Nejmenší lexus sice technicky vychází z Toyoty Yaris Cross, vůči té se ovšem v mnoha ohledech liší. Díky akčním cenám navíc LBX navíc pořídíte za velmi zajímavé peníze. Jak jezdí, jsme zjišťovali v okolí předvánoční Valencie.
Klobouk dolů jak to auto funguje. Řazení to má lepší než jakýkoliv dnešní frantík, rozjezdy čitelné, 1,2 TSI 63 kW je 100x lepší než 1,6FSI 85 kW, na prťolu místa dost, jak je to úzké neřešíš na cestě překážky. Proto chápu malé luxusní auta jako je tento LeYaris. Jen ten motor bych nesnesl. Chce to malé, dobře odhlučněné a dostatečně výkonné auto.
Chce to vyzkoušet. Vibrace jsou znát trochu víc, spíš to poznáš zvukově, že to má dravější zvuk. Ale je rozdíl když ti 4 válec jede na 3 nebo 3 válec jede na 3
Tieto male koncernove auta funguju paradne... mam 1,2 66kw tsi v 7 rocnom pole a dynamika je tiez v pohode... aj zatah odspodu .. aj mechanicky co sa radenia tyka funguje super... este mi bude za nim smutno... tato generacia aut bola skratka vynikajuca aj kvalitne robena .. a este nedodrbana setrenim ... a bez miliona zbytocnych asistentov a ... aj ten s/s je tu vypinatelny... akurat na jar mi uz bude treba poriesit nove letne pneu ... aj v pripade pripadneho predaja auta sa zidu takze tomu sa nevyhnem ...
Ano, novy hybrid Toyoty je v porovnani s jakymkoli dieselem EU5 velmi ciste auto. :yes:
Ale at nikdo netvrdi, ze je lepsi nez EV. https://www.greenncap.com/…cross-2022-0100/
Toyota Yaris Cross
1.5 HYBRID FWD CVT
Average
Total Greenhouse Gas Emissions
50
tons CO2-eq
Best
Total Greenhouse Gas Emissions
39 :-O
tons CO2-eq
Worst
Total Greenhouse Gas Emissions
66 :no:
tons CO2-eq
Average
Total Primary Energy Demand
201
MWh
Best
Total Primary Energy Demand
158
MWh
Worst
Total Primary Energy Demand
265
MWh
Renault Kangoo
E-TECH EV45 ELECTRIC FWD AUTOMATIC
Average
Total Greenhouse Gas Emissions
34
tons CO2-eq
Best
Total Greenhouse Gas Emissions
30 :yes:
tons CO2-eq
Worst
Total Greenhouse Gas Emissions
45 :yes:
tons CO2-eq
Average
Total Primary Energy Demand
204
MWh
Best
Total Primary Energy Demand
176
MWh
Worst
Total Primary Energy Demand
293
MWh
No tak diesel z roku 2020 bude při běžném používání emisne už dost špatně. Taková auta po Praze už potkavam, smrdí, kouří a jsou to "lehce" ojetá pár let stará auta.
Mne je to celkem jedno aktuálně. Můj primární cíl je splněn, a to dětem nepoustet emise pod nos. Tzn v garážích a v obytné zone jedu na EV, kromě EV není nic s nižší spotřebou a emisemi po městě. A kupovat zbytecne druhé auto jen na pojizdeni po městě, kdyz vím že obě auta by téměř nikdy nebyla na cestě, je nesmysl. Klidně bych se omezil v komfortu a přešel na EV pro jeďte lepší vzduch, ale to by se musely zakázat diesely, aby tu to ovzduší nenicili. Takhle se já omezuji a jsou tu dementi, který to vše ničí svým dieselem, jen aby ušetřili pár korun. Takhle klidně obětuji peníze a pohodlí mi zůstane a přesto můj primární cíl je splněn.
Me (jedine) elektricke auto je, budes se divit, take normalne pouzitelne. :-)
Napadat cistotu EV, to uz je zoufalost, sorry.
Tahle Toyota/Lexus by pravdepodobne sotva splnila EU7.
A napadat cesky elektrarny, jejichz spotrebu tvori u nas elektromobily ze zanedbatelneho zlomku procenta, ze jsou spinavy je taky ulet. :no:
Neboli nadavat na spinavou elektrickou energii, kterou sam bez problemu pouzivas a mozna ji spotrebujes vic nez ja na provoz EV je dalsi pitomost, kterou dezolati jako ty neustale radi siri. :D
Resp. mas na strese solary a elektrickou energii ze site nespotrebovavas?
Jak to delas v zime?
Na jakou energii jede zarizeni, ze ktereho pises svy stupidni prispevky??
Ty jezdíš globálně stejně špinavě jako doma svítíš a jako jezdí fosily. Ale protože jsi huba nevymáchaná tak tady nasazuješ na všechny shora jaký jsi king, že prý údajně jsi čistší. Hovn*o seš, hov*no.
Aha není argument. Pověz mi tedy, jaká elektrárna je v centru mesta nebo v husteji obydlené oblasti. Která elektrárna neprošla v poslední době kontrolou emisí a byla řešena inspekci životního prostředí? Do jaké vzdalenosti je z elektrárny ovlivňováno okolí např. NOx nebo benzoapyreny?