Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová Toyota Camry se brzy objeví v Česku. Už se ví, jakou techniku očekávat
46 komentářů
traveldrive
Len škoda, že je to už takmer vyhynutý druh.
Franta Dobro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
EV nejede. Hybrid je mnohem lepsi osle. Toyota to zjevne chape a je s timto konceptem taky uspesna. Jen troubum to jeste nedoslo. Tohle je moc pekny kus auta. Snad zlepsili trochu taky maximalku.
radolaco
Ja som skor zvedavy na novu Corollu. Tento dizajnovy jazyk co zacal novy Prius mi velmi reze.
Ja Prvni 123
To jako fakt?
Asi ne, opravte si to...
Jinak je to fajn auto. Jen zbytecne velky.
Nastesti Toyota dela i mensi. Jen cim mensi, tim blaznivejsi design.
Asi ne, opravte si to...
Jinak je to fajn auto. Jen zbytecne velky.
Nastesti Toyota dela i mensi. Jen cim mensi, tim blaznivejsi design.
Take jsem si všiml že novinky, že se bude VYRABET v ČR. Asi nemají v ACZ editora.
A zpět k věci. O techniku se u Toyoty nebojím. Vědí co dělají a delaji to dobře. Designový jazyk je pro mne méně akceptovatelný než u Mazdy, ale to je věc čistě subjektivní.
Jaká bude cena u nové camry?
A zpět k věci. O techniku se u Toyoty nebojím. Vědí co dělají a delaji to dobře. Designový jazyk je pro mne méně akceptovatelný než u Mazdy, ale to je věc čistě subjektivní.
Jaká bude cena u nové camry?
Vit Liška
Je to auto mých snů, je to neskutečný kus auta, díky kamarádovi který v Toyotě pracuje jsem se mohl chvíli povozit a je to neskutečný luxus myslím jizdně..koupil jsem si ale kvůli ceně Corollu GR a jiné auto než hybrid už bych si nekoupil
Corollu GR? Super, to si si ju asi nechal individuálne doviezť z USA, či? ;-) https://www.toyota.com/grcorolla/
Borec má asi na mysli místní Corolla GR hybrid eCVT. S tím 2.0 l motorem a 197 koníky to nemusí být špatné svezení. Samozřejmě ta 300k Corolla GR v manuálu (i když 3 hrnek... ;-\ ) bude na okreskách superiorní..... :-!
Vit Liška
Díky kamarádovi z Toyoty jsem se mohl chvíli povozit v Camry a je to neskutečný luxus z jízdy. Bohužel kvůli ceně jsem si koupil Corollu GR a jiné auto než od Toyoty v hybridu už bych si nekoupil..
Emel
Camry prokoukla, hlavně ta měděná verze vypadá dobře... ty další dvě trpí syndromem přerostlé radlice v duchu předchůdce, ale v té tmavé u těch prvních fotek to zapadne dobře. Světla z Priusu sluší i Camry. Zadek pořád lehce překombinovaný, ale dá se.
Jako cesťák to bude určitě dobrá volba, obzvlášť jestli Toyota udrží vstřícné ceny.
Líbí se mi, jak se jim povedlo tam zasadit tu velkou televizi... pořád je teda na můj vkus zbytečně velká, ale vypadá to, že to tam patří už z výroby.
Jako cesťák to bude určitě dobrá volba, obzvlášť jestli Toyota udrží vstřícné ceny.
Líbí se mi, jak se jim povedlo tam zasadit tu velkou televizi... pořád je teda na můj vkus zbytečně velká, ale vypadá to, že to tam patří už z výroby.
Jj, vidím to rovnako, v tej medenej metalíze super, v tej modrej už horšie a najhoršie tá strieborná s pletivovou maskou chladiča, to už pôsobí ako odhŕňač, štýl Lexus v tom horšom zmysle.
Interiér nie je úplne oslnivý, notabene keď Camry sa stavia na rozmedzie strednej a vyššej strednej, ale v zásade bez väčších výhrad a keď mám zovčera v pamäti interiér Yarisu GR, tak z tohto pohľadu je interiér Camry nebeský luxus. ;-)
Interiér nie je úplne oslnivý, notabene keď Camry sa stavia na rozmedzie strednej a vyššej strednej, ale v zásade bez väčších výhrad a keď mám zovčera v pamäti interiér Yarisu GR, tak z tohto pohľadu je interiér Camry nebeský luxus. ;-)
Za mě je to čistá střední... technikou, rozměry, cenou...
Jo, interiér není žádná pecka, třeba ty výdechy klimy na prostředku se mi moc nelíbí... na pohled, ale uživatelsky to asi bude příjemné místo k životu.
Jo, interiér není žádná pecka, třeba ty výdechy klimy na prostředku se mi moc nelíbí... na pohled, ale uživatelsky to asi bude příjemné místo k životu.
Aj za mňa je to jasná stredná, tuším ešte kratšia, ako Insi. Ale zaregistroval som tu v minulosti tendenciu posúvať Camry do vyššej strednej, zrejme pozostatok z doby, keď na našom trhu bola ešte Avensis, čo bola stredná trieda a Camry bola o niečo väčšia.
Inak nemal by som problém s novou Camry žiť, nič ma tam vyslovene neruší, pri dobrej cene prečo nie.
Inak nemal by som problém s novou Camry žiť, nič ma tam vyslovene neruší, pri dobrej cene prečo nie.
ACE.
Usporné, pohodlné a spolehlivé, co víc si v dnešní době přát.
Miroslav Sláma
Mě fascinují střední výdechy ventilace umístěné někde u kolen – zatímco dříve foukaly vzduch na obličej, tak nyní foukají pánům pod pytlík a dámám na pipinu ;-) …
hugino
...za mňa pekná len škoda že to nie je liftback . Ale konkurencia nespí tak uvidíme aké budú predaje v Europe https://www.auto.cz/…-nejdrazsi-verze?… alebo https://www.auto.cz/…-km-na-elektrinu?…
Jsem právě čekal když už 2.0 HEV má 145 kw, tak že se to tady posune někam na 180 - 200 aby to překonalo dynamiku řekněme 2.0 dieselů ve střední třídě. Té dnešní 160 kw HEV verzi v přímce ujedou. Highlander a Lexusí SUV dostali posílenou verzi na 180 kw se silnějším spalovákem, to by v sedanu typu Camry mohlo být zajímavější.
Problém není v Lexusu :D , ale ve fyzice, protože zrovna ty Oktávky jsou lehké a proto v rychlostech do 130-140 km/h jsou opravdu rychlé i s obyčejným 110kw dieslem, pak se karta obrátí a aerodynamika a řádově vyšší výkon začne hrát větší roli oproti váze a to ve neprospěch průměrné Oktávky. Neporovnával jsem přímo Ofci s Lexem, ale Ofci s jinými těžšími a trochu silnějšími auty ano, tak z toho vycházím.
P.s. ta nová Camry bude mít 170kw, viz článek a mne tedy stávajících 160, ale i faceliftových 170kw na auto střední třídy příjde jkao velmi příjemná motorizace, řekl bych i nadstandartní :)
to je jako míchat jablka a hrušky. To bych od tebe nečekal. Navíc na stránkách MB se píše 7,6s a váha 1,6t. To oproti 7,9s není zas takový rozdíl, což bude dáno jednoznačně větší baterkou, která dokáže poskytnout delší a vyšší výkon v širším spektru režimů. no a najednou tu máme podobně těžká auta, s podobným výkonem a podobnou dynamikou.
uŽ ses vdostěhoval konečně do Boubína, kašpare?