Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Naftový Peugeot 508 zmizel z českého ceníku. Víme, jak si jej můžete objednat

Lukáš Volšický
Diskuze (44)

Uvažujete o nákupu faceliftovaného Peugeotu 508 s dieselem, ale překvapilo vás, že jej nenacházíte v českém ceníku? Novinka je u nás stále dostupná, i když se nesmíte stydět zeptat. Prodává se totiž stejným způsobem, jako vrcholný Peugeot 508 PSE.

Už od začátku léta se v Česku prodává faceliftovaný Peugeot 508. Nejvýznamnějšími novinkami zmodernizovaného vlajkového fastbacku a kombíku francouzské značky jsou stylovější design se světelným podpisem inspirovaným „lvími drápy“, modernější a pokročilejší infotainment Peugeot i-Connect Advanced nebo nová dostupnější plug-in hybridní motorizace Hybrid 180, vycházející z výkonnější specifikace Hybrid 225.

České zastoupení Peugeotu v prvním zveřejněném ceníku lákalo i na tradiční spalovací motorizaci, kterou je kdysi populární vznětový čtyřválec 1.5 BlueHDi o 96 kW (130 koní). Při dokončování našeho nejnovějšího testu nového Peugeotu 508 Hybrid 225 e-EAT8 jsme si však v redakci všimli, že nejlevnější „pětsetosmička“ s turbodieselem zmizela z nejnovějšího českého ceníku.

To nás inspirovalo, abychom se zeptali českého importéra, zda je nedostupný pouze dočasně nebo navždy a odpověď byla překvapivá: „Nejnovější Peugeot 508 s naftovým motorem BlueHDi 130 jsme z ceníku odstranili, ale i nadále jej umíme objednat. Potenciálním zákazníkům stačí, když se u autorizovaného prodejce na turbodiesel zeptají a mohou si jej koupit,“ říká Radka Matthey z českého Peugeotu.

Video se připravuje ...

Nejnovější Peugeot 508 se vznětovou motorizací 1.5 BlueHDi 130 s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8 tak je stejnou „podpultovou“ nabídkou, jakou český importér zavedl i u vrcholného Peugeotu 508 PSE se sportovním DNA od divize Peugeot Sport.

Hlavním důvodem této změny je skutečnost, že naftový Peugeot 508 si dnes objednává pouze málo soukromých zákazníků. Největšími odběrateli tohoto „fleetového“ modelu jsou české firmy a podnikatelé. Peugeot 508 se vznětovým čtyřválcem se přitom v Česku i nadále prodává se základní cenou od 990.000 Kč za fastback a 1.025.000 Kč za kombi SW.

V oficiálním českém ceníku se aktuálně objevují pouze dvě plug-in hybridní specifikace – Hybrid 180 e-EAT8 se základní cenou od 1.070.000 Kč a Hybrid 225 e-EAT8 se základní cenou od 1.120.000 Kč. Za praktičtější kombi SW si u obou motorizací připlatíte 35.000 Kč.

Lukáš Volšický
Diskuze (44)

Doporučujeme

22. 11. 2023 08:15
traktor s 130k
Nesmysl pro zaryté milovníky dehtu, jinak k ničemu. Samá negativa. Přesvědčil jsem se u svého nového SUV. Benzín v midhybridu, reálná spotřeba 6-7 litrů v kombinaci a hlavně naprosto hladký a tichý provoz. Nafta je mrtvá, ať žijou hybridy.
22. 11. 2023 07:19
Skaza Peugeotu
Začiatok konca Peugeotu je podla mna koncepcia interieru. Vela zákazníkov, vrátane mňa, odradí volant na vajciach. Ošidená technika za pomaly prémiovú cenu je len ďaľší klinec do rakvy.
22. 11. 2023 07:15
Re: Tento
Môžeš mať rád diesel, to ti nikto nebere. Ale aspoň chovať by si sa mohol vedieť.
22. 11. 2023 05:55
??.....
Za chvíli u všech spalovacích aut. Podpultove nabidky nez úplně zmizí. 8-s
21. 11. 2023 21:25
Re: Tento
:-[] :yes: