Elektromobily
než kombi, je marketingový majstrštyk 😁 😁 :yes:
Da sa na to pozriet aj opacne😒br />
Boli znacky, ktore ponukali kombi za cenu sedanu/liftbacku. Ale Skoda ide este dalej! Ponuka kombi dokonca za nizsiu cenu, ako liftback! 😄
Boli znacky, ktore ponukali kombi za cenu sedanu/liftbacku. Ale Skoda ide este dalej! Ponuka kombi dokonca za nizsiu cenu, ako liftback! 😄
Myslím, že třeba Porsche to má taky tak... bere se to tak, že je lift stylovější.
😄 😄 😄 😄 😄 😄
Taky mě to hlava nebere. 😁
Když může být Toyota za 1.6, tak proč ne Škoda za 1.7. Škodovka je přitom alespoň mainstream, Toyota spíš takový trochu lowcost (vím to, jednu jsem kupoval a provozuju).
KIA EV6 GT s 585k a zrychlením 0-100 za 3,5s vyjde jen o 75 tisíc dráž. Když si kupovat drahou elektrohračku na zábavu, tak už pořádnou. Pokud bych si měl vybrat elektro auto na normální ježdění tak ještě stále Teslu (navíc levnější). Není nad osvědčenou technologii. Ostatní výrobci zatím stále e😜erimentují.
A dá se na tu EV6 vyjednat nějaká sleva? Protože předpokládám, že Enyaq se bude prodávat se standardní koncernovskou fleetovou slevou 25 % a v téhle cenové kategorii už to udělá pořádný rozdíl.. nebo na Enyaq jsou nižší slevy, než na jaké jsme zvyklí z Kodiaqů, Superbů atd? Jestli to někdo vyfasoval, tak dejte vědět, celkem by mě to zajímalo 😄.
Zlavy neviem, ale videl som skladovky eniaku za -10k e.
No ale to budou nějaké verze 80, které se po uvedení 85 staly neprodejné, ne? Já doufám, že těch 20-25 % člověk dostane na verzi 85 při zadání nového vozu do výroby, pak by to auto do fleetu mohlo dávat smysl.
Tohle si musí každý rozhodnout (a cenu vyjednat) sám, těžko vybírat podle papírových údajů a ceníkových cen. Tesla se u nové trojky zřejmě hodně zlepšila co do komfortu, ale ergonomie je spíš čím dál větší katastrofa. Já bych do tabletoidní tesly bez HUD a páček pod volantem určitě nešel. Pokud jde o normální ježdění, tak 0-100 za 5,5 s mi připadá naprosto v pohodě. 3,5 s je určitě zajímavá atrakce a zábava, ale v reálném světě se to spíš nevyužije (resp. neobejde bez nadávek spolujezdkyně 😁 ). Aktuálně asi není úplně špatné auto ta nová ID.7, byť si myslím, že na tom mohli i v rámci jejich aktuálních elektromožností zamakat víc (chtělo by to ještě lepší Cx (0,23 má i Superb), alespoň malý frunk na kabely apod.).
Tesla je podle mě super volba pro nefiremní zákazníky, kteří nemají přístup k fleetovým slevám. Protože Tesla asi slevy nedává nikomu, tak jsme si všichni rovni a člověk si nepřipadá znevýhodněný. Sympatické mi je i to, že cena Tesly v ČR je stejná jako v Německu (po konverzi měn), zatímco u všech ostatních el. aut v této cenově kategorii si oproti Německu musíme cca 100-200 tis. připlatit. A když člověk nemá přístup k fleetovým slevám, tak ta Tesla se zdá být vlastně jediným autem, které se v ČR nabízí za rozumné ceny..
Páčky a HUD (resp. display před řidičem) bych si dokoupil a dodělal. Ano je to šílený, že si člověk musí auto dodělat sám, ale pořád jsme v ceně do 1,1 mil. a pak to auto vlastně nemá chybu.
Páčky a HUD (resp. display před řidičem) bych si dokoupil a dodělal. Ano je to šílený, že si člověk musí auto dodělat sám, ale pořád jsme v ceně do 1,1 mil. a pak to auto vlastně nemá chybu.
... 4 tlačítka na okna, bude si to pamatovat nastavení asystentů po vypnutí a cena bude kolem mega, tak mě vzbuďte.
4 tlačítka na okna to má, paměť nastavení asistentů nevím a na cenu kolem mega zapomeň, za mego za chvíli nebude ani ta lépe vybavená Octávka...
A kde ty 4 tlačítka vidíte? Já vím že to má jen 2 a jedno na přepínání ovládání předních a zadních.
Většinový vkus takový prostě je... :no: :no: 😁 😁
Na elektrický šáde to holt vypadá narozdíl od Bentley, Rollsu atd divně 😄
https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8753543.jpg?…