Tři vznětové a dvě elektrické motorizace nabízí nová generace Renaultu Master. Slibuje zásadně zlepšenou spotřebu, uveze až dvě tuny a má dynamické řízení brzd, které udržuje účinnost stejnou bez ohledu na to, kolik toho naložíte.
škoda že nešli výhradně do elektra, proč by někdo objednával chrochta ?
v dnesni dobe ??
navic takovyho chcipaka ???
kdyz elektro je jen o par kacek drazsi ????
to mi hlava nebere
Pod kapotu každého slušného auta patří diesel. Zde navíc s manuálem, což je jedině správné! Bohužel náklaďák kvůli tomu kupovat nebudu. Navíc bez 4x4 a tímhle hnusem na kapotě i na volantu. Dočkáme se na trhu ještě normálního auta, nebo jen elektrošmejdů?
Tvl Ádo, co se ti nelíbí na EV dodávce s diamantem ve znaku se 40kWh baterií? Evropský ideál - na jedné straně Prahy naložíš a sotva dojedeš na druhou, už budeš muset nabíjet. No nekup to :-[]:-[]:-[]
na druhou stranu musíme uznat, že ta silnější elektro verze je opravdu použitelná a nezaostává ani užitečným zatížením 1625 kg a tažnou silou 2,5 tuny. Díky rychlodobíjení za 30 min. "dotankuješ" cca 230 kilometrů... Oba ale víme které verze se budou prodávat nejvíce (a ví to i Renault) ;-)
Jinak dodávka je to moc pěkná, bravo Renault :yes:
Otázkou je, když tam těch 1600kg naložíš a připneš ten 2t vlek, kolik to v realitě ujede ;-) To už nikdo nepíše… Diesel to zvládne s prstem v nose, ale elektro? Hmmm…
Ale pokud ano, a těch uspořených 39 % ve výsledku dělá 1,5 ltr/100 km jak se píše v článku, tak to znamená že spotřeba byla snížená z 3,85 na 2,35 ltr. .
Na dodávku hezké čísla, ne ? :-)