonu 100 kW s točivým momentem 400 Nm přitom na auto s délkou lehce přes 5 metrů a hmotností bezmála 5 tun pohodlně stačí…” - takže z Q7 už je opravdový autobus? 😁 Myslím, že to bude 2.5 tuny 😊
Jinak je zajímavý ten malý rozdíl (0.2 s) ve zrychlení na stovku mezi verzí 55 (280 kw) a 60 (340 kw). Těch 340 kw bude jen nějaká špička a zrychlení je o 1.6s horší než u benzínové verze 373 kw. Mimochodem to znamená, že 60 tfsi-e je na stovku o 40% pomalejší.
Pokud je ta spotřeba a dojezd v článku pravdivý, tak se mi zdá, že tenhle hybrid jaksi nefunguje…
Jinak je zajímavý ten malý rozdíl (0.2 s) ve zrychlení na stovku mezi verzí 55 (280 kw) a 60 (340 kw). Těch 340 kw bude jen nějaká špička a zrychlení je o 1.6s horší než u benzínové verze 373 kw. Mimochodem to znamená, že 60 tfsi-e je na stovku o 40% pomalejší.
Pokud je ta spotřeba a dojezd v článku pravdivý, tak se mi zdá, že tenhle hybrid jaksi nefunguje…
Po zmínce o 5 tunách jsem šel raději na web Audi a mají to tak: https😐/www.audi.cz/…e/technicka-data - ale to neznamená, že nemůže být chyba už tam 😊
otázka je jestli ty údaje jsou správně a já mám za to, že Q7 nemá lounchcontrol. Protože cayenne s tímhle hybridem měl 4,9s. U tuaregu to nějak celý revidovali chvíli po představení a prej se to začlo hejbal o dost líp.
ma novejsi a silnejsi verzi s phev. Q7 ve srovnani s phev x5 dojede max 2/3 a v porovnatelnym mixu vybita jede za 10, zatimco x5 45e za 7. Kazdopadne q7 byla zivejsi a v realu porovnatelna s naftovou sq7. X5 uz je 50e s 500hp a zase vesti baterkou, tam to bude zase trosku jinak. Audi tu taha za kratouckej a kluzkej konec provazu
Velký problém všech PHEV je, že je to zaměřeno více na zrychlení než na nízkou spotřebu. PHEV je kompromis se spoustou negativ.
baterka je 18 kWh, z třífáze (16A) se nabije za cca 2,4 hodiny, z jednofáze (10A) za 7 hodin.
2,4M za 60TFSIe 340kW mi oproti 1,9M za TDI 210kW nepřijde takovej overkill... a někde mezi bude asi 55TFSIe 280kW.
Jak trefně říkají chalani z pořadu Naša garáž, kteří ta auta opravují ve své anglické dílně a trefně komentují některé neduhy TFSI: "Ďalší športový gázik.."
Nejlepší je ta informace o novém značení motorů. Já to rozluštil, to dělali přes Enigmu. :-!
Hazet vsechna PHEV auta do stejneho pytle je jako hazet do stejneho pytle ... cokoli jineho.