Testy
Mr.Murphy
2
aerodynamika... pneumatiky....? jinak mě nic extra nenapadá.....
Přejít do diskuze
Nene byla 1.3 ještě. Hybrid 1.5 jsem jel v Renegade a tam to podobně nejelo, ale aspoň to mělo hodně nízkou spotřebu. V tom compassu si spotřebu už nepamatuju, ale myslim že to bylo v nějakym průměru co bych čekal.
co ti Italove tem pseudonovinarum tady udelali.
Ctyrkolka funguje dobre, asi ji delal Jeep a ne Fiat.
Bezte se s timhle uz fakt bodnout.
Mate byt novinari. Na placeni PR agenti.
Ctyrkolka funguje dobre, asi ji delal Jeep a ne Fiat.
Bezte se s timhle uz fakt bodnout.
Mate byt novinari. Na placeni PR agenti.
... přitom Tonale na 19" s touto motorizací (resp ve variantě 280 koní nebo kolik to má) jezdí opravdu výborně, jak v přímce, tak v zatáčce.... takže fakt si stačí vybrat a Stellantis to auto pro tebe má.... 😉 Pravda, ty cenovky teda moc lidové nejsou....
Mně na Compassu vadí motorizace. Jel jsem 96kw benzín FWD a jak jsem tu už jednou psal, ty koně asi někam utekli a to mohu porovnávat v rámci kategorie... Možná to bylo reakcí na plynový pedál jak popisuje autor testu i u této verze. Nezkoušel jsem tomu důkladně nakládat, ale i kdyby to bylo jen "reakcí" nebo náběhem výkonu tak je to velké mínus, protože u SUV člověk rozhodně nečeká vychytávání ideálních otáček, už vůbec ne u automatu. Pak parametry PHEV verze jsou podle mě v roce 2024 podprůměrné.
Je to škoda, to auto mi jinak přijde fajn. Líbí se mi jak vypadá zvenku i zevnitř, pohodlné a tiché, takže jinak dobrý. Určitě stojí za to si to zkusit a komu bude stačit výkon, tak bych Compass doporučil.
Je to škoda, to auto mi jinak přijde fajn. Líbí se mi jak vypadá zvenku i zevnitř, pohodlné a tiché, takže jinak dobrý. Určitě stojí za to si to zkusit a komu bude stačit výkon, tak bych Compass doporučil.
Vzhledem k tomu jak málo jich jezdí u nás mě celkem překvapilo, kolik jsem jich potkával v okolí Salzburgu. Vlastně je to docela sympatické auto a kdybych chtěl SUV, asi bych ho měl na seznamu.
Musím potvrdit že automat v motoru 1.3. Je opravdu tragický. Verze s uskrcenym výkonem a manuální převodovkou jede určitě lépe
Tak to jsi jel 110 kW verzi - s automatem to mělo vždy 150Hp... Tím hůř, samozřejmě.
Já ten motor mám - 96 kW, manuál, a rozhodně si nemohu stěžovat. Plyn funguje úplně normálně, líné mi to rozhodně nepřijde - BTW - ten motor je vždy laděný na 180 Hp a má useklý výkon. To auto, alespoň moje, prostě jede.
Vím, že ve většině testů se kritizoval onen automat, že by to byl ten problém?
Já ten motor mám - 96 kW, manuál, a rozhodně si nemohu stěžovat. Plyn funguje úplně normálně, líné mi to rozhodně nepřijde - BTW - ten motor je vždy laděný na 180 Hp a má useklý výkon. To auto, alespoň moje, prostě jede.
Vím, že ve většině testů se kritizoval onen automat, že by to byl ten problém?
Bohužel první 4xe co jsem zkusil u Renegade byl tragicky odladěný a měl velkou spotřebu
Mám bráchu Renegade, ale rok 2016 ještě s normálním motorom 2.0 multijet 140 koní a 9ZF převodovkou s full 4x4 s kardanem jeep active drive 2 včetně redukce a asistence z kopce.
Toto auto se terénu nebojí, díky 350Nm a low převodovce zvládne i terén kde by toto auto nikdo nečekal, už jsem ho protáhl dost terénem, mám SUV pneu Michellin Latitude Cross a perfektní
První 4xe Renegade jsem si půjčil a musel jsem se smát, jak výkon, spotřeba, tak v terénu jako předokolka...
Toto auto se terénu nebojí, díky 350Nm a low převodovce zvládne i terén kde by toto auto nikdo nečekal, už jsem ho protáhl dost terénem, mám SUV pneu Michellin Latitude Cross a perfektní
První 4xe Renegade jsem si půjčil a musel jsem se smát, jak výkon, spotřeba, tak v terénu jako předokolka...
Jistě, proto jsem začal větou "Jak se to vezme". A napíšeš-li "nikdy nebyly", tak tam patří i pravěk. 😄
Ok, ale Integrála není Fiat, Campagnola je pravěk a v Pandě je předpokládám primitivní viskózní spojka. Jeep si u 4xe velmi zahrává se svou pověstí a je logické, že ji dostal na starost on.
Jak se to vezme.
Do terénu Campagnola, funkční za pár korun Panda, na sport Integrála...úplně v pohodě.
Do terénu Campagnola, funkční za pár korun Panda, na sport Integrála...úplně v pohodě.
Tady chce být každý Bednář chytrý a zároveň vtipný jako Vaculík a každý Vaculík chce být chytrý a zároveň vtipný jako býval kdysi Clarkson.
Není to tak snadné, jak si myslí. Méně bývá mnohdy více.
Ještě oprášit otřepaná a už mrtvá moudra, kterým už se skoro nikdo ani nepousměje typu Fordem tam a vlakem zpět, z každého auta se po čase stejně stane Opel, nebo že auta od "F" jsou špatná - Ford, Fiat a všechna francouzská a bude ta estráda tady kompletní.
Není to tak snadné, jak si myslí. Méně bývá mnohdy více.
Ještě oprášit otřepaná a už mrtvá moudra, kterým už se skoro nikdo ani nepousměje typu Fordem tam a vlakem zpět, z každého auta se po čase stejně stane Opel, nebo že auta od "F" jsou špatná - Ford, Fiat a všechna francouzská a bude ta estráda tady kompletní.
Musíte si uvědomit že tonale je proti compassu hodně poladěné. Fakt to není pouze compass s jinou kastlí
viz můj příspěvek výše, ta auta se při stejné technice liší docela hodně papírově (spotřeba, zrychlení) což je zvláštní
Jo když rozkliknu https😐/www.auto.cz/…omu-chybi-149521 tak papírově Tonale přesně o 100 kg lehčí, na stovku o 1s rychlejší a zajímavé, že kombinovaná spotřeba PHEV (takový ten nonsens údaj) je 1.3l vs 1.9l ve prospěch Tonale..to mi při stejném pohonu, baterce a velikostní třídě přijde strašně moc a zajímalo by mě čím to teda je 😊
.... která se tady opakuje neuvěřitelně často, je to, že autor vůbec nenapíše jak a za kolik jezdí auto čistě na elektro.... Přitom když kupuju PHEV, tak prostě chci EV na krátké štreky a ICE na dlouhé. U Tonale PHEV se mi zdálo že to čistě na elektro je fakt dost tupé, ale bohužel jsem to dostal se skoro vybitou baterkou a už to nemohl otestovat....
Jinak mi Tonale PHEV (čili řekl bych to samé co tohle jen pár koní navíc a jinak naladěný podvozek) přišlo naprosto OK, tak nevím, co by tak tragicky měl Jeep na tom autě změnit že se s tím blbě jezdí....
Jinak mi Tonale PHEV (čili řekl bych to samé co tohle jen pár koní navíc a jinak naladěný podvozek) přišlo naprosto OK, tak nevím, co by tak tragicky měl Jeep na tom autě změnit že se s tím blbě jezdí....
Compass je podľa mňa pomerne solídne baterkové SUV. Vyzerá ako pravý Jeep (trochu klame telom a pôsobí väčšie, než v skutočnosti je), je na dané rozmery pomerne priestranné a praktické, ten pohon 4WD ako píše redaktor je rozhodne kladom a výhodou oproti konkurencii. Ja som naviac jazdil podstatne úspornejšie, ako redaktor, a to aj s vybitou baterkou (ale bolo to koncom jari pri ideálnych teplotách).
Mne najviac vadili jazdné vlastnosti, pomalé tupé riadenie, reakcie podvozka v zákrutách ako parník Queen Mary, proste ako Compass vyzerá ako SUV/offroad starej školy a má aj slušnú štvorkolku, tak aj ako starý offroad jazdí. To dnes vedia konkurenti lepšie a taká Kuga je oproti Compassu hotheč.
Ale komu tie jazdné vlastnosti nie sú dôležité, nejde o zlé auto.
Mne najviac vadili jazdné vlastnosti, pomalé tupé riadenie, reakcie podvozka v zákrutách ako parník Queen Mary, proste ako Compass vyzerá ako SUV/offroad starej školy a má aj slušnú štvorkolku, tak aj ako starý offroad jazdí. To dnes vedia konkurenti lepšie a taká Kuga je oproti Compassu hotheč.
Ale komu tie jazdné vlastnosti nie sú dôležité, nejde o zlé auto.