vám dají asistenta udržování v jízdním pruhu a hlídání dopravních značek. Ale Češi rádi nakupují tam, kde jim kálí na hlavu, takže cajk.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
scadar
8
Asistent udržování v pruhu a rozpoznávání značek (resp. na to navázanej "inteligentní" speed limiter) je v nových autech povinně. Ale to Škodě nebrání to marketingově "prodat". 😄
Btw já když čtu, jaké všechny asistenty v tom kterým autě jsou už v základu, tak spíš špačkuju, protože musím před každou jízdou vypínat čím dál tím víc věcí. U některejch aut ty věci docela fungujou, ale zrovna u mě v Golfu R je front assist, lane assist i start stop pořád úplně na ***. Když to nevypnu, tak na mě auto furt tak různě pípá, tahá za volant, chcípá v nejhorší možný chvíle, no prostě katastróf. Takže každý startování čím dál tím víc připomíná předletovej checklist v našem Dynamicu.
Anonym
2
To je opravdu šílené a divím se, že na to mají lidi nervy. Mám stará auta, nasednu a jedu.
Mikesus
9
No vidíš. Já mám nový auta, nasednu a jedu. Nic netahá, nic nepipa, co jsem předtím nenastavil.
Anonym
2
Takže jsme u jádra věci. Jsou automobilky a "automobilky".
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
scadar
3
Už to tak vypadá. Nemám teda zrovna velkej testovací vzorek, ale třeba u šéfa v Mercedesu E-klasse odcházející generace po faceliftu to všechno funguje bez problémů.
Např. ve zmíněným Golfu má front assist pravidelně problém s odbočujícíma nebo cestu křížícíma autama, Mercedes si naproti tomu zřejmě dokáže spočítat trajektorie obou aut a vyhodnotit, jestli to vyjde, a pípá fakt až když je náběh na průser…
No nicméně, že je Golf 8 softwarová katastrofa, to všichni víme. Ale někdy to kde tak daleko, že ty nebezpečný situace úplně vyvolává… jde s přehledem o moje nejmíň šťastně vybraný služební auto.
kesumb
2
ne mercedes je zrovna prusvih, brzdi kdyz se cpes do maly mezery a lineassist vypnout naporad taky nejde. Prekolizni brzda je navic precitlivela
Josef-Kratochvil
2
To je vsude stejny, tedy spatny a k nicemu. Mazda cx60.
kesumb
0
ano ja taky a totez i u modelu 2024
Emel
2
Taky tam je třízóna... a taky je to auto levnější než bylo. Keyless je detail, tím bych se vůbec netrápil.
multicar
1
Tak odstup od superbu je sice minimální, ale je to tím, že superb zdražili. Ještě asi před měsícem byl v ceníku za 880k v základu- 😉
Emel
1
Ale ne v naftě, automatu a kombíku... a ta Selection výbava je spíš Style než Ambition.
Btw já když čtu, jaké všechny asistenty v tom kterým autě jsou už v základu, tak spíš špačkuju, protože musím před každou jízdou vypínat čím dál tím víc věcí. U některejch aut ty věci docela fungujou, ale zrovna u mě v Golfu R je front assist, lane assist i start stop pořád úplně na ***. Když to nevypnu, tak na mě auto furt tak různě pípá, tahá za volant, chcípá v nejhorší možný chvíle, no prostě katastróf. Takže každý startování čím dál tím víc připomíná předletovej checklist v našem Dynamicu.
Např. ve zmíněným Golfu má front assist pravidelně problém s odbočujícíma nebo cestu křížícíma autama, Mercedes si naproti tomu zřejmě dokáže spočítat trajektorie obou aut a vyhodnotit, jestli to vyjde, a pípá fakt až když je náběh na průser…
No nicméně, že je Golf 8 softwarová katastrofa, to všichni víme. Ale někdy to kde tak daleko, že ty nebezpečný situace úplně vyvolává… jde s přehledem o moje nejmíň šťastně vybraný služební auto.