Novinky
...již dosáhlo takové intenzity, že se za "společensky nekorektní"naftovou verzi 508 prostě stydí! Fakt smutné... 😲 :no: :no: :no😒br />
P.S. Z toho trapného torza původní nabídky motorizací bych si nevybrali. nic. Vedení Peugeotu bych doporučoval pohled do ceníku nového Superbu na jeho motorizace, až zase budou spekulovat, proč se jejich 408 skoro neprodává! 😄
ale oni nechtějí prodávat, jediné co chtějí je lézt Bruselu do zadnice :-!
Stellantisu v první polovině roku 2023 vzrostl obrat o 12 % proti roku 2022. Což zrovna neukazuje na to, že by šli do kytek.
Naopak VW Group včetně Škody vykazuje stále klesající křivku objednávek. Ve Škodovce je z toho už slušná panika. Navzdory velké nabídce motorizací.
Naopak VW Group včetně Škody vykazuje stále klesající křivku objednávek. Ve Škodovce je z toho už slušná panika. Navzdory velké nabídce motorizací.
VW vzrostl obrat za prvních 9 měsíců 2023 o 16%, což zrovna neukazuje na to, že by tam byla panika.
https😐/www.volkswagen-group.com/…-year-2023-17784
https😐/www.volkswagen-group.com/…-year-2023-17784
Peugeot je už jen trapný. Místo nabídky všech druhů pohonů, nesmyslně tlačí jen benzín 1.2, PHEV a EV. Moje kdysi srdcová značka jde do pekel. Pugů a Citroenů jsme měli vždy v rodině dost. Aktuálně již ani jeden... Není z čeho vybírat :no:
Ono to není o tom, že by se za to styděli z pohledu "společenské korektnosti", ale z pohledu toho, že je to směšné. Rok 2023, střední třída za milion a zrychlení z 0 na 100 za 11 s, to je úplně mimo. Ono je to podobné, jako když se třeba Škodovka u první generace Fabie styděla za 1.2 HTP 40 kW. Kombík i sedan s tímto motorem objednat šly, ale v ceníku nebyly, pouze u hatchbacku.
Rudolf Diesel je mrtvej :yes:
že má zmizet z českých pump N95 E5 a nahradit ho sra*ka E10, která je zcela nevhodná pro veterány a starší vozy, takže další zlodějna kdy tito lidé budou muset tankovat předraženou 100ku, kterou navíc řada menších pump vůbec nevede...
Proč ne třeba ETBE na Shellce?
5 nebo 10% *** už je skoro jedno.
Mě spíš zaráží bláboly z článku o tom, že Verva má 10% bioethanolu, když snad má sakra 10% ETBE, ne?!? Nebo už lžou úplně všichni úplně pořád???
A pro veterány a dlouho stojící auta prostě jedině Verva s ETBE. To platilo vždycky.
Mě spíš zaráží bláboly z článku o tom, že Verva má 10% bioethanolu, když snad má sakra 10% ETBE, ne?!? Nebo už lžou úplně všichni úplně pořád???
A pro veterány a dlouho stojící auta prostě jedině Verva s ETBE. To platilo vždycky.
Dizlak nastastie nikomu nebude dnes uz chybat.... navyse za podobnu cenovku je dalsich 50 lepsich aut ako tento pazout
No tobě socko určitě ne, protože na to nemáš, viď, troubo.
Začiatok konca Peugeotu je podla mna koncepcia interieru. Vela zákazníkov, vrátane mňa, odradí volant na vajciach. Ošidená technika za pomaly prémiovú cenu je len ďaľší klinec do rakvy.
Nesmysl pro zaryté milovníky dehtu, jinak k ničemu. Samá negativa. Přesvědčil jsem se u svého nového SUV. Benzín v midhybridu, reálná spotřeba 6-7 litrů v kombinaci a hlavně naprosto hladký a tichý provoz. Nafta je mrtvá, ať žijou hybridy.
navic takovyho chcipaka ???
kdyz vykonnejsi plug-in je jen o par kacek drazsi ????
to mi hlava nebere
1.5 HDi je prostě slabota a navíc u ní bude extrémní ztráta hodnoty, protože o taková auta (střední třída vs. slabý motůrek) není na sekundářním trhu zájem.