Čínská automobilka Nio uvede na evropský trh v roce 2025 svou levnější značku Firefly. Na tiskové konferenci to řekl prezident společnosti Li-chung Čchin.
pořád čekám na ten seznam 60 čínských V8 a V6, které by drtily evropskou a US konkurenci.
Akorát agenti Čínou placení - jako si ty - propagující OZE a EV umetaj Číně cesty jak zlikvidovat konkurenci, na kterou by ve spalovákách dalších 20-45 let neměli :-):-):-):-):-)
naštěstí to v EU a v USA skoro nikdo nekupuje i přes vaší snahu :-)
Protože vedle 4 modelů Tesly je na výběr 700 modelů spalováků evropské a USD konkurence :-):-):-):-)
a za ních je těch 700 modelů EU, US, JAPAN a Korea značek s benzíny a naftáky :-):-):-)
A dohormady to činí 500x větší čísla jak Tesla Y vid :-):-):-):-):-):-)
Když zůstaneme v českým rybníčku, Tesly Y se tu prodalo 713 ks a ostatních konkurentů Segementu C-SUV se za letošních 11 měsíců prodalo 43 260 ks benzínu, 15 499 nafty , 783 ks LPG (což je víc jak celá Y, sranda) a 2252 ks hybridů.
Takže asi tak to funguje :-) Dacia Duster na LPG porazila slavnou Teslu Y :-):-):-):-)
Otazky pre Hendlyho hadankara,ktory miluje pokladat otazky..
Hendly,cim to podla teba je,ze Y je najpredavanejsie auto roku?
Skusim ti napovedat odpoved v mojej druhej otazke.
Bude Y najpredavanejsie auto roku aj ked sa minu objednavky? :-!
Tesla padnu cisla dole len co naplnia objednavkovy list.
Dialo sa to s modelom 3 a udeje sa to aj pri Y.
Kdyz uz si koukas, ze davam otazky. Vidis taky, ze v 99% na ne nedostanu odpoved?
Proc letos Tesla Y ? Jeden z nejlepších EV na trhu za super cenu s dobrou image. Kdo uvažuje o EV automaticky přemýšlí jestli Teslu a nebo zbytek sveta.
Tesla Y ceka na facelift. Myslim, ze po nem bude pristi rok jeste úspěšnější.
Hendly,vsimol,vsimol.
So super cenou suhlasim,ale s dobrou image Tesly uz nie.
Furt je dost videi na Youtube ako su spracovane Tesly.
Pri vasich dotaciach a znizenych cenach Tesly a chcel by som EV (a nezalezi mi na kvalite) ,tak tiez ine auto za ten pomer cena-vychytany softwer nic lepsie nekupis..
Muska mam rad za jeho nazory a za jeho strategicke rozhodnutia z ktorych tazi aj Tesla.Vid jeho objednavky.Ale casom sa naplnia a predaj ide rychlo dole vodou.
Podla mna faceliftom to nedobehne.Teraz proste bude tazit so Cybertrucku,takze zas zaplata dieru Tesly.Ako pisem..Musk je proste pan strateg..
Tak zrovna Nio nám konkuruje proto, že do toho leje peníze čínská vláda... mluví se o miliardě dolarů jednorázově a podpoře cca. 35t€ na jedno vyrobené auto... nevím co na tom je pravdy, ale pokud to pravda je, tak chápu, že není jednoduché tomu konkurovat. To TSI si svou cenu na trhu pořád nějak obhájí, to ID3 zatím ne.
S dotovanim take. Je tezky tomu konkurovat.
Ale az bude cena EV nizsi nez fosilu, stanou se fosily neprodejnymi.
Tak jednoduchy to je.
EV hejtri tomu neveri.
Ale tady neni otazka ZDA to nastane.
Je jen otazky kdy.
Jestli za dva roky nebo az za pet let - nizsi tridy pozdeji.
Pristi Macan uz bude patrne ve sve tride zcela konkurenceschopny za stejnou cenu co fosil.
Je otázka, jestli by to v dohledné době nastalo i v případě, že bychom spalovákům neházeli klacky pod nohy... ale otázka je to spíše řečnická, nemá smysl zabředávat do geopolitických a klimatologických diskusí... politici nějak točí kormidlem a je to jejich práce.
Je otázka, jestli by to v dohledné době nastalo i v případě, že bychom spalovákům neházeli klacky pod nohy... ale otázka je to spíše řečnická, nemá smysl zabředávat do geopolitických a klimatologických diskusí... politici nějak točí kormidlem a je to jejich práce.
Ja narozdil od tebe ridil nejen Mercedesy s noznim (ale i suplickovym) ovladanim brzdy ale i treba Lexus...
Jinak diskuze o rucce mi prijdou outdated, sorry.
Ostatne jako vsechny "diskuze" s tebou, ktere diskuzemi nejsou. Protoze zaklad je naslouchat. Ja tve prispevky ctu, ale ve tvych prispevcich pro me neni nic noveho.
Nula.
Mohl bys na mne prestat reagovat a plevelit diskuze?
Evropská elektromobilita potřebuje takovou konkurenci jako sůl. Jinak bychom tu měli ID.3 za mega a půl s kvalitou materiálů odpovídající Dácii. V současné době je pro mě evropské elektroauto nekoupitelná věc, ale těším se na to, že za pár let to bude jinak. A pokud ne, tak holt budeme jezdit v té Číně, myslím, že to nemusí být úplně špatná volba..
Až poběží továrna VW ve Španělsku s produkcí 3 000 000, továrna Tesly v Mexicu na 5 000 000, AI továrny Foxconnu na podobný počet, tak přestanete psát o levných autech z Číny.
Ale levná auta budou z těchto 3 - 5 milionových továren.
Tyto továrny budou mít vyšší produktivitu než Číňani.