Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Othello
Pomíjím že točivé momenty nejde jen tak sčítat jako třeba rohlíky, ale zajímalo by mě jak přišli na hodnotu točivého momentu 770 Nm, když přední motor má "jen" 350 a zadní 400 Nm, což je dohromady pokud mě kalkulačka neklame 750 :-) .
Za povšimnutí stojí také fakt, že zadní elektromotor má nezvykle nízký moment, protože těch 400 Nm znamená že svůj výkon 303 kW dosáhne teprve při 7200 otáčkách, což je hodnota nezvykle vysoká.
A ještě jedna drobnost, nerozumím co je "elektrohydraulicky ovládaný samosvorný diferenciál". Doteď jsem si myslel, že samosvorný diferenciál žádné ovládání nemá. Jak už z jeho názvu vyplývá, svou svornost by si měl řídit sám. A pokud je ovládaný, už není samosvorný
Za povšimnutí stojí také fakt, že zadní elektromotor má nezvykle nízký moment, protože těch 400 Nm znamená že svůj výkon 303 kW dosáhne teprve při 7200 otáčkách, což je hodnota nezvykle vysoká.
A ještě jedna drobnost, nerozumím co je "elektrohydraulicky ovládaný samosvorný diferenciál". Doteď jsem si myslel, že samosvorný diferenciál žádné ovládání nemá. Jak už z jeho názvu vyplývá, svou svornost by si měl řídit sám. A pokud je ovládaný, už není samosvorný
Dobrý den,
součet točivých momentů obou elektromotorů sedí. Těch 350 Nm má zadní motor u standardní verze. U Ioniqu 5 N to vychází 370 vpředu + 400 Nm vzadu (tedy dohromady 770 Nm).
A díky za připomínku k diferenciálu. Jakmile u aut vidím zkratku LSD, automaticky mi naběhne samosvor :-)
Ondřej Šámal
součet točivých momentů obou elektromotorů sedí. Těch 350 Nm má zadní motor u standardní verze. U Ioniqu 5 N to vychází 370 vpředu + 400 Nm vzadu (tedy dohromady 770 Nm).
A díky za připomínku k diferenciálu. Jakmile u aut vidím zkratku LSD, automaticky mi naběhne samosvor :-)
Ondřej Šámal
rohor
a zvenku taky nic moc.
Tak je to Hyundai, proto ten interiér. Jinak exteriér by byl dobrý, kdyby bylo auto o 5 % menší. Když je takto nakynulé, tak s těmi rozměry design ale Fiat Ritmo (nebo něco na ten způsob :-) ) moc nekoresponduje... :D
Ale hlavní problém je, že ten design moc nefunguje, protože to má tragické Cx (Tesla Y má 0,23 a tohle má 0,29, to je rozdíl tak tří dekád).
Ale hlavní problém je, že ten design moc nefunguje, protože to má tragické Cx (Tesla Y má 0,23 a tohle má 0,29, to je rozdíl tak tří dekád).
Jenze lidi chteji crossover.
A kupuji srdcem, ne rozumem.
Hyundai ma Ioniq 6 se spickovou aerodynamikou, ale u toho velky uspech neocekavam. U nej je design podrizen aero. U petky je tomu naopak. :D
Podle me je petka designove mnohem atraktivnejsi. Vypada jak prototyp a navic velmi futuristicky. :yes:
A kupuji srdcem, ne rozumem.
Hyundai ma Ioniq 6 se spickovou aerodynamikou, ale u toho velky uspech neocekavam. U nej je design podrizen aero. U petky je tomu naopak. :D
Podle me je petka designove mnohem atraktivnejsi. Vypada jak prototyp a navic velmi futuristicky. :yes:
Letos 85000ks 5ky a 46000ks 6ky,Ne každý chce nej efektivitu,nebo sedan.
Pokud by byl výběr pouze pragmatický, tak se třeba neprodávaji BEV s pomalejším nabijením, než zvládne 800V architektura.
Buďme rádi za velký výběr, každý má jiné priority.
Pokud by byl výběr pouze pragmatický, tak se třeba neprodávaji BEV s pomalejším nabijením, než zvládne 800V architektura.
Buďme rádi za velký výběr, každý má jiné priority.
Cx je jedna věc, celková efektivita muže být jiná. https://www.adac.de/…autos-adac-test/
Na běžné ježdění sice není 5 nejefektivnější, ale stále lepši než většina konkurence.
A někdo třeba potřebuje větší výkon na občasné blbnutí.
Na běžné ježdění sice není 5 nejefektivnější, ale stále lepši než většina konkurence.
A někdo třeba potřebuje větší výkon na občasné blbnutí.
×
Sdílení komentáře
×
Takže aj odporca elektriny pri tomto aute musí chtiac nechtiac povedať: Bravo Hyundai!
Mozna se nechteli poustet do cenove valky?
Hyundai meziroční růst 56% .
https://insideevs.com/…-august2023/amp/
Kia 82% meziroční růst.
Luzr je tady asi někdo jiný, nebo troll.
Jinak, každou firmu živí globální prodej, ne Horní Dolni Lhota a BEV se asi moc neprodávají na chudých trzích, ale na vyspělejších.
Podivej se, co se prodava tam a za jake ceny. Resp. jaka vsechna auta tady nekoupis.
Z toho všeho plyne, ze zde píšeš jen dezinformace, protože čísla prodejů, lze snadno zjistit a jsou to objektivní informace a ne nějaké kecy o marketingu pane Luzer.
Proc?
https://www.carsized.com/…21-coupe-suv-rs/
Kvuli tomu, ze je skodovka delsi o 18mm? :-O
Marketingu moc nerozumim.
Ja to beru podle sebe, ze to jsou auta ve stejne tride a (v nizsich verzich) za podobne ceny.
https://www.reddit.com/…e_battery_cells/?…
To jsou tyto problémy s bateriemi? Nebo jaké?
A ne vždy jde vývoj správným směrem.
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…
Na ovládání světel ještě automatika plně nevyspěla. Řidič to umí lépe.
Raději bych uvítal systém nočního vidění, tedy zvýrazněné postavy, ať už lidí, nebo zvěře.
Treba designem, interierem, servisni siti atd.
Fandim obema i Ioniqu 5 i TMY.
V prodejich vitezi samozrejme value for money.