Profi
KANKUNEN
5
To nemá chybu.
Přejít do diskuze
škoda že nešli výhradně do elektra, proč by někdo objednával chrochta ?
v dnesni dobe ??
navic takovyho chcipaka ???
kdyz elektro je jen o par kacek drazsi ????
to mi hlava nebere
😉
// konec irony mode //
v dnesni dobe ??
navic takovyho chcipaka ???
kdyz elektro je jen o par kacek drazsi ????
to mi hlava nebere
😉
// konec irony mode //
Master je jen západní křehkododávka, to GAS ***lle je udělaná tak kvalitně, že přežila všechny 4 generace Masteru. A to mají ještě Sobol. :-!
Tvl Ádo, co se ti nelíbí na EV dodávce s diamantem ve znaku se 40kWh baterií? Evropský ideál - na jedné straně Prahy naložíš a sotva dojedeš na druhou, už budeš muset nabíjet. No nekup to 😒] 😒] 😒]
Pod kapotu každého slušného auta patří diesel. Zde navíc s manuálem, což je jedině správné! Bohužel náklaďák kvůli tomu kupovat nebudu. Navíc bez 4x4 a tímhle hnusem na kapotě i na volantu. Dočkáme se na trhu ještě normálního auta, nebo jen elektrošmejdů?
Předpokládám, že to není myšlené vážně.
Ale pokud ano, a těch uspořených 39 % ve výsledku dělá 1,5 ltr/100 km jak se píše v článku, tak to znamená že spotřeba byla snížená z 3,85 na 2,35 ltr. .
Na dodávku hezké čísla, ne ? 😄
Ale pokud ano, a těch uspořených 39 % ve výsledku dělá 1,5 ltr/100 km jak se píše v článku, tak to znamená že spotřeba byla snížená z 3,85 na 2,35 ltr. .
Na dodávku hezké čísla, ne ? 😄
jj stal sem za nejakym skratovozem co horel v blance, meli by tam pustit jenom spalovaky, ty totiz horej studenym plamenem bez koure
von jen neni schopnej rozlisit mezi pluginem a EV
a hazi je do jednoho pytle
klasickej dezoleee
a hazi je do jednoho pytle
klasickej dezoleee
A cena že, za elektro jsou dvě nafty. Výše pojistky a ztrátu hodnoty nevykompenzuje ani dotace. To se nebavíme o spotřební dani.
Otázkou je, když tam těch 1600kg naložíš a připneš ten 2t vlek, kolik to v realitě ujede 😉 To už nikdo nepíše… Diesel to zvládne s prstem v nose, ale elektro? Hmmm…
On se vekslák (jsem si dost jistý že prodával bony před Tuzexem. Bony? Bony? Chcete bony?) RuSSký šváb jistě ozve.
spalovaci master je kral vsech jebek co jsou ma silnici, to snad neexistuje jinak nez v nouzi kvuli chcankam. Fiatu to ale jde
na druhou stranu musíme uznat, že ta silnější elektro verze je opravdu použitelná a nezaostává ani užitečným zatížením 1625 kg a tažnou silou 2,5 tuny. Díky rychlodobíjení za 30 min. "dotankuješ" cca 230 kilometrů... Oba ale víme které verze se budou prodávat nejvíce (a ví to i Renault) 😉
Jinak dodávka je to moc pěkná, bravo Renault :yes:
Jinak dodávka je to moc pěkná, bravo Renault :yes: