Technika
Tesla má vymakané uživateli přístupné servisní menu. A neustále tam přibývají nové a nové funkce, aby to nemuselo na originální diagnostiku a nebyly přetěžované autorizované servisy.
Potřebuješ zkalibrovat okna, vyměnit chladící kapalinu, udělat geometrii - najít 0° polohu volantu, vyměnit kotouče/destičky, nebo třeba zkontrolovat izolační odpory? To vše najdeš v přehledné onboard diagnostice v servisním menu.
Potřebuješ zkalibrovat okna, vyměnit chladící kapalinu, udělat geometrii - najít 0° polohu volantu, vyměnit kotouče/destičky, nebo třeba zkontrolovat izolační odpory? To vše najdeš v přehledné onboard diagnostice v servisním menu.
Nechápu lidi, kteří komentují způsob nabíjení elektromobilu. Drtivou vetsinou, lidi, kteří viděli elektromobily jen z dálky své uprdené Plzni.
...je samozřejmě jezdit normálním pořádným autem, které lehce, snadno a rychle kdekoliv natankuju. A potřebuju to udělat jenom jednou za 750- 800 km. 😄 :yes:
Vtipné jak všechny automobilky ujišťují, že mají vlastní speciální asistenční službu. Realita je, že to vede do nějaké sdílené linky kde sedí ženské, které vůbec nic neví a jen volají odtahovku. S elektromobilitou ještě větší průser…
Nám se u Mercedesu zničehonic na nabíječce ulomila krytka zásuvky. Byl večer a silně pršelo. Kolegyně volala na tu slavnou asistenci jestli se dá vůbec jet za deště s otevřenou zásuvkou a tam byla paní, která vůbec netušila, řekla jenom že jestli je auto pojízdné tak máme jet do servisu 😁
Nám se u Mercedesu zničehonic na nabíječce ulomila krytka zásuvky. Byl večer a silně pršelo. Kolegyně volala na tu slavnou asistenci jestli se dá vůbec jet za deště s otevřenou zásuvkou a tam byla paní, která vůbec netušila, řekla jenom že jestli je auto pojízdné tak máme jet do servisu 😁
Pokud bychom si my všichni multinikoví, placení roztleskávači a animátoři tohoto webu, vtěleni do jedné jediné osoby Čížka z Plzně, tedy vlastně jenom já, měl vybrat mezi postižením invaliditou nebo zřejmě neléčenou schizofrenií spojenou s obsedantně kompulzivní poruchou s progresivně gradujícími příznaky, volím invaliditu.
A čo si čakal viac? Že priletí vrtuľník s novou krytkou a na mieste v daždi ti ju vymenia?
Hej, alebo keď ti dojde po e-C4 odťahovka a pánko to nasilu so zablokovanými kolesami začne ťahať na plošinu. 😊
"Výhodná" nabídka!
https😐/www.autoforum.cz/…atite-statisice/
Odstrašující případ
https😐/www.autoforum.cz/…u-evropske-unie/
Rozumný postoj
https😐/www.autoforum.cz/…t-obycejne-lidi/
Konečně!
https😐/www.autoforum.cz/…ekosahle-dopady/
Marná naděje
https😐/www.autoforum.cz/…sou-krokem-zpet/
Těžce ztrátový podnik
https😐/www.autoforum.cz/…byt-ma-jen-hure/
https😐/www.autoforum.cz/…atite-statisice/
Odstrašující případ
https😐/www.autoforum.cz/…u-evropske-unie/
Rozumný postoj
https😐/www.autoforum.cz/…t-obycejne-lidi/
Konečně!
https😐/www.autoforum.cz/…ekosahle-dopady/
Marná naděje
https😐/www.autoforum.cz/…sou-krokem-zpet/
Těžce ztrátový podnik
https😐/www.autoforum.cz/…byt-ma-jen-hure/
Lidé spíše komentují to, jak Mercedes neumožňuje řidiči v případě poruchy odjistit nabíjecí kabel a nutí ho volat odtahovku/servis/asistenční službu. Tenhle princip co největší závislosti řidiče/majitele totiž není specialitou elektromobilů, ale prostopuje to jako rakovina už mnoho let autoprůmyslem. Když jsem kupoval v roce 2017 auto, nedostal jsem k němu servisní plán a ani autorizovaný servis, ani oficiální importér jej nebyl schopen dodat, stejně jsem pochodil, když jsem žídal o smluvní podmínky prodloužené záruky. Automobilka si vše drží jen pro sebe, abyste kvůli každé prkotině museli někam volat nebo jezdit.
Ale áno, bolo to myslené trochu ironicky. To, čo si popísal, je tiež výsledok globalizácie a šetrenia nákladov. Ako vo väčšine vecí, ani tu primárne nejde o tvoje záujmy ako zákazníka.
Reaguji na to, že Mercedes má na zaseknutý kabel (a jiné problémy s dobíjením nebo autem) “specializovanou” asistenci. Ale sedí tam ženská, která umí jen dva scénáře: a) auto potřebuje odtah b) najde nejbližší servis Mercedes. Sama to tak řekla 😂 Takže to co se píše v článku je marketingová pohádka, kterou z praxe nemohu potvrdit. U jiných automobilek podobná zkušenost…i když vlastně u BMW se dalo nechat přepojit na techniky co věděli.
Za diagnostiku v palubním menu palec nahoru pro Teslu.
BTW Proč bych na výměnu chladicí kapaliny měl potřebovat diagnostiku? Nejde to prostě jen vypustit, napustit a odvdzušnit?
Jinak v návodu k obsluze Tesly jsem našel toto😒br /> "Hladinu chladicí kapaliny akumulátoru a brzdové kapaliny smí kontrolovat pouze Tesla nebo profesionální autoopravna. Konkrétní servisní informace jsou uvedeny v servisní příručce. ... Brzdovou kapalinu nedoplňujte"
BTW Proč bych na výměnu chladicí kapaliny měl potřebovat diagnostiku? Nejde to prostě jen vypustit, napustit a odvdzušnit?
Jinak v návodu k obsluze Tesly jsem našel toto😒br /> "Hladinu chladicí kapaliny akumulátoru a brzdové kapaliny smí kontrolovat pouze Tesla nebo profesionální autoopravna. Konkrétní servisní informace jsou uvedeny v servisní příručce. ... Brzdovou kapalinu nedoplňujte"
Ja píšem o reálnom prípade. Nejakému odťahovkárovi je to šumak. Auto bolo vybité a na také niečo ako počkať aspoň na čiastočné nabitie on nemal čas.
Ó ty jsi hloupý. Slyšel jsi někdy už o diagnostických chybových kodech? Pochopitelně, že auto vi, co mu je.
Já si auta opravuju sám, nemůžu ta to že ty jsi neschopný.
Já si auta opravuju sám, nemůžu ta to že ty jsi neschopný.
Mě se dosud tedy ještě nikdy nestalo, že bych nemohl vyndat tankovací hubici z hrdla nádrže a to řídím už přes 50 let a měl jsem doposud 22 aut. 😉 😁
ved prave, ked auto vie, co mu je, preco to nemoze napisat rovno na displeji, ale posiela to do servisu?
Nepride, ked som mal zablokovane kolesa, prisla druha, co to vedela nalozit. Inak to je velka chyba, ze EU povoluje nejake diagnostiky, ta diagnostika ma bezat v aute a auto ma same vediet, co mu je. Rovnako, ked uz na mobily mame naradie a domace opravne sady, kedy toto bude u aut?
Je to holt složitější systém jak jeden chladič, pár hadic, poměrně dobře průstupný motor a nahoře e😜anzka.
A i kdyby tam bylo jen jedno čerpadlo, tak jej nějak musíš zapnout.
Stejně tak tam je u novějších kusů (ne u mého, bohužel) možnost odvzdušnění brzd, kdy to říká, který brzdič odvzdušnit a systém to tlakuje.
Je tam třeba i procedura na zajíždění nových brzd. Rozjeď se na tolik km/h a začni brzdit podle indikátoru. Opakuj, udělej ...
Jinak oni to asi berou tak, že když se v tom někdo rejpe, tak je ta "profesionální opravna".