Testy
Horký Rom
2
Za stejné penízky a ve všem lepší TMY LR :yes:
MarekAbsolon
0
Jsi nahlášen. Uvidíme, jak se redakce postaví k rasově urážlivé přezdívce.
Horký Rom
0
Tobě se nelíbí TMY?! 😂😆🤣
twistedTSD
0
Plečka, která se začne rozpadat jen při pohledu na lehčí terén.
Compass je podľa mňa pomerne solídne baterkové SUV. Vyzerá ako pravý Jeep (trochu klame telom a pôsobí väčšie, než v skutočnosti je), je na dané rozmery pomerne priestranné a praktické, ten pohon 4WD ako píše redaktor je rozhodne kladom a výhodou oproti konkurencii. Ja som naviac jazdil podstatne úspornejšie, ako redaktor, a to aj s vybitou baterkou (ale bolo to koncom jari pri ideálnych teplotách).
Mne najviac vadili jazdné vlastnosti, pomalé tupé riadenie, reakcie podvozka v zákrutách ako parník Queen Mary, proste ako Compass vyzerá ako SUV/offroad starej školy a má aj slušnú štvorkolku, tak aj ako starý offroad jazdí. To dnes vedia konkurenti lepšie a taká Kuga je oproti Compassu hotheč.
Ale komu tie jazdné vlastnosti nie sú dôležité, nejde o zlé auto.
Mne najviac vadili jazdné vlastnosti, pomalé tupé riadenie, reakcie podvozka v zákrutách ako parník Queen Mary, proste ako Compass vyzerá ako SUV/offroad starej školy a má aj slušnú štvorkolku, tak aj ako starý offroad jazdí. To dnes vedia konkurenti lepšie a taká Kuga je oproti Compassu hotheč.
Ale komu tie jazdné vlastnosti nie sú dôležité, nejde o zlé auto.
Vzhledem k tomu jak málo jich jezdí u nás mě celkem překvapilo, kolik jsem jich potkával v okolí Salzburgu. Vlastně je to docela sympatické auto a kdybych chtěl SUV, asi bych ho měl na seznamu.
Mně na Compassu vadí motorizace. Jel jsem 96kw benzín FWD a jak jsem tu už jednou psal, ty koně asi někam utekli a to mohu porovnávat v rámci kategorie... Možná to bylo reakcí na plynový pedál jak popisuje autor testu i u této verze. Nezkoušel jsem tomu důkladně nakládat, ale i kdyby to bylo jen "reakcí" nebo náběhem výkonu tak je to velké mínus, protože u SUV člověk rozhodně nečeká vychytávání ideálních otáček, už vůbec ne u automatu. Pak parametry PHEV verze jsou podle mě v roce 2024 podprůměrné.
Je to škoda, to auto mi jinak přijde fajn. Líbí se mi jak vypadá zvenku i zevnitř, pohodlné a tiché, takže jinak dobrý. Určitě stojí za to si to zkusit a komu bude stačit výkon, tak bych Compass doporučil.
Je to škoda, to auto mi jinak přijde fajn. Líbí se mi jak vypadá zvenku i zevnitř, pohodlné a tiché, takže jinak dobrý. Určitě stojí za to si to zkusit a komu bude stačit výkon, tak bych Compass doporučil.
Tzn. Jel jsi ten 1.5 hybrid, chápu to správně?
Nene byla 1.3 ještě. Hybrid 1.5 jsem jel v Renegade a tam to podobně nejelo, ale aspoň to mělo hodně nízkou spotřebu. V tom compassu si spotřebu už nepamatuju, ale myslim že to bylo v nějakym průměru co bych čekal.
Tak to jsi jel 110 kW verzi - s automatem to mělo vždy 150Hp... Tím hůř, samozřejmě.
Já ten motor mám - 96 kW, manuál, a rozhodně si nemohu stěžovat. Plyn funguje úplně normálně, líné mi to rozhodně nepřijde - BTW - ten motor je vždy laděný na 180 Hp a má useklý výkon. To auto, alespoň moje, prostě jede.
Vím, že ve většině testů se kritizoval onen automat, že by to byl ten problém?
Já ten motor mám - 96 kW, manuál, a rozhodně si nemohu stěžovat. Plyn funguje úplně normálně, líné mi to rozhodně nepřijde - BTW - ten motor je vždy laděný na 180 Hp a má useklý výkon. To auto, alespoň moje, prostě jede.
Vím, že ve většině testů se kritizoval onen automat, že by to byl ten problém?
... přitom Tonale na 19" s touto motorizací (resp ve variantě 280 koní nebo kolik to má) jezdí opravdu výborně, jak v přímce, tak v zatáčce.... takže fakt si stačí vybrat a Stellantis to auto pro tebe má.... 😉 Pravda, ty cenovky teda moc lidové nejsou....
Jo když rozkliknu https😐/www.auto.cz/…omu-chybi-149521 tak papírově Tonale přesně o 100 kg lehčí, na stovku o 1s rychlejší a zajímavé, že kombinovaná spotřeba PHEV (takový ten nonsens údaj) je 1.3l vs 1.9l ve prospěch Tonale..to mi při stejném pohonu, baterce a velikostní třídě přijde strašně moc a zajímalo by mě čím to teda je 😊
Mám bráchu Renegade, ale rok 2016 ještě s normálním motorom 2.0 multijet 140 koní a 9ZF převodovkou s full 4x4 s kardanem jeep active drive 2 včetně redukce a asistence z kopce.
Toto auto se terénu nebojí, díky 350Nm a low převodovce zvládne i terén kde by toto auto nikdo nečekal, už jsem ho protáhl dost terénem, mám SUV pneu Michellin Latitude Cross a perfektní
První 4xe Renegade jsem si půjčil a musel jsem se smát, jak výkon, spotřeba, tak v terénu jako předokolka...
Toto auto se terénu nebojí, díky 350Nm a low převodovce zvládne i terén kde by toto auto nikdo nečekal, už jsem ho protáhl dost terénem, mám SUV pneu Michellin Latitude Cross a perfektní
První 4xe Renegade jsem si půjčil a musel jsem se smát, jak výkon, spotřeba, tak v terénu jako předokolka...
.... která se tady opakuje neuvěřitelně často, je to, že autor vůbec nenapíše jak a za kolik jezdí auto čistě na elektro.... Přitom když kupuju PHEV, tak prostě chci EV na krátké štreky a ICE na dlouhé. U Tonale PHEV se mi zdálo že to čistě na elektro je fakt dost tupé, ale bohužel jsem to dostal se skoro vybitou baterkou a už to nemohl otestovat....
Jinak mi Tonale PHEV (čili řekl bych to samé co tohle jen pár koní navíc a jinak naladěný podvozek) přišlo naprosto OK, tak nevím, co by tak tragicky měl Jeep na tom autě změnit že se s tím blbě jezdí....
Jinak mi Tonale PHEV (čili řekl bych to samé co tohle jen pár koní navíc a jinak naladěný podvozek) přišlo naprosto OK, tak nevím, co by tak tragicky měl Jeep na tom autě změnit že se s tím blbě jezdí....
viz můj příspěvek výše, ta auta se při stejné technice liší docela hodně papírově (spotřeba, zrychlení) což je zvláštní
Musíte si uvědomit že tonale je proti compassu hodně poladěné. Fakt to není pouze compass s jinou kastlí
admin může klidně smazat.
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
co ti Italove tem pseudonovinarum tady udelali.
Ctyrkolka funguje dobre, asi ji delal Jeep a ne Fiat.
Bezte se s timhle uz fakt bodnout.
Mate byt novinari. Na placeni PR agenti.
Ctyrkolka funguje dobre, asi ji delal Jeep a ne Fiat.
Bezte se s timhle uz fakt bodnout.
Mate byt novinari. Na placeni PR agenti.
Tady chce být každý Bednář chytrý a zároveň vtipný jako Vaculík a každý Vaculík chce být chytrý a zároveň vtipný jako býval kdysi Clarkson.
Není to tak snadné, jak si myslí. Méně bývá mnohdy více.
Ještě oprášit otřepaná a už mrtvá moudra, kterým už se skoro nikdo ani nepousměje typu Fordem tam a vlakem zpět, z každého auta se po čase stejně stane Opel, nebo že auta od "F" jsou špatná - Ford, Fiat a všechna francouzská a bude ta estráda tady kompletní.
Není to tak snadné, jak si myslí. Méně bývá mnohdy více.
Ještě oprášit otřepaná a už mrtvá moudra, kterým už se skoro nikdo ani nepousměje typu Fordem tam a vlakem zpět, z každého auta se po čase stejně stane Opel, nebo že auta od "F" jsou špatná - Ford, Fiat a všechna francouzská a bude ta estráda tady kompletní.
A? Špičkové čtyřkolky nikdy nebyly doménou Fiatu.
Jak se to vezme.
Do terénu Campagnola, funkční za pár korun Panda, na sport Integrála...úplně v pohodě.
Do terénu Campagnola, funkční za pár korun Panda, na sport Integrála...úplně v pohodě.
Ok, ale Integrála není Fiat, Campagnola je pravěk a v Pandě je předpokládám primitivní viskózní spojka. Jeep si u 4xe velmi zahrává se svou pověstí a je logické, že ji dostal na starost on.