Testy
Z první generace vozu Hyundai Kona se stal bestseller, jehož popularita sílila zejména ke konci generačního cyklu. V posledních dvou letech na tuzemském trhu válcoval veškerou konkurenci, s výjimkou domácího Kamiqu. Podlehli mu velikáni přeplněného segmentu v podobě Volkswagenu T-Cross, Suzuki S-Cross, Fordu Puma nebo stálic BMW X1 a Mazdy CX-30.
Porazila CX-30, tak to jo... za 2022
Seat Arona 1946ks
Opel Crossland X 1580ks
Toyota Yaris Cross 1435ks
...
atd., Kona je dle SDA až sedmá, i když o zařazení některých aut do segmentu můžeme diskutovat..
Odkud berete čísla, že je pro vás Kona druhá po Kamiqu?
https😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
Porazila CX-30, tak to jo... za 2022
Seat Arona 1946ks
Opel Crossland X 1580ks
Toyota Yaris Cross 1435ks
...
atd., Kona je dle SDA až sedmá, i když o zařazení některých aut do segmentu můžeme diskutovat..
Odkud berete čísla, že je pro vás Kona druhá po Kamiqu?
https😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
Jela na vlne duchodcu. Nikdy v tomhle aute nesedel clovek do 60. Vzdy to koupil deda a bys babou sedeli vejs
Tak u Kony zrovna výkon nikdo neřeší a Tucsonu je možné mít stejný motor,ve třech výkonech 150/180/ HEV 230k do 900tis Kč, takže není co řešit 😉 Jo a Kona s 1.6T-GDI asi sotva ujede 2.0TSi v Octávce, jak té slabší 140kW, tak RSku… On to zrovna není nijak zvlášť výbušný motor 😉
Hyundai Kona 1,6 T-GDI – Přestup do vyšší ligy - bohužel jen cenou. Kona byl celkem dostupný crossover od cca 450tis Kč. Teď je o chlup větší, výrazně dražší a za mě i škaredější a nějak nevidím důvod rovnou nesáhnout po Tucsonu. Zrovna včera jsem ho zkusil konfigurovat a pokud člověk nepotřebuje 4x4, bude o 100tis kč levnější než testované auto. Čili nějak ta Kona v takové konfiguraci postrádá smysl… 😉
No, tak to u nové generace už nehrozí. Design a cena se o to postarají! 😄
P.S. Umístit veliké hlavní přední světlomety i neméně mohutném zadní svítilny (tedy velmi drahé díly) na to úplně neje😜onovanější místo auta - na rohy jeho nárazníků, může jen úplný imbecil. :no: Výše havarijního pojištění tomu bude jistě odpovídat, 😒]
P.S. Umístit veliké hlavní přední světlomety i neméně mohutném zadní svítilny (tedy velmi drahé díly) na to úplně neje😜onovanější místo auta - na rohy jeho nárazníků, může jen úplný imbecil. :no: Výše havarijního pojištění tomu bude jistě odpovídat, 😒]
.... opravdu tuze ošklivé. Uvidíme co na to zákazníci.... 😄 Jinak nevím no.... interiér má tlačítka, to je super, ale esteticky mě teda fakt nenadchnul, černé plasty všude, černé sedačky.... celkem smutno, řekl bych.... No a crossover v benzínu bez hybridu? to je pro mě pravěk.... obzvlášť když blbě řadí. Prada, jesti opravdu žere tak málo jak píše autor testu, tak to zas klobouk dolů. Ale nějak nevěřím, že by crossover s 2.0T jel při reálných dálničních 130 za 7,1.... a ve městě to bez hybridu asi taky nebude nic moc....
Ne že by to byly nějaké dramatické rozdíly, obě to jsou auta se solidní dynamikou, samozřejmě ve vyšších rychlostech je SUVko v nevýhodě.
Souhlas :yes:
A ještě k těm konkurentům - X1 je jasný C segment. Jak tam autor mohl tohle auto zamotat, to mi hlava nebere.
A ještě k těm konkurentům - X1 je jasný C segment. Jak tam autor mohl tohle auto zamotat, to mi hlava nebere.
Za posledni leta jsem nezazil, ze by me predjel nejakej Kundaj. Vetsinou pri jízdě po okreskach 90 velice brzy dojedu ty vláčky, co jedou 70-80, dle nejpomalejšího Kundaje vepředu. Vždycky přemýšlím, proč lidi mají tak silná auta, když s nimi odmítají předjíždět evidentně výrazně pomalejší vozidla... Spotřeba? Neschopnost předjet? Vědomí, že nemá cenu předjíždět, protože táto, podívej, stejně jsme ho dojeli na prvních světlech, takže se nikam nežeň a jeď pěkně sedmdesát ve vláčku?
Na entou. Když už si myslíš, že nic nejde přebít Kundaj Blijon a BMW 7er, vynoří se odněkud nový Kundaj Kona. Interier obslehnutej od Lexuse a Hondy dobry, ale ten exteriér je fakt kapitální hnus. A cena? Výrobci nám čím dál víc dávají najevo, že jejich elektra budou vlastně cenově srovnatelné.Holt auta budou zase jen pro horních 10 tis.
Pro - ericn - je videt ,že máte s toto Konou problém. Zkuste nakonfigurovat Tucson na uroveň testované Kony a dojdete k jinému závěru. A pro srovnání to same zkuste se Škodou Karoq , která je srovnatelná s touto Konou , která je v max konfiguraci.
Pro -Mr-Murphy- Kona má motor 1,6T a ne 2,0T a opravdu žere jak pisou v testu.Vlastním tento model Kony 1,6T-GDI 4x2 automat.
Pro - Redakci - co dělá v cenách KONY cena BMW ?
Pro -Mr-Murphy- Kona má motor 1,6T a ne 2,0T a opravdu žere jak pisou v testu.Vlastním tento model Kony 1,6T-GDI 4x2 automat.
Pro - Redakci - co dělá v cenách KONY cena BMW ?
A potom som sadol dnu, zistil, že sedačky majú nepohodlne opierky hlavy, že volant je nedostatočne nastaviteľný, a že stredová opierka asi prišla z roku 1995, je nezastaviteľný, mala a na úrovni Tica.
A stratil som záujem.
A stratil som záujem.
Viděl jsem nějaké srovnání starší model s Octavií 140kW. A Kona byla pružnější např. 80-120 a taky líp zrychlovala v rychlostech nad 100.
Spotřeba naprosto v pohodě, úsporný motor.
Našel jsem nějaké srovnání, ale je to se Scoutem.😒br />https😐/fastestlaps.com/…ons/jd51ksn7illu
Spotřeba naprosto v pohodě, úsporný motor.
Našel jsem nějaké srovnání, ale je to se Scoutem.😒br />https😐/fastestlaps.com/…ons/jd51ksn7illu
Tuscon stejně naladěný motor mít nemůže. Octavii 2.0TSi slabší to trochu ujede, ale musí to být předokolka.
Všechna negativa jsou jasná, jedno pozitivum tam vidím.
Nabízí odvětrávaná přední sedadla, BMW 3er to neumí dodnes.
Nabízí odvětrávaná přední sedadla, BMW 3er to neumí dodnes.
Když už je nesmete laxní partnerka při nájezdu do garáže, tak na parkovištích a hromadných garážích nebudou rozhodně v bezpečí. Snad nebudou drahý.