Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCo vlastně stanovuje nová emisní norma Euro 7? Tady je to nejdůležitější
44 komentářů
Barry Lyndon
takže tam pro ně dokonce nechali o 33 % vyšší limity NOx než u benzinu (a to ten benzin plní svých 60 mg/km s velkou rezervou (v Číně mají myslím 35 mg/km a jde to), zatímco diesel svých 80 mg/km s odřenýma ušima, když se zrovna nešetří močovinou - u Euro5 to bylo 180 mg/km a to tenkrát krasoduši z VW v rámci Dieselgate tvrdili , že splnit to, je v rozporu s fyzikálními zákony 😁 ). Takže z toho nakonec vylezlo takové hezké evropské dieseldezolátní řešení... :no: :no: 😁
Ono to poprvé nastalo před více než 10 lety, kdy si výrobci nákladních aut stěžovali, že novou přísnější normu nepůjde splnit a bude to znamenat vyšší investice. Přitom prakticky všichni výrobci dodávali svá auta na americký trh, kde už takové přísné normy museli plnit už několik let a museli pro ten trh mít DeNOx technologii (AdBlue).
jam2015
...to bude rachot. To v EÚ parlamente nepredýchajú, koľko emisií v reále budú produkovať SUV a ťažké prémie!! - a ako málo autá segmentu B 😉
Toto bylo jasné již od začátku.
Navíc se o tom v EP bude diskutovat až v listopadu.
Budou Eurovolby a potom se poměr sil změní. Ekofašisté mít radost nebudou.
nebo kde ???
To víš no, trauma z dětství sou prej ta nejhorší 😄
a USA s EU dohromady spotrebujou cca stejne energie jako 2x lidnatejsi china a sice podil uhli mensi v USA a EU nez v chine, ale v prepoctu na hlavu absolutne hlavu vic
USA: 8,1 MWh uhlí/1 obyvatel
ČR: 15,6 MWh uhlí/1 obyvatel
Německo: 7,7 MWh uhlí/1 obyvatel
Francie: 0,9 MWh uhlí/1 obyvatel
https😐/faktaoklimatu.cz/…rina-na-osobu-eu
Našel jsem statistiku, kde je spotřeba uhlí vyjádřená v MWh, to možná trochu mate.
Proto je tady i tak silna uhelna lobby.
Proc se nechate oblbnout jednou vytrzenou informaci z mnoha?
Stale se ukolebavat tim “oni stavi uhelky” je nepochopeni situace.
Uhli v energetickem mixu maji radove jako CR, atom daleko mene a v OZE daleko vetsi rust nez CR a zapad…
Nelze vytrhavat jen jeden udaj kdyz je to komplexni vec.
Celkove cca 500GW
https😐/www.e15.cz/…-zastavi-1398237
Je pochopitelný, že to dělá a jinak to dělat ani nemůže, protože by se nedokázala vyvíjet. Jen si ale uvědom, že Evropa to pak nemá šanci zachránit a hovadinama typu Green Deal si pak pod sebou jen řeže větev a brzdí to pokrok a rozvoj průmyslu.
Ale přitom věří jen OZE . HAHAHA
BTW Já jsem mluvil o emisních limitech pro klasická auta, ne o elektromobilech.
Aktuální China 6b: 35 g/km
Nebo třeba nespálené uhlovodíky THC😒br /> Aktuální Euro 6 a budoucí Euro 7: 100 mg/km
Aktuální China 6b: 50 mg/km
viz nize
Takze nic nebude nutit k vyvoji EV kde je evropa tezce pozadu. Ve spalovacich taky evropa zacne ztracet a jako neposlwdni vec tu dal budou auta ktera realne predpis neplni, protoze realne plneni predpisu byl hlavni priblem automobilek s EURO7
Neprijeti EURO7 je velice spatne rozhodnuti.
Toto měla Euro7 dramaticky změnit, holt nezmění a smrádek ze studených motorů si budeme užívat i u dalších generací vozidel. 😄
Na druhou stranu, je to vyloženě čajíček oproti tomu, co v zimě dělají některé starší diesely.
takze bys zustal v 80 letech, kdy auta nic moc neomezovalo, benzinaky nemely katalyzatory a naftaky kourily jako tovarni kominy za komousu a crash testy byly v plenkach.
kazdy zprisneni emisnich a/nebo bezpecnostnich norem vedlo k nevoli casti lidi, protoze to vzdycky logicky vedlo k prodrazeni aut, ale na druhou stranu to znamenalo snizeni emisi a zvyseni bezpecnosti
me vpodstate ani nevadi, ze treba emise NOx zustavaji cca na dvojnasobku vyse zminenych zemi, coz si vysvetluju jako ochranu dyzlu, ale vzhledem k tomu, ze spalovaky brzo skoncej, tak uz nema moc velkej smysl se jima zabejvat a logicky zbyde vic casu, penez a lidi na vyvoj EV.
takze tenhle zpatecnickej krok, kterej vpodste znamena dalsi zaostavani EU spalovacich aut za svetem co se emisi tyce, znamena na druhou stranu vetsi sanci pro EU automobilky, aby prezily nastavajici elektrifikaci