Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Cupra loni téměř dohnala Seat. Meziročně si značky dost polepšily

3 komentáře

Milan Prochazka
Vážení, jsme svědky marketingového fíglu. Cupra byl původně subbrand pro sportovnější varianty produktů SEATu ( Škoda pro tyto účely používá RS). Brzy se ukázalo, že Cupra je dostatečně cool, že firmě (potažmo koncernu VW) může přinést vyšší marže, než SEAT, jenž začínal s licenční výrobou produktů FIAT). A tak vzniknul nápad značku Cupra osamostatnit, soustředit do ní nové bateriové vozy i prémiově vybavené varianty vozů SEAT a více vydělávat. Ostatně ve výsledkově řízených firmách jde o peníze až v první řadě, a pan Antlitz není žádný blbec.
Cistic Viktor
Docela fandim teto legendarni znacce.
Milan Prochazka
Vážení, jsme svědky marketingového triku. Připomeňme si, že Cupra vznikla jako subbrand pro sportovnější laděné vozy SEAT (Škoda používá v tomto případě RS). A záhy se ukázalo, že je dostatečně cool, aby přinesla firmě a požmo celému koncernu VW vyšší ziskové, pardon výsledkové marže, než SEAT, který začínal s licenční výrobou vozů SEAT. Odtud nebylo daleko k rozhodnutí značku osamostatnit, k top výrobkům SEAT k ní přidat i elektrický Cupra Born a prostě více vydělávat, pan Arno Antlitz není žádný blbec.