Novinky
Barry Lyndon
7
ve světě 30/80/110 je ten motor naprosto v pohodě... 😄
Přejít do diskuze
EV nejede. Hybrid je mnohem lepsi osle. Toyota to zjevne chape a je s timto konceptem taky uspesna. Jen troubum to jeste nedoslo. Tohle je moc pekny kus auta. Snad zlepsili trochu taky maximalku.
Já tedy s novou Camry nejel, ale s tím motorem v starší Camry a v Lexusu ES ano a že by to bylo slabé i na dálnici, to fakt nelze říct. Osobně by mi to více, než dostačovalo.
To jako fakt?
Asi ne, opravte si to...
Jinak je to fajn auto. Jen zbytecne velky.
Nastesti Toyota dela i mensi. Jen cim mensi, tim blaznivejsi design.
Asi ne, opravte si to...
Jinak je to fajn auto. Jen zbytecne velky.
Nastesti Toyota dela i mensi. Jen cim mensi, tim blaznivejsi design.
Take jsem si všiml že novinky, že se bude VYRABET v ČR. Asi nemají v ACZ editora.
A zpět k věci. O techniku se u Toyoty nebojím. Vědí co dělají a delaji to dobře. Designový jazyk je pro mne méně akceptovatelný než u Mazdy, ale to je věc čistě subjektivní.
Jaká bude cena u nové camry?
A zpět k věci. O techniku se u Toyoty nebojím. Vědí co dělají a delaji to dobře. Designový jazyk je pro mne méně akceptovatelný než u Mazdy, ale to je věc čistě subjektivní.
Jaká bude cena u nové camry?
Je to auto mých snů, je to neskutečný kus auta, díky kamarádovi který v Toyotě pracuje jsem se mohl chvíli povozit a je to neskutečný luxus myslím jizdně..koupil jsem si ale kvůli ceně Corollu GR a jiné auto než hybrid už bych si nekoupil
hev a phev je dost zásadní rozdíl. i phev ravka s "prázdnou" baterkou jede mnohem lépe než hev.
to je jako míchat jablka a hrušky. To bych od tebe nečekal. Navíc na stránkách MB se píše 7,6s a váha 1,6t. To oproti 7,9s není zas takový rozdíl, což bude dáno jednoznačně větší baterkou, která dokáže poskytnout delší a vyšší výkon v širším spektru režimů. no a najednou tu máme podobně těžká auta, s podobným výkonem a podobnou dynamikou.
to je jako míchat jablka a hrušky. To bych od tebe nečekal. Navíc na stránkách MB se píše 7,6s a váha 1,6t. To oproti 7,9s není zas takový rozdíl, což bude dáno jednoznačně větší baterkou, která dokáže poskytnout delší a vyšší výkon v širším spektru režimů. no a najednou tu máme podobně těžká auta, s podobným výkonem a podobnou dynamikou.
..a je to seda! Takže Superb/ Passat v kombíku a sedan u Toyoty? No a prémii BMW, Audi a MB... dalšího toho moc nezbývá, kdo ví, co zbude z Mazdy 6 v další generaci.
Jako já Toyotě celkem fandím, ale ten jejich 2.5 hybrid je podle mě paradoxně tou nejslabší motorizací ve smyslu konkurenceschopnosti. Menší hybridy zvládli výrazně posílit a zlepšit, ale do nejdražších modelů montují motorizaci s tak slabými dynamickými parametry, horšími než dává právě menší motor o třídu níže.
Ja som skor zvedavy na novu Corollu. Tento dizajnovy jazyk co zacal novy Prius mi velmi reze.
Tak CLA má asi odlišný hybridní systém ne ? Tam bude asi zakopaný pes ? Já se nezastávám Camry, já jsem si vědom, že někdo to umí třeba dynamičtěji, ale já koukám na auta optikou dlouhodobého vlastnictví a proto bych té Camry odpustil nejakou tu dynamiku ve prospěch toho, že ten sytém a to auto bude pravděpodobně sloužit dlouhou dobu s minimální údržbou. Takovému autu bych dal přednost, pokud bych ho bral na 2- roky, pak bych se rozhodoval jinak.
Měl jsem dosluhující generaci a jde vidět, že si s ní nejel. 160km/h je pro ní nic. Stačí šimrat plyn a 160 drží bez námahy. To auto není na sprint 0-100km/h ale pružné zrychlení má dobré. Jasně, jsou rychlejší auta ale tohle není závodní auto a na běžnou jízdu mimo rychlostní limity je super. Nevím, kde se bere ta touha porovnávat čísílka, to jako každý den dáváš sprint? Bezpečné a rychlé předjetí to umí...V práci jsem měl Pašíka 2.0 TDI cca 200kw, pak po poruše jsem jezdil s TSI 140KW, kolega dostal nějaké TSI snad přes 200kw a víš co? Rád jsem přesednul do Toyoty, teď už tedy Lexusu... Když chceš opravdu vědět co je rychlost a odpich, zkus nějakou top Teslu S, já si málem rozbil hlavu o opěrku a nechápal jsem😲
Tak 320d neznam, ale 20kw je 20kw 😊 Jak jsem psal vyse pajovi, ve meste nejlepsi z nuly startuji Yarisove a 1.8 hsd, i 2.0 Corolla byla trochu vlaznejsi, ale naopak za jizdy mnohem presvedcivejsi
No ja mam pocit, ze nejzivejsi je 1.8hsd z mista, spolecne s yarisema. U toho ES to bylo hodne znat, jinak to je ale dobre auto se skvelym podvozkem, az mne to prekvapilo
Borec má asi na mysli místní Corolla GR hybrid eCVT. S tím 2.0 l motorem a 197 koníky to nemusí být špatné svezení. Samozřejmě ta 300k Corolla GR v manuálu (i když 3 hrnek... ;-\ ) bude na okreskách superiorní..... :-!
Za mě je to čistá střední... technikou, rozměry, cenou...
Jo, interiér není žádná pecka, třeba ty výdechy klimy na prostředku se mi moc nelíbí... na pohled, ale uživatelsky to asi bude příjemné místo k životu.
Jo, interiér není žádná pecka, třeba ty výdechy klimy na prostředku se mi moc nelíbí... na pohled, ale uživatelsky to asi bude příjemné místo k životu.
Všiml sis u ES takové nehezké vlastnosti oproti jiným HEV Toyoty ? Že když měříš tu akceleraci a dáš plný plyn z nuly, chvíli tvrá, než se auto rozhýbe a nedává to plný výkon. Naopak dynamická akcelerace a jízdy je pak více, než dostatečná. Nevím, proč to tak je, ale vysvětlovalo by to i ten rozdíl v dynamice, protože snad není EX o tolik těžší, aby to udělalo 0,5s. Naopak to ES na dálnici jelo naprosto suverénně na ten výkon a třídu auta, pořád je tam přes 200 koní.
Problém není v Lexusu 😁 , ale ve fyzice, protože zrovna ty Oktávky jsou lehké a proto v rychlostech do 130-140 km/h jsou opravdu rychlé i s obyčejným 110kw dieslem, pak se karta obrátí a aerodynamika a řádově vyšší výkon začne hrát větší roli oproti váze a to ve neprospěch průměrné Oktávky. Neporovnával jsem přímo Ofci s Lexem, ale Ofci s jinými těžšími a trochu silnějšími auty ano, tak z toho vycházím.
P.s. ta nová Camry bude mít 170kw, viz článek a mne tedy stávajících 160, ale i faceliftových 170kw na auto střední třídy příjde jkao velmi příjemná motorizace, řekl bych i nadstandartní 😊
Problém není v Lexusu 😁 , ale ve fyzice, protože zrovna ty Oktávky jsou lehké a proto v rychlostech do 130-140 km/h jsou opravdu rychlé i s obyčejným 110kw dieslem, pak se karta obrátí a aerodynamika a řádově vyšší výkon začne hrát větší roli oproti váze a to ve neprospěch průměrné Oktávky. Neporovnával jsem přímo Ofci s Lexem, ale Ofci s jinými těžšími a trochu silnějšími auty ano, tak z toho vycházím.
P.s. ta nová Camry bude mít 170kw, viz článek a mne tedy stávajících 160, ale i faceliftových 170kw na auto střední třídy příjde jkao velmi příjemná motorizace, řekl bych i nadstandartní 😊
Corollu GR? Super, to si si ju asi nechal individuálne doviezť z USA, či? 😉 https😐/www.toyota.com/grcorolla/
Camry prokoukla, hlavně ta měděná verze vypadá dobře... ty další dvě trpí syndromem přerostlé radlice v duchu předchůdce, ale v té tmavé u těch prvních fotek to zapadne dobře. Světla z Priusu sluší i Camry. Zadek pořád lehce překombinovaný, ale dá se.
Jako cesťák to bude určitě dobrá volba, obzvlášť jestli Toyota udrží vstřícné ceny.
Líbí se mi, jak se jim povedlo tam zasadit tu velkou televizi... pořád je teda na můj vkus zbytečně velká, ale vypadá to, že to tam patří už z výroby.
Jako cesťák to bude určitě dobrá volba, obzvlášť jestli Toyota udrží vstřícné ceny.
Líbí se mi, jak se jim povedlo tam zasadit tu velkou televizi... pořád je teda na můj vkus zbytečně velká, ale vypadá to, že to tam patří už z výroby.
Díky kamarádovi z Toyoty jsem se mohl chvíli povozit v Camry a je to neskutečný luxus z jízdy. Bohužel kvůli ceně jsem si koupil Corollu GR a jiné auto než od Toyoty v hybridu už bych si nekoupil..
Aj za mňa je to jasná stredná, tuším ešte kratšia, ako Insi. Ale zaregistroval som tu v minulosti tendenciu posúvať Camry do vyššej strednej, zrejme pozostatok z doby, keď na našom trhu bola ešte Avensis, čo bola stredná trieda a Camry bola o niečo väčšia.
Inak nemal by som problém s novou Camry žiť, nič ma tam vyslovene neruší, pri dobrej cene prečo nie.
Inak nemal by som problém s novou Camry žiť, nič ma tam vyslovene neruší, pri dobrej cene prečo nie.
Máme CLA 250e 1,8 tuny a hybridních 160 kw (120 spalovacích), na stovku za 6.9s a dynamiku tu umí i na dálnici do 240 vmax obojí s nenabitou (tj. ukazatel stavu 0😖 baterkou. Koukám, že Camry má jen 1,6 tuny a uvádí stejné maximum 160 kw, ale pocitově to jede o dost pomaleji. Chtělo by to samozřejmě změřit 😊
...za mňa pekná len škoda že to nie je liftback . Ale konkurencia nespí tak uvidíme aké budú predaje v Europe https😐/www.auto.cz/…-nejdrazsi-verze?… alebo https😐/www.auto.cz/…-km-na-elektrinu?…
Jo to tak nějak odpovídá mé zkušenosti a proto tu motorizaci nevedu moc pozitivně. Menší hybridy naopak ve městě na přidání plynu vyloženě kopnou vpřed, ale u toho většího jsem měl spíš opačný pocit jak píšeš. Těch 160kw tomu moc nevěřím, podle mě to tam bude jen v nějaký specifický moment nebo třeba až ve vyšších rychlostech. Protože na 160 kw to auto určitě nejede, možná paradoxně až v těch vyšších rychlostech jak píšeš. Ale ve městě to bylo hodně nepřesvědčivé. Tehdy si pamatuju, že jsem těsně před ES jel 320d (140 kw), které do stovky bylo vyloženě ostré, ale na dálnici už tomu docházel proti ES dech.
Mě fascinují střední výdechy ventilace umístěné někde u kolen – zatímco dříve foukaly vzduch na obličej, tak nyní foukají pánům pod pytlík a dámám na pipinu 😉 …
Já tím taky jel. Je pravda, že v Camry která je levnější a lehčí to ještě jde. Ale u Lexusu ES je to problém. Ne že by se s tím nedalo jezdit. Ale v ES to má stovku za 8.9, tak pokud nová verze bude mít 8.4s, stále je to horší než základ u konkurence. A abych neměl dynamiku na předjetí průměrné Octavie, to by mě v lepším sedanu střední třídy hodně vadilo.
Jsem právě čekal když už 2.0 HEV má 145 kw, tak že se to tady posune někam na 180 - 200 aby to překonalo dynamiku řekněme 2.0 dieselů ve střední třídě. Té dnešní 160 kw HEV verzi v přímce ujedou. Highlander a Lexusí SUV dostali posílenou verzi na 180 kw se silnějším spalovákem, to by v sedanu typu Camry mohlo být zajímavější.
Jsem právě čekal když už 2.0 HEV má 145 kw, tak že se to tady posune někam na 180 - 200 aby to překonalo dynamiku řekněme 2.0 dieselů ve střední třídě. Té dnešní 160 kw HEV verzi v přímce ujedou. Highlander a Lexusí SUV dostali posílenou verzi na 180 kw se silnějším spalovákem, to by v sedanu typu Camry mohlo být zajímavější.
Jj, vidím to rovnako, v tej medenej metalíze super, v tej modrej už horšie a najhoršie tá strieborná s pletivovou maskou chladiča, to už pôsobí ako odhŕňač, štýl Lexus v tom horšom zmysle.
Interiér nie je úplne oslnivý, notabene keď Camry sa stavia na rozmedzie strednej a vyššej strednej, ale v zásade bez väčších výhrad a keď mám zovčera v pamäti interiér Yarisu GR, tak z tohto pohľadu je interiér Camry nebeský luxus. 😉
Interiér nie je úplne oslnivý, notabene keď Camry sa stavia na rozmedzie strednej a vyššej strednej, ale v zásade bez väčších výhrad a keď mám zovčera v pamäti interiér Yarisu GR, tak z tohto pohľadu je interiér Camry nebeský luxus. 😉