Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Mitsubishi Colt zná české ceny. Jak si stojí proti Renaultu Clio?

Klon povedeného francouzského hatchbacku vstupuje na český trh. Ve srovnání s Renaultem Clio nabídne základní atmosférický tříválec, který pochází z vývoje spřízněného Nissanu.
Zpět na článek
18. 1. 2024 10:16
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2024 06:42
Litr atmo a s turbem je zásadní rozdíl
mezi utrápenou hrůzou a příjemnou jednotkou. Foukaný litr je mnohem lepší než 1,6ka atmo.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
18. 1. 2024 07:48
Re: Litr atmo a s turbem je zásadní rozdíl
Ja ti nevím, GTčko Clio kdysi mívalo 94kw šestnácku a to prej nejelo zle :D
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2024 09:12
Re: Litr atmo a s turbem je zásadní rozdíl
Kdysi to vážilo tunu a staré Clio GT bylo na zábavu, nové Clio v litru je do města.
Avatar - speedfred
18. 1. 2024 09:38
Re: Litr atmo a s turbem je zásadní rozdíl
Hlavne boli iné emisné normy, tie asi najviac uškodili takýmto malým atmosféram. Keď si predstavím ako kedysi išli 1,6 od Hondy či nejaké dobové 2 litre….
Avatar - Ozzman
18. 1. 2024 09:49
Re: Litr atmo a s turbem je zásadní rozdíl
Já mám z té doby ještě dvoulitr a jede to moc hezky, to je pravda. Samozřejmě to neni eko a žere to :D
Avatar - KANKUNEN
18. 1. 2024 10:03
Re: Litr atmo a s turbem je zásadní rozdíl
No právě že 1,6ky od Hondy neišly, uměly jen mít výkon v nejvyšších otáčkách za cenu mrtvého spodku. Ale pravda, důchodci už tak zas jezdí. :-!
Avatar - speedfred
18. 1. 2024 10:15
Re: Litr atmo a s turbem je zásadní rozdíl
Samozrejme, keď si ten výkon využíval tak to išlo. Tie motory moc neboli na dôchodcovsku jazdu, ale mal som nejaký
“e VTec” či ako sa to volalo a to sa aspoň trochu snažilo tam dolu. Spotreba tam bola ale hodne slušná.
18. 1. 2024 07:53
Re: Litr atmo a s turbem je zásadní rozdíl
1,6 atmo sa roky nepredáva, je jedine v hybride, ale to je úplne irelevantné, takže zbytočné porovnanie.
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2024 10:53
Re: Litr atmo a s turbem je zásadní rozdíl
Je to zdechlina. To i nefoukaný diesel je proti tomu zázrak, protože táhne
18. 1. 2024 14:59
Re: Litr atmo a s turbem je zásadní rozdíl
Sám seš stará nenávistná zdechlina. Už léta tady prudíš svými imbecilními názory. Jednou nula, navždy nula. Nazdar.
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2024 06:51
Badge engineering
Když se psalo, že Mitsu bude v Evropě prodávat upravené Renaulty, nenapadlo mě, že doslova jen přelepí znaky. :D Smysl v tom moc nevidím.
Rozbalit vlákno
11
18. 1. 2024 07:04
Re: Badge engineering
Pozitíva žiadne, vyššia cena, nižší výkon, pravdepodobne drahší a pomalší servis... Kedysi bolo v ponuke plno rozličných modelov, dnes sa každé auto predáva pod viacerými značkami. Automobilová diverzita je v háji. Najdôležitejším prvkom výbavy sa stáva logo na kapote...
18. 1. 2024 07:55
Re: Badge engineering
Servis je podľa mňa lepší, resp. horšie ako v Renaulte to už snáď ani nešlo. :D
18. 1. 2024 09:11
Re: Badge engineering
Reflektujem na susedove trampoty s Pajerom, ceny pomaly na úrovni Mercedesu a čakačky na náhradné diely priam nekonečné. No ale toto by mala byť európska produkcia, takže ND budú asi dostupnejšie. :yes:
Máš v Renaulte nejakú čerstvú skúsenosť? Kestler?
18. 1. 2024 16:48
Re: Badge engineering
Nie úplne čerstvú, ale Autoštýle na Panónskej. Mala to byť príprava na STK, babrali sa vzadu s brzdou a kvôli nej som skoro neprešiel. Teraz pred ďalšou STK som to dal už inam a zistili, že zle to v Renaulte poskladali. Také blbiny, ale počúvam to aj od známych, hlavne na Lamač.
18. 1. 2024 08:00
Re: Badge engineering
Není tu hlavně žádný důvod proč jít do autosalonu Mitsubishi ;-) Vlastně ani nevím, kde nějaký v Praze je 8-s 8-s 8-s
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2024 08:29
Re: Badge engineering
Můžeš jít pro L200 a cestou vzít Clio pro manželku, jinak nevím. :D
18. 1. 2024 08:51
Re: Badge engineering
Manželka by v Cliu nejezdila, je na ní moc malé, bála by se v tom :-[]
18. 1. 2024 11:09
Re: Badge engineering
Mne prijde colt o neco hezci nez clio. Spis je skoda ze zaklad nema 1.2 ze spacestaru, ten litr asi fakt moc nepojede.
18. 1. 2024 17:32
Re: Badge engineering
Taky si myslím, že ten atmo litr bude o ničem, taková zdechlina a nejspíš jen slouží pro cenu "již od...". Reálně jej asi nikdo nekoupí.

Nechápu ale, proč Clio/Colt nemají ten silnější litr 81kW, co má Dacia snad ve všech modelech???
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2024 10:54
Re: Badge engineering
Je to logické. Rendlík nikdo nechce, je to pro řidiče ostuda.
18. 1. 2024 17:35
Re: Badge engineering
Z čeho tak usuzuješ? Já vlastnil Clio 1Gen 1.4RN a nijak jsem se za něj nestyděl. Bylo to super auto. Kolega má Clio RS s atmo 2l motorem 145kW + manuál, taky super kára :yes:
18. 1. 2024 07:02
Vývoj ide dopredu.
Ako pozerám, aj na ACZ ide vývoj míľovými krokmi dopredu. Pri tomto tempe bude už čoskoro pomer počtu fotiek v galérii k počtu slov v "článku" jedna k jednej... :yes: :-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2024 10:16
Som zvedavy
Na ceny u nas ... najma verzia mpi-T s 6M a vo vybave invite+ na 16tkach... ocakavam ze prave tato kombinacia motora a vybavy bude zlaty stred ... ak by to u nas bolo do 18 litrov... tak by to mohlo mat sance ( kedze uz okolo 19 je vacsia scala tiez s litrovym a este silnejsim turbom ) ...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2024 10:56
Re: Som zvedavy
Jsem zvědavý, kdo z výrobců konečně představí diesel na plyn ?
Avatar - Barrichello
18. 1. 2024 13:04
Re: Som zvedavy
to existuje dávno, jmenuje se to Diesel Gas ale je to určený pro nákladáky. :-)
http://www.diesel-gas.cz/
18. 1. 2024 18:17
Proč by si člověk kupoval...
...tuto trapnou kopii, když může mít francouzský originál? :-O :-( :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
28. 1. 2024 19:38
Re: Proč by si člověk kupoval...
Treba prave proto, ze je to atmo s neprimym vstrikem?

To je do mesta mnohem lepsi reseni.

Dodnes jezdim, obcas, Puntem II se 44kW, a ve meste (i na okreskach) to uplne staci.

Jasne, na cestu po dalnici to fakt neni. Ale na to nebylo stvoreno ani to Clio.