Novinky
Arese
9
...již dosáhlo takové intenzity, že se za "společensky nekorektní"naftovou verzi 508 prostě stydí! Fakt smutné... 😲 :no: :no: :no😒br />
P.S. Z toho trapného torza původní nabídky motorizací bych si nevybrali. nic. Vedení Peugeotu bych doporučoval pohled do ceníku nového Superbu na jeho motorizace, až zase budou spekulovat, proč se jejich 408 skoro neprodává! 😄
Přejít do diskuze
že má zmizet z českých pump N95 E5 a nahradit ho sra*ka E10, která je zcela nevhodná pro veterány a starší vozy, takže další zlodějna kdy tito lidé budou muset tankovat předraženou 100ku, kterou navíc řada menších pump vůbec nevede...
Přesně! Nový Superb bude na tuty maxitrhák, protože nejen že je to výborné auto, ale on taky mimo prémii v podstatě nemá konkurenci. 😄 :yes: :yes: :yes:
v dnesni dobe ??
navic takovyho chcipaka ???
kdyz vykonnejsi plug-in je jen o par kacek drazsi ????
to mi hlava nebere
navic takovyho chcipaka ???
kdyz vykonnejsi plug-in je jen o par kacek drazsi ????
to mi hlava nebere
Peugeot je už jen trapný. Místo nabídky všech druhů pohonů, nesmyslně tlačí jen benzín 1.2, PHEV a EV. Moje kdysi srdcová značka jde do pekel. Pugů a Citroenů jsme měli vždy v rodině dost. Aktuálně již ani jeden... Není z čeho vybírat :no:
VW vzrostl obrat za prvních 9 měsíců 2023 o 16%, což zrovna neukazuje na to, že by tam byla panika.
https😐/www.volkswagen-group.com/…-year-2023-17784
https😐/www.volkswagen-group.com/…-year-2023-17784
No jo ... tu sme vsetci socky ze jo hmmm ... len ty si milionar s troma rollsami v garazi ... tak teda gratulujem a uzi si ten pocit.. lebo nic netrva vecne 😒]
Začiatok konca Peugeotu je podla mna koncepcia interieru. Vela zákazníkov, vrátane mňa, odradí volant na vajciach. Ošidená technika za pomaly prémiovú cenu je len ďaľší klinec do rakvy.
No ale Peugeot 508 nic takového nenabízí. 2.0 HDi vyřadili z nabídky už před 3 roky.
1.5 HDi je prostě slabota a navíc u ní bude extrémní ztráta hodnoty, protože o taková auta (střední třída vs. slabý motůrek) není na sekundářním trhu zájem.
1.5 HDi je prostě slabota a navíc u ní bude extrémní ztráta hodnoty, protože o taková auta (střední třída vs. slabý motůrek) není na sekundářním trhu zájem.
Skús len tak vystreliť aspoň 40 lepších áut v tej cene. Budem niečo kupovať tak by som rád mal prehľad.
Vďaka.
Vďaka.
Otázka, zda to bylo zalepený tím benzínem, nebo prostě trvalo, než se dostal vzduch ze systému, když to rok stálo.
Ono to není o tom, že by se za to styděli z pohledu "společenské korektnosti", ale z pohledu toho, že je to směšné. Rok 2023, střední třída za milion a zrychlení z 0 na 100 za 11 s, to je úplně mimo. Ono je to podobné, jako když se třeba Škodovka u první generace Fabie styděla za 1.2 HTP 40 kW. Kombík i sedan s tímto motorem objednat šly, ale v ceníku nebyly, pouze u hatchbacku.
Za fr auto ani polmelon by som nedal ... no a v tejto triede urcite radsej superba ... ale tak kazdy mame ine ocakavane hodnoty za dane peniaze ok
Ty si volaaký zmatený, že, Jánošiku. Proš tady exhibuješ a ne na slovenských webech, moulo?
bohuzel, rok stara verva a trvalo palivovy pumpe pekne dlouho nez ten sajrajt protlacila pres vsech 12 vstrikovacu. A to tam jenom vervu leju uz roky
5 nebo 10% *** už je skoro jedno.
Mě spíš zaráží bláboly z článku o tom, že Verva má 10% bioethanolu, když snad má sakra 10% ETBE, ne?!? Nebo už lžou úplně všichni úplně pořád???
A pro veterány a dlouho stojící auta prostě jedině Verva s ETBE. To platilo vždycky.
Mě spíš zaráží bláboly z článku o tom, že Verva má 10% bioethanolu, když snad má sakra 10% ETBE, ne?!? Nebo už lžou úplně všichni úplně pořád???
A pro veterány a dlouho stojící auta prostě jedině Verva s ETBE. To platilo vždycky.
Dizlak nastastie nikomu nebude dnes uz chybat.... navyse za podobnu cenovku je dalsich 50 lepsich aut ako tento pazout
Stellantisu v první polovině roku 2023 vzrostl obrat o 12 % proti roku 2022. Což zrovna neukazuje na to, že by šli do kytek.
Naopak VW Group včetně Škody vykazuje stále klesající křivku objednávek. Ve Škodovce je z toho už slušná panika. Navzdory velké nabídce motorizací.
Naopak VW Group včetně Škody vykazuje stále klesající křivku objednávek. Ve Škodovce je z toho už slušná panika. Navzdory velké nabídce motorizací.
Nesmysl pro zaryté milovníky dehtu, jinak k ničemu. Samá negativa. Přesvědčil jsem se u svého nového SUV. Benzín v midhybridu, reálná spotřeba 6-7 litrů v kombinaci a hlavně naprosto hladký a tichý provoz. Nafta je mrtvá, ať žijou hybridy.