Elektromobily
kruskar
6
hodně prodejních úspěchů přeju 😁
Přejít do diskuze
"Naši lidi" si to tak prý žádají. V rámci vývoje testovali na zákaznících původní (zřejmě ještě kabaňovské) řešení přední umírněné masky ala elektromobil. Zákazníci ale řekli ne, my chceme maximálně vypíčenou, zcela fejkovou (a za příplatek podsvícenou) masku a ještě pár dalších tuzingových prvků na přední nárazník, ať to pěkně ladí.
Většinový vkus takový prostě je... :no: :no: 😁 😁
Většinový vkus takový prostě je... :no: :no: 😁 😁
Teda to je hroznej kýč, jako kdysi, když na jedničkové octavie dávali tuzingáři chromovaný doplňky z benzínek. Už mi tam chyběj jen chromovaný kliky. Ale tak když se to někomu líbí a je za ten kolotoč ochotnej vysázet prachy...
... 4 tlačítka na okna, bude si to pamatovat nastavení asystentů po vypnutí a cena bude kolem mega, tak mě vzbuďte.
Chromovaný kliky nebo dokonce chromavý sloupky a rámy dveří dodnes luxusní auta maj, ale tam to není fejkovej pochormovanej plast ale leštěná ocel nebo pochromovanej kov 😄
Na elektrický šáde to holt vypadá narozdíl od Bentley, Rollsu atd divně 😄
Na elektrický šáde to holt vypadá narozdíl od Bentley, Rollsu atd divně 😄
Když může být Toyota za 1.6, tak proč ne Škoda za 1.7. Škodovka je přitom alespoň mainstream, Toyota spíš takový trochu lowcost (vím to, jednu jsem kupoval a provozuju).
Tohle si musí každý rozhodnout (a cenu vyjednat) sám, těžko vybírat podle papírových údajů a ceníkových cen. Tesla se u nové trojky zřejmě hodně zlepšila co do komfortu, ale ergonomie je spíš čím dál větší katastrofa. Já bych do tabletoidní tesly bez HUD a páček pod volantem určitě nešel. Pokud jde o normální ježdění, tak 0-100 za 5,5 s mi připadá naprosto v pohodě. 3,5 s je určitě zajímavá atrakce a zábava, ale v reálném světě se to spíš nevyužije (resp. neobejde bez nadávek spolujezdkyně 😁 ). Aktuálně asi není úplně špatné auto ta nová ID.7, byť si myslím, že na tom mohli i v rámci jejich aktuálních elektromožností zamakat víc (chtělo by to ještě lepší Cx (0,23 má i Superb), alespoň malý frunk na kabely apod.).
Na druhou stranu enyaq má Interier jaký nemá ani Tesla S za dva a půl míče. Je to o prioritách, resp. o celkovém sestupu auta. A v tom je imho Škoda lepší. Mmchd. Berany bez páček místo volantu bych fakt nedal.
Da sa na to pozriet aj opacne😒br />
Boli znacky, ktore ponukali kombi za cenu sedanu/liftbacku. Ale Skoda ide este dalej! Ponuka kombi dokonca za nizsiu cenu, ako liftback! 😄
Boli znacky, ktore ponukali kombi za cenu sedanu/liftbacku. Ale Skoda ide este dalej! Ponuka kombi dokonca za nizsiu cenu, ako liftback! 😄
za ty prachy dřív bývaly luxusní limuzíny a i dneska za to jde sehnat nadupanej osmiválec kde jízda v něm dělá každýmu milovníkovi aut úsměv od ucha k uchu.
Ne 3tunovou škatuli na baterky pro mileniály a eko barbíny 😄 😄 😄
Ne 3tunovou škatuli na baterky pro mileniály a eko barbíny 😄 😄 😄
S tou červenou je to (nepřekvapivě) nesnesitelný... v tý šedivý to nevypadá zle
https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8753543.jpg?…
https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8753543.jpg?…
KIA EV6 GT s 585k a zrychlením 0-100 za 3,5s vyjde jen o 75 tisíc dráž. Když si kupovat drahou elektrohračku na zábavu, tak už pořádnou. Pokud bych si měl vybrat elektro auto na normální ježdění tak ještě stále Teslu (navíc levnější). Není nad osvědčenou technologii. Ostatní výrobci zatím stále e😜erimentují.
A kde ty 4 tlačítka vidíte? Já vím že to má jen 2 a jedno na přepínání ovládání předních a zadních.
A dá se na tu EV6 vyjednat nějaká sleva? Protože předpokládám, že Enyaq se bude prodávat se standardní koncernovskou fleetovou slevou 25 % a v téhle cenové kategorii už to udělá pořádný rozdíl.. nebo na Enyaq jsou nižší slevy, než na jaké jsme zvyklí z Kodiaqů, Superbů atd? Jestli to někdo vyfasoval, tak dejte vědět, celkem by mě to zajímalo 😄.
No ale to budou nějaké verze 80, které se po uvedení 85 staly neprodejné, ne? Já doufám, že těch 20-25 % člověk dostane na verzi 85 při zadání nového vozu do výroby, pak by to auto do fleetu mohlo dávat smysl.
Tak zrovna skleněná střecha má třeba pro mě zápornou hodnotu, takže ta to moc nevylepšuje 😁
Tesla je podle mě super volba pro nefiremní zákazníky, kteří nemají přístup k fleetovým slevám. Protože Tesla asi slevy nedává nikomu, tak jsme si všichni rovni a člověk si nepřipadá znevýhodněný. Sympatické mi je i to, že cena Tesly v ČR je stejná jako v Německu (po konverzi měn), zatímco u všech ostatních el. aut v této cenově kategorii si oproti Německu musíme cca 100-200 tis. připlatit. A když člověk nemá přístup k fleetovým slevám, tak ta Tesla se zdá být vlastně jediným autem, které se v ČR nabízí za rozumné ceny..
Páčky a HUD (resp. display před řidičem) bych si dokoupil a dodělal. Ano je to šílený, že si člověk musí auto dodělat sám, ale pořád jsme v ceně do 1,1 mil. a pak to auto vlastně nemá chybu.
Páčky a HUD (resp. display před řidičem) bych si dokoupil a dodělal. Ano je to šílený, že si člověk musí auto dodělat sám, ale pořád jsme v ceně do 1,1 mil. a pak to auto vlastně nemá chybu.
A vraj majú nové baterky, to v článku pre istotu nespomenú. Už by som 80ku nekupoval kvôli slabému motoru.