Testy
ptr078
4
Preco je v minusoch zastaraly infotaiment, ked po fl sa predava s novym?
Luboš Oubrecht
0
Podle fotografií v galerii byl v testu LC500 před faceliftem. Po fl má větší a dotykový displej + nový infotaiment.
ptr078
4
To mi je jasne, ale preco to davat do negativ, ked take auto sa uz nove neda kupit
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Je to fantastické a zároveň velmi archaické auto, ideální e😜onát do technického muzea. Toyoto, píše se konec roku 2023 🤦🏻♀️
Co jste tím Vaším příspěvkem chtěla říct? Nějak mi uniká smysl.
Vy tomu rozumíte určitě lépe, než inženýři Toyoty - mimochodem největším výrobcem aut na světě.
Zjevně jezdíte nějakou vychytávkou v rámci Car sharingu ( vidím Vás v Renaultu Zoe nebo jiném modelu s ku.dou na masce) :no:
Vy tomu rozumíte určitě lépe, než inženýři Toyoty - mimochodem největším výrobcem aut na světě.
Zjevně jezdíte nějakou vychytávkou v rámci Car sharingu ( vidím Vás v Renaultu Zoe nebo jiném modelu s ku.dou na masce) :no:
Jsem šťastným majitelem tohoto auta v provedení cabrio. Na léto super! To už jsem měl 911, SL 63 v cabriu a musím říct, že za ty peníze :yes:
Jo infotainment je trochu na nervy ale zvyknul jsem si na něj a přiznejme si, jak často člověk potřebuje do toho hrabat? A teď už doběhl inovovaný s dotykovým displejem a bez touchpadu. Jinak zůstalo vše jak má být. Jo mohl bych tomu vytknout, že to nemá vychytávky typu soft close, světlomety nejsou jako v bavoráku nebo dotykové zamykání ale zase třeba to umí automaticky spustit v chladném období vyhřívání sedaček a volantu a za chvilku to samo vypne ( to Němci nedělají).
Prostě je to auto na které se dá dívat, jede nádherně, poskládáno je opravdu precízně, žádné pazvuky, nedokonalosti v lícování a pod. 😄
Jo infotainment je trochu na nervy ale zvyknul jsem si na něj a přiznejme si, jak často člověk potřebuje do toho hrabat? A teď už doběhl inovovaný s dotykovým displejem a bez touchpadu. Jinak zůstalo vše jak má být. Jo mohl bych tomu vytknout, že to nemá vychytávky typu soft close, světlomety nejsou jako v bavoráku nebo dotykové zamykání ale zase třeba to umí automaticky spustit v chladném období vyhřívání sedaček a volantu a za chvilku to samo vypne ( to Němci nedělají).
Prostě je to auto na které se dá dívat, jede nádherně, poskládáno je opravdu precízně, žádné pazvuky, nedokonalosti v lícování a pod. 😄
Krásný test, děkuji. Neuvažuje redakce nabídnout některé fotky ke stažení ve vysokém rozlišení? Jsou opravdu krásné, stříbrná barva auta krasne ladi k zimní krajině. A ty fotky společně s kabrioletem, to je uplne na PF2024.
MHv7
Příspěvek podléhá schvalování.
Pořídil jsem si ho v cabriu a nemohu k tomu psát žádnou zásadní výhradu mimo toho vždy a všude skloňovaného infotainmentu. A le popravdě, kdo ho nějak do hloubky používá za jízdy? Ovšem silnou stránkou infotainmentu je zároveň Mark&Levinson. Když to oroštuju, tak to trhá bubínky a tá čistota zvuku je neuvěřitelná.
Jinak mám zkušenosti i s top prémiovkami z Německa, vlastnil jsem několik let 911 4S Targa i MB SL63 AMG jako majitel a ne že jsem se v tom svezl 2 krát a již vynáším soudy.
Porsche - ikona mezi autíčkáři ale nikdo nepřizná, že je těžký na zadek. MB -tvrdý jako prkno ve srovnání s LC-čkem. ABC je spíš problém než výhoda.
Lexus je ze všech nejkomfortnější. A nebudems ilhát do kapsy, že dnes taková auta se používají hlavně v provozu a na silnicích ne na uzavřených okruzích. Prostě tato auta se kupují často jako demonstrace možností majitele a očekáváte za to spíš komfort a výbušnost ale kde si člověk dovolí dnes driftovat nebo projíždět zatáčky bokem?
Jinak mám zkušenosti i s top prémiovkami z Německa, vlastnil jsem několik let 911 4S Targa i MB SL63 AMG jako majitel a ne že jsem se v tom svezl 2 krát a již vynáším soudy.
Porsche - ikona mezi autíčkáři ale nikdo nepřizná, že je těžký na zadek. MB -tvrdý jako prkno ve srovnání s LC-čkem. ABC je spíš problém než výhoda.
Lexus je ze všech nejkomfortnější. A nebudems ilhát do kapsy, že dnes taková auta se používají hlavně v provozu a na silnicích ne na uzavřených okruzích. Prostě tato auta se kupují často jako demonstrace možností majitele a očekáváte za to spíš komfort a výbušnost ale kde si člověk dovolí dnes driftovat nebo projíždět zatáčky bokem?