Testy
koukám na profil a obsah příspěvků autorky a dovolím si tvrdit, že je to fake profil :no:
Je to fantastické a zároveň velmi archaické auto, ideální e😜onát do technického muzea. Toyoto, píše se konec roku 2023 🤦🏻♀️
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jsem šťastným majitelem tohoto auta v provedení cabrio. Na léto super! To už jsem měl 911, SL 63 v cabriu a musím říct, že za ty peníze :yes:
Jo infotainment je trochu na nervy ale zvyknul jsem si na něj a přiznejme si, jak často člověk potřebuje do toho hrabat? A teď už doběhl inovovaný s dotykovým displejem a bez touchpadu. Jinak zůstalo vše jak má být. Jo mohl bych tomu vytknout, že to nemá vychytávky typu soft close, světlomety nejsou jako v bavoráku nebo dotykové zamykání ale zase třeba to umí automaticky spustit v chladném období vyhřívání sedaček a volantu a za chvilku to samo vypne ( to Němci nedělají).
Prostě je to auto na které se dá dívat, jede nádherně, poskládáno je opravdu precízně, žádné pazvuky, nedokonalosti v lícování a pod. 😄
Jo infotainment je trochu na nervy ale zvyknul jsem si na něj a přiznejme si, jak často člověk potřebuje do toho hrabat? A teď už doběhl inovovaný s dotykovým displejem a bez touchpadu. Jinak zůstalo vše jak má být. Jo mohl bych tomu vytknout, že to nemá vychytávky typu soft close, světlomety nejsou jako v bavoráku nebo dotykové zamykání ale zase třeba to umí automaticky spustit v chladném období vyhřívání sedaček a volantu a za chvilku to samo vypne ( to Němci nedělají).
Prostě je to auto na které se dá dívat, jede nádherně, poskládáno je opravdu precízně, žádné pazvuky, nedokonalosti v lícování a pod. 😄
Mal som možnosť si LC 500 vyskúšať a je to skvelé auto. Vlastne až vtedy som získal k Lexusu nejaký rešpekt. Za mňa je aj ten dizajn super. Nech ti slúži. :yes:
Krásný test, děkuji. Neuvažuje redakce nabídnout některé fotky ke stažení ve vysokém rozlišení? Jsou opravdu krásné, stříbrná barva auta krasne ladi k zimní krajině. A ty fotky společně s kabrioletem, to je uplne na PF2024.
Co jste tím Vaším příspěvkem chtěla říct? Nějak mi uniká smysl.
Vy tomu rozumíte určitě lépe, než inženýři Toyoty - mimochodem největším výrobcem aut na světě.
Zjevně jezdíte nějakou vychytávkou v rámci Car sharingu ( vidím Vás v Renaultu Zoe nebo jiném modelu s ku.dou na masce) :no:
Vy tomu rozumíte určitě lépe, než inženýři Toyoty - mimochodem největším výrobcem aut na světě.
Zjevně jezdíte nějakou vychytávkou v rámci Car sharingu ( vidím Vás v Renaultu Zoe nebo jiném modelu s ku.dou na masce) :no:
Podle fotografií v galerii byl v testu LC500 před faceliftem. Po fl má větší a dotykový displej + nový infotaiment.
Jinak mám zkušenosti i s top prémiovkami z Německa, vlastnil jsem několik let 911 4S Targa i MB SL63 AMG jako majitel a ne že jsem se v tom svezl 2 krát a již vynáším soudy.
Porsche - ikona mezi autíčkáři ale nikdo nepřizná, že je těžký na zadek. MB -tvrdý jako prkno ve srovnání s LC-čkem. ABC je spíš problém než výhoda.
Lexus je ze všech nejkomfortnější. A nebudems ilhát do kapsy, že dnes taková auta se používají hlavně v provozu a na silnicích ne na uzavřených okruzích. Prostě tato auta se kupují často jako demonstrace možností majitele a očekáváte za to spíš komfort a výbušnost ale kde si člověk dovolí dnes driftovat nebo projíždět zatáčky bokem?